Wie heeft ervaring met toll betalen via app/ internet.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
goState
Amerikafan
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 15:16
Aantal x V.S. bezocht: 5

Wie heeft ervaring met toll betalen via app/ internet.

Bericht door goState »

Wij gaan naar het westen. Gaan gegarandeerd over de Golden Gate Bridge en paar dagen later misschien via Express weg in LA.
Ik heb paar sites gevonden waar je je kenteken van de huurauto invult.
Zij kunnen dan de toll van je creditcard afboeken. Dan hoef je geen betaling van ongeveer 20 dollar aan verhuur bedrijf betalen.
http://goldengate.org/tolls/rentalvehicles.php
https://www.paytollo.com/
Als voorbeeld.
Ik hoor het graag.
Gast

Re: Wie heeft ervaring met toll betalen via app/ inter

Bericht door Gast »

Dubbel topic in twee verschillende kopjes?
Volgens mij krijg je hier al prima antwoord: viewtopic.php?f=30&t=71532&start=40#p1209264
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Wie heeft ervaring met toll betalen via app/ internet.

Bericht door PSVwally »

Die expressweg in LA kan je in principe heel makkelijk vermijden.
goState
Amerikafan
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 15:16
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Wie heeft ervaring met toll betalen via app/ inter

Bericht door goState »

Terpies schreef:
12 jun 2019, 23:35
Dubbel topic in twee verschillende kopjes?
Volgens mij krijg je hier al prima antwoord
Heb inderdaad deze eerst gelezen, maar gaat over transponders en pay by plate vanuit de verhuur bedrijven.

Maar de vraag is heeft iemand ervaring met betalen toll via de app of internet.

Golden Gate Bridge toll $ 8 plus de kosten verhuur bedrijf $ 20 maakt $ 28.

Blijf toch een zuinige Nederlander, die $ 20 kan ik beter vergokken in Las Vegas :lol:
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Wie heeft ervaring met toll betalen via app/ internet.

Bericht door PSVwally »

Ik weet niet hoe je route precies is, maar de tolbruggen bij SF zijn alleen tol de stad in, dus als je vanuit het noorden of oosten komt.

De golden gate brug betaal je idd vooraf of achteraf. Ik heb het 's avonds op de hotelkamer even gedaan. Volgens mij kan je de bay bridge evt. nog contact ter plekke betalen of met CC.

Voor de rest heb je in het zuidwesten bijna geen tolwegen of bruggen. Nogmaals, die expressweg bij LA gewoon niet pakken. Waarom zou je daar over gaan rijden? Pak dan gewoon de 1 als je tussen San Diego en LA komt. Veel mooiere weg. En ook als je bv richting de Salton Sea gaat of dergelijke die 4 gewoon vermijden.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Wie heeft ervaring met toll betalen via app/ internet.

Bericht door roelb »

En voor alle zekerheid: de betaling van de bruggen in San Francisco werkt helemaal prima online. Je kunt ook eenmalig betalen, maar ook je kenteken/creditcard gekoppeld houden tot een specifieke einddatum, handig als je tijdens je verblijf wat vaker op en neer gaat over een van de bruggen. Alle passages tot en met die einddatum worden dan op je kaart in rekening gebracht.

Een nadeel van het systeem: het geeft totaal geen inzicht of een passage wel of niet geregistreerd is en op je kaart in rekening wordt gebracht. De afboeking volgt altijd pas een paar dagen later. Tot nu toe bij mij altijd goed gegaan overigens, maar jammer dat ze dat niet gewoon online weergeven direct na de passage.
goState
Amerikafan
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 15:16
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Wie heeft ervaring met toll betalen via app/ internet.

Bericht door goState »

Dank voor de reacties.
Wij komen van het noorden via de Golden Gate Bridge binnen en gaan via de Pacific Highway richting LA.
Wij hebben al eens in de spits met ongelukken gestaan in Miami. Toen besloten om via Express Highway de tocht voort te zetten.
Inderdaad voor als het nodig is in LA.
Noodzaak zullen we het noemen, voor een paar bucks effe wat verder komen dan de rest.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Wie heeft ervaring met toll betalen via app/ internet.

Bericht door PSVwally »

Je geeft in je eerdere post aan juist een echte hollander te zijn en graag wat geld uit te sparen...
Je kan de tolwegen aan de zuidkant van LA best vermijden door gewoon de 5 of 1(01) te pakken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer