Theme Park Topic

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Timb
Amerikakenner
Berichten: 417
Lid geworden op: 06 okt 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Theme Park Topic

Bericht door Timb »

Kennen jullie onderstaande site. Ik ben even aan het kijken naar kaartjes voor 1 dag en deze lijken redelijk goedkoop. Echter staan er data onder waarbij het mij niet duidelijk is of je juist op deze data het park moet bezoeken of juist niet :lol: Misschien iemand ervaring hier.

https://www.floridaticketstation.com/th ... icket.html
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Reserveren Pretparktickets !!HELP!! ;-)

Bericht door frouke »

Hoi allen,

ik heb na lang nadenken eindelijk gekozen welke pretparken we zullen gaan doen deze zomer. Maar ik heb er eigenlijk geen idéé van hoe ik begin aan het bestellen van al die tickets... :? (zou het trouwens niet handig zijn om een topic enkel met vragen over pretparktickets aan te maken?) :geek:
De parken die we willen bezoeken zijn: 1 dag Magic Kingdom, 1 dag Island of Adventures, 1 dag Busch Gardens, 1 dag Typhoon Lagoon, 1 dag Aquatica, 1 dag Kennedy Space Center en misschiiiien (moesten we er nog zin in hebben) 1 dag Animal Kingdom en 1 dag Universal Studios. Ik had gezien op de website van Disney dat er enkel tickets van 2 of meerdere dagen te bestellen zijn, dus niet voor als je maar 1 dag wil gaan...? Dus wil dit dan zeggen dat ik voor 1 dag tickets aan de kassa zélf moet zijn? Denken jullie dat er deals te vinden zijn daar we alles maar 1 dag gaan doen of hoe haal ik uit deze planning financieel voordeel? :D Ik vind het trouwens best wel gecompliceerd allemaal omdat je bij het online reserveren ook al moet ingeven welke dag je gaat, maar dit hangt er toch ook wel een beetje vanaf hoe het weer zal zijn die dag lijkt mij en of je wel/minder zin hebt op een bepaalde dag. Kan je tickets die op datum staan eventueel veranderen naar een latere datum (ik ga er vanuit van niet, maar zou wél handig zijn...) ;-)
Welke pretparkexpert kan mij zeggen wat ik het best kan doen met de parken ik heb ingepland??

Alvast superrrrbedankt hoor!!! :thumbup:

Grts, Frouke
Gebruikersavatar
MattRob
Amerika-expert
Berichten: 3505
Lid geworden op: 23 aug 2005, 08:50
Aantal x V.S. bezocht: 65
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:

Re: Reserveren Pretparktickets !!HELP!! ;-)

Bericht door MattRob »

Tja, ik ben niet de expert hier op, dus ik volg graag ook nog even mee. Maar ik weet wel dat je op deze manier de hoofdprijs gaat betalen, en dat er op 1-daagse tickets helaas niet veel winst te behalen is ... Busch Gardens en Aquatica kan je wellicht nog samen goedkoper krijgen, de rest zal je allemaal apart moeten afrekenen tegen de hoofdprijs. Het is veel voordeliger om te kiezen voor 1 parkcombinatie (dus Disney, waaronder de 4 parken en 2 waterparken), of Universal (met waterpark Volcano Bay), of Seaworld/Busch Gardens/Aquatica. Kijk bijvoorbeeld eens op http://www.attractionticketsdirect.ie/ of http://www.mousesavers.com voor prijzen. Denk niet dat je veel goedkoper gaat krijgen dan dat ...

Misschien nu al beslissen dat je volgend jaar weer terug gaat ;-) ! En dan verdelen !!
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Queste
Amerikakenner
Berichten: 922
Lid geworden op: 21 mei 2016, 12:06
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: San Jose
Contacteer:

Re: Reserveren Pretparktickets !!HELP!! ;-)

Bericht door Queste »

frouke schreef: (zou het trouwens niet handig zijn om een topic enkel met vragen over pretparktickets aan te maken?)
Tja. viewtopic.php?f=10&t=60191
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Reserveren Pretparktickets !!HELP!! ;-)

Bericht door frouke »

De volgende reis zal waarschijnlijk niet Florida zijn maar terug richting Westkust dus ik wil alles wel in één keer gedaan en gezien hebben daar in the Sunshine States :D :wink:
Kunnen disney waterparken trouwens niet gecombineerd worden met de disney pretparken zelf?

@Queste: Awel, ik zit hier nu al enkele jaren op dit forum en ben nog nooit op dit topic uitgekomen. Ik zal in ene keer mijn berichtje naar daar verhuizen en dan staat het in 1 keer waar het hoort! :thumbup: (of beter dat de moderator dit even voor mij doet?) :wink:

Iemand die mij trouwens kan zeggen of de 1 dags tickets van disney online kunnen geboekt worden of deze enkel aan de kassa verkrijgbaar zijn...?

Dankjulliewel alvast ,

Frouke
Timb
Amerikakenner
Berichten: 417
Lid geworden op: 06 okt 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Theme Park Topic

Bericht door Timb »

Check onderstaande link. Daar kun je wel dagtickets kopen.

https://www.floridaticketstation.com/th ... icket.html
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Theme Park Topic

Bericht door frouke »

Merci voor de link Timb! :thumbup:

Ik heb ondertussen trouwens ook een manier gevonden om dagtickets te bestellen bij Disney zelf! :geek: Gewoon de taalinstelling veranderen naar US English et voila, de dagtickets zijn dan wél gewoon te bestellen op hun website! :wink: (Ik moet zeggen dat ik me nu wel héél erg clever voel dat ik dat op mijn ééntje uitgevist heb hahahahaha (tot iemand mij zodadelijk zegt dat dit al algemeen geweten was of dat er al een soort van topic over bestond hé...) :mrgreen:

Ps: iemand die mij kan zeggen of het via deze site veilig is om tickets te bestellen? https://www.touracti.com/nl/do/orlando/ ... -orlando-1
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Theme Park Topic

Bericht door frouke »

Wat is de prijs ter plekke voor 1 parkeerticket voor Typhoon Lagoon aub?
Timb
Amerikakenner
Berichten: 417
Lid geworden op: 06 okt 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Theme Park Topic

Bericht door Timb »

frouke schreef:Merci voor de link Timb! :thumbup:

Ik heb ondertussen trouwens ook een manier gevonden om dagtickets te bestellen bij Disney zelf! :geek: Gewoon de taalinstelling veranderen naar US English et voila, de dagtickets zijn dan wél gewoon te bestellen op hun website! :wink: (Ik moet zeggen dat ik me nu wel héél erg clever voel dat ik dat op mijn ééntje uitgevist heb hahahahaha (tot iemand mij zodadelijk zegt dat dit al algemeen geweten was of dat er al een soort van topic over bestond hé...) :mrgreen:

Ps: iemand die mij kan zeggen of het via deze site veilig is om tickets te bestellen? https://www.touracti.com/nl/do/orlando/ ... -orlando-1
Daar Kun je prima boeken :thumbup:
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Theme Park Topic

Bericht door frouke »

Ok, dankjewel! :-)
Vlinder72
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 mei 2018, 08:35
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Theme Park Topic

Bericht door Vlinder72 »

Undercover tourist heeft ook dagkaarten voor Disney.

Persoonlijk zou ik een keuze maken tussen dusney of universal en dan van een van beide een hopper pass kopen voor een x aantal dagen inclusief de waterparken. Seaworld en kennedy space center zijn minder duur en kan je er nog wel bij doen. Dan hwb je alle tijd om te hoppen en overal de leukste shows te bekijken. Ons favoriete park is trouwens epcot.

Heb je daarna mooi een excuus om nog een keer terug te gaan om de andere parken te bezoeken.
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Theme Park Topic

Bericht door frouke »

Als ik de dagtickets wil bekijken via de website van Disney (Magic Kingdom) moet ik een datum aanduiden. Als ik deze zou bestellen, zijn deze dan ook enkel geldig op díe dag of maakt het niet uit op welke dag we dan gaan?
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Theme Park Topic

Bericht door frouke »

Sanook??
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Theme Park Topic

Bericht door sanook »

Fantastisch ! :thumbup: :clap:
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Theme Park Topic

Bericht door frouke »

?
Timb
Amerikakenner
Berichten: 417
Lid geworden op: 06 okt 2015, 10:17
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Theme Park Topic

Bericht door Timb »

Hoi,

Weet iemand waar ik (goedkope) losse tickets voor alleen Volcano bay kan bestellen ? Kan ze alleen los op de site van Universal bestellen, maar daar zijn ze best prijzig voor 4 personen. Ik hoef geen combiticket , want dan ben ik duurder uit.
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 482
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Theme Park Topic

Bericht door Mies2301 »

losse eendags tickets worden volgens mij niet vaak goedkoop aangeboden voor parken in de US.
Virginia
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 19 jun 2018, 11:27
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Theme Park Topic

Bericht door Virginia »

Dit jaar naar Florida. Ik twijfel nog of we naar een pretpark gaan (waterpark iig wel). Nu zijn wij al in Epcot, Animal KD, MG geweest en in Hollywood in Universal? Is Universal Orlando vergelijkbaar?
Ik zat zelf te denken om als waterpark naar aquatica te gaan, omdat wij daar al eens eerder zijn geweest en ons erg goed is bevallen.

Maar ik wil niet naar Seaworld. Ik neig naar Universal maar dan kan je weer beter kaartjes kopen in combinatie met Volcano bay? Is dat een leuk park?
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Theme Park Topic

Bericht door roelb »

Volcano Bay is het nieuwste waterpark in Orlando. Ik vond hem erg leuk, met goede attracties. Met name de grote tube slide en de verticale glijbaan zijn erg goed, en de nieuwe "watercoaster" is heel leuk.

Ik zou zeggen: ga gewoon drie dagen naar Universal, met twee overnachtingen in een van de drie hotels waar je kamersleutel ook een express pass is. Goedkoopste optie is dan het Royal Pacific. Prima hotel, te voet of de watertaxi naar de parken en bus of te voet naar Volcano Bay. Kost wat, maar die gratis express pas maakt de deal al een stuk beter. Let op: je moet de park-to-park pas kopen om met de Hogwarts express te mogen.

Je kunt alles op universal.com als pakket kopen. Kijk even of er promoties zijn. Amex en Universal hebben vaak samen een promotie. Betaal je met Amex en blijf je minimaal 2 of 3 nachten dan krijg je $50 oid aan korting. Ook is er een Amex "lounge" in het Studios park (naast de ingang van Donkeys photos). Beetje suf hok, maar wel chips en koude flesjes water.

Je kunt op de dag van aankomst 's ochtends vroeg al je kamersleutel c.q. express pass ophalen en je bagage achterlaten, ook al kun je nog niet inchecken. Op de dag van checkout geldt hetzelfde, maar dan andersom. Dus met twee overnachtingen heb je drie volle dagen een express pass.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Theme Park Topic

Bericht door Division »

Kost idd wat, ik zie voor oktober prijzen van 300 dollar per nacht. Geen idee wanneer Virginia gaat uiteraard. Uiteindelijk betaal je die imo Express Pass gewoon zelf terug. Tenzij je een waanzinnig goede deal kan vinden. Ik ben vandaag in Universal Studios (Orlando) geweest en vond de wachtrijen enorm meevallen. Ik heb 1x een uur gewacht bij Despicable Me/Minions en 1x 45 minuten bij Shrek. Bij de rest was ik overal binnen 20 minuten doorheen. De Studios is een relatief klein park, na een paar uur heb je alle attracties wel gehad. Ik zou geen Express Pass los kopen. Ben blij dat ik het ook niet gedaan heb, want dat had ik achteraf wel enorm zonde gevonden. De rij voor Single Rider is vaak net zo lang. Dat is een prima alternatief.

Zondag ga ik naar Islands of Adventure. In de Universal app kan je zien wat de wachttijden overal zijn, dan ga ik voor die 20-30 minuten geen dure pas kopen.
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer