MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Division »

Ik had niet gedacht dat het ooit zou lukken, maar de helikoptervlucht is in de broekzak. Meteen via de chat een datum vastgelegd, want dat scheelt weer bellen. Het wordt mijn eerste keer in een helikopter en das echt een droom die uitkomt. :thumbup:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

@Division BOGO of comp? Wij hebben de helikoptervlucht ook (na een maand lang elke dag checken of deze beschikbaar was) Ben benieuwd, voor ons ook de eerste keer.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Division »

Comp. Ben alleen dus heb niet zoveel aan de BOGO.
Afbeelding
Kelly_S
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 aug 2019, 21:48

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Kelly_S »

Is het ook al mogelijk om voor volgend jaar te boeken? Ik zie alleen op het beschikbaarheidsoverzicht de maanden van dit jaar.
Kevin22
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jun 2016, 01:01

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Kevin22 »

Één kamer The Signature at MGM Grand is inmiddels al verzilverd. Tweede kamer komt er aan. Ik heb op één (van de twee) accounts met slechts 3 dollar aan investering de nachten kunnen regelen in een uur tijd. Voor iedereen een aanrader dus :) Welk buffet zouden jullie aanbevelen? Aangezien wij totaal slechts 3 nachten in Las Vegas zijn en maar één volle dag echt in de stad kunnen zijn is dat denk ik voldoende, nog in afwachting van Caesar Diamond zodat we daar ook $100 kunnen spenderen. Dan hebben wij voor een groot deel alles rond denk ik :)
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

@Kevin22 Wij vonden Cravings altijd wel goed in the Mirage, alleen zit er sinds dit jaar zit er helaas geen gratis bier en wijn meer bij in. Aria vond ik ook prima eten, Bellagio viel 2 keren behoorlijk tegen.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Division »

Kelly_S schreef:
20 sep 2019, 17:32
Is het ook al mogelijk om voor volgend jaar te boeken? Ik zie alleen op het beschikbaarheidsoverzicht de maanden van dit jaar.
Wat je ziet kan je boeken. Er zijn geen 'onzichtbare' nachten.
Afbeelding
Kelly_S
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 aug 2019, 21:48

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Kelly_S »

Division schreef:
21 sep 2019, 18:05
Kelly_S schreef:
20 sep 2019, 17:32
Is het ook al mogelijk om voor volgend jaar te boeken? Ik zie alleen op het beschikbaarheidsoverzicht de maanden van dit jaar.
Wat je ziet kan je boeken. Er zijn geen 'onzichtbare' nachten.
:lol:
Wat ik bedoel met mijn vraag is dat je net voor je gaat boeken ziet welke data geel (aparte link die een plaatje opent in een apart tabblad vanuit Facebook) zijn en dus boekbaar zouden kunnen zijn. Echter dit loopt maar tot december 2019. Wellicht leg ik het niet duidelijk uit. Kan ook eens proberen het boek proces gewoon te doorlopen. Wellicht wijst het zich vanzelf. Wil voor in augustus 2020 boeken.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Division »

Maar het is toch niet zo ingewikkeld? De kalender bij de reward toont aan tot wanneer er op dit moment beschikbaar kan zijn. De kalenders voor volgend jaar zijn nog niet uit. Daarom zie je ze niet. Eind november, begin december komt de nieuwe batch kalenders beschikbaar en het is goed mogelijk dat die t/m juni lopen.
Afbeelding
Kelly_S
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 aug 2019, 21:48

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Kelly_S »

Nee niet ingewikkeld, maar je moet het dus net even weten en dat was nou precies mijn vraag. Bedankt voor je antwoord. :)
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

In middels heb ik 1 ticket voor LOVE binnen, nu moeten we nog 1 op de account van mijn vriendin. Als ik op haar account inlog staat er "sold out" terwijl ze op mijn account gewoon beschikbaar zijn, weet iemand hoe dat kan?
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Pleank »

@Kevin22 wij vonden ARIA verreweg het beste (zowel geluncht als dinerbuffet gedaan). Mandalay Bay zijn we ziek van geworden (ontbijtbuffet) dus dat zou ik afraden. Mirage (diner) was prima.

Bij Bellagio was de rij echt belachelijk lang (45min) en wij vonden dat maar tegenvallen qua buffet. ARIA was er geen rij en qua eten beel beter. ARIA kun je bij BOGO wel combineren met Limitless drankjes.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Ben op dit moment bezig om onze LOVE tickets te boeken via M-Life, we hebben beiden een comp ticket. Ik zelf kan een reservering maken echter mijn vriendin niet. We krijgen de volgende melding: " We are unable to match your myVegas profile to your M life Rewards account. Please call M life Rewards Member Services at 855.881.6074 for assistance". Nu heeft mijn vriendin 2 namen, waarbij ze haar tweede naam (haar roepnaam op FB gebruikt) bij het redeemen van de reward heb ik haar beide voornamen neergezet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Division »

Bellen, zoals de melding zegt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Na meerdere keren proberen toch gelukt, ondanks alle foutmeldingen tussendoor de tickets ontvangen in de mailbox.
Gebruikersavatar
Christian
Amerikakenner
Berichten: 848
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Christian »

" We are unable to match your myVegas profile to your M life Rewards account"
Dit hadden wij afgelopen mei ook. Maar na een beetje zoeken kwam ik een melding tegen dat dit een bug in het systeem was.
Bij deze melding stond dat je via email dit kon melden zodat het rechtgezet kon worden.
Claubo
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 okt 2019, 15:30
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Claubo »

Na me ingelezen te hebben, wil ik eens kijken of MyVegas iets is voor ons. Ik heb een nieuw FB account aangemaakt, maar als ik het spel wil spelen krijg ik deze melding:
Toepassing is niet beschikbaar: De toepassing die je probeert te gebruiken, is ofwel niet meer beschikbaar of de toegang is beperkt.

Wat te doen?

Bedankt!
Miquel
Amerikafan
Berichten: 238
Lid geworden op: 26 aug 2014, 21:27
Locatie: Alkmaar

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Miquel »

Toch nog wat vragen over het spel;

Wat is het verschil tussen BOGO en Comp?

En bij de rewards krijg ik geen "gratis" nachten te zien alleen speciale roomrates, dus met korting....
Kan je er zoveel als je wilt aanklikken en besteden?
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

@Miquel

Het verschil tussen BOGO en comp:

- BOGO is buy one, get one. Hier betaal je dus voor 1 persoon en krijg je voor de 2e persoon gratis.
- Comp is helemaal gratis, afgezien van de overnachtingen waar je nog wel de resort fee betaald.
Pollekes7
Amerika-ontdekker
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 apr 2019, 14:16

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Pollekes7 »

Wat
gaaf dat jullie veel rewards kunnen inwisselen,.
Bij mij loopt helaas de teller niet zo snel, doe ik mischien toch wat verkeerds :wink:
Ik speel wel alleen met gratis muntjes die je dagelijks kunt halen. Maar daar ben ik zo doorheen,
Kopen jullie muntjes? Of hebben jullie nog slimme speel tips. Ik ga pas in april, dus ik heb nog ff, maar het zou leuk zijn om wat leuke rewards te scoren
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer