MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Division »

Valt Love bij jullie precies goed qua data? Er zijn 17 blackout data in oktober.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Wij zijn nog helemaal flexibel, hebben nog geen vliegtickets (wacht op een mooie aanbieding). Ik zag al dat er veel blackout dates waren, desnoods gaan we voor KA.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door georgesken »

Alle 2 for 1 buffetten zijn geen premium rewards.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Bedankt voor de info. Dan gaan we daar genoeg van inslaan.
Inyaro
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 okt 2008, 16:24
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: België, provincie Antwerpen

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Inyaro »

Ik heb denk ik volgende vraag nog niet zien passeren:
Mag je een 2 for 1 dinner en een one dinner buffet onder hetzelfde account aankopen en dan samen gebruiken bij hetzelfde buffet?
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door georgesken »

Technisch gezien niet omdat volgens de voorwaarden enkel de speler zelf gebruik kan maken van een reward. In dit geval zou de speler het gratis buffet moeten nemen en ook 1 van de 2 van het BOGO buffet moeten zijn. Maar de kans is groot dat het in praktijk wel lukt.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Timothy555 »

Volgens mij niet, tenzij je ze niet gelijktijdig gebruikt.

2-For-1 (BOGO) betekent dat je eentje aan volle prijs moet betalen.

Ik heb nog 550 miljoen van de 2,5 miljard over, en mijn LP zijn gestegen van 430.000 naar 705.000.

Mijn initiële doel was 600.000 tegen midden/eind september, dan kan ik alles kopen wat ik wil.

Daar zit ik dus nu al ruim aan :clap:
Inyaro
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 okt 2008, 16:24
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: België, provincie Antwerpen

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Inyaro »

En weeral 1 miljard gratis chips :thumbup:

https://myvegasadvisor.com/blog/2500000 ... aIEHkZExAU

ivm mijn bovenstaande vraag: we riskeren het niet en spreiden het over onze 2 accounts
Thx
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1914
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Frasi »

Bedankt Inyaro!!
Net ook 1,5 miljard chips binnengehaald (beide links gebruikt).
Verdorie, moet ik komend jaar maar weer eens naar LV... :lol:
Laatst gewijzigd door Frasi op 28 mei 2019, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Timothy555 »

Ik vraag me af wat ze aan het doen zijn met die gigantische hoeveelheid chips. Komt er binnenkort een gigantische prijsverhoging van de rewards aan?
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Verwacht niet dat dat gebeurt. Zal ook niet eerlijk zijn voor de mensen die dit gemist hebben. Ik zie het meer als reclame en een lokkertje om naar Las Vegas te gaan :wink:
Charlene
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 apr 2019, 21:59

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Charlene »

Met die gratis coins schiet het tenminste op :)
Alhoewel ik nog een jaar de tijd heb om voldoende te sparen.
Sinds 23-07-2015 wonend in Tampa
Lithondri
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jan 2019, 09:52

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Lithondri »

Ons hotel ook ondertussen geboekt voor in september, 2 nachten in The Signature (enkel Sig en Excalibur hadden comp op onze data tot nu toe) dus dan voor die eerste gegaan.

Wel te snel geweest met boeken, of gewoon te weinig aandacht erbij i.c.m. tijdsdruk om op tijd op het werk te raken. Blijkbaar had ik een dag te vroeg geboekt, de dag dat we nog in L.A. zijn, en daar kwam ik op het werk achter toen ik de mail en data toch nog eens dubbelcheckte. In de voorwaarden gelezen dat het niet mogelijk was te annuleren en LP's terug te krijgen en evenmin de data online te veranderen eens de reward redeemed is. Op zich hadden we nog punten genoeg om een extra boeking te doen maar toch eens geprobeerd contact op te nemen met het hotel zelf gezien dat ik op het werk makkelijk naar de V.S. kan bellen (oftewel: niet op mijn kosten naar de V.S. bellen :silent: ). Kreeg al snel een heel vriendelijke vrouw aan de lijn waar ik het probleem aan voorlegde en na wat controlevragen (M-Life nummer, reserveringscode etc) ging kijken wat ze voor ons kon doen. Na een minuutje zei ze al dat het geen enkel probleem was om het in hun systeem aan te passen, wat ze dus ook deed. Ze vroeg ook nog even wat de reden van de komst was en het woordje honeymoon was precies het juiste woord. Ze gaf aan dat ze dit bij de reservering zou zetten zodat bij aankomst wat extra's zou klaarstaan (totaal niet naar gevraagd, maar kan het zeker appreciëren), vroeg onze interesse's, gaf wat tips omtrent (romantische) restaurants, shows, locaties etc. Nog geen 3 minuten later al een mailtje binnen met de nieuwe en correcte data met de comp rooms. Top geregeld dus door de enorm vriendelijke dame :thumbup:

Lang verhaal kort: niet slim om om 04:00 in de morgend een hotel te boeken als je de tijd uit het oog bent verloren en opeens moet vertrekken.

Ondertussen ook nog wat verder sparen met de 3,5 miljard chips van de afgelopen dagen.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door asv60 »

Inyaro schreef:
28 mei 2019, 21:03
En weeral 1 miljard gratis chips :thumbup:

https://myvegasadvisor.com/blog/2500000 ... aIEHkZExAU
Helaas!
**UPDATE: ALL LINKS ARE DEAD!! Don’t forget to bookmark this page for future chips and the smaller Desktop Facebook and Mobile App Chip Links!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

Vandaag ingecheckt voor 3 nachten via MyVegas reward in de Ballagio, normaal krijg je een King Room......met de dollar-truc hebben we op de 30e etage een Spa-room gekregen met Fountain View....wow.
Ook het buffet genomen hier, echter wat viel dat tegen zeg.....60% vis, en we hadden het gevoel in China te zitten :shock:
Dan was Cravings in The Mirage een stuk beter afgelopen jaar.

Nu zitten we inmiddels aan onze 3 rewards die we maximaal mogen gebruiken binnen de 30 dagen , maar we hebben nog een buffet, 2x $50 freeplay, 2x toegang tot Secret Garden, 2x $50 drinktegoed in NYNY.....we gaan zien wat we nog kunnen nemen, we proberen het gewoon.
famglorie
Amerika-ontdekker
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 sep 2017, 13:44
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door famglorie »

Dilemma, ik kan 2 comp nights boeken in het Bellagio maar heb al 3 betaalde overnachtingen in The Venetian geboekt.
Wie heeft in beide hotels overnacht en is het echt de moeite om The Venetian te cancellen voor Bellagio? Ik kan mijn punten nl. ook aan diners, shows etc besteden.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door moon29 »

HennyCox schreef:
29 mei 2019, 10:59
Nu zitten we inmiddels aan onze 3 rewards die we maximaal mogen gebruiken binnen de 30 dagen , maar we hebben nog een buffet, 2x $50 freeplay, 2x toegang tot Secret Garden, 2x $50 drinktegoed in NYNY.....we gaan zien wat we nog kunnen nemen, we proberen het gewoon.
Ik ben benieuwd! Laat je weten of het gelukt is?
Have fun in Vegas!!
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door moon29 »

Hoe zit het ook alweer met de buffetten? Kun je die gewoon allemaal reserveren bij een Mlife balie in elk willekeurig hotel, of moet je per buffet (wij hebben er 3) steeds zijn bij het hotel waar je het buffet wilt nemen?
Ik hoop het eerste, dat scheelt ons de eventuele rij van 2 balies :wink:
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

moon29 schreef:
29 mei 2019, 22:42
Hoe zit het ook alweer met de buffetten? Kun je die gewoon allemaal reserveren bij een Mlife balie in elk willekeurig hotel, of moet je per buffet (wij hebben er 3) steeds zijn bij het hotel waar je het buffet wilt nemen?
Ik hoop het eerste, dat scheelt ons de eventuele rij van 2 balies :wink:
Die moet je dus in het hotel nemen waar je die wilt nuttigen.
Bij de Bellagio vertelde ze ons dat ze die op je MLife-pasje zetten en dat deze dan 48 uur geldig zijn, vandaag bij de The Mirage was het ineens maar 24 uur geldig.....dus per hotel zit hier ook verschil in.

By-the-way hebben ik en mijn vriendin beide het $50 Freeplay kunnen nemen bij de Bellagio....ondanks dat we daar slapen met comp.MyVegas nachten, weer een gelukje gehad 8)
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

moon29 schreef:
29 mei 2019, 20:27
Ik ben benieuwd! Laat je weten of het gelukt is?
We hebben de $50 freeplay beide gewoon gekregen in Ballagio, we verbleven er 3 nachten via MyVegas en dan zou het dus niet mogen.
Gisteren in Mirage niet het buffet kunnen nemen omdat we aan de 3 rewards zaten zei die vrouw daar. Maar we hebben er beide 4 kunnen nemen, zonder chips te hebben gekocht.

Het lijkt dus willekeur en dus waarschijnlijk moet je geluk hebben wie er aan de MLife-desk zit
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer