Even voorstellen: IngridUSA

Hier kun je je voorstellen als je je zojuist bij de forums hebt aangemeld. Welkom!
Plaats reactie
IngridUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Even voorstellen: IngridUSA

Bericht door IngridUSA » 02 jun 2019, 13:48

Hallo allemaal,

Met zeer veel interesse lees ik al bijna 2 jaar mee op jullie forum.

In 2018 hebben wij als gezin (toen zoon van 16 en dochter van 13) een reis gemaakt naar het zuidwesten. Het is een standaard reis van Jan Doets geworden. Dit had puur te maken met het feit dat bijna al onze wensen in deze reis zaten en dat het geheel buitengewoon gunstig geprijsd was.

Het was werkelijk een waanzinnig mooie vakantie, maar ik begrijp heel goed dat (en waarom) deze reizen niet de voorkeur hebben boven alles zelf regelen. Kortom: wij gaan in 2020 opnieuw naar Amerika (komende zomer wordt het de Franse Alpen) en ik ben daarom nu met de voorbereidingen begonnen want dit keer ga ik het wel zelf doen. Ten eerste omdat het zeker leuker is, maar ook om een stukje maatwerk toe te kunnen passen. Ik zal binnenkort mijn voorlopige route plaatsen.

We willen sommige plaatsen opnieuw/langer bezoeken en andere bezienswaardigheden toevoegen. Wij houden van wandelen, steden bezoeken en leuke dingen zien/doen; dat wijkt niet veel af van de meeste bezoekers denk ik. We reizen met een huurauto en zullen waarschijnlijk veelal in hotels overnachten.

Bij deze wil ik jullie nog (en alvast) heel erg bedanken voor alle tips die in de vele topics zijn gegeven alsmede de reisverslagen. Ik heb er vorig jaar dankbaar gebruik van gemaakt en dat doe ik nog steeds. Ga vooral zo door!

Aricon
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Even voorstellen: IngridUSA

Bericht door Aricon » 05 jun 2019, 13:28

Welkom op het forum. Leuk dat je nu zelf alles gaat plannen.

Ik vind het altijd heerlijk om zelf hotels te zoeken en te reserveren. Let er wel op dat je de hotels nog kunt annuleren. Zo kun je, zelfs tijdens je reis, nog wijzigingen aanbrengen als dat nodig of gewenst is.

Veel plezier met de voorbereidingen. :)

Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer