Reis Uithaarlem: advies gevraagd route Seattle - Las Vegas.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Uithaarlem
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jun 2016, 23:53
Aantal x V.S. bezocht: 1

Reis Uithaarlem: advies gevraagd route Seattle - Las Vegas.

Bericht door Uithaarlem »

Dag alle Amerikaliefhebbers :thumbup: ,

Dit jaar, september 2019 gaan mijn vriend en ik voor de tweede keer het mooie Amerika bezoeken.
We maken dit keer een reis van Seattle naar Las Vegas. Onze vorige reis was de bekende route in het westen (LA-SF-LV).
Aangezien vorige route een zeer geliefde route is, was hier veel over te vinden, en hebben we adhv al jullie mooie reisverslagen een erg mooie reis gemaakt. Dit keer is onze route iets minder populair en dus wel wat informatie te vinden, maar niet kant en klaar.
Wij hebben dan ook nog een aantal vragen over onze reis.

Onze reis start op 10-9-2019 t/m 5-10-2019. We vliegen naar Seattle en vanaf Las Vegas terug naar Amsterdam.
Tot nu toe hebben we het volgende ingepland:
10-9 Amsterdam - Seattle
11-9 Seattle
12-9 Seattle
13-9 Seattle - Winthrop (via North Cascadades HWY)
14-9 Winthrop - Coeur D'alene
15-9 Coeur D'alene - Kalispel of Whitefish
16-9 Kalispel of Whitefish - Browning (Het stadje "Browning" random gekozen aangezien het naast Many Glacier ligt zodat we via de route "going to the sun" door Many Glacier rijden)
17-9 Browning - Gardiner
18-9 Gardiner - Yellowstone (slapen in West Yellowstone)
19-9 Yellowstone (slapen in Grant village)
20-9 Yellowstone - Jackson (door Grand teton)
21-9 Jackson - Vernal
22-9 Vernal - Moab
23-9 Moab
24-9 Moab - Torrey (door Capitol reef)
25-9 Torrey - Bryce Canyon
26-9 Bryce Canyon - Saint George (door Snow Canyon)
27-9 ?
28-9?
29-9 ?
30-9?
1-10 ? - Las Vegas
2-10 Las Vegas
3-10 Las Vegas
4-10 Las Vegas
5-10 Las Vegas - Amsterdam

Wat vinden jullie van dit schema? En wat raden jullie aan om met de nog 4 niet ingeplande dagen te doen? Zelf dachten we aan misschien nog een dagje extra bij Jackson om even een "rustdag" te hebben.
We zijn geen wandelliefhebbers, dus extra tijd om hikes te maken in parken is niet nodig. Hebben we dan alsnog genoeg tijd genomen voor alles of raden jullie aan ergens nog wat dagen bij de plakken? Grand Canyon, Zion en Page zijn we tijdens onze vorige reis al geweest.
Sommige dorpjes/steden (Browning, Vernal, Torrey) hebben wij random gekozen omdat dit op de route ligt. Zijn er misschien betere keuzen, zo ja waarom?

P.S. Wij zijn liefhebbers van Las Vegas, en daarom ook de 3 volle dagen daar. Deze dagen willen we dus niet inleveren, en ook gebruiken om relaxed bij zwembaden bij te komen van een mooie reis.

Alvast erg bedankt. :thumbup:
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Uithaarlem: advies gevraagd route Seattle - Las Vegas.

Bericht door Martin & Marianne »

Willen jullie niets in Washington bezoeken? Geen Olympic NP, Mt Rainier, Mt St Helens?
Voor Glacier NP trekken jullie wel weinig tijd uit. Qua overnachting zou je kunnen kijken naar iets in het park of in St Mary. Zijn er wellicht (fysieke) redenen om niet te wandelen? Anders is het toch wel erg jammer om hier alleen doorheen te rijden. Dat geldt ook voor Yellowstone: zelfs als je niet wilt wandelen zul je toch de auto uit moeten om de geisers etc te kunnen zien. En een stuk boardwalk lopen hoort daar ook bij. Ik zou hier zeker een dag extra voor uitrekken. Probeer hier een overnachting bij Old Faithful te vinden, het is heel fijn om het geisergebied daar in de vroege ochtend of tegen de schemering te bezoeken. Ik weet niet waar jullie belangstelling naar uit gaat, maar het is echt de moeite waard om eens bij een grotere geiser de tijd te nemen om op een uitbarsting te wachten. zie bijvoorbeeld hier voor ons verlag van de uitbarsting bij de Great fountain Geyser. Als je genoegen neemt met de Old Faithhful is het natuurlijk een ander verhaal.
Bij Moab zou ik ook meer tijd uittrekken. Ook hier geldt weer dat het toch wel aan te raden is om een aantal wandelingen te doen om iets te kunnen zien, maar je kunt ook een jeep huren en andere activiteiten ondernemen. Misschien ook leuk om na Moab naar Monticello of Monument Valley te rijden en dan via de UT95 naar Torrey te rijden. zie daarvoor en voor Arches en Canyonlands ons 2013-verslag.

Marianne
Uithaarlem
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jun 2016, 23:53
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Uithaarlem: advies gevraagd route Seattle - Las Vegas.

Bericht door Uithaarlem »

Dag Marianne,

Bedankt voor je reactie. We gaan je adviezen zeker gebruiken om onze planning verder rond te krijgen.

Wat betreft het wandelen, we wandelen wel om ergens te komen maar geen hele hikes. Gem. 30 min, max uurtje wandelen is geen probleem, maar hikes van een aantal uur is niet voor ons weggelegd.

Old faithful is helaas volgeboekt, dit hadden we al bekeken, en daarom gekozen voor west yellowstone en grand village.

We gaan je reisverslagen is rustig doornemen, en misschien monument valley toevoegen, een extra dag Mary glacier. yellowstone bent ik niet helemaal uit waar we dan zouden moeten overnachten op de route, aangezien old faithful vol geboekt is.

Bedankt voor je advies :thumbup:
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Uithaarlem: advies gevraagd route Seattle - Las Vegas.

Bericht door tomhster »

Ik zou de vier dagen in Washington en Oregon (Portland, Columbia River Gorge, Bend, Painted Hills) gebruiken en dus lager richting Idaho gaan. Bij Ontario Idaho in en dan naar Twin Falls en Crater of the Moon, kerncentrale bij Arco en dan richting Yellowstone/Grand Teton. Vernon en Torrey kun je prima laten staan.
Uithaarlem
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jun 2016, 23:53
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Uithaarlem: advies gevraagd route Seattle - Las Vegas.

Bericht door Uithaarlem »

tomhster schreef:
07 jul 2019, 17:25
Ik zou de vier dagen in Washington en Oregon (Portland, Columbia River Gorge, Bend, Painted Hills) gebruiken en dus lager richting Idaho gaan. Bij Ontario Idaho in en dan naar Twin Falls en Crater of the Moon, kerncentrale bij Arco en dan richting Yellowstone/Grand Teton. Vernon en Torrey kun je prima laten staan.
Hoi hoi, ook dit zal ik is uitzoeken. Bedankt voor de tip! Ik neem aan dat we dan dus vanaf seattle tot gardiner moeten omruilen voor jou route? Waarom kies jij voor die route en niet langs glacier (ik vraag dit uit interesse)
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Uithaarlem: advies gevraagd route Seattle - Las Vegas.

Bericht door tomhster »

Omdat de route via Oregon heel afwisselend is qua landschappen en absolute toppers bevat (genoeg over terug te vinden op dit forum). De route bovenlangs kent minder afwisseling/musts in mijn optiek (eigenlijk alleen Glacier en als je bij Caters of the Moon recht omhoog rijdt kun je dat zelfs nog invoegen, wel veel extra kilometers). De dag naar St. George kun je ook doortrekken naar Las Vegas (uur tijdsverschil), waarmee je weer één dag vrij maakt voor bovenstaande. En ik zou dan op dag 3 naar Mount Rainier gaan in plaats van in Seattle te blijven.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis Uithaarlem: advies gevraagd route Seattle - Las Vegas.

Bericht door Martin & Marianne »

Maar wat je ook doet, zorg voor voldoende tijd in Yellowstone. Alleen al de 8 rijden kost je veel tijd, en dan wil je toch ook wel de highlights bekijken, Daar heb je echt wel een dag of drie voor nodig.

Kijk eens in ons 2015-verslag voor een deel van de route die tomhster voorstelt. Als je niet gaat wandelen in Glacier is dat een aardig alternatief.
Uithaarlem schreef:
07 jul 2019, 17:01
Old faithful is helaas volgeboekt, dit hadden we al bekeken, en daarom gekozen voor west yellowstone en grand village.
Je dagen staan toch nog niet vast? Kijk ook op verschillende dagen, je zult hoe dan ook heen en weer rijden in het park. Er zijn in het park altijd wel annuleringen, dus regelmatig de site checken loont.

Marianne
Uithaarlem
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jun 2016, 23:53
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Uithaarlem: advies gevraagd route Seattle - Las Vegas.

Bericht door Uithaarlem »

Naar aanleiding van jullie adviezen, hebben wij opnieuw gepuzzeld. Wat denken jullie van onderstaande?

10 ams - seattle
11 seattle
12 seattle - mt rainier
13 mt rainier - castle rock (door mt st helens)
14 castle rock - madras (over I84, columbia river)
15 madras - portland
16 portland
17 portland - bend (afhankelijk van de tijd, langs silver falls?)
18 bend - ontario
19 ontario - twin falls
20 twin falls - west yellowstone
21 yellowstone (nog zoekende waar te slapen)
22 yellowstone (nog zoekende waar te slapen)
23 yellowstone - jackson (door grand teton)
24 jackson - vernal
25 vernal - moab
26 moab
27 moab - torrey (door capital reef)
28 torrey - bryce canyon (via state route 12)
29 bryce canyon - saint george (door snow canyon)
30 saint george - las vegas
1 las vegas
2 las vegas
3 las vegas
4 las vegas
5 las vegas - amsterdam

Het stadje madras is random gekozen aangezien we graag een stuk I84 willen rijden langs columbia river. We zouden nog een dag las vegas minder kunnen, maar vinden het ook wel een prettig idee een dag speling te hebben. Mochten we dan ergens langer over doen of langer willen blijven hebben we nog een dag “tegoed” daarvoor.

In seattle zouden we graag naar american football gaan, maar helaas die spelen 8 september, dan zijn we er nog niet. Dus hebben we gekeken voor honkbal. In seattle spelen ze de dagen dat we er zijn, een week lang iedere dag. 3 dagen tegen dezelfde tegenstander. Ik vraag me dus af, zijn dit leuke wedstrijden of amateuristisch of toernooien ofzo? Vraag me af of dit de moeite waard is (vol stadium met de sfeer zoals het hoort). 11-9 zou onze voorkeur zijn gezien we 10-9 afhankelijk zijn van vertraging op vliegveld ect, en waarschijnlijk niet heel fit zullen zijn door de reis.

Graag tips of feedback over deze route, is dit haalbaar of aan de krappe kant? Zoals ik al zei, we zullen geen wandelingen (hikes) maken van een aantal uur, enkel kleine stukjes wandelen (max 1 uur).

Wederom bedankt voor jullie vorige reacties, we hebben hier veel aan gehad en dus besloten om de 1e route om te gooien.
Uithaarlem
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jun 2016, 23:53
Aantal x V.S. bezocht: 1

Advies gevraagd, route seattle-las vegas

Bericht door Uithaarlem »

dag allemaal,

Naar aanleiding van de tips en adviezen die wij ontvangen hebben van jullie op onze eerste route, hebben wij de route gewijzigd in onderstaande.

10 ams - seattle
11 seattle
12 seattle - mt rainier
13 mt rainier - castle rock (door mt st helens)
14 castle rock - madras (over I84, columbia river)
15 madras - portland
16 portland
17 portland - bend (afhankelijk van de tijd, langs silver falls?)
18 bend - ontario
19 ontario - twin falls
20 twin falls - west yellowstone
21 yellowstone (nog zoekende waar te slapen)
22 yellowstone (nog zoekende waar te slapen)
23 yellowstone - jackson (door grand teton)
24 jackson - vernal
25 vernal - moab
26 moab
27 moab - torrey (door capital reef)
28 torrey - bryce canyon (via state route 12)
29 bryce canyon - saint george (door snow canyon)
30 saint george - las vegas
1 las vegas
2 las vegas
3 las vegas
4 las vegas
5 las vegas - amsterdam

Het stadje madras is random gekozen aangezien we graag een stuk I84 willen rijden langs columbia river. We zouden nog een dag las vegas minder kunnen, maar vinden het ook wel een prettig idee een dag speling te hebben. Mochten we dan ergens langer over doen of langer willen blijven hebben we nog een dag “tegoed” daarvoor.

In seattle zouden we graag naar american football gaan, maar helaas die spelen 8 september, dan zijn we er nog niet. Dus hebben we gekeken voor honkbal. In seattle spelen ze de dagen dat we er zijn, een week lang iedere dag. 3 dagen tegen dezelfde tegenstander. Ik vraag me dus af, zijn dit leuke wedstrijden of amateuristisch of toernooien ofzo? Vraag me af of dit de moeite waard is (vol stadium met de sfeer zoals het hoort). 11-9 zou onze voorkeur zijn gezien we 10-9 afhankelijk zijn van vertraging op vliegveld ect, en waarschijnlijk niet heel fit zullen zijn door de reis. Maar 11-9 is natuurlijk ook wel een dag van rouw misschien.

We zijn geen wandelaars, max. wandelingen van een uurtje.

We zouden graag advies willen over deze route, is het niet te strak, of willen we nu teveel doen in tekort tijd?

Alvast bedankt. :)

Opmerking moderator

Berichten over dezelfde route samengevoegd om overzicht te houden en dubbele antwoorden te voorkomen.
Gebruikersavatar
Georgie
Amerika-expert
Berichten: 3845
Lid geworden op: 04 mei 2006, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Advies gevraagd, route seattle-las vegas

Bericht door Georgie »

Ten eerste, ik weet niet of het verstandig is om een nieuw topic hiervoor te openen, ik denk dat de moderators liever zien dat het samengevoegd wordt met je oude topic. Ik wil best reageren, maar ik moest daarvoor dus eerst je oude topic vinden en lezen. Lijkt me wat onhandig (maar daarover mogen de mods beslissen).

Ten tweede, hoi mede mug :)

Ten derde, ik ben net terug uit deze regio en zal even mijn adviezen over je route laten gaan. Ik vind een bepaald stuk erg onlogisch klinken:

Vanuit Castle Rock WA (ken ik niet, maar handig ivm Mt St Helens begrijp ik) via de Historic Columbia River Highway naar Madras.
Van Madras naar Portland
Van Portland naar Bend

Madras en Bend liggen vrij dichtbij elkaar, dus je bent dan onwijs aan het heen en weer rijden als je vanuit Madras weer naar Portland gaat en daarna weer naar Bend. Bovendien ben ik door Madras gereden, het is niet veel soeps.

De Historic highway kan ik je zeker aanraden, hoewel ik m maar voor een deel heb gereden (met een brede camper was dat niet zo'n goed idee). Is het niet een beter plan om van Castle Rock naar bijvoorbeeld The Dalles te rijden? Dat is als je van west naar oost rijdt zo'n beetje het eindpunt van het mooiste gedeelte van de Columbia River Gorge en niet ál te ver weg van Portland (dan rijdt je bijvoorbeeld van west naar oost de historic highway en op de terugweg de dag daarna de snelweg die daaronder langs de rivier ligt, ook mooie snelweg trouwens). Hood River is ook een erg leuk plaatsje als je nog een overnachting zoekt, kleiner dan the Dalles.
Of rijdt door naar Government Camp bij Mt Hood. Anything, maar Madras is wel erg onlogisch om daar naar toe te rijden en vervolgens weer terug naar Portland en dan weer terug diezelfde route naar Bend.

Bend vond ik echt een heel leuk plaatsje dus daar zou ik zeker heen gaan. Sisters is ook een stop waard, vlakbij Bend.

Dus ik zou doen:

Castle Rock - Historic Columbia River Highway - Hood River (of The Dalles, maar ik vond HR gewoon zo'n leuk plaatsje en is minder ver)
Hood River - Portland
Portland - via Sisters - Bend.

AlmereVakV zal je vertellen als je die laatste route van Portland via Sisters etc doet, dat je ook nog nabij Salem langs Stayton komt en daar een leuke A&W hebt. Of rijdt toch de noordelijkere route, via Sandy en ga lunchen bij Calamity Janes, ook een geweldig oud hamburgerrestaurant met een menukaart vol burgers. Dan kom je alsnog via Madras en kan je zien dat je blij bent dat je daar niet bent gaan slapen.

De rest van je route ken ik niet! Hopelijk heb je hier iig wat aan!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Advies gevraagd, route seattle-las vegas

Bericht door Almere vak V »

Uithaarlem schreef:
17 jul 2019, 21:11
In seattle zouden we graag naar american football gaan, maar helaas die spelen 8 september, dan zijn we er nog niet. Dus hebben we gekeken voor honkbal. In seattle spelen ze de dagen dat we er zijn, een week lang iedere dag. 3 dagen tegen dezelfde tegenstander. Ik vraag me dus af, zijn dit leuke wedstrijden of amateuristisch of toernooien ofzo? Vraag me af of dit de moeite waard is (vol stadium met de sfeer zoals het hoort).
Seahawks spelen inderdaad thuis op opening weekend. Dat is al weer een tijdje geleden. Kaarten voor die wedstrijd gaan lastig te vinden zijn onder de $200. Ondanks dat de Bengals ook dit jaar weer een waardeloos team. Dus of je het heel erg moet vinden dat ze niet thuis spelen?? Maar daar heb ik zo misschien nog wel een oplossing voor...

Dan de Mariners. Niet het "beste" team in de MLB en hetzelfde geldt voor de Reds. Met een beetje geluk is het lekker weer. En zal het stadion op zn best voor de helft vol zitten. Sfeer hoef je niet bang voor te zijn. Die is er altijd in het stadion. Maar wel de echte honkbalsfeer. Gemoedelijk, gezellig met vrienden. Een hapje en een drankje doen.
Ik heb het hier al eerder gezegd. Ik vind honkbal helemaal niks. Maar voor ons is het geinig om er een paar keer per jaar met een groep vrienden naartoe te gaan. Zijn meestal met een groep van rond de 30. Mannen, vrouwen, kinderen, iedereen vermaakt zich. Eten in T-Mobile park is echt heel erg goed. Ook niet goedkoop. Maar er is voor iedereen wat wils. Mijn vrouw zou alleen al meegaan voor de Chinees. Verder is het leuk om tijdens de wedstrijd een rondje te lopen. Je kan het hele stadion rond. Je kan winkelen in een enorme Mariners shop. Maar er is ook een speeltuin, opvang voor huisdieren en ga zo maar door. Honkbal is vooral gezellig. Als ik het goed heb is dit een value game. Oftewel super goeie kaarten op de eerste ring voor $30 per stuk. Is net wat anders dan de NFL zullen we maar zeggen...
Uithaarlem schreef:
17 jul 2019, 21:11
14 castle rock - madras (over I84, columbia river)
15 madras - portland
16 portland
17 portland - bend (afhankelijk van de tijd, langs silver falls?)
Wat je hier van plan bent is me niet helemaal duidelijk. Als je kilometers wilt maken dan snap ik m... :wink:
Je wilt graag de Columbia River Gorge doen. Maar dat kan je net zo gek maken als je zelf wilt. Ik zou de Gorge rijden tot Hood River en vanuit Hood River een loop maken om Mt Hood. Prachtige omgeving. Alleen hoef je dat niet persee te doen vanuit Castle Rock. Dat kan je ook gewoon doen vanuit Portland. Wat zou je dan kunnen doen vanuit Castle Rock?? Dan heb ik een football oplossing voor je. Rij vanuit Castle Rock naar Eugene. Eugene is de grootste Universiteitsstad van Oregon en laat daar nou net 1 van de beste college footballteams van Amerika spelen. Op 14 september spelen de Oregon Ducks namelijk thuis tegen Montana om kwart voor 8. Dan heb je de hele dag om vanuit Castle Rock naar Eugene te rijden. Met een beetje geluk is het prachtig weer. Als je dan zorgt dat je op tijd in Eugene bent. Uiterlijk een uurtje of 4 voor de wedstrijd. Je auto niet al te dicht bij het stadion parkeren wil je geen hartverzakking krijgen omtrent het bedrag wat ze vragen voor parkeren. Kaarten voor deze wedstrijd zijn nu nog relatief makkelijk te krijgen op ticketmaster voor tussen de 30 en 90 dollar. De eerste wedstrijd spelen de Ducks echter een kraker in Dallas tegen Auburn. Mochten de Ducks die winnen dan gaan alle kaarten als een gek, en dus over de kop. Dus , nu kopen zou mijn tip zijn!
Als je dan op tijd bent heb je mooi de gelegenheid om een rondje om het stadion te lopen. En verbaas je over de toestanden rondom een schoolwedstrijdje. Stadion zal met een beetje geluk uitverkocht zijn. Dan zitten er 54.000 toeschouwers. Met een goed resultaat zullen er ook SRO's (standing room only) verkocht worden en gaat het zo maar richting de 60.000 toeschouwers. Verbaas je over de campers die er staan. Verbaas je over het tailgate gebeuren. Verbaas je over de faciliteiten waarover blijkbaar een schoolploegje beschikt. Ajax en PSV zouden hier een moord voor doen.

Vanuit Eugene kan je dan de volgende dag weer omhoog richting Portland. Dat kan zoals @Georgie zegt via Stayton voor een jaren 60 hamburger. Dat kan via Silver Falls Park. Dat kan via mooie stadjes als Silverton en Mount Angel. Maar dat kan ook via de outlet mall in Woodburn. Al zou ik niemand met gezond verstand dat willen aanraden op zondag.
Dan zou je op maandag het rondje om Mt Hood kunnen doen vanuit Portland via de Columbia Rover Gorge. Tot Hood River. Daar pak je de 35 naar het zuiden en halverwege de 26 weer terug naar Portland. Daar kan je in Sandy zoals @Georgie aangeeft bij Calamity Jane de beste hamburger van Amerika eten.
Je zou op zondag ook nog vanuit Eugene dit rondje kunnen maken naar Portland. Dan pak je de I5 naar Salem en daar pak je de 213 naar het oosten richting Silverton. In Silverton de 211 naar Sandy via Molalla, Estacada (dan ben je bijna bij ons tweede "thuis..."). In Sandy pak je de 26 naar het oosten. Dan de 35 naar het noorden en in Hood River pak je dan de I84 naar het westen. Dan hou je een dag over in Portland.

Vanuit Portland naar Bend kan eigenlijk op 3 manieren. De snelste manier, 3 uur rijden, is via de 26 naar Madras en van daaruit naar Bend. Aan Madras mis je inderdaad niks.
Of je gaat onderlangs via Salem, Silver Falls Park naar Bend. Niet heel veel langer dan de bovenstaande route. Misschien een kwartiertje langer. Wat omgeving betreft wel total anders. Kom je op de bovenstaande route al echt over de prairie en rotsformaties. Dan is deze route vooral langs bergen en door bossen. Dan volg je de 22 en de 20. Als je de ronde om Mt Hood al gedaan hebt zou ik voor deze kiezen. Zeker als je Silver Falls Park nog wilt zien.
Maar je kunt ook bovenlangs. Die is echt een stuk langer maar dan kan je een heel stuk van de Columbia River Gorge rijden. Zeg maar tot The Dalles. Daar pak je de 197 en daarna de 97 naar het zuiden en bij Madras ga je dan richting Bend.

Dus afhankelijk van hetgeen je al gezien hebt. Heb je een aantal keuzes. Maar een wijs man hier op het forum heeft ooit gezegd, "je mist meer, dan dat je ziet..."
Uithaarlem
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jun 2016, 23:53
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis Uithaarlem: advies gevraagd route Seattle - Las Vegas.

Bericht door Uithaarlem »

Wouw wat een goede adviezen. Bedankt allebei!

We hebben inmiddels kaartjes voor de oregon ducks gekocht en een hotel geboekt!

Super super super! Wij zijn zo blij om alsnog maar een wedstrijd te kunnen.

En jullie tips gaan wij zeker gebruiken om die dagen op de mooiste en leukste (en lekkerste) plekken te komen.

Nog een paar weken, en dan kan het avontuur beginnen!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer