Ford Mustang versie: Old Town Road een grote hit in de VS

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Ford Mustang versie: Old Town Road een grote hit in de VS

Bericht door tetouani »

Omdat een maat en ik over 16 dagen naar de VS gaan en wij beiden een Ford Mustang hebben gehuurd, heb ik een Ford Mustang versie gemaakt van het bekende liedje Old Town Road, wat al een tijdje op nummer 1 staat in de billboards in de VS.

Toen ik voor het eerst dit liedje hoorde dacht ik, hey, ik hoef maar een paar zinnen aan te passen en ik heb er een Ford Mustang versie van gemaakt.

Bij deze dus.. ohja, en het is gewoon gemaakt tijdens een vrolijke bui. Ik ben geen zanger of iets dergelijks. Just having some fun.

Gebruikersavatar
BigJesper
Amerikafan
Berichten: 197
Lid geworden op: 10 jan 2019, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Ford Mustang versie: Old Town Road een grote hit in de VS

Bericht door BigJesper »

Bij het vinden van dit topic stond toevallig Old Town Road op Hits1 op. :mrgreen:

Het nummer is de afgelopen paar dagen in the States als de malle op de radiozenders afgespeeld (ik ben sinds gisteren weer terug) en tijdens het rijden op de Interstate (of op elke weg wel eigenlijk) is het echt een heerlijk nummertje om te luisteren. Leuk idee ook dit!

Veel plezier over twee weken!
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Ford Mustang versie: Old Town Road een grote hit in de VS

Bericht door tetouani »

Thanks man! Ik kan echt niet wachten meer!!

Er is iemand op dit forum dit het nodig vond om mij uit te schelden op YouTube.
Precies een half uur na het delen van mijn nummer hier op dit forum werd er een bericht geplaatst die ik verwijderd heb, en ook vandaag is door diezelfde persoon weer wat geplaatst.

Aan de woordenschat te zien is het iemand uit België.

Wel jammer dat er mensen zijn die een kick krijgen om anoniem anderen zomaar uit te schelden.

Ik heb de laatste reactie van meneer of mevrouw maar niet verwijderd, want ook negatieve aandacht is aandacht.

Enfin, alsnog bedankt :p
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 972
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ford Mustang versie: Old Town Road een grote hit in de VS

Bericht door stegeman »

Ik zie gewoon een enorme fan van ford mustang en Amerika (en dan met name die Havasu falls :D ) die het leuk vind zo een eigen versie op een bekend liedje te maken. Leuk bedacht toch en de voice of Holland hoef je niet te winnen ermee :thumbup: Geniet er lekker van deze voorpret en straks met de reis.
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Ford Mustang versie: Old Town Road een grote hit in de VS

Bericht door tetouani »

@stegeman Thanks :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer