Tickets Cirque du Soleil in Las Vegas en bezoek aan Monument Valley.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
els vekemans
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 mar 2019, 14:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Tickets Cirque du Soleil in Las Vegas en bezoek aan Monument Valley.

Bericht door els vekemans »

Hoi ,

We zitten in volle voorbereiding van onze camperreis, misschien heb ik er over gekeken in de tips and tricks van Las Vegas, maar we hebben de volgende vraag:
Las Vegas: we zouden in LV graag naar een show gaan van Cirque du Soleil.
We zitten daar 5 juli, gezien het de dag na een feestdag is, vermoeden we dat er veel volk gaat zijn.
Boeken we best op voorhand? Wat is de beste site om te boeken?

Monument Valley: we zijn met de camper.
We kunnen niet helemaal door Momument Valley, we lezen wel dat veel mensen een trip boeken met een gids.
Is het de moeite? We hebben al verschillende trips geboekt en gezien de kostprijs vragen we ons af of de trip door Monument Valley de moeite is.

Alvast bedankt,
ELS
mpaauwe
Amerikafan
Berichten: 148
Lid geworden op: 11 mar 2014, 11:34
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Tickets Cirque du Soleil in Las Vegas en bezoek aan Monument Valley.

Bericht door mpaauwe »

Wij hebben 2 shows van Cirque du Soleil in Las Vegas bezocht. De eerste show was Mystere in Treasure Island. We hebben toen een package geboekt waarbij we 2 = 1 hadden. Dus 2 nachten slapen, 1 betalen, maar ook de tickets voor Cirque du Soleil 2 = 1. Boeken moest telefonisch.

Afgelopen zomer de show KA in MGM bezocht. Deze show is echt supergaaf. Ik zou deze show ook echt aanraden. Wij hadden deze kaartjes via MyVegas ook 1+1.
Je kunt boeken via mlife.com (dit moet ook als je myvegas punten hebt). De kaartjes zijn dan iets goedkoper.
Anders gewoon via de site van Cirque du Soleil zelf.

De zaal zat bij ons (bij beide voorstellingen) niet vol. 1x was in het weekend en 1x doordeweeks.
ingrid1955
Amerikakenner
Berichten: 819
Lid geworden op: 04 mei 2012, 20:08
Aantal x V.S. bezocht: 14
Locatie: sint pieters leeuw belgie

Re: Tickets Cirque du Soleil in Las Vegas en bezoek aan Monument Valley.

Bericht door ingrid1955 »

hallo,

over de tour in MV zijn de meningen wat verdeeld. Persoonlijk vond ik het zeker de moeite, wel proberen een sunsettour mee te doen, dan is MV mooier dan tijdens de dag.

Jacques
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 979
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tickets Cirque du Soleil in Las Vegas en bezoek aan Monument Valley.

Bericht door stegeman »

Kun je ter plekke ook kaarten kopen in de hotels? Tenzij het vol is natuurlijk. Het lijkt me wel leuk om te zien, maar misschien vinden we Vegas ‘s avonds wel zo mooi om rond te lopen dat we tijd te kort komen. Dus ik zou er graag op willen gokken dat er evt nog plek is
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7590
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Tickets Cirque du Soleil in Las Vegas en bezoek aan Monument Valley.

Bericht door Marcopstal »

Als er plaats is kan je altijd tickets kopen natuurlijk.

Maar voor TS/ ben je maar één nacht in Vegas ? Dan is het natuurlijk wat zonde om ook naar een show te gaan, je hebt dan amper tijd om iets van Vegas zelf te zien.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2181
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Tickets Cirque du Soleil in Las Vegas en bezoek aan Monument Valley.

Bericht door jojostravelusa »

Als je wilt wachten tot je ter plekke kunt beslissen of het de Strip of een show wordt, dan kun je altijd gebruik maken van Tix4Tonight. Ze hebben verschillende verkooppunten in de stad. Zo kun je ook nog leuke korting krijgen.

https://www.tix4tonight.com/
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 979
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tickets Cirque du Soleil in Las Vegas en bezoek aan Monument Valley.

Bericht door stegeman »

Ah super👍🏼 Wij zijn 2 nachten en later nog een keer 1, maar drie avonden lijkt me ook wel nodig voor de strip en/of freemont street. Zag ook op tv iets van Hans Kazan in Vegas. Ach we zien ter plekke wel en de tip vd kortingssite als je er bent neem ik mee :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer