Reis Felicitas: Los Angeles - Denver, juli 2019

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1518
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Reis Felicitas: Los Angeles - Denver, juli 2019

Bericht door pumi1000 »

Nou wij hebben dat wel meegemaakt, dat onze gereserveerde kamer dus weg was, omdat ze de cc kaart niet konden checken de dag voor aankomst........ niet alle hotels doen dat, maar sommige wel en als je geblokkeerde kaart het dan niet doet riskeer je dit wel.

Dat is wel makkelijk bij booking.com, dat je je cc kunt updaten met een nieuwe kaart. Sindsdien boek ik het liefst daar.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Felicitas: Los Angeles - Denver, juli 2019

Bericht door Martin & Marianne »

Wat een prachtige reis hebben jullie weer gemaakt! Wij hebben elke dag genoten van het verslag. En kijken uit naar de foto's!
We zullen het verslag nog veel gebruiken voor onze planning.

Marianne
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Reis Felicitas: Los Angeles - Denver, juli 2019

Bericht door Felicitas »

Wat leuk dat jullie ons gevolgd hebben. We hebben het weer heerlijk gehad in Amerika. Ik hoop zo snel mogelijk de foto’s toe te voegen. We hebben geboft dat er afgelopen winter zoveel sneeuw was gevallen. Zowel in de Eastern Sierras als in Colorado was het daardoor erg groen en mooi met de sneeuw nog op de bergen. Wordt daar vast ook een prachtig najaar voor jullie trip!
Gebruikersavatar
Mrvanilla
Moderator
Berichten: 6639
Lid geworden op: 04 mar 2013, 07:13
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Felicitas: Los Angeles - Denver, juli 2019

Bericht door Mrvanilla »

Was inderdaad erg leuk, weer wat inspiratie opgedaan. Ben erg benieuwd naar de fotos's!
Groetjes,
Daniel
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Reis Felicitas: Los Angeles - Denver, juli 2019

Bericht door markro »

Leuk om weer over jullie belevenissen te lezen in het 2019-verslag. Wat hebben jullie weer veel gewandeld, en dat in het bloemenseizoen, mooi hoor.
Later kom ik nog eens terug als de foto's er bij staan. Dank voor het willen delen met ons.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Felicitas: Los Angeles - Denver, juli 2019

Bericht door moon29 »

Wat een mooie reis hebben jullie ook gemaakt! :thumbup: Wij zijn net terug, dus nu tijd om jullie verslag te lezen :) , maar dan wacht ik denk ik even op de foto's, want dat leest nog gezelliger :D
Wij hadden 3 dagen eerder dan jullie Chesler Park trail op de planning staan. Door de enorme hitte hebben wij er op dat moment voor gekozen het niet te gaan doen en een andere (zeer verkoelende :lol: ) invulling voor de dag te kiezen. Je moet er immers op dat moment allemaal (in ons geval 4) achter staan. Ik ben daarom extra benieuwd naar jullie foto's ervan. Het blijft jammer dat we hem niet hebben kunnen doen, maar van de andere kant kwam er nu onverwachts iets voor in de plaats wat we zeker ook niet hadden willen missen 8) .
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Reis Felicitas: Los Angeles - Denver, juli 2019

Bericht door Felicitas »

Ik kan me goed voorstellen dat jullie voor een andere activiteit hebben gekozen dan Chesler Park. Het was er inderdaad erg warm. Ook voor ons op het randje. We hebben de laatste kilometers van de wandeling schaduwpauzes gehouden onder overhangende rotswanden. Dat hielp wel, vooral als er wat wind was. Leuk verslag van jullie reis trouwens. Veel wildlife hebben jullie gezien!
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Felicitas: Los Angeles - Denver, juli 2019

Bericht door moon29 »

Dank je! We hebben idd ook echt geboft :D
Knap dat jullie hem gelopen hebben hoor :clap:
Gebruikersavatar
Felicitas
Amerika-expert
Berichten: 1791
Lid geworden op: 05 jan 2008, 10:19
Contacteer:

Re: Reis Felicitas: Los Angeles - Denver, juli 2019

Bericht door Felicitas »

Inmiddels zijn we weer bijgekomen van de jet lag (+ extreme hitte in Nederland). Ik heb foto’s bij ons verslag geplaatst. In de loop van de tijd wil ik het verslag nog wat finetunen met kopjes in het verslag en onderschriften bij de foto’s. We zijn enorm aan het nagenieten van deze vakantie. Zulke mooie wandelingen weer gemaakt. Echte top hikes zaten er tussen, zoals de Glen Aulin Trail in Yosemite, Chesler Park in het Needles gedeelte van Canyonlands NP en de super spannende en schitterend mooie Devil’s Causeway Loop bij Yampa (CO) in de Flat Tops Wilderness. Maar ook de andere wandelingen waren zeer de moeite waard. We raken maar niet uitgekeken in Amerika.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer