Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reistips/hotelsuggesties/routetips.
Reistips/hotelsuggesties/routetips.
Beste Forumleden,
Wij willen komend jaar een reis gaan maken door Amerika.
Omdat we ongeveer maar 10 dagen het land willen verkennen, zullen we maar een klein stukje van Amerika kunnen zien. Geen probleem ... volgend jaar een ander deel van Amerika.
Wij willen graag zoveel mogelijk het echte Amerika gaan zien, maar ook wel wat toeristische plekken gaan bezoeken.
Qua hotels zitten wij te denken aan hostels (typisch Amerikaans), uiteraard gaan we een auto huren.
Wel willen we in de periode een wedstrijd van Nascar gaan bezoeken.
Ook lijkt het ons leuk om 1 of 2 nachten in een huis te blijven in het bos aan zo'n meer (wat je vaak ziet in typisch Amerikaanse Netflix series).
Vertrek rond half juni, maar begin juli is ook goed (nog niet specifiek).
Wat wil ik jullie vragen:
- Welk deel van Amerika kunnen we het beste gaan bezoeken?
- Hoe vinden we de typisch Amerikaanse hostels en een woning aan de rivier?
- Ook zullen we een soort route moeten maken wat we van dag tot dag willen zien, hebben jullie daar tips in?
- Hebben jullie andere tips waar we rekening mee moeten houden?
- Aan wat voor kosten zou je ongeveer moeten denken? excl. vliegtickets en tickets Nascar.
Kortom, alle tips zijn welkom, zodat wij onze reis kunnen gaan organiseren.
Wij willen komend jaar een reis gaan maken door Amerika.
Omdat we ongeveer maar 10 dagen het land willen verkennen, zullen we maar een klein stukje van Amerika kunnen zien. Geen probleem ... volgend jaar een ander deel van Amerika.
Wij willen graag zoveel mogelijk het echte Amerika gaan zien, maar ook wel wat toeristische plekken gaan bezoeken.
Qua hotels zitten wij te denken aan hostels (typisch Amerikaans), uiteraard gaan we een auto huren.
Wel willen we in de periode een wedstrijd van Nascar gaan bezoeken.
Ook lijkt het ons leuk om 1 of 2 nachten in een huis te blijven in het bos aan zo'n meer (wat je vaak ziet in typisch Amerikaanse Netflix series).
Vertrek rond half juni, maar begin juli is ook goed (nog niet specifiek).
Wat wil ik jullie vragen:
- Welk deel van Amerika kunnen we het beste gaan bezoeken?
- Hoe vinden we de typisch Amerikaanse hostels en een woning aan de rivier?
- Ook zullen we een soort route moeten maken wat we van dag tot dag willen zien, hebben jullie daar tips in?
- Hebben jullie andere tips waar we rekening mee moeten houden?
- Aan wat voor kosten zou je ongeveer moeten denken? excl. vliegtickets en tickets Nascar.
Kortom, alle tips zijn welkom, zodat wij onze reis kunnen gaan organiseren.
Re: Reistips/hotelsuggesties/routetips.
Hostels typisch Amerikaans? Dat is nieuw voor mij. De meeste Bezoekers gaan naar een motel of een hotel of nemen een camper. Idem voor Amerikanen zelf.
Je vraagt welk deel jullie het beste kunnen bezoeken, dat is zo persoonlijk dat niemand die vraag voor jullie kan beantwoorden. Doch als jullie een Nascar wedstrijd willen bekijken ben je gebonden aan de regio waar in de 10 dagen dat jullie willen gaan Nascar wedstrijden plaatsvinden.
Het beantwoorden van jullie vragen heeft weinig nut als je niet eerst een periode en een regio kiest.
Je vraagt welk deel jullie het beste kunnen bezoeken, dat is zo persoonlijk dat niemand die vraag voor jullie kan beantwoorden. Doch als jullie een Nascar wedstrijd willen bekijken ben je gebonden aan de regio waar in de 10 dagen dat jullie willen gaan Nascar wedstrijden plaatsvinden.
Het beantwoorden van jullie vragen heeft weinig nut als je niet eerst een periode en een regio kiest.
Op basis van je enige echte vereisten (10 dagen reizen van half juni/begin juli en een Nascar race zien) en ervan uitgaande dat je naar een race in de hoogste klasse (Monster Energy) wilt, heb je de volgende keuzes:
San Francisco (Californië) en omgeving
Chicago (Illinois) en omgeving
Daytona (Florida) en omgeving
Het goede nieuws is, dat 'typisch Amerikaans' en 'het echte Amerika' in al deze staten te vinden is. Persoonlijk denk ik dat voor de beperkte dagen die je beschikbaar hebt een start in SF, een uitstapje naar Yosemite NP, een ritje Highway 1 en dan eindigen in LA de mooiste eerste kennismaking met de VS voor je is. Maar ga vooral eens googlen op bovenstaande.
San Francisco (Californië) en omgeving
Chicago (Illinois) en omgeving
Daytona (Florida) en omgeving
Het goede nieuws is, dat 'typisch Amerikaans' en 'het echte Amerika' in al deze staten te vinden is. Persoonlijk denk ik dat voor de beperkte dagen die je beschikbaar hebt een start in SF, een uitstapje naar Yosemite NP, een ritje Highway 1 en dan eindigen in LA de mooiste eerste kennismaking met de VS voor je is. Maar ga vooral eens googlen op bovenstaande.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX - TX (part 2) | Gepland: '26: AZ - LA/MS/AL/GA/FL
Zie eens https://www.google.nl/search?q=motels+a ... kI1wWRjYM:Hockey schreef:Hostels typisch Amerikaans? Dat is nieuw voor mij. De meeste Bezoekers gaan naar een motel of een hotel of nemen een camper. Idem voor Amerikanen zelf.
Dit is wel typisch amerikaans. Niet echt luxe maar dat hoort er een beetje bij. Is er een niet een site met een overzicht van motels in de bepaalde staten?
Ik ga hiermee aan de slag. Is 10 dagen eigenlijk te kort?boonens schreef: Het goede nieuws is, dat 'typisch Amerikaans' en 'het echte Amerika' in al deze staten te vinden is. Persoonlijk denk ik dat voor de beperkte dagen die je beschikbaar hebt een start in SF, een uitstapje naar Yosemite NP, een ritje Highway 1 en dan eindigen in LA de mooiste eerste kennismaking met de VS voor je is. Maar ga vooral eens googlen op bovenstaande.
@Mikee, je hebt het in je openingsbericht over hostels en je link in je tweede bericht is naar motels en hotels. Een hostel is iets anders dan een motel en/of een hotel.
Of 10 dagen te kort is? Ja en nee. In 10 dagen kan je een stukje zien, in die zin is het te kort, maar zelfs mer een hele maand zal je niet alles kunnen zien.
Of 10 dagen te kort is? Ja en nee. In 10 dagen kan je een stukje zien, in die zin is het te kort, maar zelfs mer een hele maand zal je niet alles kunnen zien.
Mom and Pop Motels (onafhankelijke eigenaar, géén keten motels):Mikee schreef:Dit is wel typisch amerikaans. Niet echt luxe maar dat hoort er een beetje bij. Is er een niet een site met een overzicht van motels in de bepaalde staten?
Mom & Pop Motels
Ook handig misschien:
Motel Planet, Tripadvisor of gewoon motels zoeken op Google Maps
Je hebt gelijk.. Foutje van mij. Ik pas het aan in me openingspostHockey schreef:@Mikee, je hebt het in je openingsbericht over hostels en je link in je tweede bericht is naar motels en hotels. Een hostel is iets anders dan een motel en/of een hotel.
Dank voor de tips! ik ga ze meenemen voor me zoektocht.Felicitas schreef: Mom and Pop Motels (onafhankelijke eigenaar, géén keten motels):
Mom & Pop Motels
Ook handig misschien:
Motel Planet, Tripadvisor of gewoon motels zoeken op Google Maps
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2630 Weergaves
-