Mijn route voor 2018 was eigenlijk zo goed als klaar, maar nu zie ik tickets waarbij een dag later vertrek en een dag later terug komen gunstiger is, en nu kom ik een klein beetje in de knoei met mijn route. Ik dacht nl heel zeker te weten dat de vertrekdatum vast stond omdat ik toch weinig mogelijkheid had om te schuiven met data. Daarom had ik de overnachtingen voor Yellowstone al vastgelegd.
Ik had 4 nachten Rapid City of omstreken staan om ook eventueel tijd te hebben voor wat winkelen, zwemmen, relaxen, dus het is geen groot probleem dat dit nu een nachtje minder is.
Dit is nu de route:
1. Amsterdam - Denver ( en meteen doorrijden tot Fort Collins of Cheyenne)
2. Cheyenne - Rapid City
3. Rapid City
4. Rapid City
5. Rapid City - Sheridan
6. Sheridan - Cody
7. Cody - Yellowstone ( Gardiner)
8. Yellowstone (Old Faithful inn)
9. yellowstone (Old Faithful inn)
10. Yellowstone- Grand Teton
11. Grand Teton
12. Grand Teton - ( via Bearlake?)- Salt Lake city
13. Salt Lake City
14. Salt Lake City - Capitol Reef
15. Capitol reef
16. Capitol reef - Moab
17. Moab
18. Moab
19. Moab
20. Moab- Grand Junction
21. Grand Junction- Denver
22.
23.
24. Denver- Amsterdam
Even een paar dingen om extra te noemen. Wij houden ook veel van rustig aan, tijd hebben voor winkels of even ergens zwemmen enzo. We vinden het prettig om ergens zoveel mogelijk meer dan 1 nacht te zijn. Dit lukt natuurlijk niet altijd, maar is wel een uitgangspunt. Daarom hebben we voor 2 nachten Grand Teton gekozen. de bedoeling is om pas aan het eind van de dag (niet in het donker
We zoeken eigenlijk nog een plek om lekker te kunnen relaxen, waar het begin september nog lekker weer is.
Ik weet dat RMNP er niet bij staat, maar die heeft voor ons geen prioriteit. Het zal vast mooi zijn, maar we willen geen race tegen de klok, we willen ook gewoon rustig genieten.