Internet aan boord.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 261
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Internet aan boord.

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Naar aanleiding van een artikel in een van onze grotere kranten kwam ik erachter dat Lufthansa op alle vluchten internet aan bied. Mijn verslaafde hart maakte een sprongetje :thumbup: . https://www.lufthansa.com/us/en/flynet
Wie heeft er al eens gebruik van gemaakt? Zouden jullie het gebruiken? Twintig Euro om de verveling te verdrijven lijkt me niet zo erg veel.
covri
Amerikakenner
Berichten: 719
Lid geworden op: 06 dec 2007, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: son en breugel

Re: Internet aan boord.

Bericht door covri »

Ik zou het niet gebruiken ook al ben ik redelijk verslaafd :?
Ik download wel wat series en films om de tijd door te komen.
Maar voor het geld zou ik het niet laten. Op onze reis is dit peanuts......
SanFran
Amerikakenner
Berichten: 1280
Lid geworden op: 22 aug 2015, 22:03
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Internet aan boord.

Bericht door SanFran »

Ik zou het niet gebruiken, ik vind het wel lekker om een x aantal uren helemaal offline te zijn. Sterker nog. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we alleen 's ochtends en 's avonds in het hotel even gebruik maken van wifi als het er is. En overdag niet. Lekker genieten van onze tijd samen zonder de constante afleiding van internet :P
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
jetusa
Amerikakenner
Berichten: 686
Lid geworden op: 03 mar 2015, 15:23

Re: Internet aan boord.

Bericht door jetusa »

Ik verveel me nooit tijdens een vlucht, zou het daarom niet gebruiken.
Gebruikersavatar
lyan
Amerikakenner
Berichten: 1238
Lid geworden op: 16 sep 2010, 20:51
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: groningen
Contacteer:

Re: Internet aan boord.

Bericht door lyan »

Ik zou het niet gebruiken, ik kijk meestal een filmpje (of 2), heb een mp3 speler met muziek, wat te lezen, een beetje dommelen en je bent er. Ik heb me nog nooit verveeld tijdens een vliegreis. Bovendien als je zo verslaafd bent, hoe doe je dat dan onderweg? Ik vind het juist fijn om gewoon eens niet bereikbaar te zijn :)
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Internet aan boord.

Bericht door mtl »

Ik heb daar het geld ook niet voor over. Genoeg andere mogelijkheden om de tijd vol te maken.
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 261
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Internet aan boord.

Bericht door Hard Rock Cafe. »

lyan schreef:Ik zou het niet gebruiken, ik kijk meestal een filmpje (of 2), heb een mp3 speler met muziek, wat te lezen, een beetje dommelen en je bent er. Ik heb me nog nooit verveeld tijdens een vliegreis. Bovendien als je zo verslaafd bent, hoe doe je dat dan onderweg? Ik vind het juist fijn om gewoon eens niet bereikbaar te zijn :)
We hebben voor onderweg 140 giga mobiel ter beschikking. Is ook nodig voor ons werk in het buitenland. Voor het mobiele tijdperk heb ik wat uren in koude en vieze telefooncellen doorgebracht. :crazy: :crazy: . Ben ook nog familieziek :lol: . Appen met mijn familie tijdens de vlucht lijkt me wel wat.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Internet aan boord.

Bericht door PSVwally »

Sja, voor €20 app ik wel een paar uur later...
AtieB
Amerika-ontdekker
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:12
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Internet aan boord.

Bericht door AtieB »

wij zijn net terug en vlogen met lufthansa. de free wifi spot waar ik vlakbij zat werkte niet tot amper. wil je hogere snelheid dan moet je betalen.
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Internet aan boord.

Bericht door tomhster »

Ook als je betaalt is de kans dat je iets goed kunt streamen zo goed als afwezig. Gewoon internetten, appen, Twitter en dat soort dingen lukt allemaal wel.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Internet aan boord.

Bericht door harryh »

Delta heeft al een tijd gratis wifi tbv Whatsapp, gebruik ik als ik zakelijk vlieg voor contact met thuis. Werkt basic, zo kun je geen foto's of video's verzenden of ontvangen, en soms is de ontvangst een tijdje weg ivm satelliet bereik.
Gebruikersavatar
Nootje
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 21 aug 2011, 19:25
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Internet aan boord.

Bericht door Nootje »

Wij hadden op de terug vlucht met Air New Zealand WiFi vorige week.
Vond het wel grappig, een beetje geappt, nieuws gelezen en forum gekeken. Gezien we snachts vlogen was er alleen bijna niemand online :D kwaliteit was wel erg goed, in tegenstelling tot BA.

Het was een leuk extraatje, maar ik zou er in ieder geval niet voor betalen. Bij Air New Zealand was het gratis. Voor alle passagiers.
Gast

Re: Internet aan boord.

Bericht door Gast »

Bij Delta had ik keuze uit gratis of betaald internet. Natuurlijk gratis gekozen, betaald is super duur per zoveel uur. En ik vloog naar Seattle dus 10 uur is niet mis. Gratis internet was leuk maar je kon er alleen mee appen verder niets.
Gast

Re: Internet aan boord.

Bericht door Gast »

Doe mij maar een goed boek :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer