Bustickets Lake O'Hara

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Theodore
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 12 jan 2018, 18:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Theodore »

Verleden jaar is het mij niet gelukt om bustickets te boeken voor Lake O'Hara . Kan er mij iemand nuttige tips geven zo dat het voor 2019 wel zal lukken ?

Hoe gaat het eigenlijk te werk ? Ik had gedacht om verschillende personen in te schakelen op het tijdstip dat de ticketverkoop gaat starten . Verleden jaar was ik er om 16.00 uur bij maar helaas . Pak nu dat het dit jaar wel lukt . Moet je dan onmiddellijk online betalen ? Want veronderstel dat we met 3 personen tegelijkertijd op het geplande tijdstip inloggen en we zijn er alle drie in geslaagd tickets te boeken . Dan zit ik misschien met 6 tickets ( ik heb er slechts 2 nodig ) die ik moet betalen . En zijn die tickets op naam ?

Vele vragen en hopelijk een antwoord .
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Galapogos »

Je zult inderdaad meteen moeten betalen. Echter, zodra de tickets in je winkelmandje zitten heb je nog wel even tijd om met je bekenden te bellen om zodoende bij meerdere succesvolle pogingen maar één keer te betalen.

Het is ook altijd nog mogelijk om tickets te annuleren. Je krijgt dan je geld terug, m.u.v. de reserveringskosten.

De tickets staan inderdaad op naam. Ter plekke wordt op een namenlijst afgetekend wie er zijn en wie niet.
Theodore
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 12 jan 2018, 18:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Theodore »

Bedankt .
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 758
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door ClaireVHaut »

succes.. hoop dat je er dit keer bijzit.. het is zo goed als godsonmogelijk helaas..
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Theodore
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 12 jan 2018, 18:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Theodore »

We zullen proberen . Weet er soms iemand op welke dag en welk uur ( Belgisch) ik klaar moet zitten ?
Gebruikersavatar
Galapogos
Amerika-expert
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 feb 2012, 21:03
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Galapogos »

23 april om 16.00 uur NL/BE tijd. Stipt, want binnen enkele seconden is het hele seizoen uitverkocht.
Theodore
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 12 jan 2018, 18:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Theodore »

Dat heb ik ondervonden verleden jaar .
Bedankt .
Erik88
Amerikafan
Berichten: 176
Lid geworden op: 25 sep 2014, 12:17
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Erik88 »

Succes!

Gewoon ervan uit gaan dat het je zal lukken. Heb ik vorig jaar ook gedaan :thumbup:

Gebruik het tabbladen trucje, net als je bij Yosemite ooit moest gebruiken (werkt met de nieuwe recreation.gov site niet op die manier meer) en begin enkele seconden voor!!! vier uur al te klikken. Door serveroverload kan het wel eens voorkomen dat juist deze boekingen er het eerst doorheen komen. Bij mij vorig jaar wel het geval. Toen was mijn eerste boeking meteen raak, terwijl ik rond de 5 seconden eerder was begonnen met klikken.

En gebruik te alle tijde vaste kabel op je modem/router. Paar extra kb's Internetsnelheid kan ook nog wel eens voordelig zijn.
2019 Grand Tour Noordwest-Amerika CA MT NV OR UT WA WY
2018 Zuidwest-Canada AL BC
2015 Grand Tour West-Amerika AZ CA CO ID NV UT WY
2012 Chicago IL
Theodore
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 12 jan 2018, 18:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Theodore »

Nuttige tip . Bedankt .
Eigenaardig dat ik deze reacties op het Canada Reisforum; Canada-Plaza niet gekregen heb op dezelfde vraag die ik eerder gesteld heb .
Jolanda68
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 03 aug 2009, 18:24
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Jolanda68 »

Over een paar weken dan ga ik ook proberen de bus te reserveren. Kan iemand uitleggen wat het tabbladentrucje inhoud?
Brigit
Amerikafan
Berichten: 305
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Brigit »

Ik neem aan dat de tabbladen truc gaat over meerdere tabs in je browser openzetten met alles ingevuld op verschillende data?
Weet iemand of je op verschillende computers met dezelfde account tegelijkertijd ingelogd kan zijn om tickets te proberen te bemachtigen of dat je daar een nieuwe account voor aan moet maken?
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Theodore
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 12 jan 2018, 18:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Theodore »

Brigit , ik weet ook niet juist hoe het werkt . Het begint nu wel te spannen .
Theodore
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 12 jan 2018, 18:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Theodore »

Moet er een account aangemaakt worden en ik veronderstel dat deze tickets op naam moeten staan ?
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door vana »

Ja, je kunt het beste al eerder een account aanmaken.
Hier kun je een account aanmaken en reserveren: https://www.pc.gc.ca/en/pn-np/bc/yoho/a ... ra/reserve
Erik88
Amerikafan
Berichten: 176
Lid geworden op: 25 sep 2014, 12:17
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Erik88 »

Account moet je eerst aanmaken. Vervolgens kun je op hetzelfde moment op meerdere pc's inloggen en meedoen met hetzelfde account.

Tabbladentruc:
Je zet de website open waarop je precies om 16.00u kunt boeken voor de tickets.
Dit doe je zo'n 10x op verschillende tabbladen.
Je zet dus het tabblad vast waarop je met 1 muiskklik de ticket kunt vastzetten. Je vult dus van tevoren alles in wat je benodigd bent.
Je kunt met de sneltoets ctrl+tab steeds switchen naar een volgend tabblad. Zo kun je met een muisklik en ctrl+tab enz enz heeeeel snel tabbladen wisselen.
Dit betekent dat je veel meer kans hebt op een plek, omdat je verschillende malen de website de opdracht geeft tickets te boeken.

Mocht het niet lukken... Bedenk dan dat er zo'n 60 tickets per dag x 4 maanden (=7000) zijn voor 15000 mensen die met de bus mee willen :wink: succes eenieder!!
2019 Grand Tour Noordwest-Amerika CA MT NV OR UT WA WY
2018 Zuidwest-Canada AL BC
2015 Grand Tour West-Amerika AZ CA CO ID NV UT WY
2012 Chicago IL
Theodore
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 12 jan 2018, 18:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Theodore »

Bedankt .
Theodore
Amerikafan
Berichten: 107
Lid geworden op: 12 jan 2018, 18:00
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Theodore »

Het is mij gelukt . Hoera . 2 tickets .
Brigit
Amerikafan
Berichten: 305
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Brigit »

Mij ook:-) wij hebben 3 tickets. Mijn man probeerde tegelijkertijd vanaf een andere computer en daar sprong direct alles op rood
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Jolanda68
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 03 aug 2009, 18:24
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door Jolanda68 »

Gefeliciteerd Theodore en Brigit, het was een goed jaar geloof ik, ons is het ook gelukt :thumbup: Ik zat achter de pc met vaste verbinding, met een heleboel tabbladen, Frans met een laptop (Wifi), mij was het niet gelukt, Frans wel. Ongelofelijk, ik had er eigenlijk niet op durven hopen, nu nog even wachten tot het zover is :D .
Gebruikersavatar
vana
Amerika-expert
Berichten: 12928
Lid geworden op: 14 okt 2003, 15:50
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Bustickets Lake O'Hara

Bericht door vana »

Oh dus jullie hebben al die tickets voor mijn neus weggekaapt.
Ik had 8 tabbladen open maar om 2 seconden over vier was alles al weg :sadcry:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer