Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gardiner Guesthouse B&B
-
moon29
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Gardiner Guesthouse B&B
Geen idee meer van wie, maar door iemand hier op het forum ben ik op het idee gebracht om mijn overnachting in Gardiner te doen bij Gardiner Guesthouse B&B. Ik heb die boeking zo'n half jaar geleden gemaakt. Telefonisch, omdat ze niets met e-mail doet. Ik heb dan ook geen bevestiging. En daarom dacht ik vandaag om eens te bellen en te checken of mijn boeking nog bekend en akkoord is en of ik toch niet een bevestiging kan ontvangen.
Echter: de website doet het niet meer en telefonisch krijg ik haar (nog ) niet te pakken. Ik vind nog wel een review van 2 maanden geleden.
Iemand hier toevallig onlangs nog daar geweest? Of contact daarmee gehad?
Echter: de website doet het niet meer en telefonisch krijg ik haar (nog ) niet te pakken. Ik vind nog wel een review van 2 maanden geleden.
Iemand hier toevallig onlangs nog daar geweest? Of contact daarmee gehad?
Re: Gardiner Guesthouse B&B
Ik vermoed in Gardiner, Montana. Website doet het inderdaad niet meer. Je krijgt de melding "Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren".
-
Gast
Ja, dat zag ik ook, maar het staat in het ZW topic, dus dacht dat er misschien een andere B&B werd bedoeld.
Edit: Ahh, het is nu verplaatst naar het NW forum.
Edit: Ahh, het is nu verplaatst naar het NW forum.
Laatst gewijzigd door Gast op 07 apr 2019, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten in de winterperiode misschien?
Hotel bellen er meest dichtbij en vragen of ze toevallig definitief gesloten zijn door failissement?
Contact via Facebook of insta proberen te krijgen?
Misschien nu tijdelijk gesloten ivm veel sneeuwval, vakantie of id?
Het kan zoveel zijn
Hotel bellen er meest dichtbij en vragen of ze toevallig definitief gesloten zijn door failissement?
Contact via Facebook of insta proberen te krijgen?
Misschien nu tijdelijk gesloten ivm veel sneeuwval, vakantie of id?
Het kan zoveel zijn
- josea
- Amerikakenner
Die tip was denk ik van mij, wij hebben daar afgelopen zomer geslapen. Inderdaad ook geen bevestiging gehad, en een paar maanden van tevoren telefonisch nog even gecheckt
Ook bij ons duurde het even voor we contact kregen. Dat is meteen het enige minpuntje dat ik kon bedenken, het moeilijke contact.
Maar toen we haar wel weer aan de telefoon kregen, was er niets aan de hand en stonden een gewoon genoteerd in haar agenda.
Het is daar nu waarschijnlijk ook (nog) geen druk seizoen met veel wegen nog dicht. Probeer het wat later in het seizoen.
Ik had voor de zekerheid wel een backup hotel, Absaroka Lodge, maar die heb ik geannuleerd toen we uiteindelijk het contact hadden gehad, om onze reservering te bevestigen en ze ons verzekerde dat alles goed was.
Ook bij ons duurde het even voor we contact kregen. Dat is meteen het enige minpuntje dat ik kon bedenken, het moeilijke contact.
Maar toen we haar wel weer aan de telefoon kregen, was er niets aan de hand en stonden een gewoon genoteerd in haar agenda.
Het is daar nu waarschijnlijk ook (nog) geen druk seizoen met veel wegen nog dicht. Probeer het wat later in het seizoen.
Ik had voor de zekerheid wel een backup hotel, Absaroka Lodge, maar die heb ik geannuleerd toen we uiteindelijk het contact hadden gehad, om onze reservering te bevestigen en ze ons verzekerde dat alles goed was.
-
moon29
- Amerikakenner
- Contacteer:
Jaaa Josea klopt! Tip was idd van jou
Ik blijf komende weken proberen contact te krijgen. Kan idd ivm wegen dicht etc zijn nu maar website uit de lucht vond ik wat vreemd.
Ik ga vandaag kijken voor een alternatief als backup.
Ik blijf komende weken proberen contact te krijgen. Kan idd ivm wegen dicht etc zijn nu maar website uit de lucht vond ik wat vreemd.
Ik ga vandaag kijken voor een alternatief als backup.
Ik heb een tijdje geleden ook gebeld en toen gaf ze aan dat het mis gegaan is met de mail. Opnieuw adres doorgegeven en niks ontvangen. Maar mijn reservering stond nog wel. Ik ben van plan om er gewoon heen te gaan.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
moon29
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb haar vorige week gesproken.
Reservering was bekend. Mail nog niet ontvangen maar wij gaan er ook vanuit dat het goed komt. Ik heb alternatieve boeking geannuleerd.
Reservering was bekend. Mail nog niet ontvangen maar wij gaan er ook vanuit dat het goed komt. Ik heb alternatieve boeking geannuleerd.
Ik hoop ook maar op het beste haha.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Ik ben geweest en het was super leuk!
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
moon29
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij ook een aantal dagen geleden en we hebben genoten van de b&b en Nancy en Richard