Reis niels: San Francisco - Las Vegas, mei vakantie 2019.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis niels: San Francisco - Las Vegas, mei vakantie 2019.

Bericht door PSVwally »

niels schreef:Bedankt voor de reacties. Ik ga nog even kijken naar dit stuk van de planning om dan misschien toch Arches toe te voegen.
Ik zie dat PSVwally aangeeft een halve dag voor Canyonlands Island in the sky deel en dead horse SP. Is het beide vooral echt uitzichtpunten of is wandelen ook nog de moeite waard?
Zelf zou ik er de volgende keer iets meer tijd voor uittrekken, maar ik had dan ook het geluk bijna helemaal alleen in Canyonlands te zijn 's ochtends. Een wandeling naar de Mesa Arch is ongeveer een half uur, fototijd daargelaten. Verder zijn deze 2 parken idd prima te doen met de prachtige viewpoints zoals hier bij de green river overlook.
canyonla.JPG
niels
Amerikafan
Berichten: 106
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:17

Re: Reis niels: San Francisco - Las Vegas, mei vakantie 2019.

Bericht door niels »

Wauw wat een gave foto zeg!!.
Ik ga kijken wat handig is qua planning en toch voldoende tijd overal te hebben. Arches heb ik met partner in verleden al uitgebreid bezocht, de rest van het gezelschap niet. Maar Canyonlands trekt mijzelf ook erg aan, dus wil er voldoende tijd voor nemen.

@ Marianne, je wandelsite heb ik zeker al bekeken, erg mooi en handig. Betreffende het reserveren staan de datums in de agenda, Zion kan ik eind van de maand al boeken, dus zal deze week eens kijken naar de site en me aanmelden e.d. en wat oefenen.

Dank
niels
Amerikafan
Berichten: 106
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:17

Re: Reis niels: San Francisco - Las Vegas, mei vakantie 2019.

Bericht door niels »

Nog even een vraag, vanaf welk tijdstip op de dag komen de nieuwe dagen beschikbaar om campings te reserveren voor de nationale parken? Voor Yosemite is het 16 uur NL tijd geloof ik maar geldt dit ook voor de andere parken qua tijd? Of is dat omdat het window dagelijks verloopt 0.00 uur US tijd?

Dank Niels
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42056
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis niels: San Francisco - Las Vegas, mei vakantie 2019.

Bericht door Martin & Marianne »

Je kunt dat zelf even controleren, morgen voor 4 uur kijken naar 12 april en dan na 4 uur nog een keer. :wink:
En ja, dan zul je zien dat het om 7 uur plaatselijke tijd ingaat. Denk eraan dat de zomertijd daar eerder ingaat dan hier dus het is niet altijd om16.00 uur onze tijd.

Marianne
niels
Amerikafan
Berichten: 106
Lid geworden op: 28 mei 2006, 14:17

Re: Reis niels: San Francisco - Las Vegas, mei vakantie 2019.

Bericht door niels »

Dank je wel :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer