Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
habbekuk
Amerikafan
Berichten: 304
Lid geworden op: 16 apr 2017, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door habbekuk »

bedeve schreef:
28 apr 2019, 09:49
Zonder me om mijn leesbril te bekommeren open ik de App .
Kies voor "make a reservation ¨
Scroll naar beneden en lees "Contract Information "
En ja hoor ;onder Contract ID staat het contract benoemd met daar voor een groen vakje met vinkje.
Ik druk op het vinkje en ja hoor het vakje wordt blanco.
Uitgevinkt heet dat


Jahaaa dan is het voor mij ook duidelijk en dat klopt. Maar gewoon bij Profile kan dat niet.
Leesbril of niet heeft te maken met grote letters :mrgreen:
NielsC
Amerika-ontdekker
Berichten: 81
Lid geworden op: 10 feb 2019, 20:06
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door NielsC »

Nu heb ik de boeking staan voor de reserve Emerald Aisle; zie hieronder. Ik moet wel zeggen dat het account wijzigen via de computer niet werkt bij mij, prijs spring dan weer terug. Met de app heb ik daar geen problemen mee.

Deze boeking kan ik nu ook maken voor de SUV, diegene die Van de 2 niet doorgaat wordt automatisch geannuleerd?

Verzekeringen hoef je verder ook niet aan te klikken wanneer je löss damage Waiver en supplemental liability insurance maar hebt?

En is het verstandig om nu elke week een keer de prijzen te checken of zullen de verschillen nier zo groot zijn?
Bijlagen
B4F279F1-3321-48BC-B54F-13D7D5C60ED0.jpeg
9A826D58-245E-4CF8-9568-BFED0B7F8F1C.jpeg
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door bedeve »

@NielsC ,

Account = Contract ID wijzigen in de browser ?
Kan aan jouw browser liggen of aan de website natuurlijk
Zelf gebruik Nationalcar.ie of .fr

Je hebt je " vragen " over verzekereringen en annuleren zelf al beantwoord.
Je hebt de juiste contract ID en coupon code gebruikt.
Blijft er een vraag over : blijven kijken ivm prijs .
Tsja da' s eigen voorkeur.
Zelf doe ik dat wel.
Gisteravond een boeking geannuleerd en opnieuw geboekt voor $ 12 verschil.
5 minuten werk .
Voor wat het waard is...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
chartyhill
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 okt 2016, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door chartyhill »

Terpies schreef:
28 apr 2019, 18:54
@chartyhill National EC Executive aisle pic $519, Standard SUV $699 (gratis 2e bestuurder via EC).
@terpies super dank voor je snelle reactie. Ik ben vandaag member geworden van de Emerald Club. Mede omdat je dan idd een gratis 2de bestuurder krijgt.
Maar ik krijg bij het aanbod alleen de 'reserver Emerald Aisle' te zien. Hoe kom ik dan bij de executive isle, zoals jij aangeeft?

Nu heb ik via de app van National de stappen doorlopen zoals aangegeven op de 1ste pagina hier.
Contract id 8572158 (visa canada) en coupon id ND3177ZDE ($20 off) ingevoerd en een Minivan aangeklikt.
Geen extra opties gekozen (LDW en SLI zijn included) en komt dan uit op een prijs van $796,77.
Als ik dan terug ga in de app en het contract id weghaal en weer alle stappen doorloop tot aan 'review en reserve' kom ik op $761,16
Wanneer ik deze auto kies, dan weet ik zeker dat ik een auto uit deze klasse kan kiezen, toch?
Deze auto is dan bijna €120 goedkoper dan mijn reservering bij avis.be en nog een grotere klasse ook.
Doe ik het zo goed?
Sorry als het wat dom overkomt. Ik heb me zeker ingelezen hier, maar ik krijg het gewoon niet helder...

@kevin123 ik boek idd liever rechtstreeks dan via een broker.
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Via deze link kun je als bestaand lid EC Executive elite lid worden.
https://legacy.nationalcar.com/en_US/ca ... cale=en_US

Waarom boek je een minivan als je een aisle pick wilt hebben? Dat is onnodig. Ik dacht dat je een Standard SUV wilde?
Je boekt een MIDSIZE sedan (soms fullsize sedan, daar staat bij dat je aisle keus hebt, dus een hogere klasse hoef je niet te boeken voor keus uit de twee aisles, zowel de gewone EC als de EC executive(waar meestal de grotere auto’s staan)).

De AMEX code vervang je door contract code 8572158 (Visa Canada) en als coupon code gebruik je NDA2324BR.
Dan volg je de stappen tot het eind, en ga je terug naar begin om de code voor VISA CANADA weg te halen en leeg te laten (of te vervangen door code 5007125 om de eerder gevonden prijs te houden.

Voor een volledige uitleg:
viewtopic.php?f=30&t=61731#p1012586
LaundryLine
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 feb 2015, 20:00
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door LaundryLine »

Terpies schreef:
28 apr 2019, 12:26
@ LaundryLine Waarom niet alsnog ff deze link gebruiken om EC Executive Elite member te worden?
https://legacy.nationalcar.com/en_US/ca ... cale=en_US
Wel, ik dacht, aangezien ik geen American Express kaart heb, ze dit misschien controleren en ik deze dan niet kan tonen?

Blijft die Executive Elite membership dan altijd geldig? Of is dit slechts voor één jaar?
Laatst gewijzigd door LaundryLine op 29 apr 2019, 14:24, 2 keer totaal gewijzigd.
chartyhill
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 okt 2016, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door chartyhill »

@Terpies aha, bedankt!!
Middels de link lukt het mij om executive member te worden, en kom ik ook op de prijs die jij eerder aangaf; $520
Nu heb ik dus keuze uit 2 aisles bij aankomst, waarbij de executive aisle kans geeft op een 'grotere' auto.
Ik ging voor de minivan omdat ik niet zeker weet of de standard SUV groot genoeg is voor 4 volwassenen en 4 koffers.
2 jaar geleden de Chrysler Pacifica gereden en die was ècht top! Staan deze auto's ook soms in de executive aisle?

Stap 2 is nu deze midsize sedan reserveren en een back-up reservering maken bij Alamo, om dan zeker te zijn van een grotere auto wanneer National deze niet heeft in de beide aisles?
Dank voor je hulp!

Chantal
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

je kunt ook een backup boeking maken bij National voor de minivan (mits goedkoper dan Alamo, uiteraard). De Alamo rental parking zit vrijwel overal naast National (ze behoren tot dezelfde moedermaatschappij en ze wisselen regelmatig auto's uit bij tekorten).

De kans is groot dat je met zijn allen wel in een Standard SUV past, en dat die gewoon in de executive aisle staat...en met een beetje goede wil en een fooi voor de greeter kun je best wel wat wensen kenbaar maken.

Overigens denk ik dat een Ford Explorer (Standard SUV), die regelmatig in de executive aisle staat, ruim genoeg is voor 4 volwassenen en alle bagage, inclusief koelbox.

Succes!
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

LaundryLine schreef:
29 apr 2019, 13:45
Blijft die Executive Elite membership dan altijd geldig? Of is dit slechts voor één jaar?
Je meldt je aan met de AMEX link, voor het boeken gebruik je de code niet, dus je kunt zonder problemen boeken. De status van je Executive Elite vervalt na een bepaalde datum (wordt weergegeven in je profiel), maar niets houdt je tegen om volgend jaar wellicht weer een link te gebruiken (soms helpt een telefoontje naar de verhuurder ook :thumbup: )...of een status match te krijgen vanaf een andere verhuurder....beetje spelen om status te houden bij alle maatschappijen.
chartyhill
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 okt 2016, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door chartyhill »

@Terpies het is me helemaal duidelijk nu, dankzij jouw uitleg.
Nogmaals dank :thumbup:
Ellis71
Amerikafan
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 aug 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Ellis71 »

@Terpies, wij zijn ook lid van de national emerald executive, kunnen wij de upgrade link naar de elite ook ge ruiken ondanks dat wij geen amex kaart hebben.
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

@Ellis71 ja hoor je bestaande account wordt met die link geupgrade naar EC Executive Elite.

Je moet alleen de code weghalen als je een reservering doet (wordt er standaard neergezet als deze aan je profiel is toegevoegd), want die AMEX kaart geeft de verkeerde tarieven, want het is een US corporate code en niet bruikbaar voor ons Europeanen.

Je vervangt de code eerst door de VISA Canada code 8572158 en je gebruikt coupon code NDA2324BR en dan in de laatste stap haal je de VISA Canada code weer weg (dan zou je eerdere tarief moeten blijven staan). Als het goed is kun je dan gewoon je reservering laten bevestigen en staat er op dat je bij aankomst gelijk kunt doorlopen naar de EC Executive Aisle.

Succes! :thumbup:
Ellis71
Amerikafan
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 aug 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Ellis71 »

@Terpies , dankje wel hoor het is gelukt met de link. Inmiddels zijn we nu ook elite. :thumbup:
Nu gauw een auto boeken voor 23 mei, onverwacht even 2 weken naar Orlando.
Welke garage was nu het beste op MCO om je auto uit te zoeken....Alvast bedankt.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Volgens de experts hier staan de beste auto’s op de B kant. Helaas voor mij dit jaar geen National of er moet echt nog wat gebeuren.
Hertz is voor mijn periode bijna $200 goedkoper dan National en zij wilden de prijs niet matchen :?
Ellis71
Amerikafan
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 aug 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Ellis71 »

@Terpies , net de auto gereserveerd bij national we betalen €395,- ongeveer voor 2 weken.

Nu zie ik net bij NielsC zijn screenprint van zijn reservering staan
- CDW-ALLOCATED INCLUSIVE
- SLP

En dat zie ik bij ons nergens staan, heb ik iets over het hoofd gezien of staat er iets niet goed in ons profiel??we hebben wel
- LDW
- SLI

Wie kan hier zijn licht over laten schijnen.
familietrip
Amerika-ontdekker
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 11:12
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door familietrip »

Nou met het aanmaken van een nieuw account via de AMEX link en daarna de app gebruiken voor het reserveren is het me dan toch gelukt.
Binnen Safari kreeg ik het niet voor elkaar.

Het enige is nu dat ik de hoofdbestuurder ben binnen mijn nieuwe account. Zal dus ook wel inhouden dat ik die bak moet "ophalen". Liever laat ik mijn man rijden na een lange vlucht. Maar goed er staat nergens dat ik niet heel snel mijn plekkie af mag staan na t verlaten van t terrein :D

22 dagen, fullsize, 12 juli 3 augustus MIA voor €643 vind ik erg netjes.

Nu alleen hopen op een mooie SUV 8)
Augustus 2014 naar Florida, juli 2017 bijna naar 't Zuidwesten, juli 2018 echt naar het Zuidwesten
Juli-augustus 2019 Florida, juli augustus 2020 opnieuw Zuidwesten
Peenk
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 jan 2019, 13:39
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Peenk »

Via alle info is het hier ook mij gelukt. Heb van 12 juli tot 4 augustus (26 dagen?) voor 630€, met executive upgrade.
Bedankt voor alle helpvolle tips!
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door babarage »

@familietrip

Het emerald account en de reservering staan altijd op mijn naam, ik ben nou eenmaal de regelaar hier :). Mijn man zit echter achter het stuur bij uitrijden. We geven keurig onze rijbewijzen en mijn credit card aan de persoon in het uitrijhok en alles is goed.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door sanook »

familietrip schreef:
30 apr 2019, 22:37
Het enige is nu dat ik de hoofdbestuurder ben binnen mijn nieuwe account
Dit betekent wel dat de Credit Card waarmee je betaalt ook op jouw naam moet staan !
Peenk
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 jan 2019, 13:39
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Peenk »

sanook schreef:
01 mei 2019, 13:00
familietrip schreef:
30 apr 2019, 22:37
Het enige is nu dat ik de hoofdbestuurder ben binnen mijn nieuwe account
Dit betekent wel dat de Credit Card waarmee je betaalt ook op jouw naam moet staan !


Ik heb zojuist geboekt onder mijn naam, maar de CC is op naam van mijn vriendin. Dit gaat dus fout? Kan dus op haar naam opnieuw gaan boeken? Moet ik dan een heel nieuw account maken onder haaar naam?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer