MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
US-fanboy
Amerikakenner
Berichten: 1465
Lid geworden op: 14 mar 2010, 17:35
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door US-fanboy »

Ik had mijn post nog aangepast en zag dat je al had gereageerd ; voor NY NY is ook een reward van 2 nachten te krijgen.
Die zou je ook kunnen aanschaffen.
Maritabma
Amerikafan
Berichten: 127
Lid geworden op: 20 dec 2018, 13:41
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Maritabma »

Die zie ik niet, waar zie jij die staan?
Gebruikersavatar
US-fanboy
Amerikakenner
Berichten: 1465
Lid geworden op: 14 mar 2010, 17:35
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door US-fanboy »

Kan zijn dat jij hem niet ziet staan.
Ik heb wel eens coins gekocht en zal daarom iets meer aan rewards zien dan mensen die dat niet hebben gedaan (en heb daarom bijv. ook 4 rewards ipv 3 rewards).

In dat geval zul je dus 2 x 1 nacht moeten aanschaffen.
tokkie99
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 okt 2014, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door tokkie99 »

Hallo,

heeft er iemand ervaring met de reward Freeplay. Dit betekent toch dat je dan geld krijgt op je kaart om daar mee te spelen.

kan iemand mij dit uitleggen hoe dit precies werkt. ik ga in november voor 5 dagen naar Excalibur. en ik zou dan bijvoorbeeld 2 x 50 dollar freeplay kunnen kopen. maar weet niet goed hoe het dan verder werkt. ik heb wel een Mlife pasje van een eerder bezoek.
Gebruikersavatar
US-fanboy
Amerikakenner
Berichten: 1465
Lid geworden op: 14 mar 2010, 17:35
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door US-fanboy »

De werking is dat je $50 speelgeld op je kaart krijgt, maar dat je zelf ook $50 op je kaart moet zetten om er mee te kunnen spelen.
Voor elke dollar die je zelf op de kaart zet, kun je een dollar van het tegoed spelen.
Als je dan de $50 dollar van de reward hebt gespeeld zou je het geld dat nog op de kaart staat weer kunnen laten uitkeren.

Je moet in Excalibur overnachten om de reward te kunnen gebruiken en bovendien 2 nachten.
Je kunt per speler maar 1 keer gebruik maken van deze reward.
Wil je ook de andere Excalibur Freeplay reward kopen ($25) dan moet je minimaal 3 nachten overnachten.

Om gebruik te maken van deze reward kun je geen gratis kamer gebruiken als overnachting binnen deze 2 of 3 nachten.
Bovendien mag het geen kamer zijn die geboekt is met een Mlife aanbieding.

That's about it.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Dat bovenste klopt niet helemaal. Vorig jaar hadden we 50$ freeplay bij de Mirage. Dit werd bij de M-Life desk op de M-life kaart gezet.
Om dit te kunnen gebruiken moet je de kaart in een automaat stoppen en daarbij bijvoorbeeld een dollar invoeren van je eigen geld. Je gokt in dit geval met je eigen dollar, mocht je hier niks mee winnen dan gaat het geld op de kaart van 50$ naar 49$ en heb je weer een dollar om te spelen. Dit kan je blijven doen tot dat de freeplay op is. Je hoeft dus zelf niet 50$ in te zetten. De Freeplay op je M-Life kaart kan je niet cashen, enkel het geld wat je er mee wint.
tokkie99
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 okt 2014, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door tokkie99 »

US-fanboy schreef:De werking is dat je $50 speelgeld op je kaart krijgt, maar dat je zelf ook $50 op je kaart moet zetten om er mee te kunnen spelen.
Voor elke dollar die je zelf op de kaart zet, kun je een dollar van het tegoed spelen.
Als je dan de $50 dollar van de reward hebt gespeeld zou je het geld dat nog op de kaart staat weer kunnen laten uitkeren.

Je moet in Excalibur overnachten om de reward te kunnen gebruiken en bovendien 2 nachten.
Je kunt per speler maar 1 keer gebruik maken van deze reward.
Wil je ook de andere Excalibur Freeplay reward kopen ($25) dan moet je minimaal 3 nachten overnachten.

Om gebruik te maken van deze reward kun je geen gratis kamer gebruiken als overnachting binnen deze 2 of 3 nachten.
Bovendien mag het geen kamer zijn die geboekt is met een Mlife aanbieding.

That's about it.
Bedankt voor de uitleg. dus als ik het goed begrijp kun je wel 1 van 50 dollar en een van 25 dollar kopen maar niet 2 dezelfde?
terralinda
Amerikafan
Berichten: 252
Lid geworden op: 02 nov 2011, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door terralinda »

Ik heb jaren geleden via MyVegas oa gratis overnachtingen voor het Aria bij elkaar gespeeld. Nu we weer naar Las Vegas willen ben ik weer op t spel gaan kijken. Mijn account deed t nog! Ik heb nog 71.000 LP’s.
Nu mijn vraag: ik heb bij de rewards gekeken en zie eigenlijk geen gratis hotelkamers, wel kortingen. Verder geen gratis buffet ofzo, maar alleen bij aankoop van 1 de tweede gratis.
Nu lees ik dat mensen “het Aria kiezen” hoe doen ze dat dan?
Zijn er rewards die ik niet zie, die wel gratis zijn?
Gebruikersavatar
US-fanboy
Amerikakenner
Berichten: 1465
Lid geworden op: 14 mar 2010, 17:35
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door US-fanboy »

tokkie99 schreef:
Bedankt voor de uitleg. dus als ik het goed begrijp kun je wel 1 van 50 dollar en een van 25 dollar kopen maar niet 2 dezelfde?
Yesss.
Gebruikersavatar
US-fanboy
Amerikakenner
Berichten: 1465
Lid geworden op: 14 mar 2010, 17:35
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door US-fanboy »

terralinda schreef:.....
Zijn er rewards die ik niet zie, die wel gratis zijn?
Een aantal rewards zie je pas als je een bepaald level hebt gehaald.
BartF
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 mei 2011, 19:45
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door BartF »

Begin januari hebben wij een complimentary room in Bellagio geboekt met een MyVegas reward.
Room total ging toen van 211USD naar 0USD en resort fee kwam er dan wel bij. Geen probleem zover.

Als ik vandaag inlog in MLife, zie ik dat de 211USD nu maar verminderd is met 101USD en er dus 110USD en resort fee overblijft (in totaal 154USD).
Ik heb een mailtje gestuurd voor meer uitleg maar dit vind ik toch maar bizar.

Zijn er nog mensen met zulke ervaringen? Of tips wat te doen hiermee?
2010 : SC, NC & Washington DC
2010 : NY & FL
2011 : NV, AZ, NM, CO, UT & CA foto's 2011
2013 : AR, MS & TN
2014 : GA
2015 : CO, NE, SD, WY, MO, ID & UT
2018 : BC & AB (CA), MT, ID & WA
Emootje
Amerikafan
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Emootje »

Ik zie op Facebook meer van dit soort berichten. Wat zij zeggen: even bellen met het hotel en de bevestiging vragen dat alleen de resortfees berekend worden. Feitelijk komt het erop neer dat ze de bedragen voor hun eigen administratie benoemen maar dat is voor jouw gemoedsrust natuurlijk niet handig. Dus "even" bellen lijkt dan het beste.
Ik weet niet of je dit kunt lezen, anders even lid worden van die groep:
BartF
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 mei 2011, 19:45
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door BartF »

Bedankt voor je reactie. Ik had ook al even gegoogled maar niet dadelijk iets gevonden hierover.
Dit stelt me alleszins al wat gerust maar ik wacht toch even op een bevestigingsmailtje van hen. En anders even bellen zoals je zegt.
2010 : SC, NC & Washington DC
2010 : NY & FL
2011 : NV, AZ, NM, CO, UT & CA foto's 2011
2013 : AR, MS & TN
2014 : GA
2015 : CO, NE, SD, WY, MO, ID & UT
2018 : BC & AB (CA), MT, ID & WA
BartF
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 mei 2011, 19:45
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door BartF »

Net al reactie gekregen van MLife. We moeten ter plaatse enkel de resort fee betalen zoals origineel geboekt. Bij het inchecken zou het hotel ook enkel die resort fee zien volgens hen.

Ik ga die mail toch printen en meenemen :-).
2010 : SC, NC & Washington DC
2010 : NY & FL
2011 : NV, AZ, NM, CO, UT & CA foto's 2011
2013 : AR, MS & TN
2014 : GA
2015 : CO, NE, SD, WY, MO, ID & UT
2018 : BC & AB (CA), MT, ID & WA
Emootje
Amerikafan
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 aug 2014, 17:58
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Emootje »

Top. Goeie tip voor andere spelers dus: even contact opnemen en een eventuele bevestiging uitprinten en meenemen :)
Gebruikersavatar
Nootje
Amerikafan
Berichten: 292
Lid geworden op: 21 aug 2011, 19:25
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Nootje »

terralinda schreef:
24 jan 2019, 18:45
Ik heb jaren geleden via MyVegas oa gratis overnachtingen voor het Aria bij elkaar gespeeld. Nu we weer naar Las Vegas willen ben ik weer op t spel gaan kijken. Mijn account deed t nog! Ik heb nog 71.000 LP’s.
Nu mijn vraag: ik heb bij de rewards gekeken en zie eigenlijk geen gratis hotelkamers, wel kortingen. Verder geen gratis buffet ofzo, maar alleen bij aankoop van 1 de tweede gratis.
Nu lees ik dat mensen “het Aria kiezen” hoe doen ze dat dan?
Zijn er rewards die ik niet zie, die wel gratis zijn?
Bekijk je de rewards op MyVegas Facebook of in de app op je telefoon? Ik zie de comp nachten bij aria namelijk niet in de mobiele app, maar wel op Facebook. Daar zit ook nog verschil in.
Whitestreet
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 22 mei 2017, 23:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Whitestreet »

Hallo,

Ik heb een vraagje omtrent een complimentary room reward. Is er nog en beetje keuze in kamers als je deze voor bijvoorbeeld de Mirage neemt?
Of krijg je dan de minst gunstige kamer? (als die er zijn) Ik wilde in eerste instantie in de Mirage boeken, dan zou ik willen kiezen voor "King of Queen volcano of strip view room"
Maar ik gok zo maar dat je via een reward alleen maar de resort king of queen kan kiezen?
Want zo hard gaan de loyalty punten niet bij mij en dan twijfel ik er sterk aan of ik een complimentary room wil nemen voor deze punten. Of dat ik zelf een kamer boek en bijvoorbeeld buffetten neem van de loyalty points.
2018 Florida / 2019 Westkust
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Vorig jaar hadden wij 2 comp nachten in de Mirage via MyVegas, toen kon ik inderdaad kiezen tussen resort king of resort queen.
Wij hadden resort king gekozen en bij aankomst netjes gevraagd of ze een kamer met stip view/volcano view voor ons hadden. Dit was geen probleem, kregen een kamer op de 22e verdieping met mooi uitzicht. Kamer was erg netjes en ruim en zeker de moeite waard, ook een erg fijn hotel wat geen doolhof is en een perfecte ligging op de strip heeft.

Over het algemeen vind ik comp nachten een veel betere reward dan bijvoorbeeld een buffet en scheelt toch een hoop geld.
Whitestreet
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 22 mei 2017, 23:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Whitestreet »

BartF schreef:
27 jan 2019, 13:52
Begin januari hebben wij een complimentary room in Bellagio geboekt met een MyVegas reward.
Room total ging toen van 211USD naar 0USD en resort fee kwam er dan wel bij. Geen probleem zover.

Als ik vandaag inlog in MLife, zie ik dat de 211USD nu maar verminderd is met 101USD en er dus 110USD en resort fee overblijft (in totaal 154USD).
Ik heb een mailtje gestuurd voor meer uitleg maar dit vind ik toch maar bizar.

Zijn er nog mensen met zulke ervaringen? Of tips wat te doen hiermee?
Ik zie het ook, ik heb zojuist een comp night bij de Mirage geboekt via mijn smartphone, ik heb screenshots van de reservering en de rekeningopbouw.
Ik zou totaal voor 2 nachten inc. resort fee nog $266.05 moeten betalen. Echter als ik inlog bij Mlife zien ik een bedrag staan van $356.05. Dit is $90 meer. Ik lees nu wel geruststellende berichten, maar waag er zelf ook nog even een mailtje/telefoontje aan.
2018 Florida / 2019 Westkust
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door tomhster »

Same here. De e-mail geeft aan dat er alleen resort fee betaald hoeft te worden, maar na inloggen komt er 300 dollar bij (2 night complimentary room Bellagio).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer