MyVegas (computerspel) - deel VIII

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Veel spelen = veel winnen?! :)
Ik speel eigenlijk nooit echt met hoge bedragen 3000 of 5000 per spin...
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Vin.cent schreef:Moet zeggen dat alles bij mij in de dag geregeld was...
Naar welk adres heb je gemaild?Voor mij was het ook dezelfde dag geregeld maar voor mijn echgenote probeer ik al drie dagen en krijg gewoon geen antwoord.
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Even opgezocht en zie dat ik een ander adres gebruikt heb 'comments@mlife.com'
Van dat adres is ook de nieuwe link gekomen om mijn account te activeren.Ga nog enkele dagen afwachten en dan op ander adres proberen.
Met groeten
Marcel
Gast

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Gast »

Máár al iemand de stoute schoenen aangetrokken en geprobeerd meer dan 3(of 4) rewards te redeemen? Ik zie het echt niet meer in de 'terms and conditions' staan dat er een limiet aanzit met hoeveel je er mag gebruiken...
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Dacht ook dat het er niet meer stond maar zou te mooi geweest zijn.
https://playstudios.helpshift.com/a/myv ... rtner&l=en
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Markstaal »

Op het moment heb ik de mogelijkheid om 4 rewards te kopen. En heb nu de volgende voor de aankomende reis:

- 2 Nachten Comp, The Mirage
- 50$ Free Play
- 1 Dinner Buffet at Cravings
- 1 Lunch Buffet at Belagio

Welke reward(s) kan ik er nog bij nemen die niet mee doen voor het gelimiteerde aantal?
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Wij zijn een week in Las Vegas met zijn 2e en nemen denk ik gewoon het BOGO buffet van: Aria, Bellagio, Mirage en dan kunnen we er nog 3 kiezen op de ander zijn account! (iemand tips? Volgens mij waren dit wel de betere, toch?)
Dan is het eten voor een prima prijs afgedekt natuurlijk in de avond.

Dan hebben wij ook nog een 4de reward en aangezien we in Luxor overnachten, kunnen we kiezen voor de 100$ freeplay!
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Vind dat de buffetten elkaar weinig ontlopen.Vond Aria het mooist om te zitten maar vermits ik graag een wijntje drink bij het eten is Mirage en MGM (in 2017 toch)voordeligst omdat daar alcohol is inbegrepen en bij de anderen enkel frisdrank en koffie.MGM is ook een van de weinigen waar je in het weekend terecht kan.
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1913
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Frasi »

Ik heb net een ticket voor Ka 'gekocht' op MyVegas. Ik ga in october en heb al meteen ingewisseld voor een ticket. Dat e-ticket heb ik dus al in de pocket en bij MyVegas is mijn aankoop al "redeemed".

Je mag 3 aankopen per 30 dagen redeemen bij MGM. Omdat ik mijn CdS ticket nu al heb redeemed, betekend dit dan dat ik in oktober weer 3 aankopen (zoals buffetten) kan nemen? Of is de datum van de CdS uitvoering bepalend?
Iemand die weet hoe dit werkt?
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
marieke van oorschot
Amerikafan
Berichten: 366
Lid geworden op: 10 mar 2014, 18:10
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door marieke van oorschot »

Datum van de show is bepalend. Je ticket telt dus mee voor oktober.
Loves Vegas!
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Marcel5050 schreef:Vind dat de buffetten elkaar weinig ontlopen.Vond Aria het mooist om te zitten maar vermits ik graag een wijntje drink bij het eten is Mirage en MGM (in 2017 toch)voordeligst omdat daar alcohol is inbegrepen en bij de anderen enkel frisdrank en koffie.MGM is ook een van de weinigen waar je in het weekend terecht kan.
Kan me niet meer herinneren dat MGM ook het alcohol inclusief was...
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Was vorig jaar de eerste keer dat ik alcohol niet moest betalen in MGM.Het stond ook niet vermeld dus was aangename verrassing.In Mirage is het altijd zo geweest en het eerste jaar in Mandalay Bay ook.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door moon29 »

Even een vraagje:
Ik heb de afgelopen jaren al rewards gekocht op Myvegas, maar nog nooit voor een hotel overnachting.
Voor juli 2019 willen we dat wel doen.
We zijn met 4 personen en 3 daarvan spelen Myvegas (4e is <21).
Mijn bedoeling is om alle 3 een reward voor 2 nachten te kopen. Waardoor we 3 nachten 2 kamers zouden kunnen nemen. Zeg ik dat goed?

Dan is de vraag: wanneer kan ik die kopen? Ik zie nu bijvoorbeeld een reward voor 2 nachten MGM.
Die moet geredeemed worden voor 31 december 2018. Maar ik weet niet of dan de data voor juli 2019 al beschikbaar zijn.
En welke data het betreft. We gaan dit keer expres niet in het weekend naar Las Vegas, maar waarschijnlijk van maandag tm donderdag (of van dinsdag tm vrijdag).
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Volgens mij moeten je 2 nachten elkaar opvolgen en dan kan je met drie rewards geen drie nachten twee kamers hebben.Wanneer de rewards beschikbaar zijn weet niemand het is zelfs niet zeker dat ze er hoe dan ook zullen zijn.
SuperFieke
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 07 jan 2016, 15:23
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door SuperFieke »

Ik heb een vraag. Wij zijn met 4 personen. We hebben de keuze tussen een one diner buffet Bellagio aan 70000 punten en een two-for-one dinner buffet Bellagio voor 34000 punten. Als we nu beiden aankopen, wil dat dan zeggen dat er 2 personen gratis eten en 2 personen betalen? Of zit er een verschil tussen die 2 rewards? Of zijn we beter af met 2 keer een two-for-one dinner buffet aan te kopen?
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Je kan geen twee keer dezelfde reward aankopen in hetzelfde hotel.Ook denk ik dat one dinner buffet slechts voor één persoon is.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Even opnieuw lezen Marcel :)

Ze zullen, waarschijnlijk, met 2 volwassenen zijn en 2 kinderen en dus kunnen ze op hun account allebei een "one dinner" reward kopen, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer als de 2 keer BOGO optie, alleen is BOGO altijd een stuk goedkoper(waarschijnlijk omdat ze dan nog zeker zijn dat er betaald wordt voor 1 persoon).
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Marcel5050 »

Ik lees nergens dat ze met twee accounts spelen.
Vin.cent

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door Vin.cent »

Laten we ervan uit gaan, dat de manier waarop de vraag gesteld wordt, dat dat wel zo is ;) Het staat er inderdaad niet letterlijk bij...
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII

Bericht door moon29 »

Marcel5050 schreef:Volgens mij moeten je 2 nachten elkaar opvolgen en dan kan je met drie rewards geen drie nachten twee kamers hebben.Wanneer de rewards beschikbaar zijn weet niemand het is zelfs niet zeker dat ze er hoe dan ook zullen zijn.
Oke, dan zouden we met 1 account 2 nachten + 1 nacht en met een ander account hetzelfde kunnen kopen.
Ik snap dat van te voren niet te zeggen is welke reward wanneer aan te kopen is, maar ik bedoel meer (wellicht niet duidelijk gevraagd) vanaf wanneer er rewards voor kamers zijn die te gebruiken zijn in juli 2019? Dan weet ik vanaf wanneer ik de rewards daarvoor in de gaten moet gaan houden :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer