Maar hoe krijgen jullie toch een foto zo klein dat je hem hier als
Al mijn foto's zijn vele malen groter, en als ik een foto verklein dan nog
is het formaat te groot
Ik upload mijn foto's tegenwoordig naar http://www.photobucket.com. Bij de uploadopties daar kan je het formaat van de foto aangeven. Als je dan kiest voor 'avatar', krijg je het goede formaat!
Dit kan ook bij http://www.imageshack.us. Hier kun je ook voor het avatar formaat kiezen. Persoonlijk vind ik het mooier om een vierkante uitsnede te gebruiken als avatar. Dan kun je tenminste 100x100 ipv 100x75 pixels gebruiken.
Liz schreef:Maar hoe krijgen jullie toch een foto zo klein dat je hem hier als
is het formaat te groot
Met Paint Shop Pro heb ik de foto in het juiste formaat gekregen. Een redelijk technisch verhaal waar ik jullie nu niet mee zal vermoeien. Maar als je wilt kan ik jouw foto ook voor je aanpassen. Stuur me in dat geval maar een pb-tje.
GPJ73 schreef:Leuk maar wel jammer van de wintereditie Coyote maar waar sta je precies voor... lijkt wel een beschildering door indianen?!?
Ik sta niet voor een beschildering door indianen, al heeft lijkt het er nu wel op. De foto is gemaakt in Yellowstone NP bij de Lower Falls, onderaan bij Ucle's Tom's Trail.
Hieronder de originele foto. Ik heb de foto een beetje moeten bewerken met Paint Shop Pro omdat ie erg donker was geworden door het tegenlicht.
Coyote schreef: Met Paint Shop Pro heb ik de foto in het juiste formaat gekregen. Een redelijk technisch verhaal waar ik jullie nu niet mee zal vermoeien.
Zo technisch is dat niet. Je maakt een uitsnede en verkleint het naar maximaal 80 breed of hoog ... (zolang het beiden maar onder de 80 is).
Coyote schreef: Met Paint Shop Pro heb ik de foto in het juiste formaat gekregen. Een redelijk technisch verhaal waar ik jullie nu niet mee zal vermoeien.
Zo technisch is dat niet. Je maakt een uitsnede en verkleint het naar maximaal 80 breed of hoog ... (zolang het beiden maar onder de 80 is).
Leuke foto Roland !! Wie volgt?
Tegenwoordig mag 100x100 ook (je eigen avatar heeft ook dat formaat)
Liz schreef:Wat leuk al die (pas)foto's als avatar !
Maar hoe krijgen jullie toch een foto zo klein dat je hem hier als
is het formaat te groot
Leuke foto chantal.. Monique, je kunt een snede maken uit een foto (alleen je hoofd) en deze verkleinen naar 100 breed of hoog ... Als je hulp nodig heb dan email de foto maar : ))
Ja voldoet aan de eisen .. het is 100 x 100 en ik wilde het niet uploaden,
maar via een url van imageshack .. het was de foto die ik in mijn profiel van blogspot heb staan ...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.