Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kustbewoner
Amerikafan
Berichten: 182
Lid geworden op: 02 feb 2014, 15:37
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Bericht door kustbewoner »

We hebben jammer genoeg de finale niet gehaald op de wereldbeker. We spelen we de troostfinale tegen de verliezer van de halve finale morgen. Zaterdag zitten we in Savannah, iemand tips waar we de match kunnen volgen ?
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7723
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Bericht door mtl »

In je hotelkamer? Kijk anders eens of er sportbars zijn.
gastxyz

Re: Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Bericht door gastxyz »

Op je laptop via VPN?
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Bericht door winterpark »

Tijdens het WK van 2010 in Zuid-Afrika waren een vriendin en ik in de VS en hebben we heel veel moeite kunnen doen om alle wedstrijden van Nederland te zien. De finale was gelukkig in Las Vegas ;-) Maar we zijn af en toe gewoon naar een restaurantje gegaan met een bar en een tv en gevraagd of het op mocht. Ik weet niet of je in een sportsbar veel succes hebt, daar willen ze vast interessantere wedstrijden kijken dan België - Kroatië / Engeland ;-)
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7723
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Bericht door mtl »

Topicstarter is in Savannah, dus de wedstrijd is dan om 10.00 als het goed is. Volgens mij zijn er dan geen andere wedstrijden.
Gebruikersavatar
kustbewoner
Amerikafan
Berichten: 182
Lid geworden op: 02 feb 2014, 15:37
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Bericht door kustbewoner »

Ik vraag het na in het hotel of ik bel wel naar enkele sportbars als ik daar ben. Bedankt voor de hulp
rdr96
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 feb 2012, 21:02
Locatie: Georgia, US

Re: Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Bericht door rdr96 »

De kans is groot dat je bij Wild Wing Café op de City Market in Savannah de meeste wedstrijden kan bekijken.
Gebruikersavatar
kalaman
Amerika-expert
Berichten: 5545
Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 24
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Bericht door kalaman »

Je kan alles gewoon live volgen via https://www.vrt.be/vrtnu/livestream/

Vorige week op de Azoren ook alle wedstrijden kunnen volgen. Gewoon de laptop via hdmi-kabel verbinden aan de beschikbare tv en zo kijken.
Uiteraard slechts in het geval je een laptop bij hebt...
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3208
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Bericht door tosca »

winterpark schreef:Tijdens het WK van 2010 in Zuid-Afrika waren een vriendin en ik in de VS en hebben we heel veel moeite kunnen doen om alle wedstrijden van Nederland te zien. De finale was gelukkig in Las Vegas ;-)
Ligt er dan wel aan waar je bent blijkbaar. Wij waren in 2010 met de finale in Chicago en daar in een bar kunnen kijken (niet in de bar naar wens aangezien die helemaal vol was). In 2014 hebben we alle poulewedstrijden in de Washington & NY kunnen kijken.

Wij hebben inderdaad gewoon in sportbars & restaurants gevraagd.
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Bericht door winterpark »

tosca schreef: Ligt er dan wel aan waar je bent blijkbaar. Wij waren in 2010 met de finale in Chicago en daar in een bar kunnen kijken (niet in de bar naar wens aangezien die helemaal vol was). In 2014 hebben we alle poulewedstrijden in de Washington & NY kunnen kijken.

Wij hebben inderdaad gewoon in sportbars & restaurants gevraagd.
Heb je helemaal gelijk in :D Eigenlijk viel het inderdaad wel mee. We hebben de wedstrijd tegen Brazilië op een plein in San Francisco gekeken met nog meer Nederlanders, maar met de halve finale tegen Uruguay waren we in...... Niet lachen.... Solvang, het Denemarken van Californie. En daar was één of andere molen / pizzeria waar iemand het wel wilde opzetten voor ons. Dus wij zaten vroeg in de ochtend aan de pitchers bier en de pizza.

Mooi WK was dat he, 2010 :-)
ADE01
Amerikakenner
Berichten: 938
Lid geworden op: 15 mei 2016, 13:03
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Austin

Re: Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Bericht door ADE01 »

Gezien het tijdstip heeft zo'n beetje iedere bar/restaurant met TV schermen het WK wel aan staan. Dat is in ieder geval mijn ervaring een stuk zuidelijker. Een sportsbar zal het sowieso uitzenden, de WK rechten zijn in handen van Fox en dat hebben ze allemaal wel.
Ziva
Amerika-expert
Berichten: 3387
Lid geworden op: 29 sep 2008, 18:08
Locatie: USA

Re: Troostfinale wereldbeker voetbal Rusland

Bericht door Ziva »

Misschien heb je hier wat aan?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer