Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

valentjn1986 schreef:
24 aug 2019, 18:09
want neem aan dat doordat je via deze manier boekt en je presidental status hebt je dan een suv kan uitzoeken toch mocht ik mij goed ingelezen hebben.
Als je PC status hebt mag je een auto uitzoeken grote KANS dat daar een SUV staat...het is echter NOOIT een garantie.
Als je perse een SUV wilt moet je (ook) een SUV boeken.
Gebruikersavatar
Re1gnman
Amerikakenner
Berichten: 425
Lid geworden op: 08 jun 2013, 16:30
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Re1gnman »

valentjn1986 schreef:
24 aug 2019, 18:09


Heb via de truc met de dubbele browsers gewerkt en dan kom ik dit uit klopt dit allemaal? en is de prijs redelijk? mijn boeking is van 1 sept t/m 22 sept

want neem aan dat doordat je via deze manier boekt en je presidental status hebt je dan een suv kan uitzoeken toch mocht ik mij goed ingelezen hebben.
Deze aanname klopt niet. Je haalt een aantal dingen door elkaar. Als je de truc met de dubbele browsers toepast, heb je wellicht een beter tarief dan wanneer je 'normaal' boekt. Tot zover prima..
President's Club (PC) heeft hier niks mee te maken. Deze status krijg je door je normale Gold status te laten upgraden naar PC status. Dat doe je door bv Je National Executive Elite status te laten matchen door Hertz. Dit gaat vaak vrij makkelijk. Mailtje naar Hertz, met een screenshot van je National Executive Elite pasje erbij...binnen een week heb je je felbegeerde Hertz PC status. Heb je nog geen National Executive Elite status, dan kun je dat via deze link alsnog doen https://www.nationalcar.com/en/deeplink ... ardsType=1

Ook de quote dat' je dan een SUV kunt uitzoeken..' klopt niet. Je mag een auto uit een sectie uitkiezen. Het is allerminst zeker dat er een SUV tussen staat. Als je perse een SUV wilt, dan moet je die reserveren. In jouw geval heb je een Mid Size betaald, en kun je (mits je PC status hebt), een Full Size (of beter) uitkiezen uit de aisles.
valentjn1986 schreef:
24 aug 2019, 18:09
UW AUTO Wijzig uw voertuigvoorkeur (C) Mazda 3 4-door of gelijkwaardig Voertuig informatie
TARIEFSOORT
Betaal later tarief
KORTINGEN
CDP Name: : AMEX PLATINUM EMEA, CDP Rate: : Your rate has been discounted by 20 %,Promotiecoupon: : Promotional Coupon 204866 ,zal worden toegepast ten tijde van de huur
TARIEFOPGAVE
3 weken
INCLUSIEF
Airport Concession Fee
Loss Damage Waiver
Total Sales Tax
Liability Insurance Supplement
Vehicle Licensing Cost Recovery
Customer Facility Charge
Energy Surcharge
Unlimited mijl inclusief
BETALEN OP LOCATIE 583.49 USD
Je vertelt er niet bij waarvandaan je de auto huurt...
Je zit op ong. $ 27 dollar per dag.

Ik heb zelf dezelfde truc gedaan, ik betaal voor een week Orlando ong. $ 23,00 per dag
Volgens mij is dat wel een aardig tarief. Hangt er wel een beetje vanaf waar je mee de garage uit rijdt.
Heb je geluk en je kan je SUV naar buiten rijden...zit je voor $ 27 per dag aardig goed. Maar, kies je een
Ford Fusion....dan zijn er wellicht bij National betere keuzes voorhanden.

Ik heb gister overigens een boeking gedaan met code 192021.
Daar stond aan eind van het liedje 30% korting....misschien kun je die eens proberen?
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
valentjn1986
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 mar 2015, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 0
Locatie: zeewolde

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door valentjn1986 »

Terpies schreef:
24 aug 2019, 18:29
valentjn1986 schreef:
24 aug 2019, 18:09
want neem aan dat doordat je via deze manier boekt en je presidental status hebt je dan een suv kan uitzoeken toch mocht ik mij goed ingelezen hebben.
Als je PC status hebt mag je een auto uitzoeken grote KANS dat daar een SUV staat...het is echter NOOIT een garantie.
Als je perse een SUV wilt moet je (ook) een SUV boeken.
Oke dankje voor de uitleg!
valentjn1986
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 mar 2015, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 0
Locatie: zeewolde

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door valentjn1986 »

Re1gnman schreef:
24 aug 2019, 18:44
valentjn1986 schreef:
24 aug 2019, 18:09


Heb via de truc met de dubbele browsers gewerkt en dan kom ik dit uit klopt dit allemaal? en is de prijs redelijk? mijn boeking is van 1 sept t/m 22 sept

want neem aan dat doordat je via deze manier boekt en je presidental status hebt je dan een suv kan uitzoeken toch mocht ik mij goed ingelezen hebben.
Deze aanname klopt niet. Je haalt een aantal dingen door elkaar. Als je de truc met de dubbele browsers toepast, heb je wellicht een beter tarief dan wanneer je 'normaal' boekt. Tot zover prima..
President's Club (PC) heeft hier niks mee te maken. Deze status krijg je door je normale Gold status te laten upgraden naar PC status. Dat doe je door bv Je National Executive Elite status te laten matchen door Hertz. Dit gaat vaak vrij makkelijk. Mailtje naar Hertz, met een screenshot van je National Executive Elite pasje erbij...binnen een week heb je je felbegeerde Hertz PC status. Heb je nog geen National Executive Elite status, dan kun je dat via deze link alsnog doen https://www.nationalcar.com/en/deeplink ... ardsType=1

Ook de quote dat' je dan een SUV kunt uitzoeken..' klopt niet. Je mag een auto uit een sectie uitkiezen. Het is allerminst zeker dat er een SUV tussen staat. Als je perse een SUV wilt, dan moet je die reserveren. In jouw geval heb je een Mid Size betaald, en kun je (mits je PC status hebt), een Full Size (of beter) uitkiezen uit de aisles.
valentjn1986 schreef:
24 aug 2019, 18:09
UW AUTO Wijzig uw voertuigvoorkeur (C) Mazda 3 4-door of gelijkwaardig Voertuig informatie
TARIEFSOORT
Betaal later tarief
KORTINGEN
CDP Name: : AMEX PLATINUM EMEA, CDP Rate: : Your rate has been discounted by 20 %,Promotiecoupon: : Promotional Coupon 204866 ,zal worden toegepast ten tijde van de huur
TARIEFOPGAVE
3 weken
INCLUSIEF
Airport Concession Fee
Loss Damage Waiver
Total Sales Tax
Liability Insurance Supplement
Vehicle Licensing Cost Recovery
Customer Facility Charge
Energy Surcharge
Unlimited mijl inclusief
BETALEN OP LOCATIE 583.49 USD
Je vertelt er niet bij waarvandaan je de auto huurt...
Je zit op ong. $ 27 dollar per dag.

Ik heb zelf dezelfde truc gedaan, ik betaal voor een week Orlando ong. $ 23,00 per dag
Volgens mij is dat wel een aardig tarief. Hangt er wel een beetje vanaf waar je mee de garage uit rijdt.
Heb je geluk en je kan je SUV naar buiten rijden...zit je voor $ 27 per dag aardig goed. Maar, kies je een
Ford Fusion....dan zijn er wellicht bij National betere keuzes voorhanden.

Ik heb gister overigens een boeking gedaan met code 192021.
Daar stond aan eind van het liedje 30% korting....misschien kun je die eens proberen?
Bedankt voor de reactie!

Wij boeken de auto op Seattle airport, Via nationals heb ik idd al een boeking staan via de uitleg van Executive elite status en dan heb ik een full size auto gehuurt (713 dollar) en kan je een andere auto uitzoeken uit bepaalde delen. heb de code 8572158 en coupon NDA2324br gebruikt.

Nu dacht ik dus dat zoiets dus ook werkte bij Hertz maar denk dat ik door al het lezen dus alles door elkaar gehaald hebt, En idd heb de statusmatch ook gedaan van hertz vandaar dat ik denk ik fout zit.

Ik ga straks nog eens lezen en kijken hoe ik dan een betere backupboeking kan doen.

Bedankt voor de uitleg!
MikeAmerika
Amerikafan
Berichten: 197
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door MikeAmerika »

Ik heb 2 boekingen lopen bij hertz. Bij National is het een stuk duurder voor de periode 20-10 tm 7-11 op houston airport.
Is dit geen probleem? We willen minimaal een SUV en heb dus een midsize boeking met pc status en als backup een standard SUV. Alleen zijn ze beide bij hertz. Is dat geen probleem wanneer ik daar aan kom en zeg dat ik maar van 1 boeking gebruik wil maken? Ik las wel dat het niks kost wanneer je de auto niet komt ophalen. Klopt dit?
2015 Rondje Zuidwesten
2017 Rondje Zuid westen + Yellowstone
2018 Rondje Miami en Keys
2019 Texas New Mexico
Gebruikersavatar
Re1gnman
Amerikakenner
Berichten: 425
Lid geworden op: 08 jun 2013, 16:30
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Re1gnman »

valentjn1986 schreef:
24 aug 2019, 19:53


Wij boeken de auto op Seattle airport, Via nationals heb ik idd al een boeking staan via de uitleg van Executive elite status en dan heb ik een full size auto gehuurt (713 dollar) en kan je een andere auto uitzoeken uit bepaalde delen. heb de code 8572158 en coupon NDA2324br gebruikt.

Nu dacht ik dus dat zoiets dus ook werkte bij Hertz maar denk dat ik door al het lezen dus alles door elkaar gehaald hebt, En idd heb de statusmatch ook gedaan van hertz vandaar dat ik denk ik fout zit.

Ik ga straks nog eens lezen en kijken hoe ik dan een betere backupboeking kan doen.

Bedankt voor de uitleg!
Ik lees een beetje dat je het liefst een full size SUV mee zou willen meenemen?
Even afhankelijk hoe belangrijk dit voor je is, zou ik de backup boeking dan een
Full Size SUV vastleggen.

Dan kan je ter plekke in de aisles kijken of er een full size SUV tussen staat, of een
andere die je ook goed genoeg is.
Dan kun je de full size SUV boeking annuleren.

Staat er helemaal niks tussen, dan kun je je full size SUV boeking gebruiken en de Mid size annuleren.
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Gebruikersavatar
Re1gnman
Amerikakenner
Berichten: 425
Lid geworden op: 08 jun 2013, 16:30
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Re1gnman »

MikeAmerika schreef:
25 aug 2019, 11:22
Ik heb 2 boekingen lopen bij hertz. Bij National is het een stuk duurder voor de periode 20-10 tm 7-11 op houston airport.
Is dit geen probleem? We willen minimaal een SUV en heb dus een midsize boeking met pc status en als backup een standard SUV. Alleen zijn ze beide bij hertz. Is dat geen probleem wanneer ik daar aan kom en zeg dat ik maar van 1 boeking gebruik wil maken? Ik las wel dat het niks kost wanneer je de auto niet komt ophalen. Klopt dit?
Als ik het goed heb begrepen, staat je naam op grote screens in de garage. Dan ga je naar de aangewezen sectie (PC/5 star/Gold) en kies je uit
welke je mee wil nemen.
ALs er een Mid Size Suv tussen staat, annuleer je meteen die andere boeking even..wel zo netjes

Er komt pas een mannetje aan te pas, als jij met je auto richting uitgang rijdt...de andere boeking zou je dan al geannuleerd kunnen hebben..
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
valentjn1986
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 mar 2015, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 0
Locatie: zeewolde

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door valentjn1986 »

@Re1gnman Kijk het is geen moeten maar denk als ik dan in Amerika ben dan wil ik wel wat groots rijden (thuis rijden we in een seat mii dus dan vind ik dit wel leuk) Een Standaart of fullsize SUV zou idd wel leuk zijn, Ik ga nog even de prijzen vergelijken waar die het goedkoopste is als backup en dan vanavond denk ik wel boeken.

Bedankt voor de reactie
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door roelb »

Ik heb nog nooit een full size SUV in de aisles gezien bij Hertz.

Het allergrootste ooit was een Kia Sorento in de Presidents cirlce aisle op LAX. In gold en 5-star wel eens een pickup en regelmatig standard size SUV's, maar full-size: nope. Als je echt een FFAR wilt (Ford Expedition, GMC Yukon, Chevy Tahoe, etc) dan kun je denk ik het beste echt een full-size SUV reserveren.

Wil je gewoon een forse 7-seater SUV maar hecht je geen waarde aan de 4WD en clearance dan is de L4 categorie bij Hertz een mooie tussenweg. Dat zijn auto's zoals de GMC Acadia en Kia Sorento. Net een maatje kleiner maar qua formaat aan de bovenkant van de standard SUV categorie.
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Gelukkig ik wel... op MCO (Terminal B) eind mei o.a. keus tussen Tahoe (volgens mij is de Suburban de Full size toch?) en Infinity QX60, en een handvol verschillende standard SUV’s. De Tahoe vond/vind ik beetje lomp dus voor de Infinity gegaan... niet echt full size maar wel 7-zitter.

Had het liefst een Explorer gehad, maar die stond er helaas niet en geen zin om naar National te lopen en meer te betalen. Voor twee personen vind ik een standard SUV fijner, en een Explorer rijdt nu eenmaal beter dan zijn grotere broer.
Gebruikersavatar
nieuwenoord
Amerika-expert
Berichten: 13814
Lid geworden op: 08 feb 2005, 17:34
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Macisvenda, Spanje
Contacteer:

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door nieuwenoord »

Volgens mij is Tahoe Full Size en Suburban Premium, toch?
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door roelb »

Yep. Suburban, Escalade, QX80, etc, dat zijn de "premium full size SUV's".
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Volgens Hertz:
Infinity QX60 Is Z4 (prestige collection).
Tahoe/yukon similar is T en suburban/yukon xl similar is T6.
Standard SUV is L en 7-zits modellen standard SUV is L4.
https://www.hertz.com/rentacar/vehicleg ... WD/Minivan#

@roelb escalade is P6 (andere klasse dan Tahoe/Yukon etc).
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

roelb schreef:
26 aug 2019, 10:02
Ik heb nog nooit een full size SUV in de aisles gezien bij Hertz.
Op naar IAH !
Daar had ik 10 mei te kust en te keur full size suv s
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

MikeAmerika schreef:
25 aug 2019, 11:22
We willen minimaal een SUV en heb dus een midsize boeking met pc status en als backup een standard SUV. Alleen zijn ze beide bij hertz. Is dat geen probleem wanneer ik daar aan kom en zeg dat ik maar van 1 boeking gebruik wil maken?
Of je zet een boeking op de naam van een reisgenoot, of je zet de boekingen op een verschillend tijdstip , of je blijft even bij de les , communiceert met de mens in de exit booth en alles komt goed..
Vraag twee heb je zo gesteld dat je zelf al aan het juiste antwoord kwam.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

Terpies schreef:
26 aug 2019, 11:35
De Tahoe vond/vind ik beetje lomp
Als je een Tahoe in het menu instelt op rijden met aanhanger rijdt ie / schakelt ie veel plezieriger

Terpies schreef:
26 aug 2019, 11:35
Had het liefst een Explorer gehad, , en een Explorer rijdt nu eenmaal beter dan zijn grotere broer.
De Explorer is en blijft de fijnste .
De Volkswagen Atlas waarmee ik in mei een ritje heb gemaakt vond ik qua rijgedrag veel op de Explorer lijken.
Qua uiterlijk wint de Explorer dan weer ruim
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door roelb »

bedeve schreef:
26 aug 2019, 12:54
Op naar IAH !
Daar had ik 10 mei te kust en te keur full size suv s
IAH staat vooralsnog niet in de planning. Voorlopig zelfs even een langere USA pauze, eerste trip die kant op staat pas weer in april gepland.

Maar voor de OP denk ik wel dat het belangrijk is om te realiseren dat er echt geen enkele garantie is op de vulling van de aisles bij Hertz. En dat er lang niet altijd een SUV in staat, laat staan een full-size SUV. Het komt dus blijkbaar wel voor, maar het is tegelijkertijd ook zodanig zeldzaam dat ik, met meerdere rentals per jaar bij Hertz het nog nooit heb gezien.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door bedeve »

roelb schreef:
26 aug 2019, 17:04
[
Maar voor de OP denk ik wel dat het belangrijk is om te realiseren dat er echt geen enkele garantie is op de vulling van de aisles bij Hertz. En dat er lang niet altijd een SUV in staat, laat staan een full-size SUV. het is tegelijkertijd ook zodanig zeldzaam dat ik, met meerdere rentals per jaar bij Hertz het nog nooit heb gezien.
Het meerendeel van mijn USA boekingen zijn af SFO .
Dat zijn altijd National boekingen.

Vrijdag de 11e oktober en dinsdag de 24e mrt zijn mijn volgende Hertz boekingen.
Kom er op terug !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
lk-hrmns
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 aug 2019, 16:04
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door lk-hrmns »

Terpies schreef:
24 aug 2019, 17:12
je kunt even Hertz bellen om je lidnummer te koppelen aan de reservering.
In de garage (niet bij de reserveringbalies zelf!) loop je even langs het kantoortje daar om je rijbewijs en cc te laten zien, omdat het je eerste huur is.
Ik heb even gemaild en gebeld naar Hertz en kreeg de volgende antwoorden:

Bedankt voor uw e-mail.
Ik schrijf u deze email met betrekking tot uw gestelde vraag waarom in uw reservering bevestiging beschreven staat dat u gebruik moet maken van de reguliere counter in plaats van de gold counter, ik heb naar uw Gold profiel gekeken en in het systeem van HERTZ, staat de gold service op niet actief, dit gebeurd wanneer wijzigingen worden aangebracht in een gold profiel, als er wijzigingen worden doorgebracht , bijvoorbeeld een nieuwe krediet kaart,zal deze kaart eerst weer fysiek moeten worden gecontroleerd of de kaart daadwerkelijk op uw naam staat, en dit kan alleen op locatie.

Als u gebruik maakt van de Gold counter zal er niet om deze informatie gevraagd worden, omdat dat niet verplicht is als gold lid,echter omdat er wijzigingen zijn doorgebracht in uw profiel,zoals een nieuwe krediet kaart of een vernieuwd rijbewijs,moeten deze documenten weer geverifieerd worden op locatie, zodra dit is gebeurd ,wordt uw gold service weer op actief gezet.

Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Via de telefoon een zelfde verhaal gekregen;
Omdat mijn creditcard nieuw is toegevoegd moet ik bij de aanvang van mijn reservering even mijn rijbewijs en cc laten controleren. Gelukkig mag ik wel bij de Gold bali aansluiten ;).
Gast

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door Gast »

Ik zou gewoon naar de desk in de garage gaan, daar kunnen ze het ook prima regelen en daar staat over het algemeen geen rij.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer