Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

@@wendy.1 Heb je hier gekeken? viewtopic.php?f=30&t=61731#p1012586

Als je je data ingeeft krijg je bovenaan te zien dat je een executive area booking (reserve emerald aisle) kunt doen (meestal is dit een midsize(SEDAN)), daarbij staat vermeld dat de boeking je recht geeft om een auto uit de aisle te kiezen.

PS ik hoop dat je McCarran airport in Las Vegas bedoelt en niet https://goo.gl/maps/q4woWX7dVj2Uy9VN7
Ellis71
Amerikafan
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 aug 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Ellis71 »

@Mitchel1986, begrijp ik nu dat je ook de couponcode weghaalt.
Het enige wat je weg moet halen is de contractcode, de couponcode laat je gewoon staan.
Mitchel1986
Amerikafan
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mar 2013, 19:59
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Den Bosch

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Mitchel1986 »

Nee, ik formuleer dat verkeerd...ik haal de coupon niet weg! Echter krijg ik nu voor Las Vegas non stop de melding 'coupon currently not accepted at the location you selected', terwijl hij de coupon vanmorgen kort wel pakte. Probeer het gewoon af en toe even :thumbup:

Opmerking moderator

Het bericht direct boven je citeren is onnodig en storend.
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
teundevries
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 mar 2012, 19:29
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door teundevries »

Terpies schreef:
09 mei 2019, 11:25
familietrip schreef:
09 mei 2019, 10:47
Ik ben ook blondt (jup met dt zelfs). Bij mij lag het aan het gebruik van de Safari op mijn Mac. Zodra ik de app op mijn telefoon ging gebruiken was het over.
Bij mij idem, de ene browser pakt het wel, de andere niet...zelfde probleem met de Hertz truc: werkt wel op Safari op MacBook of Chrome op Windows, maar niet op Safari iPad.
Wat is de hertz truc?
linda_vdm
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2019, 20:14
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door linda_vdm »

Hoi,

Ik heb afgelopen meivakantie een goede ervaring gehad met een auto huren in Orlando bij National via Emerald Club, alleen nu ben ik op zoek naar een huurauto in Chicago voor periode 5 jun 2019-17 jun 2019 (ophalen/afleveren bij Chicago O'hare, allebei rond 15:00 uur), nu kom ik zelf op $860 uit met de code Visa Canada, maar dit zou goedkoper moeten kunnen? Wie kan mij hiermee helpen?
jwensammy
Amerikafan
Berichten: 355
Lid geworden op: 15 aug 2011, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: The Netherlands

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door jwensammy »

Blijven proberen, kom idd ook op 830 met de BJ code en visa Canada.
Iedere dag even kijken. Prijzen fluctueren nogal.
Mariska27
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 mei 2019, 10:37
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Mariska27 »

Hai allen,

ik heb nu via de National App een volgende huuroptie:
- met VISA CA contract
- met Free Upgrade coupon

12-24 juli MIA-MIA Standard
LDW included
Supplemental Liability Insurance included

Total: 416 Dollar/370 euro

teruggaan en de contractcode weghalen werkt niet. Of ik kan niet verder omdat niet alles in ingevuld OF de prijs is vele malen hoger met mijn Emerald code. Ik heb even 3 vraagjes;
- krijg ik geen problemen met het VISA-CA contractnummer?
- ben ik voldoende verzekerd?
- hoe zit het met annuleren/wijzigen? ... ik kan dit nergens in de app vinden
1999: West USA
2008: Florida
2010: West USA http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl
2012: West USA & Canada http://lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl
2018: New York Manhattan
2019: Florida https://lingetjesinflorida.reismee.nl
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Volgens mij is alles hier duidelijk uitgelegd, misschien moet je eerst even de eerste post in dit topic goed lezen.
Mitchel1986
Amerikafan
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mar 2013, 19:59
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Den Bosch

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Mitchel1986 »

@Mariska27 Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Voor mij werkt het wanneer je terug gaat vanuit je reserveringsscherm op de app naar het beginscherm. Daar haal je de VISA CA contractcode weg en vervang je voor 5007125. Waarom dit werkt vind je elders in dit topic uitgelegd, voor mij was dit de truc!
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Mariska27
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 05 mei 2019, 10:37
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Mariska27 »

@Mitchel1986 Dat lukt mij idd ook, maar ik las in de begin uitleg dat bij deze code de verzekering voor europeanen niet geldt?? of haal ik nu alles door elkaar? :?
1999: West USA
2008: Florida
2010: West USA http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl
2012: West USA & Canada http://lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl
2018: New York Manhattan
2019: Florida https://lingetjesinflorida.reismee.nl
petrapelle
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2013, 10:57
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door petrapelle »

@Mariska27

Hallo Mariska, ik had hetzelfde probleem dit weekend. Als ik de code verwijderde, kreeg ik een tarief dat bijna het dubbele was, en zonder de goede verzekeringen. Vandaag wel een gelukt een auto te boeken tegen het voordelige tarief. Wel via de app op mijn telefoon (zoals in het 1e bericht van dit onderwerp uitgebreid beschreven). Bij de een na laatste stap de code Visa Canada verwijderd. En geen andere code ingevuld. Nu krijg ik wel het voordelige tarief én de juiste verzekeringen! Ik heb geen kortingscodes toegepast, want dat lukte niet.

Via Amex EE membership gekregen, Full size car geboekt voor Las Vegas (9 aug - 16 aug 2019) voor $235. En van 16 aug - 31 aug 2 weken Full Size in Los Angeles voor $ 463.

Allen dank voor het posten van jullie berichten (en vooral voor de goede uitgebreide uitleg op pagina 1). Het is gelukt :thumbup:

Petra
ribruijn
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 12 mei 2014, 16:29
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door ribruijn »

Vraagje. Ik ben EE lid en ga met zoonlief een weekje richting Virginia. Nu is mijn vrouw als “spouse” een gratis second driver, en zou mijn zoon dat ook zijn, immers:

“Rentals by Emerald Club members when the member's immediate family member (mother, father, son, daughter, brother or sister) has the same address on the driver's license as the Emerald Club member and meets normal renter requirements.”

Hij woont echter op zichzelf, maar op het NL rijbewijs staat helemaal geen adres! Gewoon beide afgeven dan maar, of juist niet doen?
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Als ie boven de 25 is en ze accepteren zijn rijbewijs om hem in te schrijven op de Rental agreement is hij een volwaardige bestuurder.
USAtheBest
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mei 2019, 12:23
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door USAtheBest »

Zojuist me ingelezen in de topic start, ik heb de stappen doorlopen en ondanks dat ik niet eens een Amex heb gekoppeld lijkt het alsof ik toch Executive Elite status heb gekregen.
Nu ga ik in september (4 september tot en met 26 september) een auto huren. Ik ben dan in San Francisco. Het liefst ga ik dan niet terug naar San Francisco International Airport, maar als dat goedkoper is/meer keus dan doe ik dat wel. Nu wil ik heel graag een Ford Mustang rijden. Hoe groot is de kans op een Mustang als ik met mijn Executive Elite status kies voor Emerald Aisle?

En zitten hier alle verzekeringen bij die ik nodig heb?

Zie hier de stappen die ik doorlopen heb in de app:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door roelb »

Hoe groot is de kans op een Mustang als ik met mijn Executive Elite status kies voor Emerald Aisle?
0. Ik heb nog nooit een convertible in de aisle zien staan bij National, maar ook niet bij Hertz. Als je dat wilt zul je gewoon die auto moeten huren en de premium er voor moeten betalen. En dan vermoed ik dat Alamo het goedkoopst zal zijn.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

In mei vorig jaar in Miami in de EX executive aisle stonden er zelfs twee Ford Mustang Convertibles...maar er stonden ook twee Dodge chargers, een Challenger en zelfs twee pickups...dat had ik ook nog nooit eerder gezien...

Denk wel dat de kans op een convertible in de Aisle groter is in Miami dan in San Francisco, maar het blijft afwachten tot je er bent...

@USAtheBest Ik zou als ik jou was een backup reservering maken voor een convertible (al dan niet bij National) en gewoon ter plekke kijken of er eentje staat/je eentje kunt regelen via een greeter....succes
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Division »

USAtheBest schreef:
14 mei 2019, 14:22
Nu wil ik heel graag een Ford Mustang rijden. Hoe groot is de kans op een Mustang als ik met mijn Executive Elite status kies voor Emerald Aisle?
Niemand heeft hier een glazen bol helaas,maar in 2016 heb ik op SFO er twee zien staan in de Executive rij. Helaas werden ze voor m'n neus weggekaapt, dus had ik een Challenger meegenomen.
Afbeelding
robinthart
Amerikafan
Berichten: 101
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door robinthart »

Hoe komen jullie aan deze lage prijzen.

Ik zoek een SUV van 22-7 t/m 12-8 van las vegas heen en terug van san fransisco maar kom met een economy al op 1400 dollar!

Doe ik iets verkeerd?
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Misschien eens beginnen met het doorlezen van de eerste post in dit topic...daar staat het prima uitgelegd.
robinthart
Amerikafan
Berichten: 101
Lid geworden op: 13 jun 2009, 12:08

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door robinthart »

Ik heb alles netjes gevolgd, stap voor stap. Heb zelfs elite status, maar 1400 dollar is niet echt goedkoop toch?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer