Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door stegeman »

We wilden vliegen op Las Vegas en als volgt overnachten:
Las Vegas (2)
Grand Canyon(2),
Page (2)
Bryce (2)
Zion (2)
las Vegas (1)
Death Valley (1)
Mammoth Lake (3)
Yosemite Village (2)
San Francisco (3)
Monterey (1)
Pismo Beach (1)
Los Angeles (2)
En dan terugvliegen vanaf LA

Hier kwamen we in overleg met het reisbureau ongeveer op uit. Wij houden van wandelen door mooie natuur met liefst bossen (5km), steden, zee.
Is deze route zo te doen of zouden jullie dit anders doen. We hebben het er ook over gehad te beginnen en eindigen in SF en dan ongeveer ook deze route en dan dus eerst de kustweg, maar dan zit je met een lang saai stuk van LA naar Vegas denk ik? Voordeel is weer dat je kunt beginnen en eindigen zonder auto. We ontvangen graag tips over deze route wat evt niet te doen en wat wel, maar ook tips over verblijf. Een eigen toilet in de kamer is een vereiste, verder is het al snel goed.

gr Stegeman.

ps de route nog langer maken is geen optie. We houden van de rust creeeren in een route om dingen te zien, te wandelen etc. Of is dit misschien dan al een te vol programma?
Gebruikersavatar
Mr. Patrick
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 02 aug 2016, 16:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door Mr. Patrick »

Schrijf je route eens uit in een van-naar opzetje zoals hier gebruikelijk is:
1. NL - Las Vegas
2. Las Vegas
3. Las Vegas - Grand Canyon
4. Grand Canyon
5. Grand Canyon - Page
enz....

De rit van LA naar de Grand Canyon is prima te doen met één overnachting in bv Kingman. Dan kun je meteen nog wat Route 66 meepakken zoals bv het plaatsje Oatman. Nu kom je twee keer in Vegas, dat is ook niet handig.

Bedank je ook goed wat je overal wilt doen. Want je kunt alles wel lekker rustig aan willen doen, maar voor een relax-vakantie kun je ook naar Mallorca, Domburg of Gardenia/Balconia. Vooral niet haasten en genieten van de natuur is mijn devies, maar ook geen tijd verspillen!

Zo plannen de meeste mensen slechts 1 dag Page, 1 dag Bryce, 1 dag Grand Canyon, want dan heb je het normale programma wel gehad. Tenzij je plannen hebt voor meer activiteit. Dat vond ik ook wel prima.
Ook het wintersportplaatsje Mammoth Lakes is volgens mij niet zo interessant (ben er niet geweest overigens).
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Franciscus
Amerikakenner
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door Franciscus »

stegeman schreef:We wilden vliegen op Las Vegas en als volgt overnachten:
Las Vegas (2)
Grand Canyon(2),
Page (2)
Bryce (2)
Zion (2)
las Vegas (1)
Death Valley (1)
Mammoth Lake (3)
Yosemite Village (2)
San Francisco (3)
Monterey (1)
Pismo Beach (1)
Los Angeles (2)
En dan terugvliegen vanaf LA

Hier kwamen we in overleg met het reisbureau ongeveer op uit. Wij houden van wandelen door mooie natuur met liefst bossen (5km), steden, zee.
Is deze route zo te doen of zouden jullie dit anders doen. We hebben het er ook over gehad te beginnen en eindigen in SF en dan ongeveer ook deze route en dan dus eerst de kustweg, maar dan zit je met een lang saai stuk van LA naar Vegas denk ik? Voordeel is weer dat je kunt beginnen en eindigen zonder auto. We ontvangen graag tips over deze route wat evt niet te doen en wat wel, maar ook tips over verblijf. Een eigen toilet in de kamer is een vereiste, verder is het al snel goed.
Inderdaad de route uitschrijven is verstandiger, geeft veel beter inzicht. Verder is het heel afhankelijk van wat je precies wil doen. Wil je uitgebreid in de Grand Canyon wandelen dan is 2 nachten fijn maar beperk je het tot de uitzichtpunten dan is 1 nacht ook genoeg. Voor Bryce idem dito. Voor Zion zijn 2 nachten weer vrij kort als je veel van het park wil zien en wilt wandelen. Nog een keer door Las Vegas lijkt me ook zonde. En als het moet dan hou er rekening mee dat je niet in het weekend zit want dan betaal de hoofdprijs voor een kamer. Drie nachten Mammoth Lake is redelijk bijzonder, wat ga je daar precies doen?

Heb je al naar de standaardroute gekeken? En je schrijft 'in overleg met het reisbureau', de ervaring van mij (en velen hier met mij) is dat zij niet altijd de beste routes maken en voor overnachtingen niet de beste locaties adviseren. Dus ik zou vooral veel routes en verhalen lezen hier op het forum dan krijg je beter advies dan op het reisbureau.

Trouwens; wat bedoel je met 'geen auto op begin en einde'? Wil je zonder auto in LA en SF zijn? Hou er rekening mee dat Los Angeles gigantisch groot is en de toeristische hotspots ver uit elkaar liggen, je kunt daar zonder auto niet heel veel beginnen. San Francisco kan beter met het OV maar ook daar is een auto handig. Die paar dagen extra autohuur kosten relatief weinig dus daar zou ik het niet om laten. Een deel verdien je ook weer terug doordat je geen hotel in het centrum hoeft te nemen als je een auto bij je hebt.
2017 juli/augustus: 6 weken Eclips-Roadtrip, grote ronde vanuit Portland
2014 april/mei: 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni: 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni: 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei: 2,5 week LA - SF en 1 week Miami / Florida Keys
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door Trails »

Mammoth Lakes is een ontzettend mooi gebied om te wandelen: meren, bergen, bossen.
We waren afgelopen september 3 nachten in die regio en hadden beslist langer willen blijven.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door Marcopstal »

Overleg met een reisbureau heb je voor een route niet nodig. Je route bepaal je lekker zelf. Hotels zeker en vast niet via een reisbureau boeken !

Als ik het goed heb heb je nu zoiets:

1 naar Las Vegas
2 Las Vegas
3 Las Vegas - Grand Canyon
4 Grand Canyon
5 Grand Canyon - Page
6 Page
7 Page - Bryce
8 Bryce
9 Bryce - Zion
10 Zion
11 Zion - Las Vegas
12 Las Vegas - Death Valley
13 Death Valley - Mammoth Lakes
14 Mammoth lakes
15 Mammoth Lakes
16 Mammoth Lakes - Yosemite
17 Yosemite
18 Yosemite - SF
19 SF
20 SF
21 SF - Monterey
22 Monterey - Pismo Beach
23 Pismo Beach - LA
24 LA
25 LA - huis

Het stuk van LA naar Vegas is nu ook niet zo saai en lang, maar je kan natuurlijk dan kiezen voor de route 66 en eerst naar de GC te gaan . Maar op zich is er niets mis met dit idee.
In deze opzet zou ik zeker de 2 nachten GC houden, dat geeft je dan tijd voor de Hooverdam, Oatman, Route 66, ... onderweg naar de GC.
Wat nu zeker ontbreekt is Monument Valley, dat zou ik toch niet overslaan. Hier kan je gerust een dagje Bryce aan opofferen.
De nacht tussenin in Las Vegas is toch eerder een beetje zinloos. Ja kan evengoed van Zion doorrijden naar Death Valley. Dan zou ik eerder in het begin een nachtje Vegas meer voorzien.
De 3 nachten Mammoth Lakes is toch ook wat bizar. Uiteraard heeft deze regio wel veel moois, maar het gaat dan ten koste van andere zaken en ik vind persoonlijk dat een extra nachtje aan de kust dan waardevoller kan zijn.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind het een mooie route. Een rondje SF kan ook; waarom zou je dan een rit hebben van LA naar LV? Je zult dan van LA naar de Grand Canyon rijden. En dat is inderdaad een lange en niet zo interessante rit. Dsu LV-LA is mooi. Of Phoenix - LA. Die keuze zou ik van de kosten van de vliegtickets al laten hangen.
Wanneer willen jullie gaan? In welk tijd van het jaar? Dat is wel van belang voor de route.
En wat is de bedoeling van de 3 nachten Mammoth Lakes? Je kunt er voldoende doen in de omgeving, daar niet van, maar het is wel een aparte keuze. Een extra nacht Yosemite geeft je de gelegenheid om ook tijd te nemen voor de Mariposa Grove.

Marianne
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door stegeman »

september 2019. We denken idd aan SF-SF rondje of LA-LA of Phoenix-LA of zoals hierboven. Veel hangt af van prijzen tickets en autohuur. We staan overal voor open :thumbup: . Blijf met de antwoorden hier. We bekijken alles nog even rustig. Wel of niet in de NP overnachten is ook zo'n ding. We gaan ons nog verder verdiepen
Vanessa007
Amerikafan
Berichten: 275
Lid geworden op: 20 sep 2017, 18:53
Contacteer:

Re: Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door Vanessa007 »

Neem in je ticketzoektocht ook een rondje Las Vegas op, zijn vaak goedkoper en de autohuur komt er ook vaak voordeliger uit...
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Op of aanmerkingen nog op deze route?

Bericht door stegeman »

Had al eens eerder wat geplaatst (kan het niet terugvinden),maar is dit een route die te doen is? Niet te vol? tips nog steeds erg welkom, we gaan met 2 weken boeken, dan zijn de vluchten bekend. September 2018, 2 personen. Combi van bb, motel, hotel, cabins, lodges. Ergens iets skippen, iets erbij?

De route wordt zoals hieronder OF rondje SF - SF, dan is dag 20 de 1e overnachting en de laatste. Hangt van vluchten af. Hier nog tips over wat beter is? Ze zeggen allemaal de kust als laatste, maar ons lijkt het juist zo heerlijk om mee te beginnen. Nadeel SF starten en eindigen vind ik toch wel het saaie stuk LA - LV of GC

Drukker willen we de route zowiezo niet maken. Hij lijkt me zo al erg vol? Of is het wel te doen? Vorig jaar Canada en Yellowstone 5500 km gepland (uiteindelijk 7000 gereden met een SUV, maar het was toch echt wel te veel!)

Mammoth Lakes staat er bewust tussen. Lijkt ons er heerlijk om te wandelen en hopelijk wat rustiger dan de national parken.

1) Amsterdam - LV
2) LV
3) LV
4) LV - GC
5) GC
6) GC - MV
7) MV - Page
8) Page
9) Page - Bryce
10) Bryce
11) Bryce - Zion
12) Zion
13) Zion - DV
14) DV - Mammoth Lakes
15) Mammoth Lakes
16) Mammoth Lakes - Yosemite Village
17) Yosemite Village
18) Yosemite Village
19) Yosemite Village - SF
20) SF
21) SF
22) SF - Montery
23) Monterey - Pismo Beach
24) Pismo beach - LA
25) LA
26) LA - Amsterdam

Note mod (Hinko): Topc samengevoegd met bestaand reistopic
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Op of aanmerkingen nog op deze route?

Bericht door stegeman »

O ja, als voordeel dacht ik als je SF begint dag je zonder auto kunt starten. Scheelt dat veel?
En kan Las Vegas ook goed zonder auto?
Evt Yosemite Village 1 nacht minder en 1 bij de kust in montery of Pismo erbij?...
Was ik vergeten erbij te zetten
tomhster
Amerikakenner
Berichten: 919
Lid geworden op: 09 okt 2015, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Op of aanmerkingen nog op deze route?

Bericht door tomhster »

Las Vegas kan eventueel ook wel zonder auto, maar het is wel makkelijk als je naar de outlet wil ofzo. Dat kan ook met de bus, maar duurt langer, overstappen, enzovoort.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Op of aanmerkingen nog op deze route?

Bericht door Martin & Marianne »

stegeman schreef:Had al eens eerder wat geplaatst (kan het niet terugvinden),
Als je op je forumnaam klikt vind je je eigen berichten.
stegeman schreef: Was ik vergeten erbij te zetten
Je kunt je eigen berichten aanpassen (binnen een bepaalde termijn). Klik daarvoor op het pennetje rechtsboven.

Ik vind het een mooie route. Niet te druk.
Je kunt overwegen om LAs Vegas tussen Zion en DV te zetten; dan heb je ook tijd om Valley of Fire mee te nemen tussen Zion en Las Vegas.
Ook leuk om dan in LV op verschillende locaties te overnachten. Bijvoorbeeld 2 nachten aan de strip en 1 nacht bij Fremont Street.

Op zich heb je voor de kust voldoende tijd zo. Wat zijn je plannen daar? Een nacht extra Pismo Beach lijkt mij niet echt veel toe te voegen. Als je aan de kust van de natuur wilt genieten is Big Sur mooi. Voor het strand kun je beter zuidelijker gaan zitten.
In Yosemite heb je je tijd wel nodig als je wilt gaan wandelen.

Je zegt dat het je heerlijk lijkt om met de kust te beginnen, maar je doet het als laatste. :?

Marianne
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Op of aanmerkingen nog op deze route?

Bericht door stegeman »

Tomsther en Marianne bedankt voor de reacties. Kan ik iets mee.
Marianne, we hadden oorspronkelijk vanaf Zion dat we weer terug kwamen in LV, maar had dit er net uit gehaald omdat ik dacht dat het zo wat rustiger was. Nu twijfel ik weer. Is de Valley of fire nog interessant als je al bij MV, Page, GC, Bryce al gezien hebt? Zo ja, moet ik het misschien toch terug aanpassen.
Kust houden wij van, gewoon lekker zitten in het zand en kijken met hopelijk een lekker zonnetje, maar idd wellicht dat zo wel lang genoeg is.
Dus als we niet naar een outlet hoeven kan LV prima zonder auto
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Op of aanmerkingen nog op deze route?

Bericht door Martin & Marianne »

Het zal in september fris kunnen zijn; als je echt aan het strand wilt zitten zou ik dat bij LA doen.
En bij Page kun je ook aan het strand zitten.

De overnachtingen in LV kun je ook laten afhangen van de weekenden; die kun je vanwege de hogere kosten het beste vermijden.
Voor iets bij Fremont Street: ik vond de Main Street Station Hotel erg prettig en niet duur. Zie ons 2015-verslag daarvoor. En voor Valley of Fire. Is toch weer heel anders dan de andere parken.

Marianne
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Op of aanmerkingen nog op deze route?

Bericht door stegeman »

September niet warm aan het strand ? Dan misschien juist eerst de kust nemen?
Route ligt nog niet vast omdat van tickets afhangt of we op Vegas en La vliegen of Sf-sf.
In laatste geval blijft route zelfde maar start die bij 20. Had ik er ook wel bij gezet hoor.
Liefst rechtstreekse vlucht SF maar die lijken ontzettend duur in september.
Thanx voor reactie. Hotel zoek ik even op
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door stegeman »

Dit is de route definitief geworden.

1) AM - SF
2) SF
3) SF
4) SF - Monterey
5) Monterey - Pismo
6) Pismo - LA
7) LA
8) LA - LV
9) LV
10) LV - GC (via hooverdam en route 66 KM/SM)
11) GC
12) GC - MV
13) MV - Page
14) Page
15) Page - Bryce
16) Bryce - Zion
17) Zion
18) Zion - LV (via VOF)
19) LV - DV
20) DV - ML
21) ML
22) ML - Yosemite Village
23) Yosemite Village
24) Yosemite Village - SF (via mariposa grove)
25) SF - AM

Een route waar wij helemaal achter staan. Deels door de hulp hier en deels door eigen keuzes/smaak en deels beïnvloed door prijs ticket en autohuur.

Wat betreft tijdsverschil. Ik begrijp dat wanneer we vanaf de GC rijden, het in MV een uur later is (in september) en dan van MV terug naar Page het weer een uur vroeger is.
Ook hebben we lower antelope canyon geboekt. 9u melden, tour 9.30uur. We moeten de telefoon dan handmatig instellen op Arizona time. De tijd van Page en voor de tour deze tijd (tijd Page/ Arizonatijd) aanhouden en niet de tijd vannde Navajo. Heb ik dit allemaal goed begrepen?

Bij SF heb ik Alcatraz nog niet kunnen boeken. Volgens mij pas drie maand vantevoren. Ik denk de eerste dag de earlybird vanwege dat het dan nog rustig is en we toch vroeg wakker zijn.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door PSVwally »

Alcatraz kan idd pas vanaf 3mnd boeken. Die earlybird is ook gewoon vol dus zodra het kan boeken.
We moeten de telefoon dan handmatig instellen op Arizona time. De tijd van Page en voor de tour deze tijd (tijd Page/ Arizonatijd) aanhouden en niet de tijd vannde Navajo. Heb ik dit allemaal goed begrepen?
Telefoon gaat automatisch over op tijdzones. Dus ipv xelf verzetten gewoon denken dat je om 10u MV tijd in Page moet zijn, dan ben je er om 9uur :wink:

Ik heb in Oktober vorig jaar nog op het strand van Malibu gelegen. Maar de oceaan gedoken heb ik nog nooit gedaan. Zowel in Mei als Oktober gewoon te koud om in te zwemmen.
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door stegeman »

We gaan op de volle dag Page, dus niet als we vanuit MV komen. Maar ik begreep dat wanneer je de telefoon op automatisch hebt staan je officieel in Page (Arizona tijd) een andere tijd hebt dan in de (lower) antelope canyon (Utah tijd) maar ze hanteren dus niet Utah tijd maar Arizona tijd. Om zeker te zijn van juiste tijd handmatig instellen. Tenminste dat begreep ik zo. Stond iets van op Ken’s tours in het Engels (dus hopelijk goed begrepen). Wilde het eens hier checken bij mensen met ervaring vd lower.
Zwemmen zit er dus niet in waarschijnlijk. Jammer maar gewoon lekker op strand zitten en evt voeten water is ook al heerlijk.
stegeman
Amerikakenner
Berichten: 975
Lid geworden op: 05 apr 2018, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door stegeman »

Ik wilde de topic aanpassen met hoe de route nu uiteindelijk geworden is maar dat kan helemaal niet? Vluchten via klm rechtstreeks, ford escape SUV SUnny Cars/ Alomo.
We staan helemaal achter onze keuzes, alhoewel we nog steeds veel tijd tekort komen en veel moeten missen maar goed. Weer reden om terug te komen een keer. Het moet ook geen race worden. SF begin bewust ivm de autohuur die vele honderden euro’s scheelde plus dat wij dit beiden prettig vinden. In tegenstelling tot wat hier veel gezegd wordt zijn wij die eerste dagen juist smorgens niet vroeg. (Ervaring 2017). We gaan geen internet aanschaffen, 2e hands navigatie nieuwste updates, boek wegen gekocht mc nally ofzoiets. Niet omdat het moet, maar omdat we dat prettig vinden. Wat we zelf goedkoper konden zelf geboekt waarmee reisbureau goedkoper was via hen gedaan. Prima zo voor ons. Een volgende x doe ik alles zelf. En ik weet het. Zion in het weekend. Helaas maar we moeten toch ergens zijn in het weekend.

29-8 AM-SF. San Remo hotel
30-8 SF(Alcatraz)
31-8 SF
01-9 SF -MO. Gosby house
02-9 MO-PM. Sea Crest
03-9 PM- LA. Venice Suites
04-9 LA
05-9 LA- LV. New York hotel
06-9 LV
07-9 LV- GC(dam/66) Bright Angel
08-9 GC
09-9 GC-MV. Hat rock inn Mexican Hat
10-9 MV-Page(HB). The bear’s den :thumbup:
11-9 Page(Lower en Lake Powel)
12-9 Page- Bryce. View Lodge
13-9 Bryce-Zion. Red rock inn :thumbup:
14-9 Zion
15-9 Zion-LV.(valley of fire) Luxor
16-9 LV-DV. Ranch
17-9. DV-ML. Alpenhof lodge
18-9. ML
19-9. ML-Yosemite. Valley lodge
20-9 Yosemite
21-9 Yosemite-SF.(mariposa grove) Aloft
22-9. SF-AM

Het geeft mij veel rust nu. Ben zo onzeker van mezelf. Echter zou ik toch nog graag horen als er een vreselijke overnachting bij zit. Positieve ervaringen ook welkom. Nu kan ik nog evt een hotel omboeken. Vanaf volgende week proberen alles eens los te laten. Mijn hoofd is hier alleen nog maar mee bezig, Haha. Was het maar vast september. Werkt verslavend zo’n reis en ook zo’n forum. Maar eens even een stapje terug. )maar eerst dit lijntje even volgen)
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Reis stegeman: route 3 weken rondom GC, Yosemite, kust

Bericht door Martin & Marianne »

stegeman schreef:
02 mar 2019, 13:32
Ik wilde de topic aanpassen met hoe de route nu uiteindelijk geworden is maar dat kan helemaal niet?
Je beoelt dat je een eerder bericht aan wilde passen? Dat kan maar een paar dagen na plaatsing, daarna niet meer. Is ook niet wenselijk want dan zijn de reacties daarop ook niet meer te volgen.

Wij hebben redelijk tot goede ervaringen met NY (2011), Luxor (2006 en 2013), Furnace creek (204, 2006, 2008 en 2011) en de Yosemite Lodge (2004). Ik heb de jaartallen vernmeld, zodat je onze verslagen er op kunt nalezen.
De andere accommodaties ken ik niet, maar het zal vast goed zijn. Je kunt eens kijken naar de beoordelingen op de AA-site (via de link helemaal bovenin onder hotels & campings).

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer