Tickets Boston Red Sox

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Patoedie
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 feb 2016, 14:49
Aantal x V.S. bezocht: 11

Tickets Boston Red Sox

Bericht door Patoedie »

We willen op 29 september as graag een wedstrijd bijwonen van de Boston Red Sox. Op de officiële website van de Red Sox zijn geen kaarten meer beschikbaar, maar bij vividseats, stubhub e.d. nog wel. De prijzen zijn niet mals, dus hopelijk heeft iemand van jullie ervaring met deze organisaties? Verdere tips zijn ook meer dan welkom. Hoor het graag, alvast dank!
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door meyem »

Stubhub is betrouwbaar. En ja, NY Yankees tegen de Red Sox, dat is een populaire wedstrijd :D
Is er de dag ervoor of erna ook niets meer beschikbaar?
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
dutchie_in_boston
Amerika-expert
Berichten: 1794
Lid geworden op: 14 aug 2007, 21:57
Locatie: Boston, MA

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door dutchie_in_boston »

Niet goedkoop maar Red Sox tickets zijn bijna nooit goedkoop en dan komt de hele hoepla van parkeren, beetje eten en drinken, enz er nog bij. Inderdaad, stubhub heb ook ik nooit problemen mee gehad.

Het is te laat voor jullie maar als het mensen te doen is om baseball en een leuke ervaring, probeer dan es een game in minor league baseball zoals de Lowell Spinners (lowellspinners.com) hier in Boston. Als het belangrijk is om later de wereld te kunnen vertellen dat je naar een major league baseball game bent geweest, dan is dit natuurlijk niet voor jou. Maar als de ervaring, gezelligheid, spelers ontmoeten, bijna op het veld zitten, betaalbaar, enthousiaste wedstrijden, enz. belangrijker zijn, kijk dan es op milb.com.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7759
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door mtl »

Ik heb zelf eens gekeken op de website van de Red Sox. Zoals het er naar uit ziet zijn er alleen enkele tickets te krijgen en geen meerdere plaatsen naast elkaar. Dat geldt voor alle drie wedstrijden tussen 28 en 30 september.
Gebruikersavatar
analogkid
Amerikakenner
Berichten: 1200
Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:18
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Arnhem

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door analogkid »

Al 4 keer via Stubhub kaarten besteld voor een sportwdstrijd. Nog nooit problemen gehad. Betrouwbare site.
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
Gast

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door Gast »

Red Sox tegen Yankees is natuurlijk wel dé wedstrijd van het jaar, zeg maar Feyenoord tegen Ajax. Of Barcelona tegen Madrid. Kaartjes zullen dus schaars, èn duur zijn.

Zoals hierboven al gezegd, minor league wedstrijden zijn ook een erg leuke ervaring!
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door meyem »

Wel een happening, hoor! Ik heb nog nooit in een uitverkocht stadium gezeten (en ja, heb wel eens een wedstrijd tussen de Red Sox en de Yankees gezien!)

Lang niet iedereen is er voor de hele wedstrijd en er is buiten de reguliere stoelen genoeg ruimte om alsnog samen de wedstrijd te bekijken, dus plaatsen per se naast elkaar zou voor mij niet zo'n heel punt zijn...
Op zijn hoogst moet je een paar keer van plek verhuizen....
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Patoedie
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 feb 2016, 14:49
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door Patoedie »

Dankjulliewel voor het meedenken! Er zijn nog wel degelijk kaartjes via derden te krijgen, maar dus niet meer via de officiële website. Best een beetje gek, maar dat hele "ticketwereldje" (ook voor concerten e.d.) is een beetje verrot geloof ik.
Prima tip over de minor league, had ik zelf niet bedacht, maar zoals Dutchie al opmerkte zijn we daar nu inderdaad te laat voor. Jullie hebben me in elk geval gerustgesteld wat betreft StubHub, dus ik ga daar maar eens een poging wagen. Toch een té leuke happening om over te slaan :P
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door babarage »

In geval van honkbal heeft het iets minder met verrotheid te maken. Er zijn veel wedstrijden in een seizoen, steeds een paar dagen achter elkaar tegen dezelfde tegenstander. De nodige seizoenkaarthouders gaan niet naar élke wedstrijd en verkopen dus hun kaartjes door. Stubhub is vaak min of meer officieel partner voor de doorverkoop van die kaartjes.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door meyem »

Helemaal met Barbarage eens.
Stubhub is geheel legaal en een manier om onderdelen van je seizoenskaart door te verkopen, want alle wedstrijden bekijken dat lukt geen ziel. Er wordt zelfs op (de meeste) clubsites direct naar doorverwezen.

Ik kies altijd voor e-delivery, dan krijg je de kaartjes kant-en-klaar in de mail.
Als je nog advies wilt over waar wel of niet te zitten, laat maar horen.
(tip: eerste rij in een blok is niet altijd het beste. Mensen lopen continue heen en weer en als je op de 1e zit, loopt er veel voor je neus langs....)
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3212
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door tosca »

meyem schreef:Wel een happening, hoor! Ik heb nog nooit in een uitverkocht stadium gezeten (en ja, heb wel eens een wedstrijd tussen de Red Sox en de Yankees gezien!)

..
Maar dat was vermoedelijk wel in NY ;). Boston heeft of had het record van meeste uitverkochte wedstrijden op een rij (ik geloof meer dan een seizoen!). Maar inderdaad, ook daar zal alsnog niet elke stoel bezet zijn!
Gebruikersavatar
meyem
Amerika-expert
Berichten: 4600
Lid geworden op: 15 sep 2010, 21:53
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Amstelveen

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door meyem »

Dat weet ik niet meer helemaal zeker.... of nee, eigenlijk wel. Ik heb zowel in Chigaco als in Boston een wedstrijd van de respectievelijke sokken bijgewoond.... maar of dat dan weer tegen de NY Yankees was, dat weet ik niet...
hmmm, Chicago was rood tegen wit...
Boston kan ik niet terugvinden in mijn blogs....
Was allebei wel leuk, in ieder geval :D
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
marrich77
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 30 jul 2017, 18:06
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door marrich77 »

Zou lekker eten en drinken meenemen.
Hebben we ook bij de Angels gedaan. Alleen daar hotdogs gehaald en later nog een patatje.
Is allemaal al duur zat. Zeker toen we eerst nog via de merch winkel gingen :mrgreen:
Patoedie
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 feb 2016, 14:49
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door Patoedie »

meyem schreef:Helemaal met Barbarage eens.
Stubhub is geheel legaal en een manier om onderdelen van je seizoenskaart door te verkopen, want alle wedstrijden bekijken dat lukt geen ziel. Er wordt zelfs op (de meeste) clubsites direct naar doorverwezen.

Ik kies altijd voor e-delivery, dan krijg je de kaartjes kant-en-klaar in de mail.
Als je nog advies wilt over waar wel of niet te zitten, laat maar horen.
(tip: eerste rij in een blok is niet altijd het beste. Mensen lopen continue heen en weer en als je op de 1e zit, loopt er veel voor je neus langs....)
Dat verhaal over de seizoenkaarten verklaart een hoop! We denken aan kaartjes voor vak 94/95/97. Bv Right Field box 95, rij RR/LL of UU. Is wel vrij specifiek, maar misschien zegt het je iets? :D
Erving
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 mei 2018, 21:35

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door Erving »

Patoedie schreef:Dat verhaal over de seizoenkaarten verklaart een hoop! We denken aan kaartjes voor vak 94/95/97. Bv Right Field box 95, rij RR/LL of UU. Is wel vrij specifiek, maar misschien zegt het je iets? :D
Is vrij ver van de actie, spelers komen niet bij je in de buurt, de bal misschien heel af en toe maar dan is het een foutslag, afzwaaier. Bij het 3e of 1e honk zie je het spel beter. Trouwens is Oranje-international Xander Bogaerts momenteel één van de grote sterren van de Red Sox. Net als Didi Gregorius uit Amsterdam bij de Yankees, hoewel die dacht ik, momenteel geblesseerd is.

Als reserveren problematisch is, op weg van de metro naar Fenway Park loop je door een soort kantorenwijk, daar is veel aanbod van ticket-agents. Hebben vaak goede kaartjes voor niet te veel geld (naarmate de wedstrijd dichterbij komt).
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door Almere vak V »

Patoedie schreef:Dankjulliewel voor het meedenken! Er zijn nog wel degelijk kaartjes via derden te krijgen, maar dus niet meer via de officiële website. Best een beetje gek, maar dat hele "ticketwereldje" (ook voor concerten e.d.) is een beetje verrot geloof ik.
Of je het verrot moet willen noemen weet ik niet. Maar het is wat de gek er voor geeft. En ik kan je vertellen, er lopen genoeg gekken rond. Ik verkeer voor mijn werk veel in de football kringen. Daar hebben we te maken met een stuk minder wedstrijden en gaan kaarten soms voor 5 keer de daadwerkelijke waarde over de kop.
Wij hebben zelf met een groepje van 6, 4 seizoenkaarten voor de Seahawks. Geweldige plaatsen, eerste rij second level. Om een voorbeeldje te noemen. Wij zaten er afgelopen zondag tegen de Rams. Nu zijn alle tickets per wedstrijd weer apart geprijsd. Face value voor deze wedstrijd was voor onze plaatsten $135. De mensen achter ons uit LA hadden $475 voor hun kaarten betaald.

Dit geldt overigens niet alleen voor de NFL. Maar ook voor de goeie colleges gaan kaarten met gemak 3 of 4 keer over de kop. En denk nou niet dat dit een stuk goedkoper is. Aanstaande zaterdag spelen de Ducks in Oregon tegen Washington State en daar begint het goedkoopste reguliere kaartje gewoon op $113...

Stubhub is een prima plek om je kaarten te kopen.
Gast

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door Gast »

De Red Sox zijn door in de PlayOffs (Yankees suck), dus de prijzen zullen wel weer omhoog gaan.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door Almere vak V »

eoms schreef:De Red Sox zijn door in de PlayOffs (Yankees suck), dus de prijzen zullen wel weer omhoog gaan.
Haha!!

Voor $200 ben je er bij!! Wel een verrekijker meebrengen...

Ook leuk. Probeer maar is kaartjes aan te komen voor de eerste reguliere wedstrijd van LeBron in een Lakers shirtje. Vanaf $130 mag je in Portland naar binnen. Liever naar de eerste thuiswedstrijd in LA? Kan ook!! Mag je vanaf $275 aanschouwen.
Gast

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door Gast »

Red Sox - Dodgers, dat wordt een mooie World Series. :D
Erving
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 mei 2018, 21:35

Re: Tickets Boston Red Sox

Bericht door Erving »

Met een speciaal tintje voor "ons", het gaat vrijwel zeker gebeuren dat Bogaers in het slagperk staat met collega-Oranje man Jansen op de heuvel.
Dus als je erbij bent, trek iets Oranjes aan, het schijnt dat de MLB-Nederlanders daar soms wel met een klein hoofdknikje op reageren.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer