Tour White House

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Tour White House

Bericht door PSVwally »

Het is meer slecht lezen denk ik, ik ben nog van de generatie voor de gsm dus bel ook nogsteeds :D
Ik dacht alleen dat je sowieso geen telefoon naar binnen mee mocht nemen. Wees idd maar blij dat je die wel bij je had.
ingridtwins
Amerika-ontdekker
Berichten: 83
Lid geworden op: 22 dec 2013, 16:12

Re: Tour White House

Bericht door ingridtwins »

Ooow Hinko, ik ben jaloers. Wat ontzettend gaaf zeg. Helaas hebben wij dit niet meegemaakt toen wij er in juli waren.
Maart 2012 New York
Zomer 2013 New-York en westkust
Zomer 2014 Oostkust
December 2015 Miami en Key Largo
December 2016/januari 2017 Florida
Maart 2017 New York
Gebruikersavatar
Shar
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 feb 2013, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Tour White House

Bericht door Shar »

Ik ben net een weekje terug van mijn vakantie naar NYC en DC. Het was echt geweldig!

Ik heb ook geprobeerd om een White House tour te regelen, maar zoals ik eerder aangaf in m'n vorige post, ging dat helaas niet door omdat ze mijn aanvraag blijkbaar niet binnen hadden gekregen en ze konden het niet meer aanvragen omdat de White House tours vol zaten tot half oktober. Jammer. Maar ik geef niet zo snel op, dus probeerde ik het (1,5 week voor vertrek naar NYC) alsnog via een andere Senator. Ik dacht er verder niet meer aan en ineens kreeg ik twee dagen voor m'n vakantie een bericht met een uitnodiging voor 3 oktober! Whoohoo!

Het was echt een hele vette ervaring! Per toeval hadden we Obama de week voor het bezoek aan het Witte Huis al gezien in NYC (UN meeting). He waved at me! Dat is de 2e keer dit jaar, lol (1e keer was tijdens de nucleaire top in NL). Anyway, de dag van het bezoek aan het Witte Huis vertrok hij vanuit de tuin met Marine One, en ook wij mochten erbij zijn! Wat een ervaring! De rest van het Witte Huis viel daar écht bij in het niet, lol... Maar het was wel leuk om mee te maken... En ook wel grappig om te zien hoe een aantal Secret Service-mannen mij probeerden te versieren tijdens de security check, haha! Ook apart. :lol:
Fired up! Ready to go!
Jessicat
Amerikafan
Berichten: 111
Lid geworden op: 23 okt 2014, 14:57
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Tour White House

Bericht door Jessicat »

Wij gingen in 2013 o.a. naar Washington maar konden niet naar the White House. We zijn toen in Washington wel o.a. naar het Capitool geweest en hebben toen in:

The Jimmy Carter Presidential Library & Museum is located at 441 Freedom Parkway, Atlanta, Georgia 30307, which is about two miles east of downtown Atlanta.

een replica gezien van de Oval Office ten tijde van president Carter. Geen idee of je in de buurt komt, maar voor het geval het niet lukt in Washington... kun je hier toch nog iets zien.
Oost-Canada '16
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
Alaska & Canada ‘14 http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag267
VS '13 Seattle-Denver (verslag270)
VS '12 Atlanta-Boston
Canada & VS '11 West (verslag268)
New York '10
Canada '08
VS '05 West
dinniske
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:16
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Tour White House

Bericht door dinniske »

Ik ben bezig met een aanvraag voor een Witte Huis rondleiding bij senator Huizenga. Maar ik blijf steken op de zip code die ik moet invullen.
Ik heb ook al divese zipcodes van michigan geprobeerd, maar krijg telkens "zip code falls in another district"
Iemand enig idee wat ik kan invullen ?
Heb al wel teruggezocht in dit forum maar kan helaas niets vinden.
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Tour White House

Bericht door Njit »

Ik heb hier een documentje voor aangemaakt met wat tips: Link

Wij hebben het overigens bij een andere Senator aangevraagd
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1634
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Tour White House

Bericht door BonnyR »

dinniske schreef:Ik ben bezig met een aanvraag voor een Witte Huis rondleiding bij senator Huizenga. Maar ik blijf steken op de zip code die ik moet invullen.
Ik heb ook al divese zipcodes van michigan geprobeerd, maar krijg telkens "zip code falls in another district"
Iemand enig idee wat ik kan invullen ?
Heb al wel teruggezocht in dit forum maar kan helaas niets vinden.
Ik las vandaag ergens, dat er tijdens de Shutdown ook geen tours zijn in het Witte Huis.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Jeannette88
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2019, 21:32
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tour White House

Bericht door Jeannette88 »

Hi Njit, ik heb zojuist een request voor je doc verstuurd. Ik zou graag wat tips krijgen. Wij gaan in oktober 2019 naar Washington en zou graag tour in het witte huis doen!
Gebruikersavatar
BigJesper
Amerikafan
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2019, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Tour White House

Bericht door BigJesper »

Njit schreef:Ik heb hier een documentje voor aangemaakt met wat tips: Link

Wij hebben het overigens bij een andere Senator aangevraagd
Bedankt Njit. Volgende week willen we een bezoek bij senator Hoeven aanvragen, dus dit komt zeker van pas. :thumbup:
dinniske
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:16
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Tour White House

Bericht door dinniske »

Ik had een tour aangevraagd aan senator cory booker en kreeg dit antwoord vandaag;

Due to a recent change in the way the White House schedules tours of the White House, we are no longer able to request tours more than 3 months in advance. Please rest assured though that we have added your tour to our internal list and will be submitting it as your earliest dates become available to give you the best chance possible of obtaining a tour.
Timb
Amerikakenner
Berichten: 417
Lid geworden op: 06 okt 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tour White House

Bericht door Timb »

Ik ben bezig om er 1 aan te vragen bij Huizinga, maar hij zegt dat de zipcode niet klopt. Zelfs als ik deze invoer via de juiste state.
nettie
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 19:01
Locatie: drenthe

Re: Tour White House

Bericht door nettie »

Heeft iemand pas geleden een tour aangevraagd & reactie gekregen?
Ik heb hier op het forum eerst vanalles gelezen en links verzameld;
https://docs.google.com/document/d/1u88 ... XEY3M/edit
https://www.senate.gov/general/contact_ ... rs_cfm.cfm
Ik heb 1,5 week geleden een verzoek ingediend bij senator Rubio [Florida] maar tot op heden geen reactie gekregen .. ben wel benieuwd of ik nog even moet afwachten of dat iemand een andere senator weet die ws wel zal reageren?
Wij zijn op 2 & 3 mei [don & vrijdag] in Washington en een tour in the White House zou toch wel bijzonder zijn, fingers crossed dat het gaat lukken.
Cyclingro
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 okt 2018, 15:26
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Tour White House

Bericht door Cyclingro »

Ongeveer 2 maanden geleden een aanvraag voor een tour gedaan bij senator Chuck Schumer van NY. Bevestiging snel ontvangen, op verzoek aanvullende gegevens ingezonden. Daarna niets meer gehoord door vermoedelijk shutdown. Tot afgelopen week wij opeens een uitnodiging voor de tour kregen voor volgende week. Aanmelden bij White house om 7.45 AM :cry:
We hebben er veel zin in.
nettie
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 19:01
Locatie: drenthe

Re: Tour White House

Bericht door nettie »

O wauw, das fijn dat je uiteindelijk toch weer bericht hebt gekregen!
Om de dag met de tour te beginnen lijkt me wel fijn, hoef je de rest vd dag niet zo op de tijd te letten.
Vroeg wakker ben je ws toch wel ... maar ligt er natuurlijk ook aan in welk hotel je verblijft .. met reistijd kan het ineens heel vroeg worden :roll: , maar wij hebben een hotel op 34 minuten wandelen dus zou bij ons erg mooi uitkomen 8) :lol: .]
Ik heb vandaag opnieuw een mail naar een andere senator gestuurd, hopelijk stuurt die een reactie terug.
Timb
Amerikakenner
Berichten: 417
Lid geworden op: 06 okt 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tour White House

Bericht door Timb »

Ik heb begin februari aangevraagd bij Huizinga, maar ook nog geen reactie.
JimmyD
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mar 2019, 10:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tour White House

Bericht door JimmyD »

Hallo,

ik heb een mail naar de assistente van Senator Ron Johnson gestuurd en kreeg de volgende dag al een antwoord en een link om de aanvraag te doen.
Gewoon een mailtje waarin ik uitlegde vanwaar ik kom en wanneer ik in Washington zou zijn.

Hello,

Thank you for contacting the office of Senator Ron Johnson. My name is Danuta and I am the Senator’s tour coordinator.

Typically, foreign nationals visiting the U.S. can request a White House tour via the individual’s embassy. However, in the interest of time, I have submitted your White House tour request into the White House online system.

Ik heb 2 jaar geleden de tour ook al eens gedaan en vond de Pentagon tour eigenlijk veel interessanter, deze kan je op de Pentagon site aanvragen.
Ik ga volgende maand terug met mijn neefje ( eerste keer voor hem ) en heb beide tours ook aangevraagd alsook de Capitol tour.

Grz
nettie
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 19:01
Locatie: drenthe

Re: Tour White House

Bericht door nettie »

Fijn dat je zo snel een reactie hebt gekregen!

Ik heb een dag na mijn mail aan de 2e senator wel "the Week in Review" ontvangen ... dus mijn mail is wel aangekomen, nu nog hopen dat ik nog een ander antwoord krijg :wink:

Tour voor de Capitol heb ik inmiddels ook geregeld :D maar hoelang duurt deze tour ongeveer?
En wil zo ook het Pentagon regelen ...

[En dan hopen dat de evt White House tour op een ander .. te combineren tijdstip is 8) ]
Gebruikersavatar
betsy
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:48
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Tour White House

Bericht door betsy »

Wij hebben aangevraagd bij Senator Bennett. Wij zijn op 21 en 22/8 in DC. Vandaag mail gehad dat het nu te vroeg is om iets vast te leggen. Drie maanden van tevoren wordt een schema opgesteld volgens de assistent. Dus dan horen wij verder...ben benieuwd.
20 x USA (1986, 1993, 1995, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012 (2x), 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 (2x) en 2020. Meestal Florida, af en toe 'uitstapjes naar de westkust, Canada en/of de noordoost kust.
JimmyD
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mar 2019, 10:10
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tour White House

Bericht door JimmyD »

Hallo,

de tour in het Capitol duurt ongeveer een uur. Je kan daarna via een "tunnel" naar de Library of congress. Is ook de moeite waard om te bezoeken.



grz
nettie
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 19:01
Locatie: drenthe

Re: Tour White House

Bericht door nettie »

Hallo JimmyD
Ben even benieuwd hoe jou aanvraag verder is gegaan want ik vermoed dat je binnenkant die kant op gaat; heb je een uitnodiging gekregen?
Ik heb ons inmiddels geregistreerd op the White House online system dus nu afwachten of er plek is .. we zijn maar 1,5 dag in Washington dus niet zo flexibel kwa mogelijkheden ... fingers crossed
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer