Reisverslag Florida februari/maart 2019

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rebekka1977
Amerikafan
Berichten: 261
Lid geworden op: 12 nov 2007, 20:48
Locatie: Goes

Reisverslag Florida februari/maart 2019

Bericht door Rebekka1977 »

Voor wie het leuk vind...

Wij houden sinds 2017 in Pindat onze belevenissen van de vakanties naar de USA bij. Pindat is voor mij echt een heel handige blogvorm, omdat je dit al offline kan schrijven tijdens de lange autoritten en gewoon op de telefoon. Echt een tip!

Wij reizen al sinds 2007 (bijna) elk jaar naar de USA en het blijft ons favoriete vakantieland. Vroeger schreven we verslagen altijd op de blog "ontheroad" maar helaas is deze uit te lucht. Pindat is een goede opvolger!

Afgelopen 12 dagen zijn we voor een heerlijke winterzon vakantie naar Florida geweest. Het was weer super!

https://www.pindat.com/reis/dagboek/edw ... maart-2019
Vera1971
Amerika-ontdekker
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 sep 2010, 12:45

Re: Reisverslag Florida februari/maart 2019

Bericht door Vera1971 »

Wat een leuk verslag! Ik was ook op zoek naar een goede site voor onze reis, dus nu gelijk een reissite aangemaakt bij Pindat :thumbup:
Rondreis met huurauto 15 dagen Florida 2007
Rondreis met camper 22 dagen West kust 2012
Rondreis met huurauto 21 dagen Texas en Deep South mei 2015
Rondreis met huurauto 16 dagen Florida april/mei 2019
Hotel in Orlando met huurauto 11 dagen september 2022
NaMiSe
Amerikafan
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 aug 2018, 20:52
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reisverslag Florida februari/maart 2019

Bericht door NaMiSe »

Erg leuke site.......las ik nu alleen dat iedereen je verslag kan lezen, dus dat je niks op privé kan zetten?
Afbeelding
Gast

Re: Reisverslag Florida februari/maart 2019

Bericht door Gast »

Op PINDAT kun je alles eenvoudig instellen wie er je verslag kunnen lezen: je kunt iedereen toegang geven, of mensen een invite mailen zodat alleen die personen kunnen meelezen.

Ik vind PINDAT een geweldige manier om je reis bij te houden. Je kunt alles offline doen zowel op je laptop, tablet als telefoon (via app), route automatisch laten bijhouden, foto's eenvoudig toevoegen en achteraf makkelijk wijzigingen doorvoeren en aanvullen.Echt een aanrader.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer