Lufthansa CityLine

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
sk1982
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jun 2019, 12:35
Aantal x V.S. bezocht: 8

Lufthansa CityLine

Bericht door sk1982 »

Ik ben aan het kijken naar vluchten volgend jaar juli van Amsterdam naar Orlando of Tampa. Nu zie ik leuke prijzen voorbij komen via Lufthansa, alleen staat bij de vluchtinfo dat deze vluchten uitgevoerd worden door Lufthansa CityLine. Weten jullie of deze dezelfde service hebben als de "gewone" Lufthansa?
Dus ook inflight entertainment enz..?

En zouden jullie wachten met boeken tot alle prijzen van alle luchtvaartmaatschappijen bekend zijn, of boeken als er een leuke prijs voorbij komt?
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2016
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Lufthansa CityLine

Bericht door dejong89 »

Lufthansa cityline is onderdeel van Lufthansa en verzorgt de kortere vluchten. Ze hebben ook een A340 in hun vloot voor de lange afstanden.
Wij zijn in 2017 van Amsterdam naar Tampa gevlogen met Lufthansa via Frankfurt. Met een klein toestel vlogen we naar Frankfurt en met een A340 vlogen we naar Tampa. De service was prima en de inflight entertainment was zeer uitgebreid.

Als de prijs jou aanstaat zou ik gewoon boeken. Dat is ieder voor zich. Wat de prijzen doen is koffiedik kijken. Wij vlogen destijds voor 370 euro retour inclusief bagage maar betaalden begin dit jaar iets van 420 euro inclusief bagage.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Lufthansa CityLine

Bericht door Harry »

Wij zijn vorig jaar terug gevlogen van Tampa naar Frankfurt met de A 340, wat een fijn toestel :D , heerlijke vlucht gehad. Als de prijs voor jou oké is zou ik meteen boeken.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Lufthansa CityLine

Bericht door harryh »

Het "Cityline" gedeelte is de vlucht van AMS naar FRA of MUC. Geen entertainment, eten enz.
De vlucht naar Florida is met Lufthansa of United, mét full service.
Hebben wij al paar keer gedaan, als de prijs goed is gewoon boeken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer