Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Gebruikersavatar
chippie777
Amerikakenner
Berichten: 1175
Lid geworden op: 11 feb 2013, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door chippie777 »

Vandaag de ING pas gebruikt bij de wallmart en zo waar ik kon weer gewoon betalen. Helaas werkte cashback niet maar ik ga dat zo snel mogelijk proberen. Ben blij dat ik weer normaal kan betalen met mijn ING pas bij de Walmart.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
peterretep
Amerikafan
Berichten: 295
Lid geworden op: 16 nov 2017, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door peterretep »

Ik lees in heel veel reacties over cashback en de dagobert duck in mij vind dat natuurlijk heel boeiend. Is dat gewoon een actie in een winkel waar je even op mee kan liften of is er iets anders?
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4942
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door hemmie »

Is niets anders dan het extra pinnen (bijpinnen?) in een nederlandse winkel.
Terug in Texas!
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door babarage »

We gebruiken momenteel de ING pas druk in allerhande winkels en hij doet het prima.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
chippie777
Amerikakenner
Berichten: 1175
Lid geworden op: 11 feb 2013, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door chippie777 »

Bij ons werkt hij de helft van de tijd wel de andere helft niet. Blijft een beetje een gok in elke winkel. Gelukkig altijd een CC bij de hand, die werkt elke keer wel.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Ziva
Amerika-expert
Berichten: 3387
Lid geworden op: 29 sep 2008, 18:08
Locatie: USA

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Ziva »

Cash back is gewoon extra geld opnemen door middel van je pas naast het bedrag wat je moet betalen. "Bij pinnen" dus ja.
Henrytje
Amerikafan
Berichten: 208
Lid geworden op: 28 jan 2009, 10:45

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Henrytje »

Bij ons lukt het ook niet om te betalen met onze ING pas. En een cashback lukt nergens met de creditcard. Dat kan alleen met een debitcard geven ze steeds aan. Dus toch maar naar de ATM. Kost 2,50 per keer onafhankelijk van hoeveel geld te haalt.
Gebruikersavatar
chippie777
Amerikakenner
Berichten: 1175
Lid geworden op: 11 feb 2013, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door chippie777 »

Het is een beetje een gok met je ING pas. Het is in ieder geval een debet card en tot nu toe elke keer bij de walmart kunnen betalen. Dat is al een hele verbetering met toen ik dit topic gestart ben. Tanken gaat ook goed pas een keer moest ik naar binnen om te tanken, voor de rest ging het gewoon aan de pomp.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door babarage »

Beetje jammer dat onze ING passen opeens weer terug op de Europa stand schoten. We hadden ze allebei tot na onze reis op wereld gezet maar ik zag toevallig in de app de mededeling dat er een pas op Europa stond. Verklaarde gelijk waarom hij de dag ervoor ergens niet werkte waar hij het eerder wel had gedaan. Maf. Maar kan dus geen kwaad om bij problemen eens te kijken of de ING pas nog steeds op wereld staat blijkbaar.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Coyote »

Een pas kan niet 'zomaar' teruggaan naar enkel Europa.

Dan moet een 'verkeerde' einddatum ingesteld zijn of per abuis (via de app??) teruggezet zijn naar Europa.

Ze kunnen overigens max. 1 jaar op 'wereld' gezet worden. Daarna moet je het opnieuw instellen.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
chippie777
Amerikakenner
Berichten: 1175
Lid geworden op: 11 feb 2013, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door chippie777 »

Dat kan wel. In de app kun je geen einddatum instellen deze wordt automatisch ingevuld. (3 weken) Gelukkig eenvoudig op te lossen door pas op Europa te zetten en daarna weer op wereld. De drie weken gaan dan weer opnieuw in.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door babarage »

hmm. Zou inderdaad kunnen van die drie weken. We zijn nu een goeie twee weken weg en best kans dat ik de pas een weekje van te voren op wereld heb gezet toen ik er aan dacht. En toen ik hem van de week weer terug op wereld zette kwam er automatisch 24 augustus te staan, zou zomaar 21 dagen na omzetten kunnen zijn. Good to know, is me niet opgevallen toen ik hem voor de vakantie omzette overigens.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
US-fanboy
Amerikakenner
Berichten: 1465
Lid geworden op: 14 mar 2010, 17:35
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door US-fanboy »

Er staat standaard een datum van 3 weken verder in de app.
Maar als je op die datum klikt, kun je de datum aanpassen naar de gewenste datum.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Coyote »

Inderdaad, als je pas op wereld zet in de app kun je daarna de datum aanpassen.

Als je dat vervolgens niet doet...ja...dan heb je dus zelf niet goed gekeken en verkeerde einddatum gekozen. :wink:


Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door babarage »

Mjah ik ben er nog altijd niet van overtuigd eerlijk gezegd. Ik weet toch behoorlijk zeker dat ik de pas tot na de reis op wereld had gezet. En misschien heb ik schuin gekeken maar mijn man moest zelf zn eigen pas omzetten en heeft dan ook al schuin gekeken. Ik heb meer het gevoel dat ik de datum goed heb gezet en dat het na drie weken is teruggezet dus dat ondanks dat je zelf de datum goed zet de app een override doet. Maar goed weten zullen we het nooit. Maakt ook niet uit. Het is opgelost en voor de mensen die dit draadje lezen iets om in het achterhoofd op te slaan, kijk altijd ff na of je pas nog goed staat als hij opeens niet mee meewerkt. Verder geen klagen over het ding. Betalen er de benzine mee tegenwoordig. Scheelt gezanik met zipcodes invullen bij de pomp at bij de cc moet en dus niet werkt.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7899
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Pete.Z »

Mijn pas staat standaard op wereld, zonder einddatum, dat is dus blijkbaar ook een optie, maar ik heb het altijd al zo gehad, en geen idee hoe ik dat heb gedaan.
Gebruikersavatar
chippie777
Amerikakenner
Berichten: 1175
Lid geworden op: 11 feb 2013, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door chippie777 »

Ik ben dit topic ooit in 2014 gestart, omdat we toen problemen hadden met het betalen met de ING-pas bij de Walmart. Wij zijn 4 jaar verder en als ik de reacties lees en mijn eigen ervaringen van de afgelopen 3 weken daarnaast leg, is het gewoon weer mogelijk om te betalen bij de Walmart met je ING-pas. Ik heb zowel bij de normale kassa als de zelfscankassa kunnen pinnen. Ik heb slechts 1 keer geprobeerd om cashback te krijgen, dat is toen niet gelukt. Daarna heb ik dat niet meer geprobeerd.
Uiteraard moet je pas op wereld staan, maar dat geldt voor elke bank en staat los van het initiële probleem.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Gast

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Gast »

Pinnen bij Walmart met een ING pas was ook de afgelopen jaren niet het probleem, dat is ons elk jaar tot nu te prima gelukt.

Cash back werkte eerst wel, tot de invoering van de nieuwe (chip) terminals, toen werkte het niet meer en nu lijkt het af en toe te werken.
Gebruikersavatar
chippie777
Amerikakenner
Berichten: 1175
Lid geworden op: 11 feb 2013, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door chippie777 »

Ik starte dit topic omdat ik niet meer met mijn ING pas kon betalen bij walmart. Bij andere winkels lukte het toen wel. Naderhand is de cashback mogelijkheid hier bij gekomen.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Betalen met ING pas lukt niet meer bij Walmart.

Bericht door Coyote »

babarage schreef:Ik heb meer het gevoel dat ik de datum goed heb gezet en dat het na drie weken is teruggezet dus dat ondanks dat je zelf de datum goed zet de app een override doet. Maar goed weten zullen we het nooit.
Je hebt gewoon verkeerde einddatum ingevuld, al dan niet bewust. :wink: De pas springt echt niet terug na drie weken als jij 'm verder in de toekomst had gezet.
Pete.Z schreef:Mijn pas staat standaard op wereld, zonder einddatum, dat is dus blijkbaar ook een optie, maar ik heb het altijd al zo gehad, en geen idee hoe ik dat heb gedaan.
Zit je bij ING? Houd even in de gaten of ie binnenkort niet weer terug staat op Europa. Tegenwoordig kan het max. 1 jaar en bij mijn weten worden alle passen die geen einddatum hebben nu automatisch teruggezet (was eerst niet zo).

Overigens zou ik de pas niet langer dan noodzakelijk op Wereldbetaling laten staan. Binnen Europa kunnen passen niet meer geskimmed worden. Als dat gebeurt, dan zal dat buiten Europa zijn. Vandaar dat ze ook standaard op Europa staan en je de pas niet onnodig lang op Wereldbetaling moet hebben staan.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer