Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Esta meisjesnaam of "echtgenote van"
-
Nicolette123!
- Amerika-newbie
Esta meisjesnaam of "echtgenote van"
Hallo,
Bij het invullen van mijn Esta aanvraag moet ik uiteraard mijn achternaam invullen. In mijn paspoort staat mijn meisjesnaam dik gedrukt en daarna e/v dus echtgenote van.
Wat moet ik op de Esta invullen? Toch alleen mijn meisjesnaam?
Groetjes
Bij het invullen van mijn Esta aanvraag moet ik uiteraard mijn achternaam invullen. In mijn paspoort staat mijn meisjesnaam dik gedrukt en daarna e/v dus echtgenote van.
Wat moet ik op de Esta invullen? Toch alleen mijn meisjesnaam?
Groetjes
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Esta meisjesnaam of "echtgenote van"
Alleen de meisjesnaam ! zie ook: viewtopic.php?f=30&t=60738
-
Hard Rock Cafe.
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
En zeker je "doopnamen " of officiele naam zoals in je pas staat. Als in je paspoort Elizabeth staat en je roepnaam is Liesje vooral de naam zoals in je paspoort staat. Zelf meegemaakt en ik mocht Amerika(bijna) niet uit. Na veel vijven en zessen net ontsnapt 
-
Nicolette123!
- Amerika-newbie
Dank voor de reacties! Ik reis zonder man maar met mijn zoontje van 9 dus wil alles goed hebben ingevuld en alle stukken. Heb toestemmingsverklaring vader, kopie van zijn geboorteakte waarop staat dat ik de moeder ben in het engels en kopie gba in het engels, is dat voldoende?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht