Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Re1gnman
Amerikakenner
Berichten: 425
Lid geworden op: 08 jun 2013, 16:30
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Re1gnman »

Old Faithful schreef:
31 jul 2019, 01:16
Re1gnman schreef:
30 jul 2019, 15:48
Zoals het op de eerste pagina van dit topic beschreven staat moet het lukken.
Hieronder een stappenplan geschreven door een behulpzaam lid over het maken van een boeking.

Maak een Emerald club account aan op http://www.nationalcar.com (als je deze nog niet hebt).
Upgrade jezelf naar Executive (Elite) status indien mogelijk.
Installeer de National Car Rental app.
Log in met je account op de App.
Start een boeking voor jou gewenste periode.
Verwijder de voorgestelde contract ID.
Vul een contract id en coupon code in, zie lijst hierboven.
Of voorbeeld: 8572158 (Visa CA) + coupon ND3177ZDE (PROGRESSIVE PERKSHARE: 20 dollar korting bij minimaal 4 dagen huur in USA of Canada).
Of voorbeeld: 8572158 (Visa CA) + coupon NU3767ZDW (FREE CLASS UPGRADE: nu kan je compact klasse boeken en toch aisle gebruiken).
Het loont om te experimenteren met of zonder verschillende contract ID's en coupon codes. Maar enkel met hier vermelde contract ID's.
National biedt als eerste keus een full-size auto aan (mid-size is dezelfde prijs), met keuze uit de Emerald Aisle.
Kies in het volgende scherm wel of geen opties.
Als je op het laatste scherm zit (Review & Reserve) ga je terug en haal je het Contract ID weg.
Doorloop weer de stappen (tot Review & Reserve)!

Als het goed is blijft de prijs nu staan, inclusief verzekeringen, maar wordt nu het standaard Emerald Club Members contract toegepast.
Bevestig!
Please proceed to the Executive (Elite) area (Full-size or larger). Bypass the rental counter -> Choose ANY car in the Aisle -> The keys are in the car - just go!


Disclaimer
AllesAmerika is niet aansprakelijk voor enige schade welke is of kan ontstaan door gebruik van deze gegevens en informatie. Indien gebruik wordt gemaakt van de informatie en gegevens uit dit topic vindt dat geheel voor eigen risico plaats. Er kunnen geen rechten aan de informatie uit dit topic worden ontleend.
Klik op de "X" achter de code om die te verwijderen. NDA2423BR geeft nog $30 extra korting.

Succes.
Ik heb alles geprobeerd, maar dit lukt me niet. Als ik linksonder het "review & reserve-" scherm op account name klik, krijg ik een pop-up scherm.
Als ik daar met het kruis de VISA-CANADA optie weghaal, dan gaat site opnieuw berekenen en kom ik $ 400 hoger uit.

De extra $ 30 korting krijg ik ook niet voor elkaar, want dan geeft ie aan dat deze 2 coupons niet samen kunnen worden gebruikt.

Ik heb nu een boeking staan, met als account naam VISA-CANADA.
Is dit een probleem als ik de auto ophaal?

Je kan kosteloos annuleren toch?

Is het verstandig om nog een schaduw reservering te maken bij bv Alamo?
En die zou je dan ook kosteloos kunnen annuleren terwijl je in de garage staat?


Gr. Ron
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
petrapelle
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2013, 10:57
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door petrapelle »

Ik had ook problemen om een goede boeking te maken. Zorg dat je alle geschiedenis wist van je telefoon\pc. Dan weer opnieuw inloggen en proberen. Dat lukte bij mij nog het beste. Of op een ander moment het nog eens proberen.
Succes!
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

@Re1gnman gebruik je een browser, aangezien je het over "account name" hebt? De stappen werken het beste en simpelste op de mobiele app van National.
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Ik kreeg geen enkele coupon code aan de praat en de Flying Blue-contractcode werkte ook niet. Maar die van Visa Canada wel en dan kwam ik voor acht dagen rondje las vegas met een full-size uit op 280. Zonder de code was dat in de 400 dus dat is echt top. Nog niet de boeking gedaan verder omdat ik nog even wil rondkijken, maar het werkte wel!
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Je kunt altijd kosteloos annuleren ;)
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Dat is waar, maar ik ga ook pas in januari. Daarbij: m'n rijbewijs verloopt in december. Weet iemand of ik dan wel voor die tijd een reservering kan doen en zodra ik m'n nieuwe rijbewijs heb die aanpassen in m'n account?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Maar prijzen willen nog wel eens veranderen en da's niet altijd goedkoper.
Je rijbewijsnummer staat niet in je bevestiging dus ik denk dat je die gewoon in je profiel kunt aanpassen nadat je geboekt hebt. En zo niet doen ze dat wel bij de exit booth.
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Nou, toch maar alvast gereserveerd dan :) Nu rijd ik dus 8 dagen een Full Size-auto terwijl ik betaald heb voor een Midsize-auto (270 dollar). Maar m'n tier status staat in de app op Executive Elite (geupgrade via de Amex-link) dus dan mag ik als ik het goed heb toch een nog hogere klasse dan Full Size-kiezen?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Niet helemaal, je hebt met die status "Executive Area Access — Choose any car (Fullsize and above) in the Executive Area and only pay the Midsize rate (in US and Canada)."
Dat gaat niet over een bepaalde klasse maar over een rij met auto's waar van alles kan staan. Als je een bepaalde klasse wilt huren kun je beter bij Alamo, Hertz, Avis enz. huren, die zijn meestal goedkoper.
Voor meer info zie de openingspost viewtopic.php?f=30&t=61731&start=1540#p1012586
bmwaddict
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 aug 2019, 10:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door bmwaddict »

bmwaddict schreef:
02 aug 2019, 12:05
Weet iemand of het nog mogelijk is om van executive naar executive elite status te upgraden met mastercard?
De link die ik gevonden heb werkt niet meer (https://legacy.nationalcar.com/en_US/ca ... Elite.html)

Ik wil deze gebruiken voor de upgrade bij Hertz en om de kans te vergroten dat ik een convertible mag uitzoeken.

Ook wil ik mijn buurman helpen met het regelen van een auto voor Florida. Nu zie ik dat je uberhaupt geen exectuvive member meer kunt worden via een upgrade link of dergelijke? Klopt dit? Dan gaat deze hele 1ste post niet meer op voor iemand zonder deze status? Of wel de korting en niet de aisle status?
Voorzichtige reminder voor mijn post enige tijd geleden. Heeft iemand enige idee of je nog executive member kunt worden (vraag voor mijn buurman) en in hoeverre je bestaande status kan upgraden naar elite (in mijn geval)?

Dank!
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door TradeMarkNL83 »

harryh schreef:
05 aug 2019, 14:58
Dat gaat niet over een bepaalde klasse maar over een rij met auto's waar van alles kan staan. Als je een bepaalde klasse wilt huren kun je beter bij Alamo, Hertz, Avis enz. huren, die zijn meestal goedkoper.
Aha, maar die auto's die daar staan zijn dan alsnog minimaal full-size als ik het goed begrijp. En anders minimaal mid-size. In dat segment heb ik vooralsnog weinig goedkopers gevonden (rental cars begint bv bij 270 euro) dus ik laat het voorlopig maar zo staan.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Ja minimaal full-size maar meestal ook wel wat groters, SUV, Minivan enz :) Je kunt bv op Flyertalk lezen wat er op een bepaalde locatie af en toe staat. Waar ga je heen?
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Ah die site ga ik eens checken. Het liefst heb ik denk ik een instapklasse SUV. Ik ga in januari een rondje West doen: Las Vegas, Zion, Bryce, Page, Grand Canyon, Las Vegas.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Iedereen wil een SUV op LAS, dat kan lastig worden. Maar je gaat wel in de rustige tijd ;). Ik zou zelf een backup boeking maken bij bv Alamo of Hertz voor een SUV, staat er niets bij National dan kun je die boeking annuleren (die vervalt vanzelf maar is wel zo netjes) en naar Alamo of Hertz gaan.
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Ja die tip las ik hier meer dus dat zal ik zeker doen. Maar het is dus niet zo dat die annulering bij National minstens 48u of 24u voor vertrek gedaan moet worden?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Nee, bij betalen bij inleveren van de auto vervalt de reservering automatisch als je de auto niet ophaalt, er zijn geen kosten als je 'm niet ophaalt. Maar ik annuleer wel even bij het wegrijden als ik een andere boeking gebruik.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

bmwaddict schreef:
05 aug 2019, 15:22

Voorzichtige reminder voor mijn post enige tijd geleden. Heeft iemand enige idee of je nog executive member kunt worden (vraag voor mijn buurman) en in hoeverre je bestaande status kan upgraden naar elite (in mijn geval)?

Dank!
https://legacy.nationalcar.com/en_US/ca ... cale=en_US
bmwaddict
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 aug 2019, 10:49
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door bmwaddict »

Terpies schreef:
05 aug 2019, 19:20
bmwaddict schreef:
05 aug 2019, 15:22

Voorzichtige reminder voor mijn post enige tijd geleden. Heeft iemand enige idee of je nog executive member kunt worden (vraag voor mijn buurman) en in hoeverre je bestaande status kan upgraden naar elite (in mijn geval)?

Dank!
https://legacy.nationalcar.com/en_US/ca ... cale=en_US
Dank voor je hulp Terpies! Deze geeft helaas een expired aan. Vrees dat deze actie is verlopen

En voor mijn tweede vraag: is het mogelijk om nog als nieuw lid executive member te worden zodat je aisle choice hebt? Mijn buurman wil via national graag ook een auto boeken..
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Lid worden van de Emerald Club. Dan kan hij direct uit de Emerald Aisle uitzoeken, daar is geen Executive status voor nodig.
Enne… Na 40 rental dagen in een jaar krijgt hij Executive status ;)
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Hinko »

Net op tijd die elite link gebruikt zie ik.
Heb nog wel een Visa credit card link die werkt :) :wink:
https://legacy.nationalcar.com/en_US/ca ... inite.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer