Reis Brigit: zomer 2019 rondje nationale parken Canada en Yellowstone

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Reis Brigit: zomer 2019 rondje nationale parken Canada en Yellowstone

Bericht door tomhster »

Ik zou voor de route zonder Vancouver Island gaan. Twee nachten is prima voor zowel Wells gray als Whistler. Het is veel fijner om gewoon een hele dag dingen te kunnen doen zonder reiskilometers in de benen te hebben of nog te moeten maken. Druk is het vooral bij de standaard attracties als Moraine Lake. Daar duiken vanaf een uur of tien de bussen met Chinezen op en die verkloten gewoon je ervaring. Als je de keus hebt ga je dus vroeg daarheen en doe je iets anders tijdens de piekmomenten. Verder heb je nauwelijks stad in je programma zitten. Vancouver en/of Seattle hebben elk voldoende te bieden voor een extra nacht.
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4813
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: Reis Brigit: zomer 2019 rondje nationale parken Canada en Yellowstone

Bericht door michelly »

Misschien kun je nog wat inspiratie uit ons verslag van vorig jaar halen? Hier vind je onze route met het verslag: http://michelly.nl/USA_2017/inhoud.htm
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Reis Brigit: zomer 2019 rondje nationale parken Canada en Yellowstone

Bericht door Brigit »

Dank Michelly, ik denk dat we voor de variant zonder Vancouver Island gaan maar wel Mount Rainier toe voegen, dat ziet er heel spectaculair uit in je verslag! Ik ga nog weer puzzelen om het in onze 23 dagen te passen.
Off topic: leuk verslag van Japan! Ik ben daar jaren geleden eens voor een congres geweest met wat extra dagen, veel herkenning.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer