MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door moon29 »

Bij deze lijkt het zelfs 60 dagen
Inyaro
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 okt 2008, 16:24
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: België, provincie Antwerpen

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Inyaro »

Hé inderdaad!
Nu staat er duidelijk een redeem datum van (ongeveer) 1 of 2 maanden na vandaag bij de buffet rewards. :(

Als ik op de reward purchase confirmations kijk die ik heb van 2 jaar geleden, dan zie ik datums van 3 maanden (of 90 dagen) na aankoopdatum staan.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

Inmiddels ook weer 2 x de helicoptervlucht over de Strip geboekt.
Dat wordt de 3e keer, maar we hebben zoveel punten, toch maar weer genomen. :thumbup:
flex123
Amerikafan
Berichten: 395
Lid geworden op: 27 mei 2013, 14:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door flex123 »

Die van 500k? Die is toch altijd uitverkocht?
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 957
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door HennyCox »

Nou, ik keek 1 keer rond 22.30 en was ie vrij en de dag erna om 14.30 en stond ie er weer....beide keren waren ze wel op toen ik ze genomen gehad. Dus ze staan er maar weinig op, maar af en toe kijken (vooral tussen 21.00 en 23.00) wil wel helpen.
Het is me inmiddels dus al 6 keer gelukt.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Timothy555 »

Vrouwtje en ik zijn beginnen spelen exact 1 maand geleden in het vooruitzicht van onze trip naar Las Vegas in oktober 2019.

Na 1 maand heb ik 82.500 LP, zij heeft 84.000 LP.

Gaat goed vooruit! :thumbup:
Gebruikersavatar
Montyrulezz
Amerikafan
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 mar 2012, 18:41
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Montyrulezz »

Ik wilde net 2 nachten in het Bellagio boeken voor vanaf 24 Juni maar helaas kun je op dit moment nog maar t/m 4 juni boeken.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Whitestreet
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 22 mei 2017, 23:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Whitestreet »

Timothy555 schreef:Vrouwtje en ik zijn beginnen spelen exact 1 maand geleden in het vooruitzicht van onze trip naar Las Vegas in oktober 2019.

Na 1 maand heb ik 82.500 LP, zij heeft 84.000 LP.

Gaat goed vooruit! :thumbup:
Hoe doen jullie dat?? Ik speel al een half jaar en heb rond de 800 vrienden via Facebook. Maar ik zit nog maar op de 75.000 LP ongeveer.
Ik gebruik de Android App en de Facebook versie op de PC. De Android app speel ik ongeveer een uur per dag. Die laat ik dan lekker ratelen.
2018 Florida / 2019 Westkust
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1819
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Timothy555 »

Ik heb alle 4 de apps (MyVegas, Konami, Blackjack en Pop Slots) + haal vaak het geld op via Facebook. Speel wel meer dan een uurtje per dag (vaak background en laten spinnen maar).

Bijna level 60, ze zijn nu aan Mandalay Bay bezig op mijn Strip. Daarna nog MGM en alle hotels zijn er dan.

Zit nu aan 98.500, vrouwtje aan 94.000.

Gewoon, veel tijd insteken. Ik schat per account toch makkelijk 600.000 LP te hebben tegen begin oktober ‘19.
Pluchke01
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 jan 2019, 18:41

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Pluchke01 »

Een vraagje want ik ben hier niuw in, als je met je munten een hotelkamer voor bv 89 dollar kunt boeken, is dat echt zo? En is dat per kamer of per persoon, dat zijn dan toch goede prijzen? Ik las ook dat je maar drie rewards kunt vragen, wat als je twee kamers nodig hebt voor twee nachten ( zijn gezin van vijf), kan dit, is een hotelnacht een reward, of een boeking van bv tee nachten mogelijk als een reward? Natuurlijk heb je nog de resortfee en zo, maar ook taxen waarschijnlijk, die soms evenveel zijn als de hitelkamer, niet?
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door PSVwally »

Een vraagje want ik ben hier niuw in, als je met je munten een hotelkamer voor bv 89 dollar kunt boeken, is dat echt zo? En is dat per kamer of per persoon, dat zijn dan toch goede prijzen? Ik las ook dat je maar drie rewards kunt vragen, wat als je twee kamers nodig hebt voor twee nachten ( zijn gezin van vijf), kan dit, is een hotelnacht een reward, of een boeking van bv tee nachten mogelijk als een reward? Natuurlijk heb je nog de resortfee en zo, maar ook taxen waarschijnlijk, die soms evenveel zijn als de hitelkamer, niet?
note mod; Misschien is het verstandig als je eerst de openingsposts van de eerdere topics doorneemt.. daar kan je al heel veel uit halen

Je speelt het spel en spaart muntjes waarmee je in principe 3 rewards kunt claimen. Als je zelf munten bijkoopt kan je evt meer rewards nemen. Je kan geen 2 kamers claimen, deze zitten niet bij de rewards. Je betaald per kamer, al is dit vaak voor 1 persoon duurder als voor een heel gezin. Resortfee betaal je sowieso ter plekke.
Whitestreet
Amerikafan
Berichten: 150
Lid geworden op: 22 mei 2017, 23:11
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Whitestreet »

Timothy555 schreef:Ik heb alle 4 de apps (MyVegas, Konami, Blackjack en Pop Slots) + haal vaak het geld op via Facebook. Speel wel meer dan een uurtje per dag (vaak background en laten spinnen maar).

Bijna level 60, ze zijn nu aan Mandalay Bay bezig op mijn Strip. Daarna nog MGM en alle hotels zijn er dan.

Zit nu aan 98.500, vrouwtje aan 94.000.

Gewoon, veel tijd insteken. Ik schat per account toch makkelijk 600.000 LP te hebben tegen begin oktober ‘19.
Dan nog zeg, goeiendag wat een LP.. Ik heb vanmorgen ook die andere apps maar geinstalleerd. Ik ben level 100 nu maar die LP stromen niet echt binnen :( Laatst zat ik op de 190.000.000 speelmuntjes. Dit kwam door een paar goede spins, maar ik zet nooit meer in dan 100.000 per draai eigenlijk maar zit nu weer op de 50.000.000.. ik ben steeds maar weer blut. Ik heb echt geen idee wat ik fout doe. Als ik maar 5000 inzet dan duurt het natuurlijk eeuwen eer dat ik LP bij elkaar heb..

Ik ben in Juni afgelopen jaar begonnen, en ga in Juni naar o.a. Vegas.
2018 Florida / 2019 Westkust
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door georgesken »

Spel waar je het meeste lps kan verdienen op korte tijd is blackjack. Als je er in slaagt je stack op te bouwen zodat je op alle handen 3 keer 1M kan inzetten , dan stromen de gouden munten binnen. Je verdient dan rond de 75000 munten per uur zoland je maximaal kan inzetten. Zelf heb ik nu 3,6 miljoen munten. Die krijg ik nooit meer opgebruikt...
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
BartF
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 mei 2011, 19:45
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door BartF »

Wij zijn ook een paar maanden geleden beginnen met spelen en ik heb afgelopen weekend een overnachting in Bellagio kunnen vastleggen voor juni. Voor ons zou het de eerste keer zijn dat we dit doen, dus ik vind het toch nog altijd spannend of het zal lukken :-).

Als ik het goed begrijp, kan je per 3 maanden (of 3 maanden op voorhand voor alles behalve overnachtingen) maar 3 rewards claimen. Hoort deze overnachting daar bij of niet? Je zou kunnen zeggen dat we slechts 3 rewards claimen in de periode april-juni.. aangezien deze overnachting nu al geboekt is.

Als jullie 50$ credits als reward nemen en daar blijft geld van over na gokken, kan je dat dan gewoon afhalen of kan je die 50$ enkel opspelen? We overwegen dat ook nog te nemen maar ik lees ook dat je daar 2 betaalde nachten voor moet verblijven. Op het einde van onze reis hebben we 2 nachten Luxor staan dus dat moet kunnen?
2010 : SC, NC & Washington DC
2010 : NY & FL
2011 : NV, AZ, NM, CO, UT & CA foto's 2011
2013 : AR, MS & TN
2014 : GA
2015 : CO, NE, SD, WY, MO, ID & UT
2018 : BC & AB (CA), MT, ID & WA
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Wij hadden vorig jaar 50$ credit in the Mirage (waar we ook 3 nachten verbleven), er werd hier verteld dat dit niet te cashen was. Je credit wordt op je M-life pas geladen. Als je deze in een speel automaat doet moet je eerst wel geld invoeren voordat je kan beginnen. Bijvoorbeeld, 1 dollar erbij en dan 1 dollar inzetten. Als je niks wint met die dollar gaat je credit van 50 naar 49$ en kan je gewoon weer verder spelen zonder er weer geld in te stoppen. Alles wat je wint met het ingezette geld (zowel die ene dollar als start als de 50 die je via myvegas hebt gekregen kan je laten uitkeren. Wij hadden met 50$, 150$ gewonnen.

Wat betreft de 3 rewards per 3 maand. Deze tellen als je er gebruik van maakt ter plekke. Dus je kan niet 3 maanden van te voren 3 claimen en later nog eens 3.

Al met al via myvegas nu ongeveer 800-1000$ bespaard dus het loont zeker!
BartF
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 30 mei 2011, 19:45
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door BartF »

Bedankt voor je snelle reactie en uitleg!

Kan mijn vriendin ook rewards redeemen, ook al heeft ze geen kamer geboekt op haar naam?
Ik zie dat je registered guest moet zijn.
2010 : SC, NC & Washington DC
2010 : NY & FL
2011 : NV, AZ, NM, CO, UT & CA foto's 2011
2013 : AR, MS & TN
2014 : GA
2015 : CO, NE, SD, WY, MO, ID & UT
2018 : BC & AB (CA), MT, ID & WA
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Nee dat hoeft niet. Sommige rewards vereisen wel 1 minimale overnachting en een MGM hotel. Deze rewards zijn ook te gebruiken op de dag dat je weer uitcheckt zover ik weet. Ik had vorig jaar 2 nachten comp via MyVegas in the Mirage en mijn vriendin 2 buffet rewards, deze hebben we gewoon kunnen gebruiken. Je hebt dan wel allebei een M-life pas nodig, deze kun je bij elk MGM hotel laten maken op vertoon van je Paspoort. Zoals je al zei jullie zijn dan beiden registered guests, dus geen probleem. Hou er wel rekening mee dat je elke reward appart moet redeemen, dus als je een ontbijt buffet hebt moet je voor die tijd eerst weer langs de M-life desk.
Inyaro
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 okt 2008, 16:24
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: België, provincie Antwerpen

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Inyaro »

Dus je hoeft niet op de beide accounts een nacht geboekt hebben om met ieder account 3 MGM rewards te nuttigen?
Prima, dat was mij nog een open vraag.
Vermits we ook nog 2 nachten Wynn gaan kunnen claimen :wink:
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Klopt inderdaad. De rewards kunnen wel enkel tijdens het verblijf in een MGM hotel gebruikt worden. Als je bijvoorbeeld 1 nacht comp hebt via MyVegas en nog 2 normale betaalde nachten kun je dus alle (in jullie geval 2x3 rewards) gebruiken tijdens deze 4 dagen dat je er verblijft.

Tijdens het verblijf in de Wynn kan je dus geen MGM rewards gebruiken die 1 minimale overnachting vereisen. Andere rewards kan je natuurlijk wel gewoon gebruiken!
Inyaro
Amerikafan
Berichten: 179
Lid geworden op: 03 okt 2008, 16:24
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: België, provincie Antwerpen

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Inyaro »

Prima
We wilden met 2 accounts 1 nacht Aria, 2 diners Aria en 2 ontbijt/lunch Aria nemen (om de avond voordien en de ochtend nadien te besteden)
Zo hebben we nog 1MGM-tje over...
En ook 2 buffetten in het MGM (de duurdere reward waarbij geen nacht verplicht is) en helikoptervluchten gaan we proberen te pakken te krijgen.

De Wynn nachten gaan we 'gratis' van Wynn slots hebben :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer