Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Hertz.de geeft mij op dit moment betere prijzen dan hertz.co.uk voor mei/juni naar MCO. Wellicht de moeite waard voor meer mensen. CDP 633306 en PC 204866
Elisha
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 feb 2019, 05:30
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Elisha »

Weet iemand hoe het werkt met de AVIS upgrade via het Wyndham Rewards programma? Ik ben Diamond.

Op de site staat: Avis and Budget Car Rental Upgrades

Get a free upgrade on your car rental through Avis or Budget at participating locations in the U.S. and Canada (excludes Quebec).

Visit My Account for more information. Subject to availability and additional restrictions.


Als ik op My Account klik kom ik gewoon op de hoofdpagina van mijn account uit en daar kan ik niets vinden. Ook bij de link over additional restrictions staat niets. Google levert ook geen extra informatie op.

Laat ik bij de AVIS huurlocatie (SFO airport) gewoon mijn digitale Wyndham pas zien en krijg ik dan een upgrade?
.
zwaffel
Amerika-ontdekker
Berichten: 62
Lid geworden op: 19 jun 2009, 16:41
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door zwaffel »

kevin123 schreef:
28 apr 2019, 18:44
Je kunt ook bij Alamo american vacations boeken. https://partners.rentalcar.com/american-vacation/

Een standaard SUV inclusief 3 extra bestuurders en 1 tank benzine kost 777 euro.
Kan je hier gewoon boeken zonder dat je een of ander loyalty program nodig hebt? Ik zie hier zelf wel goede prijzen voor een fullsize SUV van 13-29 aug van en naar SFO
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

@Elisha Je stuurt mailtje voor status match naar avis op basis van je Wyndham status dan passen ze die aan als je in aanmerking komt.

probeer hier eens: profile.update@avisbudget.com
Wille
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 jan 2018, 14:58
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Wille »

@JeffreyC
Op deze pagina vind je uitleg code (hier staat wel K850800 ipv K850809 die ik ook gebruik)
https://www.avis.com/en/business-progra ... st-western
2016 : rondje ZW (SF-LA-LV)
2018 : rondje NO en Canada
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Coyote »

zwaffel schreef:
07 mei 2019, 15:25
Kan je hier gewoon boeken zonder dat je een of ander loyalty program nodig hebt? Ik zie hier zelf wel goede prijzen voor een fullsize SUV van 13-29 aug van en naar SFO
Yep, geen codes nodig als je via die link boekt.

Soms heb je geen codes nodig om toch een goede deal te vinden. :wink:

Oh ja, je kunt hier de auto met een lege tank inleveren. De ´Fuel Service Option´ zit er standaard bij. Met een beetje uitkienen bespaar je op deze manier nog zo´n $ 40. :D

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
teundevries
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 mar 2012, 19:29
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door teundevries »

Terpies schreef:
07 mei 2019, 00:00
Hertz.de geeft mij op dit moment betere prijzen dan hertz.co.uk voor mei/juni naar MCO. Wellicht de moeite waard voor meer mensen. CDP 633306 en PC 204866
Deze week is mijn Hertz status geüpgrade naar Gold President’s Circle (dankzij statusmatch National) en met bovengenoemde codes gekeken naar de prijzen bijvoorbeeld van 11 augustus tot en met 1 september, verschillende locaties Boston, Washington maar ik krijg alleen prijzen te zien vanaf 1200 dollar. Zowel hertz.de als hertz.co.uk. Als ik dezelfde periodes vergelijk met national, dan scheelt het aanzienlijk. Doe ik iets fout? Ik heb nooit bij Hertz gehuurd, in mijn zoektochten door de jaren heen wel altijd vergeleken maar door de hoge huurprijzen nooit gehuurd.
miicker
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mei 2019, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door miicker »

Weet iemand of er standaard iets van pechhulp bij zit als je je auto huurt via Budget of Alamo? Als ik op de website van Alamo kijk via deze link:
https://partners.rentalcar.com/american-vacation/
dan staat er dat je Roadside plus kunt nemen, wat impliceert dat er standaard al iets van roadside bij zit. Bij Budget heet het Cover Roadside Issues (RSN), ik vermoed dus dat er daar standaard niets bij zit.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Coyote »

In principe heb je Roadside plus niet nodig. Als er echt iets mankeert aan je huurauto kun je altijd de verhuurder bellen voor hulp. Wat extra bij Roadside plus is, is dat ook ze je ook helpen bij een afgesloten auto met de sleutels er nog in...

Als je daar dus goed op let, heb je Roadside plus niet nodig. :wink:

Roadside plus heb ik er nog nooit bijgenomen.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
marc08
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 aug 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door marc08 »

teundevries schreef:
08 mei 2019, 08:51
Terpies schreef:
07 mei 2019, 00:00
Hertz.de geeft mij op dit moment betere prijzen dan hertz.co.uk voor mei/juni naar MCO. Wellicht de moeite waard voor meer mensen. CDP 633306 en PC 204866
Deze week is mijn Hertz status geüpgrade naar Gold President’s Circle (dankzij statusmatch National) en met bovengenoemde codes gekeken naar de prijzen bijvoorbeeld van 11 augustus tot en met 1 september, verschillende locaties Boston, Washington maar ik krijg alleen prijzen te zien vanaf 1200 dollar. Zowel hertz.de als hertz.co.uk. Als ik dezelfde periodes vergelijk met national, dan scheelt het aanzienlijk. Doe ik iets fout? Ik heb nooit bij Hertz gehuurd, in mijn zoektochten door de jaren heen wel altijd vergeleken maar door de hoge huurprijzen nooit gehuurd.
Volgens mij doe je niks verkeerd, ik kom ook bij Hertz ook op hoge prijzen uit (voor Full size en SUV). Mijn ervaring met hertz voor de periode in sept/okt voor florida vlak voor vertrek een stuk lager liggen dan in de periode van nu. Ik ben ook al maanden aan t kijken bij verschillende dealers, maar nog niks leuks gevonden helaas.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
Mariska27
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 mei 2019, 10:37
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Autohuur MIAMI

Bericht door Mariska27 »

Mag ik jullie vragen wat jullie vinden van deze autohuur bij Alamo MIA-MIA in Juli

5 zitplaatsen | 4 deuren | 2 grote koffer(s) 1 kleine koffer
Airconditioning Automaat
Middenklasse bv Hyundai Elantrta
Vol-tot-vol
Prijs huurauto 444,30 € (12 dagen)
Creditcardkosten 0,00 €
Bij de prijs inbegrepen:
Annulering Wijzigingen Diefstalbescherming Cascoschade verminderingLokale belastingenPremium locatietoeslagOnbeperkt aantal kilometers inbegrepen bij uw huur.

Dekking ter waarde van 2200 €
Extra dekking
Maar 7,91 € per dag
Voorruit, koplampen en banden reparatie/vervanging
Wegendienst en kosten
Wegsleep- en opslag kosten
Verlies van sleutels en kosten voor buitensluiting
Creditcard Toeslagen
Kosten voor gederfde winst
Boek nu met Extra Dekking van RentalCover.com.
Dus zou het met de extra verzekering op E 540 komen... maar heb dus ook al gehoord en gelezen dat deze verzekering onnodig is in de US?

Ik had geen kortingscodes ofzo dus nergens gebruik van gemaakt. Dus als er nog tips zijn. Ben inmiddels wel Diamond member van de hotelketens, ANWB Gold, wat het ook brengen mag..
1999: West USA
2008: Florida
2010: West USA http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl
2012: West USA & Canada http://lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl
2018: New York Manhattan
2019: Florida https://lingetjesinflorida.reismee.nl
jwensammy
Amerikafan
Berichten: 355
Lid geworden op: 15 aug 2011, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: The Netherlands

Re: Autohuur MIAMI

Bericht door jwensammy »

Duur :lol:
Heb even bij National gekeken voor de emerald aisle. (Midsize huren, fullsize rijden)
Je Vermeld data niet exact, dus 1-12 juli genomen.
Kom ik mbv de visa Canada truc en bj code op 349 dollar.

Lees je even in in het draadje over de emerald club.
lid worden is gratis, kun je nog upgraden naar executive via amex card (kan je via pb naar mij gratis jaar proberen)
grote aisle in Miami, zeker in de executive rij veel Suv en full size auto’s, zelfs cabrio’s afgelopen februari.

Vermeld je data nog even precies.
De roadsize hulp, zonde van je geld, of je moet je sleutels verliezen, diesel tanken en geen band kunnen wisselen?
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

@Mariska27 Je hebt geen amex kaart nodig voor je status upgrade. je kunt je bestaande National registratie upgraden, of je aanmelden via deze link:
https://legacy.nationalcar.com/en_US/ca ... Elite.html
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Autohuur MIAMI

Bericht door Coyote »

Mariska27 schreef:
09 mei 2019, 22:17
Mag ik jullie vragen wat jullie vinden van deze autohuur bij Alamo MIA-MIA in Juli

<knip><knip>
Eerlijk? Niet zo geweldig.

Je vermeld niet via welke broker en welke begin- en einddatum je kijkt maar als ik zelf via uscarhire.com kijk vind ik al een Intermediate Sedan voor € 321, incl. 2 betuurders en alle benodigde verzekeringen. Ik zou echter voor een gezin met 2 kinderen niet gaan voor een Sedan uitvoering maar minimaal midsize SUV. Dan heb je bij eerder genoemde site al een SUV voor € 366, incl. 2 bestuurders en alle benodigde verzekeringen.

Je hebt het over 12 dagen. Is dat dan van 1 - 12 juli? Dat zijn 12 dagen maar 11 huurdagen. Indien je 12 huurdagen bedoelt komt de Sedan uit op € 340 en de SUV op € 388. Beide stukken goedkoper dan wat je zelf gevonden hebt.

Kortom, het kan beter en wellicht iets meer gedetailleerde info geven om eea voor je te kunnen vergelijken.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
USAtheBest
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mei 2019, 12:23
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door USAtheBest »

Ik ga in september voor het eerst naar Amerika (westkust) en ga daar een auto huren. Ik wil net als velen een Ford Mustang huren. De prijzen van de websites waar je auto's kunt huren verschillen nog al.

Via https://partners.rentalcar.com/american-vacation/ kom ik voor de periode dat wij de auto nodig hebben (4 september ophalen in San Francisco, 26 september weer inleveren) uit op een bedrag van €1034 (incl. Alamo Gold). Op de website van Alamo zelf kom ik op een bedrag uit van $1729,11. Als ik daar als land Duitsland selecteer in plaats van Nederland (kan dat zomaar?) kom ik uit op een bedrag van $1098,76 (€977,96).

Zijn er nog trucs om nog goedkoper uit te komen, ik lees hier ook dingen over credit cards waarmee je misschien meer voordeel krijgt.
Ik las hierboven ook iemand die aangaf dat je in principe kan aangeven dat je uit een van de Europese lidstaten komt het in principe moet kunnen, dus ik heb op de website van Budget.com aangegeven dat ik uit Tsjechië kom en dan kom ik voor deze periode uit op een bedrag van $865,85(!) (€770).

Wat vinden jullie van deze prijzen en wat raden jullie aan (waar raden jullie aan gebruik van te maken)?
brigittf
Amerika-ontdekker
Berichten: 47
Lid geworden op: 27 okt 2016, 20:44
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door brigittf »

Goedemiddag,

Ik ben voor 6 tot 27 juli op zoek naar een auto (standaard SUV of vergelijkbaar) ophalen en inleveren Miami airport.
Het goedkoopste wat ik nu tegenkom is $ 716.47 via American Estates , Alamo Gold optie.. Kan dit nog goedkoper?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Brigitte
xThara
Amerika-ontdekker
Berichten: 65
Lid geworden op: 16 feb 2018, 14:38
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door xThara »

USAtheBest schreef:
10 mei 2019, 12:34
Ik ga in september voor het eerst naar Amerika (westkust) en ga daar een auto huren. Ik wil net als velen een Ford Mustang huren. De prijzen van de websites waar je auto's kunt huren verschillen nog al.

Via https://partners.rentalcar.com/american-vacation/ kom ik voor de periode dat wij de auto nodig hebben (4 september ophalen in San Francisco, 26 september weer inleveren) uit op een bedrag van €1034 (incl. Alamo Gold). Op de website van Alamo zelf kom ik op een bedrag uit van $1729,11. Als ik daar als land Duitsland selecteer in plaats van Nederland (kan dat zomaar?) kom ik uit op een bedrag van $1098,76 (€977,96).

Zijn er nog trucs om nog goedkoper uit te komen, ik lees hier ook dingen over credit cards waarmee je misschien meer voordeel krijgt.
Ik las hierboven ook iemand die aangaf dat je in principe kan aangeven dat je uit een van de Europese lidstaten komt het in principe moet kunnen, dus ik heb op de website van Budget.com aangegeven dat ik uit Tsjechië kom en dan kom ik voor deze periode uit op een bedrag van $865,85(!) (€770).

Wat vinden jullie van deze prijzen en wat raden jullie aan (waar raden jullie aan gebruik van te maken)?
Wij hebben voor komend jaar een auto gehuurd bij Avis. Op de belgische site was deze maar liefst de helft (!) goedkoper. Omdat wij graag gelijk de underage fee erbij betaalden i.p.v. bij het huren zelf hebben we even gebeld met Avis Nederland. Zij gaven ons inderdaad de prijs van de Nederlandse Avis site mee. Toen wij aangaven op de belgische site een véél goedkoper aanbod gekregen te hebben kwam het antwoord: 'u hebt goed research gedaan, natuurlijk bieden wij het dan gewoon voor de belgische prijs aan'. Dus :D :D :thumbup:.

Als we de under age fee niet nodig hadden, dan hadden wij trouwens ook gewoon via de website gereserveerd. Je zou zelf op de spaanse website van avis kunnen reserveren, deze wil ook nog wel eens goedkoper zijn. Zoek ook vooral even op kortingscodes voor verschillende landen. In februari had de Spaanse Avis bijvoorbeeld wel een valentijnskortingscode maar Nederland en België niet.
Mariska27
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 mei 2019, 10:37
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Mariska27 »

Coyote schreef:
10 mei 2019, 12:01
Mariska27 schreef:
09 mei 2019, 22:17
Mag ik jullie vragen wat jullie vinden van deze autohuur bij Alamo MIA-MIA in Juli

<knip><knip>
Eerlijk? Niet zo geweldig.

Je vermeld niet via welke broker en welke begin- en einddatum je kijkt maar als ik zelf via uscarhire.com kijk vind ik al een Intermediate Sedan voor € 321, incl. 2 betuurders en alle benodigde verzekeringen. Ik zou echter voor een gezin met 2 kinderen niet gaan voor een Sedan uitvoering maar minimaal midsize SUV. Dan heb je bij eerder genoemde site al een SUV voor € 366, incl. 2 bestuurders en alle benodigde verzekeringen.

Je hebt het over 12 dagen. Is dat dan van 1 - 12 juli? Dat zijn 12 dagen maar 11 huurdagen. Indien je 12 huurdagen bedoelt komt de Sedan uit op € 340 en de SUV op € 388. Beide stukken goedkoper dan wat je zelf gevonden hebt.

Kortom, het kan beter en wellicht iets meer gedetailleerde info geven om eea voor je te kunnen vergelijken.

Roland



Wat fijn al die reacties. Dankjullie wel! Ik had het gevonden via Alamo en rentalcars.com.
Het gaat om 12 juli ophalen en 24 juli inleveren beide eind vd middag/begin vd avond.
1999: West USA
2008: Florida
2010: West USA http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl
2012: West USA & Canada http://lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl
2018: New York Manhattan
2019: Florida https://lingetjesinflorida.reismee.nl
Mariska27
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 mei 2019, 10:37
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Autohuur MIAMI

Bericht door Mariska27 »

jwensammy schreef:
09 mei 2019, 22:43
Duur :lol:
Heb even bij National gekeken voor de emerald aisle. (Midsize huren, fullsize rijden)
Je Vermeld data niet exact, dus 1-12 juli genomen.
Kom ik mbv de visa Canada truc en bj code op 349 dollar.

Lees je even in in het draadje over de emerald club.
lid worden is gratis, kun je nog upgraden naar executive via amex card (kan je via pb naar mij gratis jaar proberen)
grote aisle in Miami, zeker in de executive rij veel Suv en full size auto’s, zelfs cabrio’s afgelopen februari.

Vermeld je data nog even precies.
De roadsize hulp, zonde van je geld, of je moet je sleutels verliezen, diesel tanken en geen band kunnen wisselen?
@jwensammy wat is de visa canada truc? :?
De emerald club geprobeerd maar moet ik mijn rijbewijs invullen en een amerikaanse staat??
pick up 12 juli retour 24e beide begin vd avond
ontzettend bedankt voor je inspanningen :clap:
1999: West USA
2008: Florida
2010: West USA http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl
2012: West USA & Canada http://lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl
2018: New York Manhattan
2019: Florida https://lingetjesinflorida.reismee.nl
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Check ff het National topic, daar wordt het uitgelegd
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer