Sportwedstrijden/evenementen rondreis West-Amerika sept/okt 2019

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
NielsC
Amerika-ontdekker
Berichten: 81
Lid geworden op: 10 feb 2019, 20:06
Aantal x V.S. bezocht: 0

Sportwedstrijden/evenementen rondreis West-Amerika sept/okt 2019

Bericht door NielsC »

Goedemorgen,

Ik heb in het reisschema topic al uitgebreid onze reis gedeeld en zijn we veel geholpen om onze droomreis te plannen. Nu heb ik eigenlijk nog wel wat vragen en ik dacht dat het verstandig was om dit even apart te houden.

Het lijkt ons wel gaaf en leuk om wat sportwedstrijden of evenementen oid te bezoeken. Nu heb ik al wel wat gekeken en als we in San Diego zijn kunnen we naar een honkbalwedstrijd.

Waarschijnlijk gaat het alleen wanneer we in de stad, SF, LA, SD of misschien ook wel LV zitten.

Dacht misschien zijn hier op het forum wat sportfanaten actief die ons een beetje op weg kunnen helpen of die zo weten wat gaaf is om te bezoeken.

Voor de zekerheid heb ik ons reisschema bijgevoegd zodat het duidelijk zichtbaar is waar en wanneer we zitten.

Alvast dank voor de moeite.

Groeten Niels
Bijlagen
image.png
Gast

Re: Sportwedstrijden/evenementen rondreis West-Amerika sept/okt 2019

Bericht door Gast »

Ik ben vorige maand naar een wedstrijd van de Chicago Cubs geweest, ik vond het heel gaaf om eens een keer mee te maken. Kaartjes eenvoudig online te bestellen, daarna even via de Ballpark app ophalen en het is geregeld. echt een leuke ervaring vonden wij dit.
Gast

Re: Sportwedstrijden/evenementen rondreis West-Amerika sept/okt 2019

Bericht door Gast »

Honkbal is dan aan het eind van het seizoen, en de kaartjes zullen een stuk duurder zijn. En niet ieder team zal in de playoffs spelen.

Edit: de playoffs beginnen 1 oktober.
Gebruikersavatar
bigoak
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 mei 2013, 10:27
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Sportwedstrijden/evenementen rondreis West-Amerika sept/okt 2019

Bericht door bigoak »

Kijk even op tickpick.com. Daar haal ik altijd mijn kaarten vandaan. Het merendeel komt van seizoenkaarthouders die op een bepaalde dag niet kunnen. Tot nu toe heb ik kaarten goedkoper gescoord voor honkbal en ijshockey (Mets, Cardinals, Dodgers en New Jersey Devils). Bij een verregende wedstrijd van de Mets kregen we zelfs ons geld terug.

Voor jouw data zie ik zo snel al het volgende:
American Football:
San Francisco 49ers op 22 september thuis tegen Pittsburgh Steelers

Honkbal:
Los Angeles Angels (of Anaheim) op 24 en 25 september thuis tegen Oakland A's (kaarten vanaf $7)
San Diego Padres op 26 september thuis tegen LA Dodgers

IJshockey:
Vegas Golden Knights op 8 oktober thuis tegen Boston Bruins.

Je kan zoeken op diverse zaken. Bij het klikken op een datum kan je de secties van het stadion aanklikken. Gebruik SeatGeek als hulp om te zien wat je uitzicht is.
2003/2004/2012/2013/2015/2016/2017/2018 (2x)/2019 (2x)/2022/ 2023 (2x)
2024: Texas (april) & Centraal USA (okt/nov)
www.bigoak67.nl
Gast

Re: Sportwedstrijden/evenementen rondreis West-Amerika sept/okt 2019

Bericht door Gast »

Kijk ook naar college football wedstrijden. Altijd een geweldige sfeer, en een stuk goedkoper dan de wedstrijden in de NFL.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Sportwedstrijden/evenementen rondreis West-Amerika sept/okt 2019

Bericht door Almere vak V »

bigoak schreef:
03 jul 2019, 13:49
Het merendeel komt van seizoenkaarthouders die op een bepaalde dag niet kunnen.
Dat is de nette uitleg. De minder nette uitleg is dat mensen grof geld verdienen. Maar in Amerika toegestaan.
bigoak schreef:
03 jul 2019, 13:49
Kijk even op tickpick.com.
Er zijn allerlei websites waarop je kaarten kunt kopen. StubHub is eentje die erg goed werkt. Ook omdat je vaak alleen nog maar mobile entry hebt. Maar zo zijn er nog veel meer websites te vinden.
Ticketmaster.com werkt ook prima. Hou hier wel rekening mee dat je te maken kunt hebben met reguliere tickets (blauw) voor de reguliere prijs en resale tickets (rose) voor vaak iets andere prijzen. Hou ook rekening met een service fee van 20%. Die staat niet bij de prijzen vermeld. Komt er vaak daarna nog bovenop.

Ik ben persoonlijk niet van het honkbal. Maar als dit je enige mogelijkheid is zou ik het zeker doen. Geniet vaan de sfeer, het eten en alles er omheen. Je gaat naar het eind van het seizoen toe. Als het nog ergens om gaat is het leuk. In de playoffs wordt het pas echt leuk. Maar dan gaan de prijzen van kaartjes vaak ook meteen voorbij leuk.

Voor de NFL zijn kaartjes sowieso niet leuk. Spelletje vind ik het mooiste van de wereld. Maar daar mag je dan ook wat voor betalen. Voor genoemde wedstrijd van de Niners mag je blij zijn als je kaartjes gevonden kunt krijgen onder de $200. Hetzelfde zal gelden voor hockey. Hockey is over het algemeen beste te betalen, maar in Vegas... Ik denk niet dat je een kaartje onder de $250 gevonden kunt krijgen. De vraag is dan ook hoe leuk vind je het en hoe graag wil je er daadwerkelijk naartoe.

Dan is college een goed alternatief. Er zijn een paar goeie colleges in de buurt. Maar de beste kans heb je denk ik op 21 september als "mijn" Ducks naar Stanford komen. Voldoende kaartjes te krijgen onder de $100.
Gebruikersavatar
bigoak
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 31 mei 2013, 10:27
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Re: Sportwedstrijden/evenementen rondreis West-Amerika sept/okt 2019

Bericht door bigoak »

Ik heb bij tickpick tot nu toe altijd minder betaald dan bij de NHL/MLB organisatie zelf. Je kan zelf beslissen welke kaarten je neemt. Bij de New Jersey Devils was het kaartje $35 goedkoper. Dat is toch een verschil tussen 1e ring waar we nu zaten of de 3e ring.
Ik zou inderdaad wel gebruik maken van de "grotere" ticketbureaus en even googlen of ze betrouwbaar zijn. Vaak genoeg staan ze ook nog buiten het stadion om tickets te kopen en verkopen. Er was bij de Giants iemand met een bordje "I Need Tickets", op het moment dat hij kaarten aangekocht dan ging de hand over de I en werden ze grof doorverkocht :D
Bij tickpick is de prijs die vermeld wordt op de site ook de verkoopprijs. Geen extra kosten. Kijk gewoon even rond op de verschillende sites en kijk waar je de beste deal kunt scoren. De ene keer zal het bij A zijn, de volgende keer B. Dat ik Tickpick gebruik is meer gemakzucht van mij (wil niet altijd uitgebreid zoeken) dan dat iedereen dit moet doen. :wink:
Als er tips zijn waar college football kaarten te koop zijn, dan hou ik me aanbevolen. Zal dit jaar moeilijk worden vanwege de reis naar de bergstreken boven Denver. In december gaan we nog naar Washington (14-21 december) maar dan willen we toch wel naar de NFL (Redskins). Zal eens op de andere sites kijken wat de kaarten daar doen :thumbup:
2003/2004/2012/2013/2015/2016/2017/2018 (2x)/2019 (2x)/2022/ 2023 (2x)
2024: Texas (april) & Centraal USA (okt/nov)
www.bigoak67.nl
NielsC
Amerika-ontdekker
Berichten: 81
Lid geworden op: 10 feb 2019, 20:06
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Sportwedstrijden/evenementen rondreis West-Amerika sept/okt 2019

Bericht door NielsC »

Dank alle voor de duidelijke reacties! Dit helpt ons zeker wat op weg! :thumbup:
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Sportwedstrijden/evenementen rondreis West-Amerika sept/okt 2019

Bericht door Almere vak V »

bigoak schreef:
03 jul 2019, 15:42
Als er tips zijn waar college football kaarten te koop zijn, dan hou ik me aanbevolen.
Alle grote colleges hebben vaak hun eigen ticketbureaus. Die kan je gewoon bellen of mailen. Vaak hebben ze ook een eigen omgeving in Ticketmaster waar je kaarten kunt kopen. Gewoon op basis van stoelen kiezen. Als ze een eigen plek hebben op Ticketmaster kan je de kaarten ook gewoon op ticketmaster kopen uiteraard. En dan heb je nog alle doorverkoopsites waarover hier al gesproken is. Werkt hetzelfde als bij de professionele teams.

Voor de Redskins zou ik me niet zo heel erg druk maken. Ook dit jaar zullen die weer geen potten gaan breken. Dus kaarten zullen er genoeg zijn. Twee zaken die je in je achterhoofd moet houden. Kaarten onder de $100 zijn er legio. Besef wel dat je dan bovenin het stadion zit. En tegen eind december is het weer in Washington niet altijd even prettig of vriendelijk. En ten tweede, ze spelen tegen de Eagles. Als de Eagles wederom een goed uitzicht hebben op de playoffs. Dan is het van Philadelphia "maar" 2,5 uur rijden naar Washington. Dan kunnen de kaartjes wel eens heel hard gaan.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer