Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door sanook »

Toch wel iets om (van te voren !) goed uit te zoeken denk ik. Virgin zit ook niet in een alliantie dus wat dat betreft kan er ook niet veel geregeld worden.
Gast

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Gast »

@sanook Virgin niet in een alliantie? Volgens mij wel als codesharing (of bedoel je wat anders?) met o.a. Delta en Singapore Airlines

https://www.virginatlantic.com/global/e ... lines.html
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door harryh »

Is inderdaad alleen maar codeshare, Virgin Atlantic zit niet met oa Delta en KLM in Skyteam.
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 582
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Laredo »

Vliegtickets: Amsterdam naar New York excl. ruimbagage voor €141 @ Air Canada

Vluchten in maart met overstap in Toronto met Air Canada en Swiss Airlines.

Aankomst en vertrek in New York mogelijk van verschillende luchthavens.

Prijs exclusief ruimbagage.

Aanbieding bij Star Alliance voor tickets naar New York. Weer een erg voordelig tarief, weliswaar zonder ruimbagage maar dat is ook niet voor iedereen noodzakelijk. In de maand maart diverse opties voor ongeveer een weekje naar New York.

Voorbeelddata:
Ma 11 - ma 18 maart voor €141.
Ma 11 - di 19 maart voor €141.
Do 14 - do 21 maart voor €141.
Di 19 - di 26 maart voor €141.
Do 21 - do 28 maart voor €141.
Do 21 - za 30 maart voor €141.
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door harryh »

Er zijn momenteel mooie prijzen voor vluchten naar Hawaii vanaf Parijs met maar één overstap, bijvoorbeeld 483,- in april/mei of september. Niet in de zomervakantie.
Mia91
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 aug 2017, 11:11
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Mia91 »

Vanaf Düsseldorf met KLM/ Delta mooie prijzen €413,- incl koffer naar Miami. Ik heb zelf alleen gekeken voor november 2019 maar volgens mij zijn er nog veel meerdere data beschikbaar. Ook alleen te vinden via KLM of Delta website.
:thumbup:
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 582
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Laredo »

Vliegtickets.nl heeft momenteel een actie waarbij je €75 korting krijgt op de vluchten met United Airlines met code UA-SALE.

Bestemmingen:

Amsterdam - San Francisco
Amsterdam - Washington
Amsterdam - New York
Amsterdam - Chicago
Amsterdam - Houston

Daarnaast kun je met een overstap naar bijvoorbeeld Los Angeles, Seattle of Miami vliegen.

Kijk voor het compelete overzicht op Google Flights en selecteer United Airlines als luchtvaartmaatschappij. Als je goedkope data hebt gevonden, boek vervolgens via vliegtickets.nl

Prijsvoorbeelden voor rechtstreekse vluchten

Amsterdam - Washington, 14-21 maart.

Google Flights prijs: €338
Vliegtickets.nl prijs: €318
Korting: -€40
Kortingscode: -€75
Boekingskosten: €29,50

Totaal: €231,97

Amsterdam - San Francisco, 2-9 april.

Google Flights prijs: €398
Vliegtickets.nl prijs: €371,85
Korting: -€40
Kortingscode: -€75
Boekingskosten: €29,50

Totaal: €286,35
Prijsvoorbeeld met overstap

Amsterdam - New York (EWR), 20-27 maart

Vliegtickets.nl prijs: €264,47
Korting: -€40
Kortingscode: -€75
Boekingskosten: €29,50

Totaal: €178,97
Prijzen zijn inclusief eten aan boord en handbagage, exclusief stoelkeuze en ruimbagage. Voor twee personen (of meer) boeken is nog goedkoper. Open jaw is niet mogelijk
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
tima1317
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mar 2019, 23:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door tima1317 »

Goedenavond,

Ik heb zojuist tickets geboekt FRA-SFO bij United.
Ik heb een Mileageplus account gemaakt en alles netjes ingevuld bij het boeken. Ik heb 3 namen (voornaam + 2 doopnamen, deze staan ook op mijn paspoort).

Ik heb bij Firstname mijn 1e voornaam ingevuld
Bij middle name heb ik mijn 2 doopnamen ingevuld

Nu ben ik nog in afwachting van mijn tickets maar zie ik nu ineens in mijn account mijn 3 namen aan elkaar geschreven staan. Dus bijvoorbeeld Elstanjasuzanne aan elkaar. Ipv Els Tanja Suzanne.

Nu las ik na wat googelen dat dit niet echt problemen geeft, omdat voornaam en achternaam correct moeten zijn. Ik dacht het juist goed te doen door alle namen zoals op mijn paspoort staan in te geven. Maar nu vrees ik dat het niet goed op mijn tickets komt.
Kan iemand me advies geven of heeft iemand hier ervaring mee?

In geval van nood kan ik het ticket nog binnen 24u annuleren...
Cyclingro
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 okt 2018, 15:26
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Cyclingro »

Alleen voornaam en achternaam is voldoende zoals je schrijft. Dus is niet erg. Bij de gemiddelde airline kan je je tot een week van te voren meestal nog een naamsverandering doen bij een kennelijke verschrijving. Maar m.i. kan je dit zo laten staan indien je voornaam en achternaam wel juist staan.
tima1317
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mar 2019, 23:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door tima1317 »

Bedankt voor je reactie Cyclningro. Ik wacht de tickets maar even af. Ik heb ook nog een tussenvoegsel. Dus ik heb het zo ingevuld (fictief):

First name: Els
Middle name: Tanja Suzanne
Last name: De Vries

En in mijn account zie ik nu staan
Elstanjasuzanne Devries.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door roelb »

Bel gewoon even united, passen ze binnen een paar seconden voor je aan. Voor een volgende keer: alleen je _eerste_ voornaam zoals vermeld op je paspoort en je achternaam (en dus geen aangetrouwde namen oid, behalve wellicht als je brit of amerikaan bent).
tima1317
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mar 2019, 23:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door tima1317 »

Helaas sowieso moeten bellen want ik ontving maar geen tickets. Er bleef staan "processing, not ticketed".
Bleek dat Lufthansa de aankoop niet geaccepteerd had. De medewerkster zei dat ik "gekozen" had voor meerdere maatschappijen, maar ik had bij United gewoon de volledige retour geboekt (via Google Flights gevonden, doorverwezen naar United zelf en daar met bagage betaald. Bleek dat ook bij Lufthansa geen bagage meegeboekt was? Leerschool voor mij: alleen boeken met 1 maatschappij... United heeft ze nu handmatig geannuleerd. Nu weer op zoek naar nieuwe tickets...
Elisha
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 feb 2019, 05:30
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Elisha »

Laredo schreef:
03 mar 2019, 13:22
Vliegtickets.nl heeft momenteel een actie waarbij je €75 korting krijgt op de vluchten met United Airlines met code UA-SALE.
Bedankt!!
Ik heb voor het eerst een ticket geboekt via vliegtickets.nl en was toch wel wat bezorgd door alle negatieve reviews die je online vindt (via google en trustpilot). Maar hier op het forum zie ik ze vaker terugkomen, dus het zal hopelijk betrouwbaar zijn. Ik heb wel direct mijn boeking en e-tickets in de mail, dus tot nu toe nog geen vreemde praktijken.

Ik ben nu 559 euro kwijt voor een rechtstreekse vlucht van Schiphol naar San Francisco inclusief 23 kilo bagage, retour. (Van 24 mei - 19 juni).
Op de site van United zelf was deze vlucht 925 euro.
KLM was 650 euro, maar dat bleek exclusief 80 euro bagagekosten te zijn, dus ik ben nu bijna 200 euro goedkoper uit.
Weet alleen niet hoe United is qua service, maar ook hier zie ik goede ervaringen op het forum :)
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14326
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Coyote »

@Elisha

Mooie prijs voor een rechtstreekse vlucht AMS - SFO met United. Vlieg je dus met de Dreamliner (787).

Bij United zelf boeken heeft mijn voorkeur maar als je een mooie aanbieding ziet, is daar niets mis mee. Vorig jaar ook mijn ticket van United elders geboekt omdat het prijsverschil erg groot was. De ticketprijzen van United fluctueren online heel erg. Zag voor mijn ticket dit jaar heel veel verschillende prijzen waarbij tussen goedkoopste en duurste € 270 verschil zat. Uiteindelijk voor net iets meer dan € 500 kunnen boeken, rechtstreeks bij United, incl. bagage. Heb 14 dagen lang de prijzen dagelijks gevolgd en op het juiste moment 'toegeslagen'. :)

United is een prima maatschappij waar ik al jaren graag mee vlieg. Geniet mijn voorkeur boven die van onze eigen nationale trots. :wink:

In het verleden ook wel bij vliegtickets.nl geboekt. Ook niets mis mee. Tegenwoordig mijd ik die omdat ik er vaak hele ongunstige vliegtijden vind. Dan is ticketprijs wel oké maar duurt de vliegreis zelf bijv. 22+ uur waarbij je lange tussenstops hebt. Met jouw rechtstreekse vlucht heb je daar gelukkig geen last van.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1638
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Op Momondo mooie vliegtickets deals

Bericht door BonnyR »

Ik kreeg net in m'n mailbox mooie aanbiedingen binnen , die op Momondo binnenkomen o.a. naar New York, Miami en San Francisco. ook als ik een datum bijvoorbeeld in mei nog steeds mooie prijzen. Vaak ook nog rechtstreeks. Ook een mooie optie, dat je direct kan aanvinken of je handbagage en/of incheck bagage mee wilt. De prijzen worden direct daarop aangepast.
Bijvoorbeeld NY rechtstreeks in mei 320 euro. Met bagage 377 euro.
vb: https://www.momondo.nl/flight-search/AM ... rt=price_a
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Quincy13
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 sep 2014, 21:59
Locatie: Nederland

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Quincy13 »

Hoi Allemaal,
Na een tijdje de prijzen in de gaten te hebben gehouden ook een ticket geboekt. 27 september van AMS naar Chicago en 11 oktober terug van Newark naar AMS Met United rechtstreeks inc.koffer voor 490 Euro.Wat me opviel is dat de prijzen 'savonds en vooral in het weekend een stuk lager zijn dan overdag.
Weet niet of dit voor elke vlucht geldt maar misschien goed om in de gaten te houden!
Laatst gewijzigd door Quincy13 op 12 mar 2019, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Almere vak V »

Quincy13 schreef:
12 mar 2019, 16:06
Wat me opviel is dat de prijzen 'savonds en vooral in het weekend een stuk goedkoper zijn dan overdag.
Probeer zondagnacht is als heel Europa op 1 oor ligt. Je weet niet wat je ziet!
Quincy13
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 sep 2014, 21:59
Locatie: Nederland

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Quincy13 »

Almere vak V schreef:
12 mar 2019, 16:09
Quincy13 schreef:
12 mar 2019, 16:06
Wat me opviel is dat de prijzen 'savonds en vooral in het weekend een stuk goedkoper zijn dan overdag.
Probeer zondagnacht is als heel Europa op 1 oor ligt. Je weet niet wat je ziet!
Haha zal de volgende keer m'n wekker zetten ;-)
tima1317
Amerika-ontdekker
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 mar 2019, 23:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door tima1317 »

Wie kan mij op weg helpen...

Ik blijf zoeken naar tickets naar SFO.
Opties van vertrek zijn AMS - BRU - CRL - DUS - FRA. En zelfs CGN of LUX al levert dat niks op tot op heden.

De laatste tijd lijkt FRA het voordeligst en rijzen de prijzen van DUS en BRU de pan uit. Een paar posts geleden heb ik mijn verhaal getypt over hoe mijn reservering FRA-SFO bij United uitliep op een annulering, omdat ik na een telefoontje met United erachter kwam dat Lufthansa mijn reservering niet geaccepteerd had (???).

Ik zoek nu via Google Flights en heb nu weer een vlucht te pakken waarbij de "kortere" vluchten uitgevoerd worden door Lufthansa (bijv van LHR naar FRA op de terugweg). Ik kan op de site van United upgraden naar Economy voor 80 p.p. Zoals ik de vorige ook correct gedaan dacht te hebben, maar toen bleek ook dat er geen koffers bij die korte vluchten van Lufthansa zaten.

Nu dus weer een soortgelijke vlucht. Maar dan blijf ik hier toch tegenaan lopen? Moet ik dan alsnog bij Lufthansa apart bagage bijkopen?
Vrijwel alle vluchten op Google Flights en andere sites zijn "operated by" andere maatschappijen, soms zie ik wel 3 of 4 verschillende staan.
Mijn vlucht rechtsreeks intikken bij United is veel duurder. Evenals bij andere maatschappijen rechtstreeks boeken.

Ik heb het gevoel dat ik iets niet goed doe.
Begrijp ik het niet, kijk ik ergens overheen?
Ik probeer brokers juist te vermijden, maar ik doe het denk ik niet goed?
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door sanook »

Ik weet niet of deze aktie nog loopt maar vorige week kwam ik goede tarieven (ca 560 incl bagage) tegen voor een rechtstreekse vlucht naar SFO in mei/juni:
viewtopic.php?f=30&t=73053&p=1197810&hi ... l#p1197810
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer