Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
hke
Amerikakenner
Berichten: 523
Lid geworden op: 23 aug 2009, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 8

Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Bericht door hke »

Beste forumleden,

We zijn bezig om een reis samen te stellen van Seattle naar San Francisco – enkele reis. We willen in 2020 gaan en er maximaal 21 dagen voor uittrekken. We zullen in de zomerperiode, juli, aug gaan.

We zijn altijd met onze kinderen naar de VS gegaan en waarschijnlijk wordt volgend jaar onze laatste keer samen met de kids (leeftijd, nu 17 en 19 jr).

Onze vorige reizen waren:
2010 – Phoenix naar San Francisco via veel highlights
2012 – Rondje Denver incl Yellowstone
2014 – een achtje door het zuidwesten en alle mooie dingen nogmaals bezocht
2017 – Van miami naar NY.

In 2014 hebben we enorm genoten van Zion en Yosemite.
Van onze 2012 reis vonden we Yellowstone met zijn vele dieren en zeker de bizons en beren fantastisch.

We willen in 2020 wederom een SUV huren en overnachten in hotels.

We zijn onbekend met de highlights van Washington en Oregon.
Op basis van reisverhalen en dit forum heb ik tot nu onderstaande reis gemaakt.
Onze kinderen vinden de afwisseling tussen natuur en steden altijd fijn. Vandaar Seattle, Portland en San Francisco. Wat ik gelezen heb over Portland lijkt me dat ook een mooie stad.
We hebben een extra dag in Bend gepland omdat we dan evt willen raften of zoiets.
De volle dagen bij Mt Rainier en Cresent city zijn om lange (10-20 km) wandelingen te kunnen maken.

1 vlucht naar Seattle
2 Seattle
3 Seattle - Port Angeles
4 Port Angeles - Forks
5 Forks
6 Forks - Mt Rainier / packwood
7 Mt Rainier
8 Mt Rainier - Portland
9 Portland
10 Portland - Bend
11 Bend
12 Bend - Crater lake
13 Crater lake - cresent city
14 cresent city (Redwood)
15 cresent city - lassen volcanic
16 lassen volcanic
17 lassen volcanic -San Francisco
18 San Francisco
19 San Francisco
20
21

We hebben nu nog 2 dagen over.
Hoe zouden we die het beste kunnen besteden. Of zouden jullie zaken wijzigen of omdraaien?

Ik hoor graag jullie advies. :thumbup:
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Advies gevraagd Reis 2020 Seattle - San Francisco

Bericht door Almere vak V »

Tsja, zonder enige objectiviteit roep ik dat je te weinig tijd doorbrengt in Oregon... :wink:

Ik weet niet hoe je van Portland naar Bend wilt rijden. Maar daar zou je een aantal zaken aan kunnen verbinden. Als je bovenlangs rijdt ga je via Mt Hood. Fantastische plek om te rijden. Met een beetje geluk kan je ook nog een stukje op de skies.
Je kan zeg maar een beetje recht door het midden. Ga je onderlangs Mt Hood en rij je zo'n beetje bij ons door de achtertuin. Mocht je van rust houden dan ben je hier op het juiste adres.
Maar misschien de leukste route is onderlangs. Ik weet niet of je kids van shoppen houden. Dan heb je een half uurtje onder Portland bij Woodburn een enorm Outlet Center liggen. In Oregon kennen ze geen BTW. Dus zorg voor ruimte in je koffer. Als je dan bij bij Salem de Willamette Valley inrijdt kom je in ene prachtig glooiend landschap terecht. Zorg dat je honger hebt als je bij Stayton bent. Daar hebben ze een briljante A&W waar je zo 50 jaar terug in de tijd gaat. Een klein stukje verder heb je noordelijk van de 22 Silver Falls Park. Zeker in de zomer de favoriete plek van onze jongste. In een stevige wandeling van een uur kom je langs 10 watervallen. Je kan hier ook nar hartelust zwemmen. Je rijdt dan verder naar het oosten eigenlijk parralel aan de North Santiam River. Hier kun je op verschillende punten raften. Erg leuk om te doen.

Als ik moet kiezen lijkt het me wel duidelijk. Mijn jongste dochter zou het wel weten. Maar die zou voor dit tripje al 3 dagen uittrekken. Dus...
hke
Amerikakenner
Berichten: 523
Lid geworden op: 23 aug 2009, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Advies gevraagd Reis 2020 Seattle - San Francisco

Bericht door hke »

Dank je wel voor je reactie.

ik had al enkele tips gehaald uit dit topic: viewtopic.php?f=16&t=74314&p=1207055&hi ... n#p1207055
Dat zal jou wel bekend voorkomen. :clap:

ik wilde de i84 naar het oosten rijden.
Mogelijk wijzig ik het stuk nu.

Het enige bekende in onze route op dit moment is San Francisco. Hier zijn we al twee keer geweest maar wij en onze kids vinden dit erg mooi.
Vandaar de oneway van Seattle naar San Francisco.
Het moeilijkste vind ik toch altijd keuzes maken. Ik lees zoveel mooie dingen.

Hoe zou jij de dagen indelen wanneer je de vrije hand hebt.

Een optie waar ik ook aan gedacht heb is alleen Washinton en Oregon bezoeken.
Evt een rondje van Seattle.

ik krijg graag advies.
Alvast bedankt hiervoor.
Gebruikersavatar
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Berichten: 1529
Lid geworden op: 08 dec 2005, 18:31
Locatie: Seattle, WA
Contacteer:

Re: Advies gevraagd Reis 2020 Seattle - San Francisco

Bericht door dutch_in_seattle »

hke schreef:
05 jun 2019, 18:29
6 Forks - Mt Rainier / packwood
Dat red je echt niet in één dag.

Ik weet niet wanneer je precies wilt gaan, maar als het behoorlijk vroeg of laat is (denk mei/juni of september), dan zou je ook kunnen overwegen om de route andersom te doen, dus van zuid naar noord. Dan rijd je in feite "met het mooie(re) weer mee".
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
hke
Amerikakenner
Berichten: 523
Lid geworden op: 23 aug 2009, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Advies gevraagd Reis 2020 Seattle - San Francisco

Bericht door hke »

dank je wel voor je reactie.

We zullen midden in de zomer gaan. juli aug.
Zoals ik ook in mijn openingspost schrijf:
hke schreef:
05 jun 2019, 18:29
We willen in 2020 gaan en er maximaal 21 dagen voor uittrekken. We zullen in de zomerperiode, juli, aug gaan.
Ik heb de reisdag forks - Packwood gekopieerd van 2 anders reisblogs die via dit forum heb gevonden.
https://ingridmg14jul2016.blogspot.com/p/planning.html
http://www.bartenevy.be/home12.htm
Ik zie op google maps dat het 430 km rijden is maar dat hebben we in het verleden wel eens vaker moeten doen. Een reisdag inplannen.

Waarom denk jij dat het niet te doen is?
Hoe zou ik het anders moeten doen?
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Advies gevraagd Reis 2020 Seattle - San Francisco

Bericht door Martin & Marianne »

Mooie plannen Hans! Misschien heb je ook iets aan ons 2006- en 2015-verslag.
Wij overnachtten in Lake Quinault en reden vandaar met een overnachting bij Mt St Helens naar Packwood.

Ik vind het wat jammer dat je zo heen en weer rijdt op het laatst tussen de kust en het binnenland. Is Lassen een must? Het is ook wel mooi om wat meer van Redwood NP mee te nemen, en ook de kust boven SF is de moeite waard.

En onze ervaring is dat de kinderen ook al ze nog veel ouder zijn nog wel meewillen als we naar Amerika gaan. :wink:

Marianne
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Advies gevraagd Reis 2020 Seattle - San Francisco

Bericht door ingrid14 »

Ik zie dat je onze blog al gevonden hebt :wink:

Een aanrader met kinderen van die leeftijd: het MoPop museum in Seattle. Muziek, scifi, games, ...

Van Forks naar Packwood is prima te doen vind ik. Wij bezochten eerst nog Lake Quinault en reden dan naar Packwood wel niet door Mt Rainier NP (dat wordt veel maar het zou ook kunnen als je goed vroeg vertrekt)

Ik zou misschien eerst richting Lassen gaan na Crater Lake en dan naar de kust.
Kijk eens naar Lava Beds. Dat is zo'n cool park. Wel wat rijden want het ligt afgelegen maar het is zeker de moeite waard. Je kan er door lava tunnels kruipen (wel hoofdlamp meenemen want het is aardedonker in de gangen)

Dus Crater Lake via Lava Beds naar ... (wij deden hier Redding maar je kan ook vb Klamath Falls nemen. En dan van daar naar Lassen en daarna naar de kust.
Na Crescent City zou je via de kust naar SF kunnen rijden. Dan kan je ook Avenue of the Giants meenemen. Een ook de kust iets naar onder is prachtig.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
hke
Amerikakenner
Berichten: 523
Lid geworden op: 23 aug 2009, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Bericht door hke »

Martin & Marianne schreef:
05 jun 2019, 22:53
Mooie plannen Hans! Misschien heb je ook iets aan ons 2006- en 2015-verslag.
Wij overnachtten in Lake Quinault en reden vandaar met een overnachting bij Mt St Helens naar Packwood.

Ik vind het wat jammer dat je zo heen en weer rijdt op het laatst tussen de kust en het binnenland. Is Lassen een must? Het is ook wel mooi om wat meer van Redwood NP mee te nemen, en ook de kust boven SF is de moeite waard.

En onze ervaring is dat de kinderen ook al ze nog veel ouder zijn nog wel meewillen als we naar Amerika gaan.
Marianne
Dank je wel Marianne. Ik heb jouw beide verslagen al snel een doorgelezen.
Staan in mijn favorieten.
Ik ga kijken of we minder op een neer kunnen rijden.
ingrid14 schreef:
05 jun 2019, 23:20
Een aanrader met kinderen van die leeftijd: het MoPop museum in Seattle. Muziek, scifi, games, ...
Van Forks naar Packwood is prima te doen vind ik. Wij bezochten eerst nog Lake Quinault en reden dan naar Packwood wel niet door Mt Rainier NP (

MoPop schrijven we op.
Fijn om te lezen dat jij de route goed te doen vond.
ingrid14 schreef:
05 jun 2019, 23:20
Dus Crater Lake via Lava Beds naar ... (wij deden hier Redding maar je kan ook vb Klamath Falls nemen. En dan van daar naar Lassen en daarna naar de kust.
Na Crescent City zou je via de kust naar SF kunnen rijden. Dan kan je ook Avenue of the Giants meenemen. Een ook de kust iets naar onder is prachtig.


Ingrid, wat is leuker? Klamath falls of Redding. Ik zag dat jullie in Redding sliepen en vanuit hier Lassen Volcanic bezochten.
En vervolgens naar Cresent City.
Is het nodig om terug naar boven / naar Cresent City te rijden? Het gaat ons om Redwood NP.
Avenue of Giants schrijven we op.

Ik post zometeen een nieuwe route .
hke
Amerikakenner
Berichten: 523
Lid geworden op: 23 aug 2009, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Bericht door hke »

Aangepaste route nav adviezen van hierboven.

1 vlucht Seattle
2 Seattle
3 Seattle - Port Angeles
4 Port Angeles - Forks
5 Forks
6 Forks - Mt Rainier / packwood
7 Mt Rainier
8 Mt Rainier - Portland
9 Portland
10 Portland - Bend
11 Bend
12 Bend - Crater lake
13 Crater lake - Redding
14 Redding (Lassen Volcanic)
15 Redding - Cresent City
16 cresent city
17 cresent city - ??
18 ?? - San Francisco
19 San Francisco
20 San Francisco
21

Waar zouden we overnachten tussen Cresent City en SF?

Alvast dank voor jullie advies?
Bijlagen
image.png
image.png (15.58 KiB) 1830 keer bekeken
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Bericht door ingrid14 »

Crescent City is geen must maar daar zit je korter bij de state parks (Redwood NP gaat samen met nog State Parks die ook een bezoekje waard zijn)
Je kan natuurlijk ook 2 nachten in Eureka of zo doen en dan zover naar boven rijden als je wilt op jullie volle dag.
Vanaf Eureka zit je ook al korter om richting SF te trekken.
Wij gingen van Eureka via Avenue of the Giants naar Fort Bragg en volgende dag verder langs de kust naar SF.

Redding was met onze omweg langs Lava Beds en nog een paar stops net haalbaar. Ik zou daar nu weer voor kiezen want dan zit je dichter bij Lassen.
Je kan ook nog dichter bij Lassen verblijven maar ik had daar toen niets kunnen vinden ofwel erg duur.

De dag die je nog over hebt zou ik misschien bij Seattle zetten.
(kijk voor deze stad ook eens in onze verslagen van 2017 en 2018, we vonden het zo'n fijne stad dat we er dus nu 3x op rij geweest zijn)

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Bericht door Martin & Marianne »

Toen wij er waren kon het nog niet maar tegenwoordig kun je ook in een cabin in het park overnachten. Lijkt mij erg mooi.
Voor de kust zou ik kiezen voor meerdere locaties. Wij hadden een overnachting in Crescent City en Ferndale en daarna nog in het binnenland.

Marianne
hke
Amerikakenner
Berichten: 523
Lid geworden op: 23 aug 2009, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Bericht door hke »

Martin & Marianne schreef:
07 jun 2019, 07:13
Toen wij er waren kon het nog niet maar tegenwoordig kun je ook in een cabin in het park overnachten. Lijkt mij erg mooi.
Marianne
bedoel je in Redwood?
hke
Amerikakenner
Berichten: 523
Lid geworden op: 23 aug 2009, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Bericht door hke »

ingrid14 schreef:
06 jun 2019, 23:34
De dag die je nog over hebt zou ik misschien bij Seattle zetten.
(kijk voor deze stad ook eens in onze verslagen van 2017 en 2018, we vonden het zo'n fijne stad dat we er dus nu 3x op rij geweest zijn)
ik ga je 2017 en 2018 verslagen nog eens bekijken.

Ons lijkt Seattle ook mooi. Van SF weten we dit al omdat we er al 2 keer zijn geweest.
In 2017 NY aan het einde was ook te gek.
In 2012 hadden we nog 2 of 3 dagen aan het einde Denver en dat vonden we eigenlijk helemaal niet zo een fantastische stad.
(ik begrijp dat dit persoonlijk is). dit viel toen wat tegen aan het einde.
Het nadeel om direct aan het begin een extra dag Seattle te reserveren is dat we eigenlijk altijd willen beginnen aan onze roadtrip. Nu moeten we dan nog 2 dagen wachten.

Ingrid, is wat jouw betreft Seattle vergelijkbaar met SF? En wat vind jij dan van Portland?
WimrEm
Amerika-ontdekker
Berichten: 35
Lid geworden op: 03 apr 2012, 09:13
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Bericht door WimrEm »

Misschien ter overvloede maar kijk voor het huren van de SUV ook bij Usa-reisen.de. Voor zover mij bekend de enige van de grote jongens die geen
drop-off kosten rekenen voor Seattle-San Francisco.
hke
Amerikakenner
Berichten: 523
Lid geworden op: 23 aug 2009, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Bericht door hke »

WimrEm schreef:
07 jun 2019, 09:44
Misschien ter overvloede maar kijk voor het huren van de SUV ook bij Usa-reisen.de. Voor zover mij bekend de enige van de grote jongens die geen
drop-off kosten rekenen voor Seattle-San Francisco.
Top. Dank je wel, :thumbup:
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 856
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Bericht door Tantelotje »

Alamo (in ieder geval via Sunnycars) rekent ook geen drop-off kosten tussen Washington state en Californië. Op die manier was dit voor ons in 2017 (met wisseltruc want daarna nog naar Nevada) en nu ook in 2019 de goedkoopste optie. Een van de Avis websites was qua prijs vergelijkbaar; maar daar kwam voor ons nog de extra bestuurder bij en zodoende toch duurder dan via Sunnycars.
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Advies gevraagd Reis 2020 Seattle - San Francisco

Bericht door Almere vak V »

hke schreef:
05 jun 2019, 20:36
Hoe zou jij de dagen indelen wanneer je de vrije hand hebt.
Als je al twee keer in SF geweest bent, hoe gaaf het ook is, zou ik er, als je er niet perse naartoe hoeft niet naartoe gaan. Dan zou ik een rondje maken en dat scheelt je waarschijnlijk ook dropoff kosten voor je auto. Dan ligt vliegen op Seattle voor de hand. Stukken goedkoper dan Portland. Een alternatief zou Vancouver kunnen zijn. Vaak erg goedkope tickets. Maar weer duurder in de huur voor je auto vaak.

Maar afijn, ik heb de vrije hand...

Ik zou vliegen op Seattle of Vancouver. Eerst maar de steden dan. In Vancouver zou ik Grouse Mountain opgaan met de kabelbaan. Magnifiek uitzicht over Vancouver en de hele baai. Vandaar naar Stanley Park. Lekker rond slenteren of 1 van de plekken bezoeken die daar de moeite waard zijn. Het aquarium daar is een echte aanrader. Dan in Seattle. Ik zou zeker naar Pike Place Market gaan. En dan niet alleen de bovenste verdieping. Space Needle zou ook zeker op mn lijstje staan. En ik zou zeker een rondleiding doen in het Century Link. In Portland zou ik naar Washington Park gaan. Fantastische plek waar je cht van alles kunt doen. Maar waar je ook nog plekken hebt waar het superrustig is. En zeker in de stad een paar foodtrucks opzoeken.
Dan zou ik in Washington State zeker naar de Boeing fabrieken gaan. Erg indrukwekkend om te zien hoe ze zo'n ding helemaal van het begin tot het eind in elkaar schroeven. Ik zou zeker Mt St Helens doen. Indrukwekkende plek om te zien wat daar gebeurd is. Mooiste park is misschien wel Olympic NP. Zou ik zeker niet overslaan
Voor Oregon wordt het wel heel erg lastig kiezen. Painted Hills zou ik zeker doen. Evenals Crater Lake. Silver Falls Park ook, zeker als het mooi weer is en je wilt een keer zwemmen op een andere plek. Misschien wel de mooiste plek is Hells Canyon. Maar die ligt serieus uit de richting. En ik zou zeker een stuk langs de kust rijden over de 101. En als laatste kan je in mijn beleving Mt Hood niet overslaan. Maar dat heeft ook zeker te maken met het feit dat die bij ons zo'n beetje in de achtertuin staat...

Ben bang dat je nu al tijd tekort gaat komen. En anders kom je gewoon nog een keer terug. Doen wij al jaren... :wink:
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Bericht door Martin & Marianne »

hke schreef:
07 jun 2019, 07:44
Martin & Marianne schreef:
07 jun 2019, 07:13
Toen wij er waren kon het nog niet maar tegenwoordig kun je ook in een cabin in het park overnachten. Lijkt mij erg mooi.
Marianne
bedoel je in Redwood?
Ik was onduidleijk inderdaad, ik bedoelde Lassen. Zie https://www.nps.gov/lavo/planyourvisit/lodging.htm

Marianne
Gebruikersavatar
ingrid14
Amerika-expert
Berichten: 4241
Lid geworden op: 04 jun 2013, 23:01
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: België, Genk

Re: Reis hke: advies gevraagd reis 2020 Seattle - San Francisco.

Bericht door ingrid14 »

Ik vind dat er een aangename sfeer hangt in Seattle. (maar dit is natuurlijk erg persoonlijk) Ook SF staat hoog in de ranglijst bij mij.

Nu ben ik (en ook mijn zoon) nogal geïnteresseerd in muziek. En dan heeft Seattle veel te bieden.
Ik noemde al het MoPop. Maar wij deden er het eerste jaar ook een muziek tour (Stalking Seattle). Andere keren gingen we zelf op zoek naar muziekgerelateerde plaatsen.

Maar ook geschiedenis spreekt ons aan. Dus de Undergroud Tour gedaan en vonden we beiden leuk.

Je kan ook veel te voet ontdekken. Vinden we ook wel fijn.

Space Needle is ook een speciale ervaring. Ze hebben een combiticket (of in ieder geval toen wij gingen toch) met Chihuly Garden & Glass (glaskunst)

Dus daarom dat ik voor 2 volle dagen zou kiezen.
Op één van die dagen kan je dan ook de Boeing fabriek bezoeken. Zeer indrukwekkend. (probeer hier niet op zondag te gaan want dan wordt er niet gewerkt in de fabriek)

Dan Portland.
Ik lees hier vaak dat mensen het geen aangename stad vinden. Dit vonden wij niet.
We waren er wel niet lang. We hebben er een gratis wandeltour gedaan Secrets of Portlandia. Zit tof in elkaar, geschiedenis met een comedy kantje.

Maar goed veel hangt af van jullie interesses hé.

Wij zijn ook ooit in Denver geëindigd. We hadden er nog 1 volle dag en dat was net genoeg. We gingen die dag naar Golden en in de namiddag bezochten we Denver (oa het State Capitol en de US Mint). Als je er meer dagen bent dan kan ik me voorstellen dat het wat tegenvalt.

Bij een rondje is het altijd gemakkelijker om dadelijk aan de roadtrip te beginnen en dan aan het einde rustig afsluiten.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer