Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Oilsjt schreef:
03 mei 2019, 15:27
Heb ook net mijn upgrade naar Executive Elite gekregen via de link. Heeft dit nu (een positieve) invloed op mijn reeds bestaande reservatie of maakt dat geen verschil?
Wat staat er op je reservering? Proceed to the Executive aisle? Niet? Dan zou ik alsnog kijken om ook je EC reservering opnieuw te boeken. Indien je dan op een hogere prijs uitkomt zou ik je oude boeking ook laten staan, en het ter plekke op laten lossen door de greeter of door degene in de exit booth.
Bob_NL
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2019, 21:58
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Bob_NL »

Vreemd, coupon nda2324br werkt blijkbaar niet voor San Francisco Airport... :shock:
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

lijkt me zeer onwaarschijnlijk....welke periode kijk je? daar kan het ook aan liggen....
Bob_NL
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mei 2019, 21:58
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Bob_NL »

SFO San Francisco Airport van 28 juli t/m 22 augustus…
ND3177ZDE werkt wel… echter op moment van boeken weer niet meer….
Maar heb in ieder geval een boeking voor de executive aisle staan, als boekingen voor Standard SUV en Luxury, dus dan moet er toch wel iets te vinden zijn hoop ik :D Is natuurlijk hoog seizoen. Voorheen altijd naar LA gevlogen, ben benieuwd nu naar de keuze….
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6812
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Stan.Gobien »

Valt goed mee, dit was op SFO in juni 2018:
2018-06-14 02.36.28.jpg
2018-06-14 02.36.21.jpg
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Bob_NL schreef:
04 mei 2019, 00:18
SFO San Francisco Airport van 28 juli t/m 22 augustus…
ND3177ZDE werkt wel… echter op moment van boeken weer niet meer….
Bij mij werkt de code gewoon. Je moet 8572158 invullen als account number en NDA2324BR als coupon.
CB8109F1-8364-43CB-BAC7-647809CDF6A2.jpeg
ribruijn
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 12 mei 2014, 16:29
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door ribruijn »

Klopt. Heb zelf een reservering rond die tijd en combi Visa-NDA2324BR werkt prima!
Mitchel1986
Amerikafan
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mar 2013, 19:59
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Den Bosch

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Mitchel1986 »

Allereerst dank voor iedereen die de moeite neemt om zo veel nuttige informatie zo duidelijk uit te leggen in dit topic! :thumbup:

Om te vergelijken met mijn huidige boeking via UScarhire (midsize SUV - Las Vegas - 810,-) heb ik mij toch gewaagd aan het stappenplan wat hier via EE uitgelegd wordt. Alles gevolgd, Emerald Executive Elite member geworden en de juiste codes op de juiste manier toegepast. Ik begreep al eerder dat (midsize) SUV's in de zomermaanden in Las Vegas populair zijn en niet zomaar in de Emerald Aisle te vinden zijn. Het resultaat tot nu toe is:

- UScarhire midsize SUV = 810,-
- EC midsize (Emerald Aisle) = 538,-
- EC midsize SUV = 590,-

Is het nu wijs om de beide EC reserveringen te maken, de SUV als back-up als er geen midsize SUV in de Aisle staat? Ik lees geregeld over back-up reserveringen hier.

Wat mij nog niet duidelijk is, wat het voordeel van Executive Elite is? Heb je dan een extra rij auto's om uit te kiezen? Excuus als dit elders al uitgelegd wordt, ik loop al een ochtendje te spitten.

Dank!
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Marieke2701
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 29 apr 2019, 19:15
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Marieke2701 »

Hi,

werken de contract ID's en coupon codes alleen in de app en niet op de reguliere site? Ben net lid geworden en probeer nu even een testreservering te maken, maar zie niet waar je de voorgestelde code moet verwijderen en een uit de OP kan toevoegen.

Thx!
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Division »

Mitchel1986 schreef:
04 mei 2019, 13:47
Wat mij nog niet duidelijk is, wat het voordeel van Executive Elite is? Heb je dan een extra rij auto's om uit te kiezen? Excuus als dit elders al uitgelegd wordt, ik loop al een ochtendje te spitten.
Er is geen andere rij. Er is een Emerald Aisle en een Executive Aisle, voor Elite is geen speciale rij. De 'voordelen' van Elite staan op de National-site uitgelegd.
Afbeelding
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Marieke2701 schreef:
04 mei 2019, 16:04
Hi,

werken de contract ID's en coupon codes alleen in de app en niet op de reguliere site? Ben net lid geworden en probeer nu even een testreservering te maken, maar zie niet waar je de voorgestelde code moet verwijderen en een uit de OP kan toevoegen.
Even klikken op Account number / Coupons en dan krijg je die velden te zien.
Account number = Contract ID.
Marieke2701
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 29 apr 2019, 19:15
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Marieke2701 »

harryh schreef:
04 mei 2019, 18:07
Marieke2701 schreef:
04 mei 2019, 16:04
Hi,

werken de contract ID's en coupon codes alleen in de app en niet op de reguliere site? Ben net lid geworden en probeer nu even een testreservering te maken, maar zie niet waar je de voorgestelde code moet verwijderen en een uit de OP kan toevoegen.
Even klikken op Account number / Coupons en dan krijg je die velden te zien.
Account number = Contract ID.

Gevonden, dank je!
Mitchel1986
Amerikafan
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mar 2013, 19:59
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Den Bosch

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Mitchel1986 »

Division schreef:
04 mei 2019, 17:28
Er is geen andere rij. Er is een Emerald Aisle en een Executive Aisle, voor Elite is geen speciale rij. De 'voordelen' van Elite staan op de National-site uitgelegd.
Helder! Ik raakte in de war door de tekst uit het eerste bericht bij EEE ("keuze uit een nog exclusievere rij)
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door roelb »

Twee weken geleden op DCA in de executive aisle een hoop FFAR's (full size SUV), allemaal Expedition's. Zelfs een Expedition MAX (verlengde versie). Nog een paar standard en midsize SUV's en maar een paar sedans. Uiteindelijk een zwarte Expedition Limited 2019 meegenomen. Fijne auto, maar de motor (Ecoboost) en versnellingsbak rijden een stuk minder prettig dan de motor/bak van de oudere versies.
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Vito »

Ik zal wel blond zijn, maar op het moment dat ik de visa code wil verwijderen, krijg ik meteen toch andere tarieven. Wat doe ik verkeerd?
familietrip
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door familietrip »

Vito schreef:
09 mei 2019, 10:21
Ik zal wel blond zijn, maar op het moment dat ik de visa code wil verwijderen, krijg ik meteen toch andere tarieven. Wat doe ik verkeerd?
Ik ben ook blondt (jup met dt zelfs). Bij mij lag het aan het gebruik van de Safari op mijn Mac. Zodra ik de app op mijn telefoon ging gebruiken was het over.
Heb je dat ook geprobeerd?
Augustus 2014 naar Florida, juli 2017 bijna naar 't Zuidwesten, juli 2018 echt naar het Zuidwesten
Juli-augustus 2019 Florida, juli augustus 2020 opnieuw Zuidwesten
Mitchel1986
Amerikafan
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mar 2013, 19:59
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Den Bosch

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Mitchel1986 »

Vito schreef:
09 mei 2019, 10:21
Ik zal wel blond zijn, maar op het moment dat ik de visa code wil verwijderen, krijg ik meteen toch andere tarieven. Wat doe ik verkeerd?
Er lijkt wel een bepaalde grilligheid in de app te zitten. Vorige week 2 boekingen gedaan via de app, waarbij het pas na 3 keer 'code verwijderen' lukte dat de prijs laag bleef. Vanmorgen opnieuw een poging gewaagd omdat vorige week de coupon NDA2324BR (30$ off) 'niet van toepassing was op de door mij gekozen locatie'. Pakt ie vanmorgen die coupon wel, maar na het verwijderen van de contractcode en coupon stijgen de prijzen elke keer. En een half uur later pakt de app de coupon weer niet.

Oftewel, regelmatig proberen loont volgens mij
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Vito »

Ik heb de tip van Terpies, gevolgd 2 blz eerder en een andere code ervoor in de plaats gezet, beginnend met 500. En nu bleven de prijzen staan. Thx Terpies :thumbup:
Het wordt mijn eerste keer National, ik ben een fervente Alamo huurder dus ik ben benieuwd. Alamo haalde bij lange na deze tarieven niet.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

familietrip schreef:
09 mei 2019, 10:47
Ik ben ook blondt (jup met dt zelfs). Bij mij lag het aan het gebruik van de Safari op mijn Mac. Zodra ik de app op mijn telefoon ging gebruiken was het over.
Bij mij idem, de ene browser pakt het wel, de andere niet...zelfde probleem met de Hertz truc: werkt wel op Safari op MacBook of Chrome op Windows, maar niet op Safari iPad.
wendy.1
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 mar 2019, 18:08
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door wendy.1 »

Toch even een vraagje;

Ik ben via de app ingelogd als Emerald member, maar als ik mijn data ingeef (Las Vegas airport in oktober) incl. de codes dan krijg ik niet de keuze dat ik een voor bepaalde rij kan kiezen. Klopt dat dat die keuze er niet is of moet ik gewoon een boeking maken voor een midsize en dan naar de Emerald Tier lopen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer