Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wel of niet van tevoren hotels reserveren???

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Marco Polo
Amerika-ontdekker

Bericht door Marco Polo »

Ik ben het helemaal met Leon eens. Bij de drie reizen die wij gemaakt hebben, reserveerden we de eerste en de laatste dag en op de punten waar we veel bedrijvigheid of drukte verwachten. Daar tussen in is het erg makkelijk om een h(m)tell te vinden.

Volgend jaar willen wij iets anders proberen door wat dichter bij de natuur te blijven. Wij gaan in camping cabins verblijven. Deze zijn echter veelal in dichtbij parken en dus vaak druk bezet zullen zijn. Hier geldt dus voor mij, dat ik liever voor zekerheid kies.
Niettemin heb ik hier zoveel goede informatie gehad, dat ik het wel aandurf om niet overal te reserveren. Dat houd mijn reis nog enigzins flexibel

Groetjes
andere Marco :wink:
Marco Polo is discovering the USA and had found a lone shining star, in Texas
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer