Van Vernal naar Montpellier.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Silsur
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 okt 2018, 22:57
Aantal x V.S. bezocht: 0

Van Vernal naar Montpellier.

Bericht door Silsur »

Hoi,

Wij rijden 1 vd dagen van onze reis van Dinosaur NP (vlak bij Vernal) naar Montpellier. Hierbij is Montpellier tussenstop naar Colterbay.

Nou dacht ik vanaf Red Canyon de 44 - 43 - 414 - 412 te nemen, en bij Diamonville weer op de 30 uit te komen en dan door naar Montpellier. Is deze route te doen met een camper? Of kan ik beter om rijden via Rock Springs / Green River?

gr, sander.
Gebruikersavatar
johan1973
Amerikakenner
Berichten: 1197
Lid geworden op: 20 jul 2007, 10:57
Contacteer:

Re: van Vernal naar Montpellier

Bericht door johan1973 »

Ik zou een oostelijke route aanhouden: Moab, de zeer fraaie UT-128 langs de Colorado River, Cisco en dan bij Fruita de 139 omhoog naar Dinosaur.
Vervolgens via de 191 naar Teton.
Terug van West-Yellowstone naar SLC kom je dan logischerwijs via de 20 op de (soms drukke) I-15.
Je 'mist' dan het stuk via Bear Lake.
Zoek eens op "139 colorado RV" voor ervaringen met RV over de Douglas Pass.
Via Montpellier? (is al een westelijke route, kijk ook eens in GoogleMaps wat de verschillen zijn in reistijd).
Volgens mij vertrekken jullie morgen. Veel plezier!

Johan
Silsur
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 okt 2018, 22:57
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: van Vernal naar Montpellier

Bericht door Silsur »

Hoi,

thnx, inderdaad de 128 en dan de 191. Maar bij Red Canyon op de 191 kan je een stuk 'afsnijden' via de 44 - 43 - 414 - 412. Je komt dan bij Diamondville weer bij de de 191. Ik vroeg me af of die route de moeite is?

gr, sander
Gast

Re: van Vernal naar Montpellier

Bericht door Gast »

johan1973 schreef:
30 jul 2019, 13:01
Via Montpellier?
Ja, dat is wel een heel grote omweg :lol: Waarschijnlijk gaat het over Montpelier in Idaho. Bonuspunt: zoek even uit hoe je het uitspreekt :thumbup:
Silsur
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 okt 2018, 22:57
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: van Vernal naar Montpellier

Bericht door Silsur »

heheeheh inderdaad met één L ;-) Normaal ga ik altijd naar Frankrijk op vakantie.... beetje francofiel zeg maar ;-)
Silsur
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 okt 2018, 22:57
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: van Vernal naar Montpellier

Bericht door Silsur »

wel wat gemengde berichten over de 139 / douglas pass? Nou ga ik toch wat twijfelen....
Silsur
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 okt 2018, 22:57
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: van Vernal naar Montpellier

Bericht door Silsur »

Vandaag over de Douglas Pass hwy 139 gereden. De wegwas grotendels i prima conditie, recentelijk zijn hele grote delen opnieuw geasvalteerd. Van Moab arr Dinosaur via de 128 en 139/DouglasPass is een hartstikke leuke route om te rijden.

Gr, sander
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer