Kaartjes Las Vegas Knights

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
tokkie99
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 okt 2014, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 3

Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door tokkie99 »

Wij gaan in november weer een een kleine week naar Las Vegas toe.

Nu hopen wij dat dan ook de Golden Knights thuis spelen.

Heeft er iemand ervaring met kaartjes kopen hiervoor.
zijn de thuiswedstrijden vaak uitverkocht?
of kun je bijvoorbeeld op de speeldag zelf nog kaarten kopen.

bedankt alvast
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door mtl »

De Golden Knights zijn inderdaad vaak uitverkocht en je moet er snel bij zijn. Verder zijn kaarten behoorlijk duur.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door Almere vak V »

Schema voor november is nog niet bekend. Dat wordt meestal ergens eind juni bekend gemaakt.

Je kan in Amerika altijd aan tickets komen. Echter, hoe groter de tegenstander, hoe later in het seizoen, hoe duurder de kaarten worden. Aangezien je in november gaat moet dat geen probleem zijn. Als je met kaarten op de speeldag zelf kopen bedoelt aan de kassa dan kan ik je melden dat dit een verdwijnend fenomeen aan het worden is. Zelfs de fysieke kaartjes verdwijnen steeds meer.

Gewoon via NHL.com kan je gemakkelijk kaartjes kopen. Ook resale. Mocht dat allemaal niet lukken dan zijn ticketmaster en stubhub.com je beste vriend!

Hou er wel rekening mee dat in Las Vegas alles duur is!! En de Knights vorig jaar nog in de Stanley Cup stonden. Maar zoals gezegd, alles is te koop. De vraag is wat je er voor wilt betalen. Mindere wedstrijden gaan op dit moment vanaf zo'n $75. Terwijl de grotere wedstrijden al snel op het dubbele zitten. En dan zit je niet bepaald met je neus tegen het glas zullen we maar zeggen...
tokkie99
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 okt 2014, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door tokkie99 »

Bedankt voor jullie reacties.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door mtl »

Eind september vorig jaar een oefenwedstrijd tegen San Jose Sharks bezocht. Kaartje via Stubhub gekocht voor ruim 90 dollar. Ik zat beneden in een zijvak. Vijf dagen later was de eerste competitiewedstrijd tegen de Philadelphia Flyers. Diezelfde plek was toen 350 dollar!
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door PSVwally »

Almere vak V schreef:
30 jan 2019, 11:43
Als je met kaarten op de speeldag zelf kopen bedoelt aan de kassa dan kan ik je melden dat dit een verdwijnend fenomeen aan het worden is. Zelfs de fysieke kaartjes verdwijnen steeds meer.
Ik print eigenlijk zelden nog kaartjes uit. Alles, zelfs vliegtickets, autohuur, hotels allemaal op de telefoon. Dat nog niet alle mensen en bedrijven hierop ingericht zijn kwam ik achter in Barcelona. Ik had een basic, lees de meest goedkope, tour in camp nou geboekt. Ik had alleen niet helemaal goed naar die tickets gekeken en zag bij aankomst een bord bij het stadion staan in de trant van 'hier begint de tour'. Dus even gewacht tot het tijdstip op de kaartjes waarop wij naar binnen mochten. Onze kaarten werden buiten voor we naar binnen mochten, tijdens het naar binnen gaan en zelfs daarna nog een keer, gecontroleerd. Ik kwam ineens in de players experience tour in het stadion terecht. Oftewel een 2u durende rondleiding waarbij we op plekken kwamen, zelfs op het veld en in de kleedruimte van Barcelona, waar je met andere tours niet kon komen. Leuke goodiebag meegekregen. Ik zag achteraf dat deze tour 139 euro pp kost. Ik heb 26 euro voor mezelf en 20 euro voor mn vader betaald...Ik heb toen ook pas pagina 2 van de pdf bekeken en daar stond op waar wij eigenlijk naar binnen hadden gemoeten. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door Almere vak V »

PSVwally schreef:
30 jan 2019, 19:43
Ik had een basic, lees de meest goedkope, tour in camp nou geboekt.
:offtopic: Er gaat niks boven het Philips Stadion... :wink:

Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig ook bijna alles in mn telefoon heb zitten. Zeker als het om hotels, vliegtickets, taxivouchers en weet ik veel wat voor rommel ik nog meer van mn secretaresse allemaal mee krijg.
Ik heb thuis op mn kantoor nu bijna 2 wanden vol hangen met allemaal concertkaartjes en entreebewijzen van sportwedstrijden waar we geweest zijn. Maar om nou een uitgeprint vodje van ticketmaster in te lijsten...

Wij hebben season-tickets voor de Seattle Seahawks. Super gaaf als je dan je kaartjes opgestuurd krijgt in een mooi boekje. En voor elke wedstrijd een ander kaartje met een andere speler erop. Het zijn er maar 8. Maar goed dat gaat ook niet lang meer duren voordat die overgaan op mobile entry only.
Onze season tickets voor de Blazers was vroeger ook een feestje. 41 kaartjes in een mapje waar je ze dan uit kon scheuren. Het was bijna zonde om ze eruit te halen. Maar ook hier is het inmiddels mobile entry only. Lang leve de vooruitgang zullen we maar zeggen.
Timmk2
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 mar 2019, 12:25
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door Timmk2 »

Wij hebben 2 jaar geleden in November een wedstrijd gaan bekijken, het was WAANZIN!! :clap: :D

Ik denk dat wij 3-4 weken op voorhand de tickets hebben geboekt via het internet en de prijs was 130Euro/pp.
Gebruikersavatar
Thierry73
Amerikakenner
Berichten: 1246
Lid geworden op: 07 feb 2008, 16:37
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Haulerwijk

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door Thierry73 »

Ik heb nu leuke kaarten gevonden, voor de wedstrijd op Halloween.
Maar wat ik ook doe, ik krijg ze niet afgerekend.
Twee verschillende credit cards, maar ze worden geweigerd.

Kan als ticket optie ook alleen de mobiele app kiezen.
Terwijl alles gewoon via de officiële site gaat.
Iemand al eens zoiets gehad en enig idee hoe ik toch aan kaarten kom?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door mtl »

Op welke site probeer je ze te bestellen?
Gebruikersavatar
Thierry73
Amerikakenner
Berichten: 1246
Lid geworden op: 07 feb 2008, 16:37
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Haulerwijk

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door Thierry73 »

Ik ben er via de officiële kanalen gekomen
Begint op nhl.com dan naar de Knights site en je eindigt ergens bij AXS of zo.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door mtl »

Vorig jaar via axs kaartje besteld voor Lakers-Warriors in Vegas. Ging zonder problemen. Heb je al een account bij axs?
Gebruikersavatar
Thierry73
Amerikakenner
Berichten: 1246
Lid geworden op: 07 feb 2008, 16:37
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Haulerwijk

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door Thierry73 »

Ja die heb ik aangemaakt.
Heb de kaarten nog via de app proberen te bestellen maar daar dezelfde melding. Iets met de credit kaart.
Misschien adres in Nederland wat issues geeft?
Heb al meer tickets besteld, zonder problemen.
Via andere sites dan.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door mtl »

Ik heb op mijn account als thuisadres het adres van mijn hotel ingevuld. Misschien kun je dat ook proberen?
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door babarage »

Werkt het als je een vpn gebruikt zodat je in Amerika lijkt te zijn? Kun je met Paypal betalen? En op ticketmaster.com kun je zo te zien ook kopen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
Thierry73
Amerikakenner
Berichten: 1246
Lid geworden op: 07 feb 2008, 16:37
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Haulerwijk

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door Thierry73 »

Ik heb wel een amerikaans adres wat ik kan gebruiken, maar ze vragen het adres wat aan de CC hangt.
Maar die kan ik nog wel even proberen dan.

Ticketmaster of stubhub heeft ze ook wel, maar dan betaal je zo 30-50 dollar meer voor hetzelfde ticket.
Beetje zonde
Gebruikersavatar
Thierry73
Amerikakenner
Berichten: 1246
Lid geworden op: 07 feb 2008, 16:37
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: Haulerwijk

Re: Kaartjes Las Vegas Knights

Bericht door Thierry73 »

Thanks voor de tips.

Amerikaans adres werkte voor een van de twee kaarten.
American Express helaas niet, maar op de andere wel :) :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer