Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Mrvanilla: Racen door het zuidwesten
Re: Reis Mrvanilla: Racen door het zuidwesten
Nogmaals dank Marco. De Arches Trail ziet er erg mooi uit en kende ik ook nog niet. Ik meen echter dat ook deze wandeling niet begaanbaar is op dit moment. Hopelijk schijnt de zon de komende twee weken ...
@Trails Dat ziet er inderdaad mooi uit. Een zeer goed alternatief als Bryce niet open is. Thanks!
@Trails Dat ziet er inderdaad mooi uit. Een zeer goed alternatief als Bryce niet open is. Thanks!
Groetjes,
Daniel
Daniel
Ik vertrek bijna naar de VS. Ik ga proberen een blog bij te houden. De eerste paar dagen zullen echter voor werk zijn dus het blog zal pas vanaf zaterdag (de eerste prive dag) worden bijgehouden. Nogmaals dank voor alle tips, benieuwd naar het weer en het zuidwesten in deze periode!
Groetjes,
Daniel
Daniel
Alvast een goede reis en veel plezier met je vader daar!
Ben benieuwd naar je blog
Ben benieuwd naar je blog
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
prettige vakantie gewenst!
Na een paar dagen hard werken nu dan eindelijk wat dingen bekijken. Het blog van vandaag is geupload, dat van gister moet nog gebeuren.
Vandaag een prachtige dag, met een heerlijke 22 graden en een strak blauwe lucht. Red Canyon State Park was verassend leuk. Al is het zo'n typisch park dat aan het begin van een reis indruk maakt en als het aan het eind van een reis komt wat kan tegenvallen. Wat niet tegenviel was dat de woestijn prachtig in bloei stond. Erg veel bloemen en cactussen in alle kleuren van de regenboog.
Daarna Manzanar Historic Site en de Alabama Hills. Vrijwel geen andere toerist tegengekomen. Heerlijk. Een prachtige zon en vooral de nog dik besneeuwde Sierra Nevada maakte enorm veel indruk.

P1010710 by Mrvanilla, on Flickr
P1010671 by Mrvanilla, on Flickr
P1010620-2 by Mrvanilla, on Flickr
Vandaag een prachtige dag, met een heerlijke 22 graden en een strak blauwe lucht. Red Canyon State Park was verassend leuk. Al is het zo'n typisch park dat aan het begin van een reis indruk maakt en als het aan het eind van een reis komt wat kan tegenvallen. Wat niet tegenviel was dat de woestijn prachtig in bloei stond. Erg veel bloemen en cactussen in alle kleuren van de regenboog.
Daarna Manzanar Historic Site en de Alabama Hills. Vrijwel geen andere toerist tegengekomen. Heerlijk. Een prachtige zon en vooral de nog dik besneeuwde Sierra Nevada maakte enorm veel indruk.

P1010710 by Mrvanilla, on Flickr
P1010671 by Mrvanilla, on Flickr
P1010620-2 by Mrvanilla, on FlickrGroetjes,
Daniel
Daniel
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Mooi weer, ziet er fraai uit. Heel veel plezier!
Mooie foto's! Vooral van de besneeuwde Sierra Nevada 
Mooi!! En heerlijke temperatuur. Ik word hier ongeduldig van...we moeten nog wachten tot september
Eerst maar even de weekenden vd voorseizoenplek op de kleine wolf genieten en vanaf daar jouw foto’s en blogs volgen
Dank Marco!
Mark: ja die bergen waren zo mooi. Het is een strenge winter geweest en dat is de te zien.
Aftellen is ook heel leuk stegeman. Mocht je de Alabama Hills aandoen dan zul je niet teleurgesteld zijn. Wat een pracht. Veel plezier op de Kleine wolf:)
Mark: ja die bergen waren zo mooi. Het is een strenge winter geweest en dat is de te zien.
Aftellen is ook heel leuk stegeman. Mocht je de Alabama Hills aandoen dan zul je niet teleurgesteld zijn. Wat een pracht. Veel plezier op de Kleine wolf:)
Groetjes,
Daniel
Daniel
@Almere vak V en @coyote ; skip the counter werkte super. Er was enorm veel keuze (alle parkeerplaatsen stonden vol met vers gewassen autos.) Ben uiteindelijk gegaan voor een Jeep Grand Cherokee. Wat een beest! Alles erop en eraan, jammer dat ik em straks weer moet inleveren.
Binnen 3 mins stond ik buiten de poort van Alamo. Dank voor de tips!
Binnen 3 mins stond ik buiten de poort van Alamo. Dank voor de tips!
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Almere vak V
- Amerika-expert
-
Gast
Geniet van je reis Daniel! Mooie foto’s en heerlijk weer zo te zien!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Heerlijke voiture is dat ja. Pakt alle wegen met gemak.
Zeker! En vooral de luxe aan boord, dat had ik niet verwacht. Lane assist, auto parking, stuurverwarming, navigatie etc.
@Terpies thanks!
@Almere vak V Gewoon een ticket voor hem kopen en melden dat nee zeggen geen optie is
?
@Terpies thanks!
@Almere vak V Gewoon een ticket voor hem kopen en melden dat nee zeggen geen optie is
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Almere vak V
- Amerika-expert
Tsja, dat zou je denken. Maar ook mijn vader is een Brabander, als ie het niet in zn kop heeft, heeft ie het ook niet in zn kont.
Mooie foto's op je site! Wat de drukte betreft. Springbreak is in volle gang. Begreep van een (Amerikaanse) vriendin van ons die in New Orleans was dat het daar een compleet gekkenhuis was. Zij waren vorig jaar in Disney geweest wat achteraf gezien niet zo'n heel goed plan was. Maar ze wist niet dat New Orleans ook een Disney park is...
Amerikanen krijgen weer geld te besteden en trekken er weer op uit, Maar dat merk ik sowieso in heel Amerika.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Mooi dat Skip the Counter goed werkte!
Lane assist al geprobeerd i.c.m. cruise control? Hoef je zelf (bijna) niets meer te doen.
Geniet er nog even van!
Roland
Heerlijk is dat hè?
Lane assist al geprobeerd i.c.m. cruise control? Hoef je zelf (bijna) niets meer te doen.
Geniet er nog even van!
Roland
Ja ik heb dat thuis ook in mijn eigen auto maar had niet verwacht dat dat ook in huurautos zou zitten.
Jammer dat de auto steeds piept dat ik na 10 sec weer het stuur moet overnemen. Tijd voor een Tesla
.
Jammer dat de auto steeds piept dat ik na 10 sec weer het stuur moet overnemen. Tijd voor een Tesla
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Ja, dat piepen merkte ik ook vorig jaar oktober. Het hielp om één hand losjes op het stuur te houden.
Overigens stuur ik liever zelf maar om even te proberen wel leuk.
Roland
Overigens stuur ik liever zelf maar om even te proberen wel leuk.
Roland
Wat boffen we toch met het weer; vandaag weer heerlijke lentetemperaturen en strakblauwe luchten! Helaas waren alle trails (op de Rim Trail en Mossy Cave na) nog gesloten in Bryce. Voordeel; het was er bijna uitgestorven en de uitzichtpunten waren magnifiek. Plan B (Kodachrome SP) was overigens best heel aardig! Ook daar vrijwel geen toeristen tegengekomen en lekker in korte broek en t-shirt 3 leuke hikes gedaan.
P1010894 by Mrvanilla, on Flickr
P1010938 by Mrvanilla, on Flickr
P1010889 by Mrvanilla, on Flickr
P1010894 by Mrvanilla, on Flickr
P1010938 by Mrvanilla, on Flickr
P1010889 by Mrvanilla, on FlickrGroetjes,
Daniel
Daniel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves