Dure hotels westen!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Dure hotels westen!

Bericht door SuzieQ »

Bedankt.
Wij landen om 17 uur ofzo dus dat avondhapje heeft niet veel nut want dat is tot 19:00.
Wel leuke hotels.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14301
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Coyote »

bartensharon schreef:
04 jan 2019, 21:16
Klopt het dat de prijzen zo gestegen zijn? We willen zooo graag weer gaan, maar op deze manier is het geen haalbare kaart meer ...
Om nog even op de vraag van TO terug te komen, het is inderdaad veel duurder geworden in het westen. Vorig jaar mei/juni het westen bezocht (van Los Angeles naar Seattle) en dat viel mij op sommige plekken echt tegen qua overnachtingskosten terwijl dat 10 jaar geleden nog niet zo was. Vooral rond toeristische gebieden en grote steden. In steden als Los Angeles, San Francisco en Seattle betaal je tegenwoordig al gauw $ 100 per nacht voor een kamer bij de bekende ketens als Days Inn, Super 8, Travelodge, Ramada, Quality Inn, Comfort Inn etc.

Dit zijn niet de meest luxe motels maar voor mij prima voor een nacht. Al die luxe is mooi maar je slaapt er enkel. Als de kamer een goed bed, tv en douche heeft ben ik tevreden. Uiteraard moet het schoon zijn en niet (te) verouderd. Gelukkig zie ik bij meer en meer Days Inn's en Super 8's dat ze recent gerenoveerd zijn.

Ik boek meestal via Wyndham Rewards en Choice Hotel (de laatste 2 motels uit mijn rijtje hierboven vallen daaronder). Ik spaar zo voor gratis overnachtingen en dat gaat bij Wyndham Rewards soms heel snel door bepaalde acties die ze hebben lopen. Ik kon daarom de laatste 2 nachten afgelopen oktober gratis in een duur motel in Newark verblijven, toch een besparing van van $ 350.

Nu was ik aan het kijken voor een tripje dit jaar voor met name AZ, NM en UT. Voor een week Utah viel het me toch vies tegen wat ik kwijt zou zijn rond de bekende gebieden (Monument Valley, Arches NP, Bryce Canyon NP en Zion NP). En dan keek ik ook nog eens bij lokale motels/cabins ipv de ketens van Wyndham Rewards en Choice Hotels, die waren helemaal duur voor zover ze aanwezig waren. En wel zodanig duur dat ik het niet meer leuk vond. Een vakantie mag best wat kosten maar als ik alleen reis ga ik niet gemiddeld $ 150 per nacht voor een kamer/cabin betalen.

Voor mij een reden om tijdens mijn volgende reis naar minder toeristische gebieden te gaan en wellicht wat minder in het westen blijven. Gelukkig heb ik bijna alle grote parken van Amerika al (meerdere malen) bezocht dus de noodzaak om daar naartoe te gaan is minder groot. Bovendien heb ik goede herinnering aan de tijden dat de parken nog niet uitpuilden van toeristen zoals dat tegenwoordig het geval is. Herinner me nog hoe ik 'op mijn gemak' door Yosemite NP reed in de zomer 10-15 jaar geleden. Twee jaar geleden, half mei, dus voor het hoogseizoen, was het gewoon niet leuk meer zo druk was het daar. En dat zal in andere parken niet anders zijn.

Ik heb al ideeën voor een volgende reis en ook al even gekeken qua overnachtingen. Voor bijna 3 weken ben ik dan net zoveel kwijt als 1 week Utah. Het kan dus wél, goedkoop overnachten. Sterker nog, bij de reis die ik in gedachten heb kom ik uit op nog geen $ 60 per nacht (incl. tax). Dat zijn toch andere prijzen en bij de ketens die ik eerder noemde.

Natuurlijk zal ik het westen ook nog wel gaan bezoeken maar dan minder lang in de echt toeristische gebieden blijven hangen en overnachtingen op een wat grotere afstand opzoeken. Zelfs Las Vegas is tegenwoordig niet leuk meer met die belachelijke resort fees, why?? Blijf je 2 nachten betaal je minstens voor nog een nacht aan resort fees. En dat terwijl de prijzen niet lager zijn dan 10-15 jaar geleden. Dus én meer betalen per kamer én daar bovenop nog eens een resort fee.

Maar...Amerika blijft mijn favoriete vakantieland en hoop het nog vaak te bezoeken! :D

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Dure hotels westen!

Bericht door stegeman »

Zitten september €150 gemiddeld per nacht.(incl fees etc) Dan hebben we grotendeels a locaties. Het zal een iets ‘goedkopere’ maand zijn misschien. Maar als ik kijk wat diezelfde hotels nu kosten soms, zijn ze enorm gestegen in prijs. Hotels zijn oktober 2018 geboekt. Dus m.i zijn de prijzen bij vroeg boeken lager.
Maar €150 per nacht vind ik nog steeds een enorm bedrag! Maar goed. Daar zitten overnachtingen bij van (bijna) €200 (Zion, GC, Yosemite, DV) en dan gaat het gemiddelde snel omhoog.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14301
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Coyote »

@stegeman

Het vroeg boeken van motels kan inderdaad al veel schelen. Als je dan ook nog non-refundable kiest (omdat route toch al vast ligt) kun je zeker besparen. Maar ook boeken op een andere dag kan schelen. Zo zijn vliegtickets op bepaalde dagen vaak duurder dan op andere dagen en dat gaat ook op voor motelreserveringen heb ik de afgelopen tijd gemerkt. Zo kom ik weekends vaak betere prijzen tegen dan op een doordeweekse dag.

Blijft een kwestie van vergelijken over een bepaalde periode en toeslaan als de prijs je aan staat.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Dure hotels westen!

Bericht door SuzieQ »

Ik zit (met nog twee nachten te boeken in Denver) nu op een gemiddelde van 98 euro per nacht.
(afhankelijk van de koers want bijna alles betaal ik ter plaatse).
Ik moet zeggen dat ik na het boeken van de tickets dacht, waar ben ik aan begonnen met Denver-Denver want het leek echt heel duur.
Als ik meteen veel al betaald had zou het iets lager zijn en soms heb ik voor een iets duurdere kamer gekozen (twee bedden) maar al met al is het mij toch nog meegevallen, ik kom straks maar iets boven het budget dat ik in gedachte had voor accommodaties.
Ik denk dat als ik nu in september al begonnen was het nog goedkoper was geweest, maar toen wisten we nog niet zeker of en wanneer we zouden gaan. Ik probeer wel altijd locaties te boeken in of zo dicht mogelijk bij het te bezoeken nationale park / de plaats waar het om gaat.
Maar goed, het blijft een dure hobby natuurlijk!
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gast

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Gast »

Je kunt ook overwegen om af en toe op de bonnefooi te reizen, zeker buiten het seizoen. Dat geeft ons het meest vrije gevoel, en bovendien kun je ook anticiperen op onverwachte omstandigheden (leuke dingen onderweg waardoor ‘schema’ in de war raakt, weersomstandigheden, etc).

Tuurlijk, sommige plaatsen zijn gewild, daar moet/kun je op anticiperen door vooruit te boeken, maar als je echt dief wilt zijn van je eigen portemonnee moet je vooral alles van te voren boeken.

Ik boek altijd alleen de eerste nacht na aankomst (en evt in een stad zoals New Orleans, of een uniekere locatie zoals bv the Shack Up Inn) maar de rest boeken we soms zelfs nog op de parkeerplaats van het hotel...

Ik heb nog nooit op straat of in de auto hoeven slapen omdat er nergens meer een kamer beschikbaar was.

Wij boeken nooit de goedkoopste ketens (meestal BW/Holiday Inn/La Quinta), maar blijven bijna altijd onder de $80-90.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Dure hotels westen!

Bericht door sanook »

En toch denk ik dat je per saldo duurder uit bent als je zo op het laatste moment een hotel boekt en dat het goedkoper geweest zou zijn als je dit (ver) van te voren geboekt had. Maar goed, de vrijheid die je ermee wint is ook wat waard.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14301
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Coyote »

Terpies schreef:
07 feb 2019, 18:42
Tuurlijk, sommige plaatsen zijn gewild, daar moet/kun je op anticiperen door vooruit te boeken, maar als je echt dief wilt zijn van je eigen portemonnee moet je vooral alles van te voren boeken.
Ben ik niet helemaal met je eens. Juist door vooraf naar motelprijzen te kijken en eventueel de route op aan te passen, kun je mooie deals scoren.

Overigens pas ik deze methode alleen toe op de routes waarvan ik zeker ben dat ik ze ga rijden. Als stukken nog onzeker zijn, laat ik het open. In de praktijk weet ik echter dat ik 90% van de route ga rijden zoals ik 'm van te voren geplanned hebt. Heeft z'n voordelen, rustig je ding doen overdag en 's avonds op je gemak naar het motel rijden zonder dat je diverse motels af moet om een goeie deal te scoren.

Maar een ieder doet het op zijn of haar manier, maar net waar je je prettig bij voelt. :D

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gast

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Gast »

sanook schreef:
07 feb 2019, 18:54
En toch denk ik dat je per saldo duurder uit bent als je zo op het laatste moment een hotel boekt en dat het goedkoper geweest zou zijn als je dit (ver) van te voren geboekt had. Maar goed, de vrijheid die je ermee wint is ook wat waard.
Als je goed onderhandelt kun je prima deals maken op de dag zelf, immers...een kamer niet verkocht kan niet ‘bewaard’ worden om een dag later te verkopen. Als het hotel niet vol is (wat vrijwel altijd het geval is) en je hebt een vriendelijk open gesprek kun je prima deals scoren voor weinig. En als het niet lukt probeer je gewoon het volgende hotel.

En voor mij is de vrijheid in het reis schema en het niet hebben van haast om ergens verplicht te moeten zijn, het meer dan waard om op de bonnefooi te reizen.

Boekingen via sites zoals Expedia, booking.com rekenen altijd commissie dus soms helpt het ook om gewoon korting te vragen op basis van de gevonden prijs op die sites, en anders kun je alsnog binnen 5 minuten online boeken. Zoveel tijd hoeft dat echt niet te kosten op een dag.

We hebben al een aantal keer geboekt vanaf de parkeerplaats omdat ze de goedkoopste prijs niet wilden matchen, en dan kwam als we binnen stonden de e-mail met de bevestiging binnen.
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Dure hotels westen!

Bericht door KW1984 »

SuzieQ schreef:
07 feb 2019, 13:44
maar al met al is het mij toch nog meegevallen, ik kom straks maar iets boven het budget dat ik in gedachte had voor accommodaties.
Maar ook de kwaliteit/locatie die je in gedachte had? Mij lukt het ook nog wel om voor een 'acceptabele' prijs te boeken, maar heb dan zeker niet de prijs/kwaliteit van een aantal jaren terug (vooral de priceline/hotwire hoogtij dagen...)
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Dure hotels westen!

Bericht door tetouani »

Ik heb een mooi voorbeeld om dit onderwerp te bevestigen.

In 2012 ben ik in juni naar de westkust gegaan en was ik gemiddeld 67 Euro per nacht kwijt aan hotels en motels.
in 2013 ben ik in juni naar de westkust gegaan en was ik gemiddeld 70 Euro per nacht kwijt aan hotels en motels.
In 2016 ben ik in juni naar de westkust gegaan en was ik gemiddeld 75 Euro per nacht kwijt aan hotels en motels.

Nu heb ik weer voor juni 2019 een reis naar de westkust geboekt en ik ben met heel veel moeite, gemiddeld 100 Euro per nacht kwijt aan hotels en motels.

En het erge is, is dat ik in eerste instantie naar dezelfde hotels en motels zocht als waar ik eerder ben geweest gezien de goede ervaringen.
Diezelfde hotels en motels zijn met de prijs mee gestegen.

Voordeel dit keer is wel, dat wij met zijn 2'en gaan en dat we de prijzen kunnen delen.
De vorige keren was ik solo gegaan en betaalde ik alles in mijn eentje.

Maar dat de hotels nu duurder zijn, is zeker een feit!

PS: De koers speelt hier ook een kleine rol in. De vorige keren dat ik in de VS was, lag de koers wat gunstiger.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Dure hotels westen!

Bericht door sanook »

Terpies schreef:
07 feb 2019, 20:24
Als je goed onderhandelt kun je prima deals maken op de dag zelf, immers...een kamer niet verkocht kan niet ‘bewaard’ worden om een dag later te verkopen. Als het hotel niet vol is (wat vrijwel altijd het geval is) en je hebt een vriendelijk open gesprek kun je prima deals scoren voor weinig. En als het niet lukt probeer je gewoon het volgende hotel.
Dat onderhandelen en evt nog door naar het volgende hotel moeten gaan zou mij de hele dag een onzeker gevoel geven en daar heb ik geen zin in als ik op vakantie ben. :D
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Dure hotels westen!

Bericht door SuzieQ »

KW1984 schreef:
07 feb 2019, 21:07
SuzieQ schreef:
07 feb 2019, 13:44
maar al met al is het mij toch nog meegevallen, ik kom straks maar iets boven het budget dat ik in gedachte had voor accommodaties.
Maar ook de kwaliteit/locatie die je in gedachte had? Mij lukt het ook nog wel om voor een 'acceptabele' prijs te boeken, maar heb dan zeker niet de prijs/kwaliteit van een aantal jaren terug (vooral de priceline/hotwire hoogtij dagen...)
Onze eerste reis was in 2016. Priceline heb ik dus nooit gebruikt. Op de bonnefooi is niks voor ons wij willen graag vastigheid. Voor de route nu ben ik maar met 1 motel minder tevreden. Voor de rest idd wat ik in gedachte had.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
ClaireVHaut
Amerikakenner
Berichten: 773
Lid geworden op: 11 sep 2017, 15:27
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Dure hotels westen!

Bericht door ClaireVHaut »

ik ga in juni naar New York. Mijn hotel is duurder dan mijn vliegticket :roll: :lol:

Ach..
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5007
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Dure hotels westen!

Bericht door harryh »

Dat is inderdaad. Wij hebben er een paar jaar terug voor gekozen om daarom in een hotel in New Jersey te gaan zitten, niet alleen veel goedkoper, ook met openbaar vervoer waren we in iets van 30-45min op de 42 St Port Authority bus terminal, vlakbij Times Square en direct de metro. En hadden we gewoon de huurauto gratis voor de deur geparkeerd, handig voor shoppen ;)
pretberg
Amerikafan
Berichten: 155
Lid geworden op: 22 mei 2012, 21:37
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Dure hotels westen!

Bericht door pretberg »

Laatste keer in Amerika een aantal hotels geboekt die op tripadvisor als goed naar voren kwamen maar die ik niet kon vinden op sites als Booking.com en Expedia.

Deze waren gemiddeld stukken goedkoper dan diverse keten-hotels op dezelfde dag. Al zal het altijd afhankelijk zijn van plaats en datum of dit zo is.
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 856
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Tantelotje »

Ik denk dat ik sowieso iets fout doe, want ik zie hier gemiddeldes voorbij komen die niet echt lijken op wat wij betalen :roll:

In 2015 deden we in juni/juli een rondje Denver. Gemiddelde prijs € 105,- per nacht.
In 2016 deden we in juni/juli een rondje LA. Gemiddelde prijs € 119,- per nacht.
In 2017 gingen we in juni/juli van Seattle naar LV, via Oregon. Gemiddelde prijs € 114,- per nacht.
in 2018 gingen we in september van SF naar LV, via Arizona en New Mexico. Gemiddelde prijs € 100,- per nacht.

Komende zomer (eind augustus en eerste twee weken september) gaan we van Seattle naar LV via Glacier & Yellowstone. Voorlopig een gemiddelde van € 130,- per nacht.

Maar goed: je overnachtingsprijzen vallen en staan natuurlijk met de locatie waar je overnacht...
Afgelopen jaar bijvoorbeeld reisden we van de 4 weken 2,5 weken door New Mexico en Arizona. Dat drukt de prijs aardig. Alhoewel SF (2), Yosemite (3) en Springdale (2) de prijs ook weer aardig opdreven. Maar New Mexico is duidelijk goedkoper.

Wij willen niet besparen op locatie. Nooit. Dus als we naar Yosemite gaan overnachten we in de vallei. Gaan we naar Zion, overnachten we in Springdale en als we naar Arches/Canyonlands gaan, overnachten we in Moab. Punt. Maar ja, dat kost wel wat ja.

Komende zomer bijvoorbeeld is de gemiddelde overnachtingsplaats duurder dan daarvoor. Terwijl de jaren daarvoor redelijk op een lijn zitten. Maar ik denk dat dit komend jaar meer ligt aan de locaties dan aan het feit dat het 2019 is.
We hebben nu gekozen voor bijvoorbeeld 2 nachten Seattle (net zo 'erg' als SF), 2 nachten in een cabin in Glacier, 2 nachten in een cabin in Yellowstone, 2 nachten in een cabin in Grand Teton, en 2 nachten Moab. Tsja, dat zijn allemaal overnachtingen van 160-210$ per nacht.
Maar het alternatief is om buiten bijvoorbeeld Yellowstone te zitten en nog meer te moeten rijden dan je toch al doet. Dat willen we dus niet meer.

Wij zijn heel goed in omdenken... het ticket was goedkoop, dus dat geeft ruimte in het budget. Dat we deze ruimte vervolgens al 10x hebben uitgegeven, daar hebben we het natuurlijk niet over 8) :lol:
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Dure hotels westen!

Bericht door roelb »

sanook schreef:
07 feb 2019, 21:35
Terpies schreef:
07 feb 2019, 20:24
Als je goed onderhandelt kun je prima deals maken op de dag zelf, immers...een kamer niet verkocht kan niet ‘bewaard’ worden om een dag later te verkopen. Als het hotel niet vol is (wat vrijwel altijd het geval is) en je hebt een vriendelijk open gesprek kun je prima deals scoren voor weinig. En als het niet lukt probeer je gewoon het volgende hotel.
Dat onderhandelen en evt nog door naar het volgende hotel moeten gaan zou mij de hele dag een onzeker gevoel geven en daar heb ik geen zin in als ik op vakantie ben. :D
En hoe later het wordt, des te slechter je onderhandelingspositie wordt. Als jij om middernacht of 1 uur 's nachts aan komt bij een hotel voor een kamer, moe en ernstig toe aan een douche+bed dan zal onderhandelen een heel stuk lastiger worden dan om 4 uur 's middags. Bij de meeste chain hotels valt ook niet echt te onderhandelen, de boeking moet toch in het systeem komen te staan.

Ik heb het lang geleden wel eens geprobeerd op deze manier, maar werd er niet echt vrolijk van. Wat we overigens wel regelmatig doen is vooraf gemaakte plannen omgooien, wat reserveringen cancellen en dan onderweg wat nieuws boeken. Maar het kost gewoon veel tijd om wat uit te zoeken, zeker als je kritisch bent over waar je wilt overnachten. Liever dus al vooraf geregeld en onderweg vooral leuke dingen doen waarbij we altijd weten dat we 's avonds weer een bed hebben, hoe laat we het ook maken.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Almere vak V »

Het mooie is als ik het voor mezelf moet uitzoeken dan maakt het me echt geen bal uit. Als er een redelijk bed staat met een douche vind ik het allemaal best.Of ik dat nu een jaar, een maand, een week, een dag of ter plekke regel dat zal me een zorg wezen.

Als ik voor mn werk onderweg ben word ik altijd downtown Hilton, Marriot of zoiets gezet. Bijna altijd met een werkkamer. Heb al zo vaak gezegd tegen mn baas kan met mn MacBook ook prima op bed. Maar dat heeft weer te maken met voorzieningen die een werkgever treft voor zijn werknemer. Negen van de tien keer blijf ik ook in de stad zelf en dan word ik keurig afgeleverd voor het hotel waar ik moet zijn.

Als ik met mn vrouw op pad ben word ik al een stuk selectiever. En vroeger toe de kinderen nog altijd meegingen helemaal. Dan werd alles tot in de details bijna uitgedacht. Dat wordt nu wel een stuk makkelijker zeker ook omdat we inmiddels een vaste uitvalsbasis hebben.

Er bestaat gewoon niet zoiets als dit doe ik altijd.

Dan even terug naar de topic titel. Ik heb wel de indruk dat de prijzen aan het dalen zijn. Ik kijk met name naar de prijzen in San Francisco. En die zijn niet meer zo sky high als een paar weken geleden.
goState
Amerikafan
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 15:16
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Dure hotels westen!

Bericht door goState »

Helaas wil het ons (nog) niet lukken om een betaalbaar motel/hotel te vinden in San Francisco.
Wij hebben 1 maart beslist om te gaan naar de US in het hoogsezien :? . Dus we hebben geen gebruik kunnen van vroegboek actie.
Wij reizen met 3 pubers en opa die op hun privacy gesteld zijn.
Wij zoeken 3 kamers met 2 queen bedden voor de datums 10 augustus 2019 tot 12 augustus 2019.
Wie heeft ideeën, suggestie of ik weet niet wat voor een oplossing.
Zie ze graag.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer