Tour White House

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
JimmyD
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mar 2019, 10:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tour White House

Bericht door JimmyD »

Hallo Nettie,

ik heb nog niets gehoord maar is nog net iets meer dan 3 weken dus ik verwacht in de komende week wel iets te vernemen.
Zal zodra ik iets weet het wel laten weten.
Kan soms wel last minute zijn. Kreeg vorige keer dat ik het Pentagon bezocht 's morgens om 9 uur de email dat mijn bezoek om 12 uur die dag goedgekeurd was.

Grz
Jimmy
JimmyD
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mar 2019, 10:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tour White House

Bericht door JimmyD »

nettie schreef:
27 mar 2019, 12:10
Hallo JimmyD
Ben even benieuwd hoe jou aanvraag verder is gegaan want ik vermoed dat je binnenkant die kant op gaat; heb je een uitnodiging gekregen?
Ik heb ons inmiddels geregistreerd op the White House online system dus nu afwachten of er plek is .. we zijn maar 1,5 dag in Washington dus niet zo flexibel kwa mogelijkheden ... fingers crossed
Hallo Nettie,

vandaag bericht gekregen dat ik over exact 2 weken het Witte Huis mag bezoeken.
Hopelijk krijg jij ook nog goed nieuws.

grz
nettie
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 19:01
Locatie: drenthe

Re: Tour White House

Bericht door nettie »

Bedankt voor je update, super dat je de laatste bevestiging hebt ontvangen!
Wij zitten nu nog 3,5 week voor ons vertrek dus zullen nog even geduld hebben.
Ik kreeg gister trouwens een email van een andere senator, waar ik meer dan een maand geleden een verzoek voor de tour had gedaan, via hem krijg ik binnenkort een mail met link van the White House waar ik mijn groep moet registeren ... maar dat heb ik dus via een andere senator al gedaan :wink:
Al met al komt het er op neer dat je veel geduld moet hebben [maar dat kost me moeite :lol: ]
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tour White House

Bericht door Kletskous »

Ik heb begrepen dat je voor het Witte Huis pas 3 maanden vantevoren een aanvraag kunt doen. Binnenkort is dit voor ons zover.
Ik denk dat ik via deze website een poging ga wagen :https://huizenga.house.gov/constituents ... equest.htm
Of zijn er andere suggesties waar je meer kans maakt? Je kan het maar één keer aanvragen toch ? Meerdere senators aanschrijving is niet zinvol, begreep ik ergens.

Nog even over welke data ik zal invullen.
Wij zijn volgens onderstaande planning in Washington:
Maandag: vanaf halverwege de middag
Dinsdag : hele dag
Woensdag: tot ca. 15.00 uur in de stad (vliegen om 18.00 uur vanaf DCA)

Ik zal uiteraard de dinsdag aanvragen, maar zou de woensdag ook kunnen denken jullie ? Ik twijfel een beetje omdat ik ergens gelezen heb dat je voor de aangevraagde data van 7.00-17.00 uur beschikbaar moet zijn? Of is dat iets om te vermelden in het extra details-veld ?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
nettie
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 19:01
Locatie: drenthe

Re: Tour White House

Bericht door nettie »

Helaas gisteren [ook precies 2 weken voor ons verblijf in Washington] een mail gekregen dat ons verzoek voor een rondleiding is afgewezen ivm teveel aanvragen ... erg jammer! [Maar nu meer tijd om andere dingen te bekijken :wink: ]
GuusP
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 feb 2019, 18:30
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tour White House

Bericht door GuusP »

Hi!
Ik wil een tour aanvragen bij congressman Bill Huizenga via bovenstaande link. Echter, het is alleen mogelijk om MI als staat in te voeren. Hetzelfde geldt voor de postcode; alleen een postcode uit Michigan.

Hoe moeten we dit doen?

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
BigJesper
Amerikafan
Berichten: 197
Lid geworden op: 10 jan 2019, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Tour White House

Bericht door BigJesper »

Gisteren anderhalve week van tevoren pas de bevestiging gekregen dat we donderdag 9 mei om 8:30 AM het Witte Huis mogen bezoeken. Aansluitend hebben we via Senator Hoeven's office kunnen regelen dat we om 11 AM een rondleiding in het US Capitol krijgen. Zin in!
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tour White House

Bericht door Kletskous »

GuusP schreef:
25 apr 2019, 21:01
Hi!
Ik wil een tour aanvragen bij congressman Bill Huizenga via bovenstaande link. Echter, het is alleen mogelijk om MI als staat in te voeren. Hetzelfde geldt voor de postcode; alleen een postcode uit Michigan.

Hoe moeten we dit doen?

Alvast bedankt!
Wat heb jij nu ingevuld?

Ik ben ook bezig met dat formulier. Ik vul in bij staat: MI (iets anders kan niet) en dan bij ZIP code 49418, naar het kantooradres van Huizinga volgens die website.
Bij DC hotel: daar vul ik ons hotel in, comfort Inn Arlington.
Bij de laatste kolom ‘visiting from’: hier vul ik Arlington in, en als state vul ik in District of Columbia’. Of moet dit Virginia zijn? Hellup, ik twijfel !
En dan bij SSN number vul ik ons BSN nummer in.

Vul ik dan alles op de correcte wijze in?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
GuusP
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 feb 2019, 18:30
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tour White House

Bericht door GuusP »

Ik heb nog niks ingevuld, ben afwachtende op een reactie op het forum die me meer kan vertellen.
Maar hoe jij het hier boven benoemd, is natuurlijk ook een optie.
Arlington ligt in Virginia. :wink:

Ik ga nog een proberen om contact op te nemen met Bill Huizenga z'n 'office', wellicht kunnen zij me verder helpen.
Laatst gewijzigd door markro op 02 mei 2019, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenliggend bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tour White House

Bericht door Kletskous »

Ja, ik heb dat hier eens gelezen dat iemand die postcode van zijn kantoor gebruikte en goed ging.
Ik hoop ook dat iemand hier wil bevestigen dat ik de gegevens juist invul zoals hierboven geschetst. Dan kan ‘ie weg !
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tour White House

Bericht door Kletskous »

Aanvraag is ingediend, en ik heb er inderdaad Virginia van gemaakt.
Nu duimen (en nog heeeeeeel lang op bericht wachten) !
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
GuusP
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 feb 2019, 18:30
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tour White House

Bericht door GuusP »

Kletskous schreef:
03 mei 2019, 13:59
Aanvraag is ingediend, en ik heb er inderdaad Virginia van gemaakt.
Nu duimen (en nog heeeeeeel lang op bericht wachten) !
Dan denk ik dat ik morgen eens ga kijken om het in te vullen; zal het dan op dezelfde manier doen als jij deed!
Fingers crossed!
GuusP
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 feb 2019, 18:30
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tour White House

Bericht door GuusP »

Ik heb gisteren een aanvraag ingediend bij Senator John Hoeven van North Dakota. Vrij snel erna heb ik een bevestiging ontvangen, dat we 90 dagen van te voren een mail met aanmeldformulier toegestuurd krijgen!

Aanmeldpagina voor een White House tour van senator John Hoeven: https://www.hoeven.senate.gov/serving-y ... pplication
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tour White House

Bericht door Kletskous »

Dat is fijn ! Klinkt hoopvol...

Ik heb het formulier via Bill Huizinga ingevuld, maar geen enkele reactie ontvangen. Geen mail oid.
Is het zinvol om er een mailtje achteraan te sturen om te informeren of de aanvraag goed ontvangen is, denken jullie ?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
dinniske
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:16
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Tour White House

Bericht door dinniske »

helaas; ik heb vandaag dit mailtje gekregen ;
" Unfortunately the White House will not be accepting any new tours before July 27th, 2019. "

Echt balen, want ik heb eind januari met iemand van senator Bookers kantoor email contact gehad die mij "verzekerde" ons op een lijst te hebben gezet voor een tour. Dit zouden we dan 3 maanden vantevoren horen. Maar ik heb afgelopen maandag zelf contact gezocht omdat ik niets hoorde. Blijkt er geen aanvraag in het Witte Huis systeem te zijn van ons...... :roll: :shock: en nu accepteren ze dus geen aanvragen meer voor tours voor 27 juli. Zo balen.
Dan maar alleen White house visitors center, en Capitol. Maar blijft jammer. :sadcry:
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tour White House

Bericht door Kletskous »

Ow dat is erg balen Dinniske! Dan denk je her goed geregeld te hebben en dan is het toch niet goed gegaan.

Ik ga er dan toch maar een mailtje aan wagen denk ik, met de vraag of het goed ontvangen is. Ik heb screenshots gemaakt die ik voor de zekerheid maar bijvoeg dan.
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
dinniske
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:16
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Tour White House

Bericht door dinniske »

@kletskous; ik heb die mailwisseling zelfs kunnen laten zien.., maar helaas. Het staat niet in het systeem zeggen ze. Tja, wat moet je dan. Ik hoop voor jullie dat het lukt.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tour White House

Bericht door Kletskous »

Ik vond geen direct e-mailadres op de website van Bill Huizenga, maar zo’n formulier wat je in moet vullen. En daar kon ik geen bijlagen (de screenshots dus) toevoegen. Dus daar had ik niets aan. Kreeg wel direct in mijn mailbox een standaard reply dat het bericht is ontvangen.
Dus ik wacht nog weer even af.

@Dinneske, heeft het nog zin voor je om alsnog een verzoek bij een andere senator in te dienen? Kun je denk ik gewoon proberen toch ?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
Gebruikersavatar
BigJesper
Amerikafan
Berichten: 197
Lid geworden op: 10 jan 2019, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Tour White House

Bericht door BigJesper »

Zeer goede ervaringen met het kantoor van Senator Hoeven. Nadat ik twee weken voor mijn White House Tour nog steeds niet vernomen had van een definitieve afwijzing/goedkeuring, heb ik contact gezocht met het kantoor van de senator en die benoemde dat het wel eens langer kan duren, ook omdat veel scholen de tour doen. Na het weekend kwam inderdaad mijn goedkeuring binnen!

Ik had tijdens mijn aanvraag ook een aanvraag voor het Capitool aangevraagd. Dit is echt een aanrader! Je wordt dus eerst uitgenodigd om naar één van de kantoren van de senatoren te komen (in mijn geval het Russell Senate Office Building) en daarna wordt je per ondergrondse people mover naar het Capitool gebracht. Wij kregen een rondleiding door één van de stagiairs van de senator, die ons ontzettend veel over de geschiedenis van het land en het gebouw kon vertellen. Naderhand regelde hij voor ons tickets voor de publieke tribune voor de Senate Chamber. Deze was vervolgens heel leeg, maar er werden door zowel een Republikeinse als een Democratische senator voorstellen ingediend aangaande het topic 'border security'. Zeer interessant en de moeite waard om zeker naast het bezoek aan het Witte Huis te doen. In het geval van het kantoor van Senator Hoeven zijn ze ook zeer flexibel in het inplannen van het Capitool. Onze White House Tour was om 8:30am, waardoor onze Capitol Tour naar 11am verplaatst kon worden.
jan_nl
Amerikafan
Berichten: 146
Lid geworden op: 14 okt 2015, 22:29
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Tour White House

Bericht door jan_nl »

Aangemeld op de site van John Hoeven. Ben benieuwd.

Edit: en helaas. Ik was er al bang voor na 1 van de laatste berichten hier. Vol tot begin augustus.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer