Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Een mid size met kiezen uit de Emerald Club rij is bij National voor jouw data $710 excl eventuele korting met een coupon. Zie dit draadje voor instructies viewtopic.php?f=30&t=61731. Scheelt alweer meer dan €100,- ;)
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Bij Hertz.co.uk kom ik op $750 wellicht goed alternatief mocht er niks staan bij National.

Via status match van je National EC Elite naar President's circle bij Hertz en ultimate choice op MIA heb je bij Hertz keus uit alle drie de rijen: Gold, Five star en President’s Circle.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door bedeve »

Terpies schreef:
04 jun 2019, 04:59
Met de eerder genoemde CDP code en PC rijd ik nu heerlijk rond in een Infinity QX60 voor net $22 per dag :thumbup:
Dank @ bedeve
:thumbup: :iroc: :thumbup: :)
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Lilo
Amerika-expert
Berichten: 1755
Lid geworden op: 26 aug 2009, 17:02
Aantal x V.S. bezocht: 54

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Lilo »

net terug van california-utah-nevada

bij maverick(vooral utah) werkt nul achter mijn 4 digit belgische postcode, bij chevron niet, shell niet, arco en exon niet, wegens meestal meest moderne stations en betaalsysteem,
bij kleine plaatselijke spelers zoals usa fuel heeft mastercard bijna altijd gewerkt zonder zipcode in te voeren , net als bij pompen van safeway of k mart

varieert dus sterk per merk
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
ABfakwurk
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jan 2019, 13:48
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door ABfakwurk »

Ben nu eens wat aan het rondkijken voor het huren van een auto in de VS. Ophalen en inleveren in Denver, 17 juli t/m 3 augustus. Kijk onder meer op Rentalcars, Kayak en USAreisen. Maar wat een prijsverschillen zeg. Rentalcars is echt veel goedkoper. Zie ik iets over het hoofd?
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2014
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

@ABfakwurk

Nee hoor. Dat heet vergelijken :) Voor sommige een sport en voor sommige een gigantische irritatie :lol:
Gewoon boeken wat voor jou het goedkoopste is. Let goed op de verzekeringen en eventuele kleine lettertjes maar dat zit bij Rentalcars meestal wel goed.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
brigittf
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 27 okt 2016, 20:44
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door brigittf »

harryh schreef:
04 jun 2019, 13:56
Een mid size met kiezen uit de Emerald Club rij is bij National voor jouw data $710 excl eventuele korting met een coupon. Zie dit draadje voor instructies viewtopic.php?f=30&t=61731. Scheelt alweer meer dan €100,- ;)
Thanks Harry, ondertussen geboekt met de gratis upgrade uit de app en de Visa Canada truc voor 686, 45, lijkt me een mooie prijs.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Top :thumbup:
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door vana »

Wij hebben maanden geleden via drive-canada een Standard SUV gehuurd bij Alamo (Vancouver)
Nu is een tijdje geleden onze terugreis één dag vervroegd. Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om deze verandering door te geven bij Drive Canada. Is het nodig om dit alsnog te doen of kan ik beter gewoon zo laten staan en de auto een dag eerder inleveren? Ik ben bang dat als ik een wijziging doorgeef dat ze dan een nieuwe boeking ervan maken en ik zie op de site dat het nu duurder is, zelfs als ik de auto een dag eerder inlever.

Ook hebben we aangegeven dat we de auto ophalen om 13.30 en we landen nu pas om 13.35. Dat is geen probleem toch als we later komen dan opgegeven?
Kombat
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 feb 2007, 21:35

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Kombat »

brigittf schreef:
04 jun 2019, 13:20
Goedemiddag,

Ik ben nog steeds op zoek naar een midsize SUV van 6 juli tot 27 juli ophalen en terugbrengen Miami Airport, maar kom niet onder de € 717.00 uit, iemand nog tips, waar ik kan kijken voor goedkoper? heb Avis, Hertz, Alamo e.d. in de verschillende landen al gehad, maar tot nu toe geen succes..
Midsize heet bij Avis geloof ik intermediate(Ford Escape); is 580€ met de KLM code F982600.
Kom bij Avis op 670 € voor een Ford Edge (standard suv) met de KLM AWD code. Maar nog leuker de mega Suburban is 682€.
Wellicht iets minder praktisch in Miami met parkeren. Buiten dat is 717 euro nog niet eens gek in het zomerseizoen.

En het is misschien ouderwets, maar per telefoon kun je ook korting fixen bij Avis.
Autogek!
brigittf
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 27 okt 2016, 20:44
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door brigittf »

Hoi Kombat,

Als ik bij Avis kijk kom ik op €872,10 met de flying Blue code voor een Ford Escape, een stuk duurder dan jij. Ik kijk op Avis.nl, ik weet niet waar jij hebt gekeken?
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door bedeve »

Kombat schreef:
09 jun 2019, 02:28

Midsize heet bij Avis geloof ik intermediate(Ford Escape); is 580€ met de KLM code F982600.
Bereken het tarief ook eens met F982700

Zelf heb ik ivm Dinsdag 28 mei staking via deze site geboekt
https://www.avis-flyingblue.com/avisonl ... n&~Default

@brigittf

Avis boeken met een Flying Blue AWD ?
Dan ontkom je er niet aan ook Avis.fr in je zoektocht te gebruiken
Lees je hier in hoe de hoogste Emerald Club of Hertz Gold te bereiken.
Heb je dat voor elkaar.?
Doe dan bij Avis de statuscheck om status bij Avis Preferred te bereiken.

Avis meldt dan dat je eerst je rijbewijs en credit card moet laten verifieren bij de balie voordat je zo maar door mag lopen naar de garage,.
Brave man als ik ben ging ik de 28e mei op Schiphol dus eerst bij de balie langs.
" Oh ; u bent preferred member , u kunt meteen naar de garage " kreeg ik te horen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4370
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Ruud2004 »

Zaterdag 8 juni aangekomen op Vancouver Int. Airport en bij AVIS mijn Fullsize Car opgehaald. Bij de preferred balie gelijk mijn reservering aan mijn preferred-account laten koppelen en nog geen 10min later reed ik in een gloednieuwe Chevrolet Impala de garage uit. :thumbup:

Geboekt via avis.de met een AWD kortingscode van Simon Shoppingmalls.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door georgesken »

Ook gier effe melden: vorige week 8 dagen rondgereden in Vegas met een massieve infinity qx80 let alles op en aan voor maar 148£ geboekt bij hertz.co.uk na een status match tot hertz presidents circle. Wat een auto wasda!!!!
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
marc08
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 aug 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door marc08 »

Na vele jaren vliegen op sanford (en 1x Miami), vliegen we nu op MCO Orlando airport.
We zitten daar van 1 oktober tot en met 22 oktober. (3 weken en 1 dag)

Hoe is de keuze daar bij Hertz (ik ben 5 star member), want met 2 kleine dames van 1 jaar hebben we minimaal een standaard SUV nodig (is vorig jaar wel gebleken).
Ik heb nu voor 780 euro, een class L (SFAR), dat is incl 2 kinderstoeltjes bij Hertz via de AMEX platina code (heb zelf een gold Flying blue card). Dit leek mij geen verkeerde prijs, aangezien ik nog niet iets goedkoper ontdekt heb de laatste maanden.

Ik kan gokken door een klasse lager te boeken en hopen dat via de free upgrade een klasse L er gewoon tussen staat, maar door de ervaring vorig jaar op sanford (niet passen in de auto (full size geboekt en daarop volgend niet in de intermediate SUV passen (via de free upgrade) en daarna onderhandelen voor een klasse L wat even duurde) en de ervaring op Mami het jaar daarvoor met een bijna lege garage savonds bij Hertz. Wil ik eigenlijk de stress bij mijn vriendin en kinderen voorkomen.

Wat is jullie ervaring op MCO Orlando bij Hertz en is dit eigenlijk al een prima prijs? Tot vorig jaar hadden we altijd een full size, waar niet mee te vergelijken is met een standaard SUV.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Hertz op MCO is prima (B-kant heeft naar het schijnt de betere auto’s). Boek een c-groep auto voor ultimate choice, meestal Mazda 3 series. Ik betaalde nog geen $21 per dag!

Kijk voor de weg naar Presidents circle even bij het National topic (via die link EC executive elite worden) en laten matchen naar Hertz PC.
Er stond voor ons op 30 mei genoeg keus in zowel gold, Five star als PC (je mag uit al die vakken kiezen, tenzij er gereserveerd op de auto of parkeerplaats staat).

Succes.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Waar boek je dat @Terpies? Ik kijk voor augustus 23 dagen op TPA en daar krijg ik bij Hertz ruim $43 per dag voor een c-groep auto.
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Welke data zoek je?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

7-29 aug @Terpies
Laatst gewijzigd door harryh op 15 jun 2019, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door bedeve »

georgesken schreef:
14 jun 2019, 14:27
8 dagen rondgereden in Vegas met een massieve infinity qx80 met alles op en aan voor maar 148£ geboekt bij hertz.co.uk na een status match tot hertz presidents circle. Wat een auto wasda!!!!
:thumbup: :D
Da's mooi !
Op mijn laatste bestemmingen was .co.uk steeds duurder dan .FR. en .NL
Met name bij huren vanaf LAS en LAX moet je de engelsen wel meenemen in de vergelijking.
Welke CDP heb je gebruikt @georgesken ?
Waarom zijn er nog mensen die huren via een booker ??
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer