Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gebruikersavatar
Johan VL
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Johan VL »

Er kan wat gebeuren in het leven van een mens. Zo ben je in Amerika met je zoon, zo ben je in Amerika met je dochter, en zo ben je van je vrouw af... Maar die wilde niet vliegen, anders mocht ze ook wel mee. Maar denk dan was het uiteindelijk nog net zo gelopen...

Maar inmiddels heb ik al weer een tijd iemand anders leren kennen. Alles leuk en aardig, wonen samen, zijn verloofd... En na verloven komt ooit trouwen zegt men.

Wat we allebei niet willen, is zo'n super burgerlijk trouwen wat we zelf vroeger hebben gedaan. Naar gemeentehuis, 's-middags wat eten en drinken, en 's-avonds feest met 100 mensen waarvan je er 85 na het huwelijk eigenlijk nooit niet meer hebt gezien. Maar ja, het was familie, dus je moest ze uitnodigen hè...

Echte vrienden leer je daarna ook kennen. En dat blijken er eigenlijk niet al te veel te zijn.

Nou klinkt het allemaal beetje somber, maar dat is het juist niet. M'n partner is nog nooit in Amerika geweest. En het lijkt ons beiden mooi om in Amerika te trouwen. Dan moet dat eigenlijk in Las Vegas hè? Met zo'n nep-Elvis erbij. Het is allemaal nog even weg. Bedoeling is mei 2022. Maar er komt nu misschien iets meer bij kijken dat 6 nachten een hotel in Queens boeken en bij Delta een retour ticket regelen.

In 2014 was ik in Las Vegas eind oktober als ik het goed herinner. Toen was het niet koud. Gewoon lekkere temperatuur. Mei geen idee of het dan niet te warm is. Ik heb wel wat op google zitten kijken, en zo'n huwelijks ceremonie duurt niet mega lang volgens mij. Hoeveel mensen we mee nemen weten we niet. Misschien alleen wij 2, misschien dat de kinderen mee gaan (al dan niet met partner, en waarschijnlijk niet voor de hele vakantie, want denk we trekken er minimaal 3 weken voor uit (voor de vakantie, niet voor de huwelijks ceremonie :-) ).

Over het trouwen op zich heb ik het nodige gevonden op deze site:
https://interweddings.nl/trouwen/bestem ... las-vegas/
Leuk, de wedding chapel, 651 euro. Geen geld. Maar 7 foto's vind ik dan wel weer weinig, daar krijg je geen album mee vol.
Dit staat er verder bij. Ziet er goed uit hoor:
Limousine service van hotel naar Marriage license bureau
Samen ophalen van de Marriage license
Limousine service naar Graceland Wedding Chapel
Huur van de chapel
Ambtenaar van de burgerlijke stand
Traditionele muziek (opgenomen)
Professionele fotograaf
6x 4×6’s en 1x 8×10 foto’s of 6 digitaal
Roos small voor de bruid
Corsage voor de bruidegom
Huwelijkscertificaat houder
Limousine service terug naar het hotel of aansluitend fototour
Trouwakte inclusief apostille stempel
Nederlands trouwboekje


Het trouwarrangement is inclusief:

Donatie voor de ambtenaar $ 60,-
Donatie chauffeur limousine $ 40,-
Donatie fotograaf $ 20,-
Marriage license $ 77,-


Deze zag ik ook nog:
https://www.theperfectwedding.nl/artike ... -las-vegas
Met de nodige tips.

Deze op het forum gevonden, heel handig, met zelf-ervaring-tips van Bastiaan76:
viewtopic.php?f=3&t=71997&p=1173037&hil ... s#p1173037

Kijk, het mag wel cliché zijn. Da's geen probleem. Trouwpak en jurk kun je daar huren neem ik aan. Maar kun je dat op voorhand al regelen? Daar ter plekke is ook maar last-minute. Persoonlijk vind ik het zonde om 3.000 euro voor een jurk uit te geven die je maar 1 keer aan doet. Dat geld kun je beter in een leuke vakantie stoppen. En voor een trouwpak hetzelfde hoor, al zal die in de regel voor Johan Modaal geen 3.000 euro kosten.

Fotograaf voor meer dan 7 foto's, moet ook te regelen zijn denk ik? Gewoon fotograaf via internet zoeken in Las Vegas? Kijk, het hoeven geen 200 foto's te zijn. Maar 7 is nu net weer klein beetje te weinig. Ga je daarna nog ergens anders naartoe en zijn de kinderen erbij, kunnen die natuurlijk met de Huawei Mate 20 Pro wat foto's knippen. En misschien zijn er dan wel betere selfie-sticks. Maar voor het geval dat niet zo is, heb je toch de ouderwetse fotograaf nodig...

De wedding chapel. Wel doen of eigenlijk helemaal niet doen?

Het idee verder moet nog uitgewerkt worden natuurlijk. Maar in m'n gedachte zou ik voorstellen om eerst van NL naar New York te gaan. Daar even paar dagen in de stad verblijven met partner. Die heeft dat nog niet gezien, en omdat je (wij dan) niet met grote regelmaat naar Amerika denken te gaan, is dat leuk dat ze dat toch ziet dan. Daarna en auto huren en richting het westen rijden. Alhoewel westen, denk eerst nog naar Washington en Niagara Falls, en dan pas naar het westen. Mijn idee was om eerst naar New York te gaan, en pas als je klaar bent de huurauto daar te pakken in plaats van in Washington aankomen en dan huurauto te pakken voor naar New York. Maar misschien is het ook wel een idee om van NL naar Washington te vliegen, daar 2 dagen te blijven en dan met de trein (openbaar vervoer) naar New York te gaan? Heb over zoiets ook weleens iets gelezen hier op het forum. Al klopt Washington-New York-Niagara Falls dan weer niet, die volgorde is niet goed.

De verdere indeling tussen New York (Niagara Falls) en Las Vegas moet nog gemaakt worden. Graceland lijkt me mooi om te bezoeken. Mount Rushmore is ook iets wat je eigenlijk wel gezien mag hebben (alleen ligt dat volgens mij best in een regio waar verder niet mega veel te zien is?). Een Yosemite Park en Zion Park zou ik graag nog een keer willen bezoeken en dan ook wat gaan wandelen daar (wat we toen in Yosemite Park niet gedaan hebben, en Zion kun je vanaf Springwood als ik het goed herinner met een bus het park in, mag niet met eigen auto. We hebben daar toen wel gewandeld van een klein parkeerplaatsje na de tunnel naar boven. Maar dat was maar kwartiertje).

Verder nog kijken voor wat national parken waar we toen niet zijn geweest. Sequoia, Death Valley, Grand Canyon, Monument Valley, daar zou ik niet persee nog een 2e keer naartoe terug hoeven.

Las Vegas mag beetje op het einde van de vakantie zijn. Want doe je dat eerst en je krijgt daarna tijdens de vakantie ruzie, dan ben je voor niks getrouwd... (da's een grapje). Weet niet of het goed is om tickets NL-NY en Las Vegas-NL te pakken, of dat dat juist veel te duur is dan, dan NL-NY-NL veel goedkoper is. Al is van Las Vegas terug naar New York rijden dan ook wel weer een heel eind. Zou het zelf wel leuk vinden om na Las Vegas richting Chicago te gaan, en vandaaruit terug te vliegen naar Amsterdam (want vandaaruit gaat wel een vlucht, van Las Vegas uit heb ik eigenlijk helemaal geen idee). Chicago heb ik foto's van gezien, en schijnt best een mooie stad te zijn.

Zo, dat was even een gedachte die ik op het forum heb geschreven. Ben benieuwd naar reacties van mede forummers. En uiteraard, ik antwoord weer op elke reactie :-)
Gebruikersavatar
Johan VL
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: trouwen in Las Vegas, de voorbereiding...

Bericht door Johan VL »

even een globale route op google zegt dat de afstand wel meevalt:
New York-Washington-Niagara-Chicago-Graceland-Zion-Las Vegas

https://goo.gl/maps/5U4U6cWzcFRkR41A7

Yosemite zou je dan niet moeten doen, da's te ver uit de richting.

Nog een vraag: Albuquerque, is dat nog de moeite om te stoppen, of weet niemand daar meer wat Breaking Bad is in 2022?
Gebruikersavatar
Johan VL
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: trouwen in Las Vegas, de voorbereiding...

Bericht door Johan VL »

Van Chicago naar Las Vegas, en dan Graceland of Mount Rushmore, dat is kiezen. Allebei is geen optie, ze liggen te ver van elkaar vandaan. Van Graceland naar Las Vegas lijkt me (maar ik gok dat, want ben er nog niet geweest) niet de meest enerverende route om dingen te zien. Terwijl als ik moet gokken, die van Mount Rushmore naar Las Vegas door mooiere gebieden gaat... Of gok ik ermee verkeerd?
RaphaelB
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 11 jan 2018, 11:49

Re: trouwen in Las Vegas, de voorbereiding...

Bericht door RaphaelB »

Ik ben zelf een hele tijd geleden met mijn (Amerikaanse) vrouw getrouwd in ‘a little white wedding chapel’ in Las Vegas, in zo’n roze elvis auto. Dat adres moet je maar even op google zoeken. O.a Frank Sinatra, Michael Jordan, Bruce Willis en Britney Spears zijn hier ook getrouwd met hun partners. Is wel een aanrader, veel historie in dit wat oude gedeelte van Las Vegas en het was helemaal niet duur, en de mensen daar waren erg aardig. Ze maakten ook een hoop fotos met onze eigen iphones gratis. Wij houden zelf ook totaal niet van poespas met allerlei familie leden erbij enz. Gewoon simpel gehouden, ook geen bruidsjurk etc. We waren die vakantie ook nog ff naar Los Angeles gevlogen tussen door. Aan het eind van de vakantie in Las Vegas getrouwd dus. Er is zoveel te doen en te zien, ik zou lekker rustig de tijd nemen en niet 20 stedentrips in een paar weken proppen.
"The world is a book, and those who do not travel read only one page"
Ziva
Amerika-expert
Berichten: 3387
Lid geworden op: 29 sep 2008, 18:08
Locatie: USA

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Ziva »

Je trouwplannen kliken goed. Ik heb een tijdje geleden dit gelezen en dat leek me een hele leuke trip om ooit eens te doen.
Gebruikersavatar
Johan VL
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: trouwen in Las Vegas, de voorbereiding...

Bericht door Johan VL »

RaphaelB schreef:
10 sep 2019, 23:19
Ik ben zelf een hele tijd geleden met mijn (Amerikaanse) vrouw getrouwd in ‘a little white wedding chapel’ in Las Vegas, in zo’n roze elvis auto. Dat adres moet je maar even op google zoeken. O.a Frank Sinatra, Michael Jordan, Bruce Willis en Britney Spears zijn hier ook getrouwd met hun partners. Is wel een aanrader, veel historie in dit wat oude gedeelte van Las Vegas en het was helemaal niet duur, en de mensen daar waren erg aardig. Ze maakten ook een hoop fotos met onze eigen iphones gratis. Wij houden zelf ook totaal niet van poespas met allerlei familie leden erbij enz. Gewoon simpel gehouden, ook geen bruidsjurk etc. We waren die vakantie ook nog ff naar Los Angeles gevlogen tussen door. Aan het eind van de vakantie in Las Vegas getrouwd dus. Er is zoveel te doen en te zien, ik zou lekker rustig de tijd nemen en niet 20 stedentrips in een paar weken proppen.
Dat is die denk ik die bij die 1e link meteen boven aan staat. En die is inderdaad niet duur. 651 dollar dacht ik met een heel pakket eromheen. Ja inderdaad, hoef ook geen 200 foto's, maar iets meer dan 7 mag ook wel hè :-) Ja zo'n roze Elvis auto. Dat is gewoon mooi hè.

Er moet natuurlijk wel iets van een bruidsjurk bij. Maar dat mag ook wel beetje iets leuks zijn. Kan me er zo effe niets bij voorstellen. Is iets wat je moet zien. Gewoon a dress for a day. En denk dat ze daar in Las Vegas toch genoeg voor aan te bieden hebben, zou je zeggen...

De 20 stedentrips vallen mee hoor :-). New York (en daar is 3 dagen lang genoeg voor, even kijken of Trump thuis is, dagje Chicago en dan Las Vegas. Tussendoor wat natuurdingetjes :-)
Gebruikersavatar
Johan VL
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Johan VL »

Ziva schreef:
11 sep 2019, 16:28
Je trouwplannen kliken goed. Ik heb een tijdje geleden dit gelezen en dat leek me een hele leuke trip om ooit eens te doen.
Da's inderdaad een hele leuke. En veel dingen die ik ook beetje in gedachten had. Heb het net even vluchtig doorgekeken en zag er goed uit. Het weekend als ik meer tijd heb, ga ik het aandachtig bestuderen :-)
Gebruikersavatar
Johan VL
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Johan VL »

voor het huren van trouwjurk en een tux-e-do geeft google al best wat resultaten. Die bedrijven bieden ook weer een pakket aan om foto's te maken. Wat ik zo zag 630 dollar voor 2 uurtjes. Dat vind ik als Zeeuw dan weer best aan de centen eigenlijk. 1.700 dollar voor het huren van een trouwjurk ook trouwens. Die van m'n vrouw kostte koop in guldens iets van 1.500 gulden dacht ik. Maar goed, we hebben wel wat gevonden. De 3e link is wel weer fair dan...

Ik plaats enkele linkjes hier voor mezelf, maar ook voor andere mensen die er misschien ooit iets aan kunnen hebben:

https://rentadressandtux.com
https://creativebridalwear.com/
http://downtowntuxgown.com/las-vegas-tu ... /#Packages
Gebruikersavatar
Johan VL
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Johan VL »

met de trouwjurk is nog even kijken. Daar zijn we nog niet helemaal over uit. Misschien dat dat toch best een bling-bling trouwjurk voor een dag mag zijn. Misschien ook wel iets anders, iets in een thema. Maar daar zo nog geen concreet idee over...
MrsBucket
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 jun 2019, 21:39
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door MrsBucket »

Is het niet leuk, voor de ervaring, om bij de winkel van Say Yes to the Dress in New York een (relatief) goedkope trouwjurk te kopen aan het begin van je reis? Als je daar toch begint... Als je toekomstige vrouw een beetje een gangbare maat heeft, zou dat zomaar voor minder dan 1000 euro moeten kunnen. Als je hierboven al schrijft over 1700 dollar om te huren...
Ziva
Amerika-expert
Berichten: 3387
Lid geworden op: 29 sep 2008, 18:08
Locatie: USA

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Ziva »

Je kunt inderdaad voor veel minder dan 1700 dollar een hele leuke jurk kopen in Amerika. Enige nadeel is dat het passend maken van een jurk best wel wat tijd in beslag kan nemen als je het via de winkel doet. Er zijn echter ook zat mensen die hun jurk naar een van de vele kleermaker ateliertjes brengen en die kunnen het vaak sneller doen.
Gebruikersavatar
Johan VL
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Johan VL »

MrsBucket schreef:
17 sep 2019, 08:16
Is het niet leuk, voor de ervaring, om bij de winkel van Say Yes to the Dress in New York een (relatief) goedkope trouwjurk te kopen aan het begin van je reis? Als je daar toch begint... Als je toekomstige vrouw een beetje een gangbare maat heeft, zou dat zomaar voor minder dan 1000 euro moeten kunnen. Als je hierboven al schrijft over 1700 dollar om te huren...
die 1.700 dollar was wel een hele dure denk ik. Denk de huurprijzen van die andere link is wat lager. Het is nog in de oriënterende fase. Maar ik vind (als man zijnde) een trouwjurk echt zonde van het geld. Je betaald er grof geld voor, en je doet hem maar één keer aan. Bij wijze van, kun je van de prijs van een trouwjurk, je hele garderobe kast vol hangen met spullen van Bonprix, voor alle 4 de jaargetijden... Kopen vind ik dan helemaal jammer. Want zo'n jurk stop je ook weer niet even in de weekendtas. Ik, maar wie ben ik, zou dat geld liever spenderen in een leather-store (die zullen er ook wel zijn) en iets mega rockerigs pakken. Dat kun je daarna ook nog eventueel aan als je weer terug bent. Heb je jaren plezier van. Terwijl een trouwjurk... Tsja, als je voor de eerste keer trouwt en geloofd in trouw tot het einde... Maar die illusie zijn we allebei al armer :)
Gebruikersavatar
Johan VL
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Johan VL »

Ziva schreef:
17 sep 2019, 15:02
Je kunt inderdaad voor veel minder dan 1700 dollar een hele leuke jurk kopen in Amerika. Enige nadeel is dat het passend maken van een jurk best wel wat tijd in beslag kan nemen als je het via de winkel doet. Er zijn echter ook zat mensen die hun jurk naar een van de vele kleermaker ateliertjes brengen en die kunnen het vaak sneller doen.
Eigenlijk dezelfde reactie als hierboven bij Mrs Bucket :-). Kijk, het is allemaal niet mijn beslissing alleen natuurlijk. Maar skip die trouwjurk denk ik dan. Ben alleen nog aan het denken voor een ander alternatief... :-)
Gebruikersavatar
Johan VL
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Johan VL »

ik heb nog een vraag uit de praktijk :-)

Stel je/we trouwen in Amerika op 30-5, ergens in Las Vegas. Je viert nog wat vakantie, gaat naar huis, en dan moet je in Nederland nog wat werk doen om die verklaringen hier te krijgen met stempel. Daar ging dacht ik een week of 6 overheen. Maar die datum van dat trouwen in Las Vegas, is dat de datum die hier in Nederland ook geldig is, of telt de gemeente (of bij wie moet je daar eigenlijk voor zijn?) de datum van dat je bij hun komt met alle papieren met stempels erop, wat dus op papier wel later kan zijn. Het moment dat je de wijziging doorgeeft bedoel ik dan. Dat dat weken later is dan de datum dat je in Amerika getrouwd bent.
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door stegeman »

Ik schrik vd prijzen die je noemt. Ik betaalde paar jaar geleden €600 voor m’n trouwjurk. Splinternieuw. Helemaal mijn smaak. Enige was van tja hij mag zo goedkoop weg omdat het collectie vorig jaar is. Ja en??? Ik vind m gewoon mooier dan die dure. En de dure daar praat ik over rond de €1000. Prijzen zullen in een paar jaar toch niet zo enorm zijn gestegen???
Als vrouw zijnde zou ik een trouwjurk en pak toch wel klaar willen hebben voor vertrek... mij zou dat ‘rust’ geven. Maar ja.
Nu trekt in Vegas trouwen me ook niet. Maar trouwen in Amerika wel! Als Vegas het helemaal is voor jullie doen!!! Maar heb je wel eens nagedacht over een ‘ceremonie’ bij glacier point in Yosemite? Dat zagen wij in het echt en zag er relaxed uit allemaal met een fantastisch uitzicht. Maar haha zoals ik je berichten lees, ligt Vegas al wel vast. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je aanstaande vrouw in het trouwjurk verhaal staat.
Omzetten geen idee hoe dat werkt. Vooraf voor de wet in Nederland alvast trouwen op papier geen idee en in Vegas ‘echt’ trouwen??? Dan zal vast de datum gelden van het burgerlijk huwelijk hier.
Gebruikersavatar
Johan VL
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Johan VL »

ja denk ook dat de datum van Nederland bepalend is. Dat is voor sommige dingen zoals de inkomstenbelasting dus belangrijk, daarom dat ik het eigenlijk vroeg... De datum van Las Vegas is dan weer de datum in de ring...

Ja met jurk moeten we nog concreet kijken... Ik vind zelf een hele dure jurk gewoon onzin. Maar ik ben dan weer een man hè. We trouwen allebei niet voor de eerste keer, dus het hoeft niet standaard wit. Het mag wel iets gewaagds zijn. Dat hoort ook wel beetje bij Las Vegas. Het staat daar nog niet vast trouwens. Maar dat is echt wel de voorkeur. Misschien klinkt het een beetje raar, maar dat neppe en zo, dat past wel bij ons :-) Elke dag lol en lachen, het leven met een korreltje zout nemen. Daar hoort gewoon een nep Elvis bij enzo... Trouwen tot de dood ons scheidt is helaas niet meer zo vaak. Al geloofde ik daar wel in. Maar dat 1e huwelijk in Nederland was gewoon ook best triest. Alles volgens het boekje, standaard, met familie die je daarna nooit meer ziet, zo'n keyboard disc-jockey voor 250 gulden, dat soort meuk... Eigenlijk een huwelijksdag die je zelf helemaal niet zo had gewild. Maar het moest zo zijn omdat het zo hoorde... :-(
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Almere vak V »

Johan VL schreef:
12 sep 2019, 23:30
1.700 dollar voor het huren van een trouwjurk ook trouwens.
Ik heb er gelukkig niet zo heel veel verstand van. Maar...

Mijn dochters hebben nu al 2 keer een gala jurk gekocht bij Ross dress for less. De jongste afgelopen meivakantie in LV. Mijn vrouw kreeg van een andere moeder naar haar hoofd dat het belachelijk was dat wij zoveel geld wilde uitgeven voor een excentrieke jurk die ze maar 1 keer aanhad. Het ding kostte $24,-... :shock: :clap:

Misschien iets voor jullie. Maar dat is wel heel erg last minute.
Tinus1955
Amerikafan
Berichten: 280
Lid geworden op: 18 okt 2017, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Tinus1955 »

Mooie plannen Johan VL! :thumbup:
Zat zaken in Vegas waar je goedkope nieuwe/2ehands trouwjurken kan kopen of huren.
Dillards Outlet in Meadows Mall schijnt b.v. goedkoop te zijn.

Staan ook nog veel wedding packages op Groupon.com: zie hier. Vergeet niet nog een coupon code in te vullen voor extra korting. Van te voren dien je dan te mailen met het desbetreffende bedrijf (wel even recensies checken) om alles te plannen enzo.
Heb een mooie bruiloft in Viva Las Vegas!! :angel12: :headbang:
En niet de volgende dag door Drive Thru Divorce hé ;)
Dutchess
Amerika-expert
Berichten: 2498
Lid geworden op: 14 jul 2006, 02:14
Locatie: Utah

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Dutchess »

Ik zou juist verwachten dat de datum op de huwelijksakte bepalend is. Vanaf dat moment ben je immers wettelijk getrouwd.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Gebruikersavatar
Johan VL
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 sep 2014, 20:45
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Trouwen in Las Vegas, de voorbereiding ...

Bericht door Johan VL »

Almere vak V schreef:
04 dec 2019, 09:29
Johan VL schreef:
12 sep 2019, 23:30
1.700 dollar voor het huren van een trouwjurk ook trouwens.
Ik heb er gelukkig niet zo heel veel verstand van. Maar...

Mijn dochters hebben nu al 2 keer een gala jurk gekocht bij Ross dress for less. De jongste afgelopen meivakantie in LV. Mijn vrouw kreeg van een andere moeder naar haar hoofd dat het belachelijk was dat wij zoveel geld wilde uitgeven voor een excentrieke jurk die ze maar 1 keer aanhad. Het ding kostte $24,-... :shock: :clap:

Misschien iets voor jullie. Maar dat is wel heel erg last minute.
Thanx voor de tip :-) Daar kunnen we wat mee. Ga ik zeker naar kijken. Tuurlijk mag het wel wat meer kosten dan 24 dollar :-) Maar 1.700 dollar is wel veel hè voor een jurk die je 1 keer aan doet en dan in de handbagage mee naar Nederland gaat nemen :-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer