AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door dennis118 »

Hallo Allemaal,

van 26 april tm 4 mei verblijven wij in Washington. We zijn nu druk bezig om een geschikte verblijfplaats te zoeken. We zijn een gezin van 5 (2 volwassenen en 3 kinderen van 12,9 en 6) In eerste instantie hebben we veelal gekeken naar hotels, maar deze zijn heel erg duur. We hadden dus het idee om een leuke Airbnb te boeken, ook omdat we dan zelf kunnen koken en niet iedere avond uit eten te hoeven.. Al een aantal maal de website van airbnb bekeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer. De prijzen liggen redelijk hoog en ik weet niet in wat voor wijk we het beste kunnen verblijven. Kunnen jullie mij hierbij helpen? We hebben de beschikking over een huurauto dus even buiten het centrum is ook geen probleem. Budget ligt tussen de 6 en 700 euro. ZIjn er trouwens naast AIrbnb nog andere websites waar ik kan kijken voor privé verhuur?

Alvast super bedankt!
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 794
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door tomaat85 »

Wij hebben hier (https://www.airbnb.nl/rooms/386546?guests=1&adults=1) gezeten. Goeie locatie en zeer fijne airbnb. Zo te zien is jullie periode al bezet. Maar voor de wijk misschien een indicatie?
Grote Amerika fan
Gast

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door Gast »

dennis118 schreef:Budget ligt tussen de 6 en 700 euro
Voor hoeveel nachten is dat?
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door dennis118 »

tomaat85 schreef:Wij hebben hier (https://www.airbnb.nl/rooms/386546?guests=1&adults=1) gezeten. Goeie locatie en zeer fijne airbnb. Zo te zien is jullie periode al bezet. Maar voor de wijk misschien een indicatie?
Dank voor je reactie! Als ik op je link klik dan kom ik op de hoofdpagina van air bnb uit en krijg de melding dat de advertentie niet beachikbaar is
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door dennis118 »

eoms schreef:
dennis118 schreef:Budget ligt tussen de 6 en 700 euro
Voor hoeveel nachten is dat?
8 ( van 26-4 tot 4 mei)
Gast

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door Gast »

Minder dan 100 Euro per nacht? Dat gaat moeilijk worden. Succes!

Probeer trivago.com eens om te zoeken.
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 794
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door tomaat85 »

dennis118 schreef:
tomaat85 schreef:Wij hebben hier (https://www.airbnb.nl/rooms/386546?guests=1&adults=1) gezeten. Goeie locatie en zeer fijne airbnb. Zo te zien is jullie periode al bezet. Maar voor de wijk misschien een indicatie?
Dank voor je reactie! Als ik op je link klik dan kom ik op de hoofdpagina van air bnb uit en krijg de melding dat de advertentie niet beachikbaar is
Dennis, sorry hiervoor. Ik heb de advertentie opgezocht vanuit mijn eigen reserveringen "bekijk advertentie" en dan krijg ik dit. Ik zou niet weten hoe het anders te doen? Overigens wordt onder de 100 euro blijven erg lastig is ook mijn inschatting. "Ons" huis was ook duurder. Succes met zoeken iig.
Grote Amerika fan
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door dennis118 »

Ok duidelijk, dan schroeven we ons budget op naar 100 euro per nacht. Weet je wel hoe het air bnb verblijf heet? En in welke wijken kan ik dan het beste zoeken? Zou net buiten DC niet goedkoper zijn?
Gast

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door Gast »

Sorry, maar 100 euro is nog steeds erg weinig.

Kijk eens in dit recente draadje: viewtopic.php?f=9&t=70992 Daar komen budget hotels in DC ook aan de orde.
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 794
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door tomaat85 »

dennis118 schreef:Ok duidelijk, dan schroeven we ons budget op naar 100 euro per nacht. Weet je wel hoe het air bnb verblijf heet? En in welke wijken kan ik dan het beste zoeken? Zou net buiten DC niet goedkoper zijn?
Ik zie dat "mijn" AriBnB geen nieuwe recensies meer heeft sinds de zomer 2017 en er in de kalender van 2019 geen beschikbare dagen zijn. Mijn vermoeden is dat ze gestopt zijn met AirBnB. Sorry voor een eventueel ongemak en succes met de speurtocht (want dat is het met je gestelde budget :wink: )
Grote Amerika fan
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 794
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door tomaat85 »

AirBnB geeft je goede filter mogelijkheden waarmee je invulling kan geven aan je wensen mbt het huis en budget (dat heb je vast wel gezien) maar als je aparte slaapvertrekken wilt EN onder de 100 euro wilt blijven kan je alleen in de buitenwijken terecht. (https://www.airbnb.nl/rooms/11720627?lo ... s=KnvUwALV)
Wil je ook wel in de woonkamer slapen dan kan je dichter naar het centrum toe , dit bv (https://www.airbnb.nl/rooms/16345587?lo ... s=VkXrLA5C)
Maar hoe dan ook, als je de budget schuif naar 110 euro brengt zie onmiddellijk hoeveel er nog maar beschikbaar blijft uit het totale aanbod.
Wat heeft de hoogste prio?
Budget, Ligging, aantal slaapkamers, reistijd, wijk..ik denk dat je nog wel iets tijd heb om een lijstje met favorieten aan te leggen en laat je niet door AirBnB in de luren leggen want die zeggen bij elke beschikbare plek "heel bijzonder dat dit nog vrij is :( )"
Succes met kiezen/beslissen
Grote Amerika fan
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door Kletskous »

Zou niet alle pijlen richten op Airbnb.

Kijk eens naar hotels. Als je de eis van een eigen keuken laat varen kom je ook alweer heel wat verder binnen redelijke prijzen.
En soms zoeken voor 4 personen i.p.v. 5, dan krijg je ook veel meer opties. Als je dan iets interessants vindt, kun je nog informeren of het hotel een los bed kan bijplaatsen (soms tegen meerprijs).

Ik heb deze voor je gevonden:
Hotel Inn of Rosslyn voor € 837,=
Met 2 slaapkamers én een keukentje. En gratis ontbijt.

https://www.expedia.nl/Chesapeake-Bay-H ... aandi=true
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door dennis118 »

Allemaal super bedankt voor de reacties!
tomaat85 schreef:
dennis118 schreef:Ok duidelijk, dan schroeven we ons budget op naar 100 euro per nacht. Weet je wel hoe het air bnb verblijf heet? En in welke wijken kan ik dan het beste zoeken? Zou net buiten DC niet goedkoper zijn?
Ik zie dat "mijn" AriBnB geen nieuwe recensies meer heeft sinds de zomer 2017 en er in de kalender van 2019 geen beschikbare dagen zijn. Mijn vermoeden is dat ze gestopt zijn met AirBnB. Sorry voor een eventueel ongemak en succes met de speurtocht (want dat is het met je gestelde budget :wink: )
prima, we zoeken verder!
tomaat85 schreef:AirBnB geeft je goede filter mogelijkheden waarmee je invulling kan geven aan je wensen mbt het huis en budget (dat heb je vast wel gezien) maar als je aparte slaapvertrekken wilt EN onder de 100 euro wilt blijven kan je alleen in de buitenwijken terecht. (https://www.airbnb.nl/rooms/11720627?lo ... s=KnvUwALV)
Wil je ook wel in de woonkamer slapen dan kan je dichter naar het centrum toe , dit bv (https://www.airbnb.nl/rooms/16345587?lo ... s=VkXrLA5C)
Maar hoe dan ook, als je de budget schuif naar 110 euro brengt zie onmiddellijk hoeveel er nog maar beschikbaar blijft uit het totale aanbod.
Wat heeft de hoogste prio?
Budget, Ligging, aantal slaapkamers, reistijd, wijk..ik denk dat je nog wel iets tijd heb om een lijstje met favorieten aan te leggen en laat je niet door AirBnB in de luren leggen want die zeggen bij elke beschikbare plek "heel bijzonder dat dit nog vrij is :( )"
Succes met kiezen/beslissen
klopt je kan inderdaad genoeg filters aanzetten. Zoals ik al eerder aangaf, is er niet per se een noodzaak om een verblijf te hebben midden in DC bij alle belangrijke bezienswaardigheden. We hebben immers een auto en een half uurtje rijden is ook niet erg. We hebben 8 dagen en ik ben niet van plan om de volle 8 dagen alleen maar in DC te blijven, we willen ook nog wat andere dingen zien, wellicht een dagtrip naar Philadelphia en de steden rondom washington te bezoeken (hier moet ik me nog in verdiepen).
Kletskous schreef:Zou niet alle pijlen richten op Airbnb.

Kijk eens naar hotels. Als je de eis van een eigen keuken laat varen kom je ook alweer heel wat verder binnen redelijke prijzen.
En soms zoeken voor 4 personen i.p.v. 5, dan krijg je ook veel meer opties. Als je dan iets interessants vindt, kun je nog informeren of het hotel een los bed kan bijplaatsen (soms tegen meerprijs).

Ik heb deze voor je gevonden:
Hotel Inn of Rosslyn voor € 837,=
Met 2 slaapkamers én een keukentje. En gratis ontbijt.

https://www.expedia.nl/Chesapeake-Bay-H ... aandi=true
Kletskous, bedankt voor het meezoeken en denken. DIt komt inderdaad al meer in de buurt. We landen op Dulles Airport, dus ik heb daar nu gezocht naar hotels. Je komt dan uit in de omliggende plaatsen bij DC en hier liggen de prijzen voor hotels alweer wat gunstiger (zelfs ruim onder de 100 euro per nacht) dus dit ga ik dan nu even bekijken.

Wellicht hebben jullie tips welke plaatsen leuk zijn om te verblijven en met een makkelijke (auto) verbinding naar DC.

heb nu bijvoorbeeld deze gevonden:

https://nl.hotels.com/ho216890?mpd=EUR& ... &trv_dp=77

nogmaals bedankt voor alle hulp en reacties. Dit maakt het een stuk makkelijker
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 41971
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zaten in 2012 in Arlington. Dat was een prima uitvalsbasis. Met de tijd die jullie hebben kun je je ook nog wel wat meer reistijd veroorloven. Je kunt ook kijken naar verschillende locaties.
Ik zat te denken dat een cabin op een camping misschien ook wel leuk is maar ik zie dat de prijs daarvan op een KOA camping ook hoog is.

Marianne
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door dennis118 »

Hoi Marianne,

is inderdaad een heel leuk idee om op een camping te verblijven. Ook leuk voor de kinderen. Ik ga er is een paar bekijken.
Laatst gewijzigd door markro op 05 jan 2019, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een direct bovenliggend bericht in zijn geheel quoten is niet nodig, quote verwijderd.
Kletskous
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 16 mar 2016, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door Kletskous »

Wij hebben ook geboekt voor Arlington trouwens: het hotel Comfort Inn Arlington Boulevard, Falls Church.

Wij vliegen vanaf daar (DCA Reagan Airport) weer verder voor nog 10 dagen Florida.
(Daar vind je heeeeel veeel villa’s met veel slaapkamers, privézwembad en gamesroom voor rond de 100,= per nacht..... :wink: )
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door dennis118 »

Kletskous schreef:(Daar vind je heeeeel veeel villa’s met veel slaapkamers, privézwembad en gamesroom voor rond de 100,= per nacht..... :wink: )
Ja klopt, daar liggen de prijzen iets gunstiger, in 2016 ook een villa gehuurd met alles erop en eraan.
Marjolijne
Amerikafan
Berichten: 381
Lid geworden op: 17 mei 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 15
Locatie: 't Gooi

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door Marjolijne »

Wij zijn in deze periode ook in Washington, dus ik lees even mee.
Wij zijn ook aan het kijken naar een airbnb of hotel buiten de stad.
Ik wil zelf niet in de stad zitten.
Ons budget is 75- 100 euro per nacht maar genoeg (te veel) beschikbaar voor wat wij willen.

Let er wel op dat als je 1 hotel kamer boekt je wel de hele week met 3 kinderen op 1 kamer moet slapen.
Dit wil ik zelf niet daarom wisselen wij tijdens onze rondreis dit ook af.
Wij zoeken ook nog even lekker door. O,ja voor hotel kamers kan je ook op hotwire kijken, daar komen soms ook leuke aanbiedingen langs,
CAM1984
Amerikafan
Berichten: 132
Lid geworden op: 25 okt 2017, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Utrecht

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door CAM1984 »

Ik heb drie jaar geleden via homeaway een huis geboekt in Washington. Was wel iets duurder dan 100EUR per nacht...
2007/2008: Noordoosten en Zuidwesten
2013: Noordoosten
2015: Noord- en Zuidoosten
2018: Zuid- en Noordwesten
2020: Florida en Zuidoosten
dennis118
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jun 2016, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: AirBnb verblijf in of omgeving Washington

Bericht door dennis118 »

Marjolijne schreef:Wij zijn in deze periode ook in Washington, dus ik lees even mee.
Wij zijn ook aan het kijken naar een airbnb of hotel buiten de stad.
Ik wil zelf niet in de stad zitten.
Ons budget is 75- 100 euro per nacht maar genoeg (te veel) beschikbaar voor wat wij willen.

Let er wel op dat als je 1 hotel kamer boekt je wel de hele week met 3 kinderen op 1 kamer moet slapen.
Dit wil ik zelf niet daarom wisselen wij tijdens onze rondreis dit ook af.
Wij zoeken ook nog even lekker door. O,ja voor hotel kamers kan je ook op hotwire kijken, daar komen soms ook leuke aanbiedingen langs,
Wij zijn inmiddels geslaagd. In tegenstelling wat er hier een aantal keer is geroepen, was er uiteindelijk toch genoeg keuze voor ons budget tussen de 80 en 100 euro is zeker haalbaar. Alleen zit je dan niet midden in DC maar daarbuiten. In de buurt van alle highlights is inderdaad niet normaal duur. Wij zitten nu in Old town Alexandria, dichtbij National Harbor. We hebben hier een volledige woning ter beschikking.

Marjolijne, wat mij in mijn zoektocht opviel was dat de meeste vakantiehuizen die op Airbnb stonden ook terug te vinden waren op booking.com alleen dan vaak voor een betere prijs. Scheelde soms wel 300 euro. Heb dit nagevraagd bij een verhuurder en het schijnt dat de kosten op booking goedkoper zijn en dat ze vaak op booking nog geen recensies hebben. Om aan deze recensies te komen verlagen ze de prijs op booking en hopen ze zo op meer reserveringen ( en dus positieve reviews, waardoor mensen gaan boeken)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer