Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Gebruikersavatar
John.S
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 feb 2015, 16:22
Locatie: Nederland

Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door John.S »

Hallo mensen,

Graag wil ik jullie onze plannen voorstellen voor een trip in Zuid-Oost USA.
We hebben inmiddels onze tickets en twee RV's geboekt.
De bedoeling is dat mijn vrouw en ik en mijn broer en zijn vriendin in ieder een eigen RV, deze rondrit gaat maken.
Besloten is om D.A.T. te reizen (Driving Apart Together) zodat we ieder onze eigen dingen kunnen doen als dat zo uitkomt.

We houden er niet van om onze overnachtingsplekken vooraf te reserveren, dat geeft ons de meeste vrijheid.
Allereerst ons reisschema waar we, als we daar aan vast houden ruim 4500 kilometer gaan afleggen.....
Er zijn drie dagen die we, bewust, open hebben gelaten om wat speelruimte te hebben.
Wij zoeken het liefst onze overnachtingsplekken in de natuurparken, houden minder van de commerciële campings.
Maar we vrezen dat we met deze ronde vaak in of vlakbij stedelijke gebieden zullen overnachten.
*Wie heeft tips voor campsites in onderstaand schema?

zondag 5 mei vertrek Amsterdam/Aankomst Orlando
maandag 6 mei ophalen RV, boodschappen doen, naar Crystal River reisdag
dinsdag 7 mei Crystal River en Three Sister Springs
woensdag 8 mei van Crystal River naar Saint George reisdag
donderdag 9 mei van Saint George naar Destin reisdag
vrijdag 10 mei "niet ingevuld"
zaterdag 11 mei van Destin naar New Orleans reisdag
zondag 12 mei New Orleans
maandag13 mei van New Orleans naar Lafayette reisdag
dinsdag 14 mei Lafayette
woensdag 15 mei van Lafayette naar Natchez reisdag
donderdag 16 mei "niet ingevuld"
vrijdag 17 mei van Natchez naar Memphis reisdag
zaterdag 18 mei Memphis
zondag 19 mei van Memphis naar Nashville reisdag
maandag 20 mei Nashville
dinsdag 21 mei van Nashville naar Great Smokey Mountains reisdag
woensdag 22 mei Great Smokey Mountains
donderdag 23 mei Great Smokey Mountains via Bleu Ridge Parkway naar Asheville reisdag
vrijdag 24 mei van Asheville naar Charleston reisdag
zaterdag 25 mei van Charleston naar Savannah reisdag
zondag 26 mei "niet ingevuld"
maandag 27 mei van Savannah naar Orlando reisdag
dinsdag 28 mei inleveren RV en vertrek Orlando
woensdag 29 mei aankomst Amsterdam.

De ruwe plannen zijn tot dusver;
*Proberen om manatees te spotten in Crystal River, hoewel ik vrees dat we daarvoor wat laat in het jaar zijn.
Het plan is om van te voren te bellen wat de kansen zijn om deze beesten te kunnen zien.
Als dat inderdaad het geval is, dan koers te zetten naar Ocala National Forest en Crystal River te laten voor wat het is.

*Vervolgens via de Gulf coast in ongeveer vier dagen naar New Orleans te rijden.
Daar had ik gezien dat er een Campsite (Bayou Segnette) is waar we eenvoudig met één RV naar de ferry in Algiers Point kunnen rijden waar vandaan we dan eenvoudig naar het French Quarter kunnen wandelen.

*Daarna willen we doorrijden naar Lafayette, waar we onderweg daar naar toe vrijwel langs de Whitney Plantation komen.
Daar zouden we dan de Whitney Plantation Tour willen meemaken.
Vervolgens door rijden naar Lafayette en daar de dag daarop een swamptour doen.

*Ik heb ergens gelezen op het forum, dat op het stuk oostelijk langs de Mississippi rond Baton Rouge veel industrieel gebied zou zijn en niet zo heel aantrekkelijk.....
Daarom zijn de plannen om vanuit Lafayette westelijk van de Mississippi te blijven en pas bij Natchez de rivier over te steken.

*Vanuit Natchez de Natchez Trace Parkway te volgen tot aan Tupelo en van daaruit naar Memphis.

*In Memphis willen we graag een bezoekje brengen aan de BB Kings Bleusclub en we hadden gedacht om daar een Rivercruise te doen, in plaats van in New Orleans.......
Verder willen we daar graag een gospelmis bijwonen ik heb gelezen dat toeristen niet overal enthousiast worden ontvangen, maar de Full Gospel Tabernacle zou een aanrader zijn?

*Vervolgens naar Nashville....waar we eigenlijk alleen The Station Inn op het programma hebben staan. En ik wil daar wel een hoed en een paar laarzen kopen denk ik.....

*Ook lijkt het ons leuk om ergens in deze regio een football of baseball wedstrijd te bezoeken; tips?

*Van Nashville willen we dan richting "Great Smokey Mountains" om daar enkele dagen rond te trekken; Clingmans dome, Cades Cove staan op ons lijstje. Ook eventueel ergens raften of zipline, (korte) hikes, watervallen en op die manier via de Bleu Ridge Parkway naar Ashville.

*Vervolgens willen we naar de oostkust rijden en op die manier via Charleston en Savannah in een dag of drie weer afzakken richting Orlando, waar we onze RV in moeten leveren bij de verhuurder in Davenport, wat een stuk ten zuiden van Orlando ligt, dus we willen graag in de buurt van Davenport onze laatste nacht doorbrengen.

*Verder willen we graag de mogelijkheid hebben om met elkaar te kunnen telefoneren tegen lokaal tarief.
Iemand tips hoe dat het makkelijkst geregeld kan worden?

Het zou fijn zijn om van jullie wat tips over de do's en dont's te krijgen; schieten maar :wink: .

Groeten, John S.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door sanook »

Wij hebben in 2017 ongeveer hetzelfde rondje gereden (in een SUV) in 21 dagen (4800 km) en we vonden dat we best veel gereden hadden (wat we niet erg vinden) maar ik kan me voorstellen dat je met een camper (nog) meer reistijd nodig hebt. Vooral in de GSM gaat het met een camper niet erg vlot (denk ik). Als je dan ook nog tijd moet besteden aan het uitzoeken van een overnachtingsplaats...
BB King Museum zit nog wel een stukje buiten Memphis, wel de moeite waard net als Graceland (wij zijn beiden geen echte liefhebbers van deze muziek maar vonden het interessant genoeg, Graceland kwamen we 10u aan en konden 11:30u met de tour mee). Maar op 1 dag van Natchez via Tupelo en BB King Museum naar Memphis ga je niet redden denk ik. Wij deden Tupelo later tussen Memphis en Nashville. Ook niet ver van BB King Museum zit het geboortehuis van Kermit de Kikker (Jim Henson groeide hier op), vonden we ook wel grappig.
Lynchburg (Jack Daniel's) zie ik niet in je route, vonden wij ook wel de moeite waard, wij gingen van Nashville via Chattanooga naar GSM.
Vergeet ook St Augustine niet tussen Savannah en Orlando.
Ik zie dat je 2 overnachtingen in Destin gepland hebt, heb je daar iets specifieks wat je wilt zien ? Want zo heel bijzonder vonden wij het daar niet. Het rijden langs de kust op zich is wel de moeite waard, wij hebben de ferry genomen bij Fort Morgan.
edit: oh ik zie dat je het over de BB King BLues Club hebt in Memphis, niet het museum in Indianola.
Gebruikersavatar
John.S
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 feb 2015, 16:22
Locatie: Nederland

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door John.S »

Hallo Sanook,

Bedankt voor je input!
Oké, jullie hebben 4800 km in 21 dagen gereden....
Ook wij hebben geen hekel om afstanden te maken en ik denk inderdaad dat wij ook wel boven die 4500 km uit gaan komen.
De reis is "de vakantie op zich" naar onze mening, we hoeven ook niet 's middags al steeds ergens op een overnachtingsplek te zijn.
De trip van "A" naar "B" kan gecombineerd worden met een activiteit onderweg.

Je opmerking over de route van Natchez over Tupelo naar Memphis, denk ik dat je gelijk hebt.
Dat is qua afstand ongeveer 600 kilometer en er schijnen mooie dingen te zien te zijn op en langs de Natchez Trace Parkway, dus misschien wel een optie om die route op te knippen in twee gedeeltes.
Daar stond nog een dag "niet ingevuld" in ons schema dus dat moet geen probleem worden denk ik.

De dag die in Destin als "niet ingevuld" staat, is vrij inwisselbaar tegen elke andere dag, dus het kan best zijn dat we die niet bij Destin "consumeren" maar verderop in de route ergens.
We houden er niet van om op uur en tijd te rijden, dus daarom plan ik altijd enkele dagen niet in, in het schema, (soort van wisselgeld :wink: )
Je tip voor de pont bij Fort Morgan is in dankbaarheid aanvaard!
Moet je die bespreken?

Je tipt ons over Lynchburg (Jack Daniëls) onze planning is eigenlijk om vanuit Nashville "onder Knoxville" door te rijden en van daar uit in GSM te komen.
Nu spreekt mij jouw tip eigenlijk wel aan (Jack Daniëls :P ), maar het betekend een behoorlijke detour van ruim 150 km.
Dat houdt dan meteen in dat een omweg via Lynchburg en een bezoekje aan Jack Daniëls eigenlijk ook een extra dag is om in te plannen....
Dus mijn vraag even concreet; is de route Nashville-Knoxville qua scenery de moeite waard, of is de detour via Lynchburg ook hiervoor een aanrader?

We hebben eigenlijk maar twee bestemmingen waar we op een bepaalde dag willen zijn.
1. Zondag 19 mei in de Full Gospel Tabernacle voor het bijwonen van de gospeldienst.
2. Woensdag 22 mei in Cades Coves, vanwege de autovrije dag op woensdag.
Verder heb ik een beetje proberen te plannen om niet in een week-end in de GSM te zijn, vanwege de (naar mijn verwachting) grotere drukte door dagjesmensen.

St Augustine aan de oostkust, is inderdaad ook een optie......tenminste indien we vóór zijn gaan lopen op ons schema en eventueel daar nog in te passen is.....
Bedankt dus Sanook voor je tips zo ver!

Wie heeft er nog meer zin om met ons mee te denken?

Groeten, John S.
Laatst gewijzigd door John.S op 04 nov 2018, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door sanook »

Veel mensen overnachten tussen Natchez en Memphis in de Shack Up Inn in Clarksdale, maar dat zal voor jullie met de campers geen optie zijn denk ik. De Natcheze Trace Parkway hebben wij gereden van Natchez tot iets voorbij Rocky Springs om daarna richting Vicksburg te gaan. Later tijdens de vakantie van Memphis naar Tupelo en daarvandaan weer de Natchez Trace Parkway richting Nashville genomen. Op een gegeven moment (ook toen we later de Blue Ridge Parkway in omgeving Asheville deden) hadden we wel een beetje het 'veel van hetzelfde' gevoel al is het natuurlijk wel mooi.

De ferry bij Fort Morgan is niet te reserveren (meer info zie http://mobilebayferry.com/)

Route Nashville-Knoxville ken ik niet want wij gingen dus via Lynchburg en overnachting in Chattanooga. Chattanooga is wat heuvelachtig en daarom wel ok qua scenery maar van de rest van dat stuk is me niets specifieks bijgebleven.

In de GSM hadden wij pech dat het die nacht behoorlijk geonweerd en gestormd had en daarom was de loop road gesloten. Sowieso was het toen heel druk vanwege het Memorial Day weekend toen wij daar waren, maar was daardoor wel heel gezellig in Gatlinburg
Gebruikersavatar
John.S
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 feb 2015, 16:22
Locatie: Nederland

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door John.S »

Bedankt Sanook!
Ik kan me voorstellen dat een week-end wat samenvalt met een feestdag extra drukte geeft.
Wij proberen de GSM te bezoeken op doordeweekse dagen en dus bij voorkeur niet in een week-end, om de drukte van dagjes mensen wat te ontlopen.

Iemand een idee of de route "west van de Mississippi" van Lafayette naar Natchez aan te raden is?
Ik heb ergens gelezen op het forum, dat op het stuk oostelijk langs de Mississippi rond Baton Rouge veel industrieel gebied zou zijn en niet zo heel aantrekkelijk.....
Daarom zijn de plannen om vanuit Lafayette westelijk van de Mississippi te blijven en pas bij Natchez de rivier over te steken.
Goed plan?

Groeten, John S.
Gebruikersavatar
John.S
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 feb 2015, 16:22
Locatie: Nederland

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door John.S »

Hallo,

De datum van vertrek komt nu wat meer in zicht.

Als iemand van jullie nog tips heeft; graag!!!
Verder;
*Ik lees "her en der" dat hurricane "Michael" in oktober 2018 nogal wat schade in de kustregio heeft aangericht.
Zeker rond Panama City en Mexico beach....
Zijn er nog beperkingen te verwachten rond mei 2019 in deze kustregio denken jullie?
*Zijn er telefoon apps die jullie kunnen adviseren voor het vinden van overnachtingsplekken?
We reizen rond met twee Campers.
In Europa is er een prima app (van de Nederlandse NKC) waar we wel eens veel plezier van hebben gehad, iets dergelijks zou ook makkelijk zijn in USA.

Groeten, John S.
Laatst gewijzigd door John.S op 16 mar 2019, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door Gast »

Mexico Beach ligt nog volledig plat, dat zal nog zeker een aantal maanden, zo niet jaren duren.

Onze oudste zoon verwacht op zijn vroegst eind 2020 terug kunnen keren naar die omgeving (hij werkte en woonde op Tyndall AFB en is inmiddels overgeplaatst met de rest van de basis).
De verwachting is dat pas dan alles weer redelijk opgeruimd en hersteld zal zijn. Voor die tijd zal de regio weinig interessant zijn. Panama City Beach is al wel weer hersteld maar Mexico Beach en directe omgeving is zo zwaar beschadigd dar dat nog wel even duurt.

Edit: filmpje van afgelopen donderdag laat toch zien dat er hier en daar nog best veel schade is.

kaiser chief
Amerikafan
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 jan 2009, 14:53

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door kaiser chief »

Iemand een idee hoe de situatie is in Apalachicola en st george island? Want dacht dat daar ook redelijk wat schade was?
2008: westkust
2009: Oostkust + Canada
2010: Florida
2011: Westkust
2013: Florida
2014: New York
2016: Route 66
2017: Florida
2020: Deep south
Corine90
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 12 jan 2019, 09:19
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door Corine90 »

kaiser chief schreef:
18 mar 2019, 09:50
Iemand een idee hoe de situatie is in Apalachicola en st george island? Want dacht dat daar ook redelijk wat schade was?
Ben ik ook erg benieuwd naar.. zijn van plan om dit in juni aan te reizen :wink:
Gast

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door Gast »

Apalachicola en St George Island zijn minder hard getroffen dan Mexico Beach, waar Hurricane Michael vol overheen is gegaan.

Wij reizen er op 31 mei naar toe, aangezien wij het gebied met eigen ogen willen Sien, dus ik zal jullie op de hoogte houden hoe het er uit ziet. Ons favoriete restaurant in Mexico Beach heeft de storm blijkbaar overleefd, de andere twee restaurants waar we jaarlijks zo graag kwamen zijn met de grond gelijk gemaakt, helaas...

Nee, we zijn geen ramp toeristen, maar onze oudste zoon woonde hier jaren, dus het is voor ons meer dan bekend gebied...we willen het graag gezien hebben...als alles weer opgebouwd is gaat hij er ook weer terug naar toe, wat hopelijk snel gaat gebeuren...

Het gebied wordt nu door mr president T aardig in de steek gelaten, want ‘de muur’ is belangrijker....
Gebruikersavatar
John.S
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 feb 2015, 16:22
Locatie: Nederland

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door John.S »

Hallo,

Bedankt voor de info Terpies!
Sjonge, ze hebben het daar goed voor de kiezen gehad!
Ik denk dat we dan rond Panama City/Mexico Beach, inderdaad beter onze route wat meer in het binnenland kunnen plannen.
We willen wel graag naar St. George Island, maar bekijken dan ter plekke wel wat wijsheid is.

Inmiddels heb ik ook wat apps verzameld voor overnachtingsplekken met de RV's.
*Cimani
*Cruise America
*RV Parky
*OverNight Parking Finder

Heeft iemand ervaringen met deze apps, zijn ze accuraat?

Groeten, JohnS
Gast

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door Gast »

Hier wat links van de schade net na de orkaan in Mexico Beach:





En dit is een video over de huidige situatie:

https://weartv.com/news/local/mexico-be ... ne-michael

https://www.foxnews.com/us/mexico-beach ... ne-michael
Gebruikersavatar
John.S
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 feb 2015, 16:22
Locatie: Nederland

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door John.S »

Hallo,

Afgelopen dinsdag heb ik een telefoonkaart gekocht bij Arieli; vandaag (zaterdag) was hij al binnen met de post.
Prima service!

De kaart is 30 dagen geldig en die 30 dagen gaan in zodra de kaart geactiveerd wordt.
De keuze is gevallen op deze kaart http://www.arielimobile.com/smtxgb met 10GB data, onbeperkt bellen in VS en de mogelijkheid voor het maken van een "HotSpot".
Volgens mij heb ik ook nog 200 minuten vrij bellen naar buitenlandse nummers.....

Ik heb de kortingscode STSF2019 gebruikt voor 5% korting op de aanschaf, wat de kosten ongeveer € 47,- maakt.
Helaas geen AT&T maar T-Mobile als provider, die een "iets minder coverage" heeft, maar ik denk in de regio waar we gaan rijden wel voldoende.

*Iemand ervaring met coverage van T-Mobile in Deep-South?

Groeten, John S.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door mtl »

John.S schreef:
03 nov 2018, 20:12

Verder willen we daar graag een gospelmis bijwonen ik heb gelezen dat toeristen niet overal enthousiast worden ontvangen, maar de Full Gospel Tabernacle zou een aanrader zijn?


*Ook lijkt het ons leuk om ergens in deze regio een football of baseball wedstrijd te bezoeken; tips?
Zolang je respectvol gekleed bent en je ook zodanig gedraagt zal het bezoeken van een gospelmis geen probleem zijn.

Football is er niet in mei. Major League honkbal wel maar niet waar jullie komen. Atlanta en Tampa lijken de dichtsbijzijnde teams te zijn.
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4809
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door michelly »

Wij zijn gisteren door Panama City en Mexico Beach gereden. Echt met een knoop in de maag. We dachten dat het nu een half jaar later misschien wel enigszins hersteld was maar het was nog grotendeels een puinhoop. We reizen op dit moment met een camper dus misschien vind je ons verslag leuk voor wat inspiratie http://www.michelly.nl/USA_2019/inhoud.htm
Gebruikersavatar
John.S
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 feb 2015, 16:22
Locatie: Nederland

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door John.S »

Hallo Michelly,

Ik heb je reisverslag met veel plezier gelezen, bedankt voor de info!
Omdat wij liever niet gebonden zijn aan vooraf gereserveerde overnachtingsplekken hebben we eigenlijk nooit een reservering vooraf gemaakt, hoogstens dat we op de dag zelf even vooruit belden of er plek was.
"Deep-South" is nieuw voor ons en zoals we inschatten meer bevolkt gebied, dus ik hoop dat het hier ook gaat lukken om zonder te reserveren steeds een overnachtingsplek te vinden voor onze RV's.
In mijn voorbereidingen zie ik voldoende campings voorbijkomen, maar onze voorkeur gaat vaak uit om in de natuurparken te overnachten.
Ik zie dat ook bij jullie terug en ik heb jullie overnachtingsplekken ook even bewaard.
Bedankt voor jullie mooie reisverslagen!

Groeten, John S.
Gebruikersavatar
John.S
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 feb 2015, 16:22
Locatie: Nederland

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door John.S »

Zolang je respectvol gekleed bent en je ook zodanig gedraagt zal het bezoeken van een gospelmis geen probleem zijn.

Football is er niet in mei. Major League honkbal wel, maar niet waar jullie komen. Atlanta en Tampa lijken de dichtstbijzijnde teams te zijn.
Ook bedankt voor de info!
Oei, dan zal een sportwedstrijd er niet van gaan komen, denk ik.
Leek me wel een keer een belevenis om dat mee te maken.

Een mis in de Full Gospel Tabernacle wordt bij Tripadvisor met name genoemd; https://www.tripadvisor.co.za/Attractio ... essee.html
Ik heb geen idee of er nog ergens rond onze route de mogelijkheid is om als "Europese toerist" een mooie mis bij te wonen, heb jij wellicht tips mtl?
We willen ons niet opdringen bij de kerkgangers.

Groeten, John S.
Gast

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door Gast »

michelly schreef:
23 mar 2019, 20:41
Wij zijn gisteren door Panama City en Mexico Beach gereden. Echt met een knoop in de maag. We dachten dat het nu een half jaar later misschien wel enigszins hersteld was maar het was nog grotendeels een puinhoop. We reizen op dit moment met een camper dus misschien vind je ons verslag leuk voor wat inspiratie http://www.michelly.nl/USA_2019/inhoud.htm
Wat een heftige foto’s van Mexico Beach zeg! Het was de afgelopen jaren ons vaste strand plekje als we bij onze oudste zoon waren...zo heerlijk rustig en lieflijk...we gaan in mei weer en willen beslist zien hoe ‘ons plekje’ er nu uit ziet....

Hopelijk wordt het weer in ‘oude’ stijl opgebouwd, maar volgens het lokale nieuws azen er behoorlijk wat projectontwikkelaars op het gebied om er een nieuw Clearwater of PCB van te maken....zou toch eeuwig zonde zijn...
kaiser chief
Amerikafan
Berichten: 105
Lid geworden op: 26 jan 2009, 14:53

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door kaiser chief »

Zijn er in die regio andere leuke kustdorpjes die niet te toeristisch zijn? Liefst ergens tussen destin en panam city beach.
2008: westkust
2009: Oostkust + Canada
2010: Florida
2011: Westkust
2013: Florida
2014: New York
2016: Route 66
2017: Florida
2020: Deep south
Ing
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis John.S: Deep South met RV via Orlando.

Bericht door Ing »

Eigenlijk is het hele stuk Panhandle tussen Destin, Panama Beach etc enorm toeristisch.. Dus nee, die leuke kleine niet-toeristische dorpjes ga je niet vinden. Fort Walton Beach vond ik wel erg gemoedelijk en minder kermis dan Destin of Panama Beach.
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer