Dure hotels westen!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Aurora
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 dec 2017, 16:44
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Aurora »

Normaal gesproken via Booking, maar hun programma LQ returns kan ook interessant zijn.
Reisverslagen 2017, 2018 & 2019 https://lovetocookhealthy.nl/reizen/
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4837
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Tipsy_1 »

Ik boek la quinta altijd rechstreeks.
Hun website (en app) zijn heel gebruiksvriendelijk net als hun rewards program "la quinta returns".
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Dure hotels westen!

Bericht door PSVwally »

In Las Vegas zaten we een straat achter de strip, scheelde ook aanzienlijk. In LA zaten we ook niet centraal, waardoor we enigszins goedkoop konden slapen. En zo ook rondom Monterey, kijk een beetje ruim om zo een mooie prijs te vinden.
In Vegas kan je, behalve rond nationale feestdagen en megaconferenties, het zo goedkoop en duur maken als je zelf wilt. Ik heb van 50 tot 150 euro per nacht betaald op de strip en duurder kan het ook nog altijd. Evt wat besparen via MyVegas.

In LA is het overall gewoon veel duurder dan 5 jaar geleden en moet je wel een beetje opletten waar je zit, maar vergelijken met SF, mits je daar rond het vliegveld gaat zitten, is het nog redelijk goedkoop.

In en rond Monterey zijn ook vaak conferenties en ook daar fluctueren de prijzen nogal gedurende de seizoen. Monterey en Carmel zijn sowieso niet goedkoop maar rond laguna seca of seaside is het vaak al iets goedkoper. Je kan ook naar Salinas wat op een 30 minuten ligt, maar daar zou ik ook even goed kijken waar het hotel ligt.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Almere vak V »

PSVwally schreef: In LA is het overall gewoon veel duurder dan 5 jaar geleden en moet je wel een beetje opletten waar je zit, maar vergelijken met SF, mits je daar rond het vliegveld gaat zitten, is het nog redelijk goedkoop.
SF is echt verschrikkelijk. Zat in november in een hotel op Union Square. Heb hetzelfde hotel proberen te boeken voor april. Geen probleem! Factor 2... :shock:
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Dure hotels westen!

Bericht door mtl »

PSVwally schreef:Je kan ook naar Salinas wat op een 30 minuten ligt, maar daar zou ik ook even goed kijken waar het hotel ligt.
Ik heb vorig jaar oktober in de Super8 in Salinas overnacht. Prima hotel met vriendelijk personeel. Maar Salinas is geen fijne plaats.
Aurora
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 dec 2017, 16:44
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Aurora »

PSVwally schreef:

In en rond Monterey zijn ook vaak conferenties en ook daar fluctueren de prijzen nogal gedurende de seizoen. Monterey en Carmel zijn sowieso niet goedkoop maar rond laguna seca of seaside is het vaak al iets goedkoper. Je kan ook naar Salinas wat op een 30 minuten ligt, maar daar zou ik ook even goed kijken waar het hotel ligt.
Monterey viel me nog mee. Pacific Grove trouwens ook.
Carmel is inderdaad duur, dat kun je bezoeken als je in de buurt bent.

Ik zou niet graag in Salinas zitten dan toch iets duurder voor Monterey en omstreken. Ik vind het een prachtig stuk.
Reisverslagen 2017, 2018 & 2019 https://lovetocookhealthy.nl/reizen/
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2429
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Dure hotels westen!

Bericht door SuzieQ »

Wij zoeken bij dat soort plaatsen iets wat in de buurt ligt.
Vaak goedkoper en je slaapt er meestal alleen maar.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
markw68
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 feb 2016, 21:55
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Dure hotels westen!

Bericht door markw68 »

Ik zit voor onze reis van september 2019 aan 100€ gemiddeld.
Onze rondreis gaat vanuit Los Angeles doorheen het zuiden van Californië, Arizona, New Mexico en een heel klein stukje Texas.
Mark

2019 - California/Arizona/New Mexico/Texas
2018 - Colorado/Wyoming/South Dakota/Montana/Utah
2016 - Arizona/Utah/Nevada/California
2014 - California/Nevada/Idaho/Montana/Wyoming/Utah/Arizona
Whitestreet
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 22 mei 2017, 23:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Whitestreet »

Ik heb in Monterey ook helemaal geen moeite gehad met (op het eerste gezicht) een goed hotel.
Wij betalen daar 104 Euro. Het ziet er leuk uit. The Stevenson Monterey *** heet het. 3 minuten lopen van de Fisherman's wharf :)
2018 Florida / 2019 Westkust
Aurora
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 dec 2017, 16:44
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Almere

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Aurora »

Ah de Stevenson. Prima hotel. In eerste instantie had ik mijn bedenkingen want het staat aan een drukke weg naast de bushalte, maar eenmaal gewend prima hotel met aardig personeel. Er zitten aardig wat restaurants in de buurt en alles is op loopafstand.
Reisverslagen 2017, 2018 & 2019 https://lovetocookhealthy.nl/reizen/
Whitestreet
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 22 mei 2017, 23:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Whitestreet »

Ik zit op dit moment weer door Booking.com te spitten (zoals ik elke dag wel een uurtje doe)
En ik zie dat ik voor Juni 7 hotels geboekt heb bij Best western plus, totaal onbewust, het viel me ineens op.
Zijn er gewoonweg veel meer BW hotels aanwezig daar? Of is de prijs/kwaliteit gewoon beter? Ik kijk altijd naar de foto's van de kamers
en die zijn prima in orde. Ik kom steeds weer bij hun uit blijkbaar.
2018 Florida / 2019 Westkust
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Dure hotels westen!

Bericht door sanook »

Heb je je BW hotels op bestwestern.com geboekt ? Je zou dan eens corporate code 01353080 moeten proberen, geeft niet alleen korting maar vaak ook goede annuleringsvoorwaarden.
Whitestreet
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 22 mei 2017, 23:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Whitestreet »

Tiptop :geek:
Ik had al de gedachte om eens op de site van BW te kijken. Ik was al benieuwd of ik daar niet goedkoper uit zou zijn.. misschien geven ze daar wel korting als je meerdere ken boekt, Ik ga dit zeker eens bekijken.
2018 Florida / 2019 Westkust
Pleank
Amerikafan
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 sep 2016, 14:41

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Pleank »

Whitestreet schreef:Ik heb in Monterey ook helemaal geen moeite gehad met (op het eerste gezicht) een goed hotel.
Wij betalen daar 104 Euro. Het ziet er leuk uit. The Stevenson Monterey *** heet het. 3 minuten lopen van de Fisherman's wharf :)
Ik heb even gekeken, en voor onze datum (zondag 1 september 2019, 1 nachtje) kost dit hotel dus 217 euro.. Prijzen fluctueren dus ook enorm afhankelijk van wanneer je er bent.
Whitestreet
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 22 mei 2017, 23:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Whitestreet »

Bij mij zelfs 240 Euro voor 1-2 September :geek2: Ik moest het vene checken, ik kon het haast niet geloven. Wat een verschil
2018 Florida / 2019 Westkust
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Dure hotels westen!

Bericht door mtl »

Er zijn grote evenementen op dat tijdstip, waaronder een grote county fair.
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2429
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Dure hotels westen!

Bericht door SuzieQ »

Ik merk met name verschil tussen wat ik nu boek (Denver) en het "standaard rondje".
Ondanks best dure overnachtingen toen lijkt het vooral op tussengelegen plaatsen in het "standaard rondje" goedkoper te zijn. En toen gingen we nog 2x in de bouwvak ook. Maar ik geef niet op :lol:
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
Mr. Patrick
Amerikakenner
Berichten: 515
Lid geworden op: 02 aug 2016, 16:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Dure hotels westen!

Bericht door Mr. Patrick »

@SuzieQ: wij hebben in september voor ons rondje Denver geboekt.
Onze eisen waren King bedden, A-locaties, eigen badkamer, minimaal 4 punten op Tripadvisor plus ontbijt (dat laatste hebben we in 50% van de gevallen), en in de meeste gevallen annuleerbaar. We slapen 5 nachten in een NP, waarvan 4 in Yellowstone. Onze gemiddelde kamerprijs is $ 170 geworden.
Toen we in december keken of het nog ergens goedkoper kon, waren alle specifieke hotels duurder geworden. Soms was er nog een hotel bijgekomen (in één geval ook echt, soms alleen op booking), soms hadden we een actie te pakken, waardoor we wel nog wat hebben kunnen sparen.

Conclusie: Die regio is echt reteduur!
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2429
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Dure hotels westen!

Bericht door SuzieQ »

Daar ben ik ook achter helaas.
We zijn ook best laat met boeken (voor juni) heb in december al eea gedaan en nu de rest.
Zuidwesten heb ik 1x geboekt in december en 1x in september.
Niks aan te doen, gelukkig hebben we altijd wel een "rekbaar" budget en ik wil wel goede accommodaties.

Ik twijfel nu of ik een hotel (met "ontbijt") omzet naar het motel 6 airport hotel in Denver omdat het qua prijs veel scheelt maar onze enige Motel 6 ervaring is niet denderend. Voor het prijs verschil kunnen we lekker ontbijten bij de naastgelegen Dennys.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9250
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Dure hotels westen!

Bericht door markro »

Voor wat betreft een hotel in Denver (CO) en niet al te ver van het vliegveld, kijk eens bij Drury Hotels. Wij zaten in het Drury Inn & Suites Denver Stapleton en dat is ons bijzonder goed bevallen afgelopen oktober.
Kamerprijzen inclusief ontbijt (buffet) en namiddag/avondhapje (free hot food and cold beverages at our evening 5:30 Kickback). Wij hoefden er niet meer voor naar een restaurant toe. Het was er prima verzorgd.

Website: klik hier.

Bij belangstelling hierbij de link naar ons reisverslag (klik hier) en dan aan het einde van de vakantie, vanaf dag 29.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer