Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van Niagra Falls naar Chicago
Van Niagra Falls naar Chicago
Is natuurlijk te ver in 1 rit. De standaard wegen zijn de 69 en de 94. Ik heb weinig interesse in Detroit. Kortom, ik zoek een mooie route met een fraaie tussenstop. Vooral het 2e is erg belangrijk. Tips ??
Ik heb gehoord dat Ann Arbor erg mooi is. Ik was een paar weken geleden in Detroit, en men raadde mij aan om naar Ann Arbor te gaan. Ik ben in plaats van Ann Arbor toen naar Canton gegaan waar een Ikea is, maar da's een ander verhaal. Het ligt ongeveer in het midden, dus da's ook meegenomen.
Wij zijn vorige zomer in Warren State Park geweest, in het westen van Michigan en die omgeving was ook mooi. Kalamazoo is niet groot, maar leuk.
Margaret
Wij zijn vorige zomer in Warren State Park geweest, in het westen van Michigan en die omgeving was ook mooi. Kalamazoo is niet groot, maar leuk.
Margaret
-
FrankW
Ann Arbor is wel leuk, een echte studenten stad. Grand Rapids en Holland in Michigan zijn ook leuk om te bezoeken maar dat is al niet meer halverwege. Je kunt ook de I-90 nemen en een stop maken in Cleveland. Het warehouse-district en downtown is wel interessant.
Het is allemaal vrij vlak landschap en het heeft niet zoveel afwisseling dus een mooie route is moeilijk te vinden.
Het is allemaal vrij vlak landschap en het heeft niet zoveel afwisseling dus een mooie route is moeilijk te vinden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 8624 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 11 Reacties