Napali Odyssey

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Joleco321
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:26
Aantal x V.S. bezocht: 5

Napali Odyssey

Bericht door Joleco321 »

Hallo, wij vertrekken over 3 weken naar de Hawaii eilanden. Vluchten, accommodaties intussen allemaal geregeld. Ook de tickets voor een vliegronde boven Kauai zijn geboekt. Nu las ik op tripadvisor goede recensies over een boottocht langs de Napali coast; napali odyssey. Iemand ervaring met boottochten langs de Napali coast of specifiek met Napali Odyssey? Ik las veel over erg hoge golven, zijn de boottochten angstaanjagend ivm hoge golven of valt t mee en moet je denken aan flinke deining en een reispilletje?
Alvast bedankt oftewel Mahalo!
lauravanderklugt
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 07 sep 2003, 16:39
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Napali Odyssey

Bericht door lauravanderklugt »

Een boottocht is heel gaaf en heel anders dan erboven vliegen, maar kan inderdaad wel wild zijn. Je hebt wel het voordeel dat je in de zomer gaat, want in de winter hebben wij wel echt hele hoge golven gehad en weer waarbij de helft van de passagiers zeeziek was en we eerder terug gingen. In de zomer is het minder heftig, maar je zit op de Stille oceaan dus als je er gevoelig voor bent, zou ik zeker een pilletje nemen en ook goed kijken welk soort boot je kiest. Op kleinere heb je vaak sneller last in mijn beleving.
Joleco321
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:26
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Napali Odyssey

Bericht door Joleco321 »

Uiteindelijk hebben we gisteren gevlogen met Wings over Kauai, wat een geweldige ervaring met Bruce! Dank Laura voor je tip!
lauravanderklugt
Amerikafan
Berichten: 254
Lid geworden op: 07 sep 2003, 16:39
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: Napali Odyssey

Bericht door lauravanderklugt »

Wat leuk om te lezen. En geniet nog even. gr Laura
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer